Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bateria pe care o am acum pe masina are...
de fapt e bateria originala a masinii...
dupa anul de fabricatie si faptul ca are semnele opel pe ea sunt aproape sigur ca e bateria originala...
oricum maisina e la mine de 4 ani...
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
acelasi lucru este si la mine, dar no, nu is sigur, daca este conform insemnelor bateria are deja 9 ani, poate sa tina atat?
  • grifonul_alb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca bateriile de pe masinile voastre au asa de multa vechime ( 7 - 9 ani) atunci ar trebuie schimbate, sau macar facut un test cu o baterie noua si incarcata ( uneori bateriile din magazin sunt descarcate). La mine bateria este noua ( 1 an) si este buna. Am masurat bateria inainte de a porni masina dimineata ( deschis capota si masurat direct pe baterie - nu pe bornele de legatura) si am avut 12,4 - 12,5 V. Dupa oprire motor masina am 12,8 - 12,9 V si se mentine aceasta valoare vreo 3 ore. Eu cred ca , la mine, bateria este buna si alternatorul este bun.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
@grifonul_alb daca se incarca bateria pornesti motorul si vezi ce tensiune ai la incarcare.
12.8 am si eu cu motorul oprit, dar in regim de functionare 14
Skip ads

  • kappy666

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
dragii mei,
dupa 10ani si 230000km i-a venit randul si alternatorului meu Hitachi;inca de anul trecut imi palpaiau becurile in bord,farurile,plafoniera
incarcarea oscila intre 13,5-14,1 atat la relanti cat si in sarcina
saptamana asta dupa ce am schimbat uleiul am zis sa arunc un ochi si pe la alternator si,surpriza! scapa ulei pe la simeringul dintre pompa de vacuum si alternator.am incercat sa cumpar releu si punte marca HUCO dar nu am gasit decat releu,motiv pt care,am cumparat releu+punte mobiletron(am ales raul cel mai mic zic eu,unipoint si cargo primisera calificative rele aici pe forum Smile )
intre timp incarcarea a inceput sa oscileze intre 12,4(in primele minute la relanti fara consumatori) si uneori chiar 14,7 in sarcina(cu consumatori)
asadar,ajuns la service,mecanicul a pus o "scula" desteapta,zic eu, la baterie,a verificat incarcarea atat la relanti cat si in sarcina cu consumatori iar scula aia desteapta a tiparit un bon in care bateria se prezenta ok,incarcarea era 12,4 la relanti cu consumatori si 14,2 in sarcina cu consumatori iar defectiunea fiind la puntea de diode
asadar,s-a demontat alternatorul,puntea de diode Hitachi era topita la una dintre diode,s-a curatat alternator de uleiul ce intrase,s-a curatat cu smirghel axul unde au lucrat carbunii( acestia erau ok dupa atatia ani),s-a verificat rulmentul,s-a inlocuit simeringul,s-a montat la loc alternatorul
a disparut palpaitul becurilor la pornire,acesta nu mai este sesizabil nici daca se vireaza rotile,incarcarea( cu consumatori porniti :faruri,aeroterma treapta 3,roti virate) nu scade sub 14v-14,1 atat la relanti cat si in sarcina
costuri: 180lei releu+punte,15 lei simering+ 120 lei manopera
acum sa vedem cat va tine,in caz contrar,fac un efort si cumpar un alternator aftermarket nou si mai mare
  • kappy666

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
dragii mei,
dupa 10ani si 230000km i-a venit randul si alternatorului meu Hitachi;inca de anul trecut imi palpaiau becurile in bord,farurile,plafoniera
incarcarea oscila intre 13,5-14,1 atat la relanti cat si in sarcina
saptamana asta dupa ce am schimbat uleiul am zis sa arunc un ochi si pe la alternator si,surpriza! scapa ulei pe la simeringul dintre pompa de vacuum si alternator.am incercat sa cumpar releu si punte marca HUCO dar nu am gasit decat releu,motiv pt care,am cumparat releu+punte mobiletron(am ales raul cel mai mic zic eu,unipoint si cargo primisera calificative rele aici pe forum Smile )
intre timp incarcarea a inceput sa oscileze intre 12,4(in primele minute la relanti fara consumatori) si uneori chiar 14,7 in sarcina(cu consumatori)
asadar,ajuns la service,mecanicul a pus o "scula" desteapta,zic eu, la baterie,a verificat incarcarea atat la relanti cat si in sarcina cu consumatori iar scula aia desteapta a tiparit un bon in care bateria se prezenta ok,incarcarea era 12,4 la relanti cu consumatori si 14,2 in sarcina cu consumatori, defectiunea fiind la puntea de diode
asadar,s-a demontat alternatorul,puntea de diode Hitachi era topita la una dintre diode,s-a curatat alternator de uleiul ce intrase,s-a curatat cu smirghel axul unde au lucrat carbunii( acestia erau ok dupa atatia ani),s-a verificat rulmentul,s-a inlocuit simeringul,s-a montat la loc alternatorul
a disparut palpaitul becurilor la pornire,acesta nu mai este sesizabil nici daca se vireaza rotile,incarcarea( cu consumatori porniti :faruri,aeroterma treapta 3,roti virate) nu scade sub 14v-14,1 atat la relanti cat si in sarcina
costuri: 180lei releu+punte,15 lei simering+ 120 lei manopera
acum sa vedem cat va tine,in caz contrar,fac un efort si cumpar un alternator aftermarket nou si mai mare
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ce tip de alternatorare se gasesc pe astra h 1.7 cdti 100cp?
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Astazi am observat ca imi scade tensiunea la 13.5 cu ac-ul pornit si foarte cald afara. Daca afara este racoare tensiunea sta in jurul val de 14. Are vro influenta temperatura ridicata cu incarcarea? Tin sa precizez ca la pornire am 14.1 chiar daca bag si consumatorii
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca e f. cald si ai A/C pornit, iti pleaca ventilatoarele pe treapta II sau III si "suge" mult curent. E normal sa scada la 13,5.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
astazi am urmarit incarcarea si pana la serv aproximativ 25 km a stat la 14.1 .... racoare afara 20°
Am si o incalzire auxiliara cu bujii incandescente si asta iarna nu a scazut sub 13.8 , se pare ca ac+ventilatoare consuma foarte mult, dar cred ca si caldura mare de afara are o oarecare influenta asupra alternatorului, probabil se supraincalzeste.
La ce valoare a tensiunii intra in protectie, taie consumatorii? stiu ca sub o anumita valoare este setat din calculator sa opreasca consumatorii pentru a mai putea merge ceva km
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stii gresit, nu taie nimic.
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Detin o astra h 1.7cdti din 2005. Recent am schimbat playerul cd 30 cu cd30mp3 aux-in. De aici incep problemele: 1) range total aiurea; 2) pe vechiul display tensiune alternator peate 13.3 cu consumatori, pe cel nou 12.2 cu consumatori.
Va rog ajutati-ma in aceasta problema, am avut cateva masini , dar credeti-ma opel-ul m-a albit
Skip ads

  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
O fi de la alternator sau display-ul nou este defect?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
range-ul o sa revinã la primul plin ,iar cu încãrcarea verifica la bornele bateriei sau la alternator ,vezi cat încarcã .dupã spusele tale nu încarcã nici înainte și nici dupã .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pentru problemele de range cred ca e cod index programat aiurea. trebuie sa verifici.

pentru incarcarea inexistenta de 12.2v as verifica starrea tuturor firelor care pleaca de la alternator spre baterie si consumatori dar si punctele de masa dintre motor si caroseria masinii. daca sunt ok as continua cu verificarea alternatorului (cu toate ca sincer l-as verifica din prima pe dansul)
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Le-am verificat si totul e ok. Am pus vechiul display si imi arata 13.6v. O sa caut pe cineva care sa scrie un cod bun . Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nici 13.6 nu e extraordinar...
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Stiu, dar totusi e ceva😀.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu neaparat,
eu as pune un multimetru pe masina sa fiu sigur...
nu m-as baza pe ceea ce afiseaza un display...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut. Am un coleg Cu Astra H, care m-a sunat sa imi spuna ca i se aprinde intermitent martorul "baterie". Am tras o fuga si am pus multimetrul:
bateria in stand-by 11,90V
Bateria cu motorul pornit 11,45V
Am constatat ca alternatorul pur si simplu i-a crapat... e rupt.
Ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa, ca sa nu desfac inca masina? Am VIN si toate cele, daca ma ajuta un coleg.
E vorba de Z17DTH, 74kW, 100cp, din 2006.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR