Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ai codul la alternator 100A masina 1.7 dth
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ai codul la alternator 100A masina 1.7 dth
  • cometasat

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Am un astra h 2005 80 cp . Am intampinat o problema cu incarcarea.la pornire imi arata 13.8-14.0 dar imediat scade la 11.5 v. daca o las maxim 5 minute o opresc si o repornesc imi incarca 13.9-14.2 . ce poate fii? Mentionez ca i-am schimbat puntea de diode. Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Contact imperfect pe cabluri.
Verifica-le de la alternator pana la bornele bateriei.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La 11.5 v nu ai incarcare.
Verifica sa nu ai vreun consumator sau incalzire auxiliara...
Incearca sa opresti ac-ul sau daca ai clima intra in meniu si dezactiveaza complet climatizarea (nu stiu cum se face, eu am ac manual).
Ideea e sa incerci sa elimini toti consumatorii mari (ac, ventilatoare, faruri, directie, dezaburire luneta, etc)...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai schimbat numai puntea de diode .defect este si releul de incarcare.normal se schimba imperuna
Spun din proprie experienta
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cometasat a scris:Salut.Am un astra h 2005 80 cp . Am intampinat o problema cu incarcarea.la pornire imi arata 13.8-14.0 dar imediat scade la 11.5 v. daca o las maxim 5 minute o opresc si o repornesc imi incarca 13.9-14.2 . ce poate fii? Mentionez ca i-am schimbat puntea de diode. Multumesc.
In conditiile in care mi s-a atras atentia ca uneori mai bat cimpii,o sa incerc sa-ti recomand citiva pasi pe care eu cred ca trebuie urmati...! In situatia in care cu voltmetru se masoara 11,5v la bornele bateriei,se face aceeasi masuratoare la iesirea din alternator iar daca aici tensiunea corespunde(14-14,4v),se cauta cauza problemei pe circuitul de forta intre alternator si baterie.Daca nu corespunde valoarea,va trebui masurata valoarea semnalului ce vine din ECM la regulatorul alternatorului.Acest semnal nu se poate masura cu voltmetru deoarece are o frecventa oscilatorie,fiind nevoie de un frecventmetru sau osciloscop.Daca nu exista semnal in pinul dedicat,nu te astepta ca alternatorul sa functioneze...,nu are comanda!. Acceptind ideea ca exista semnal in pinul dedicat comenzii,exista posibilitatea ca unul din cei 2 carbuni(perii) sa ramina blocat aleatoriu in timp si sa nu faca contact cu colectorul in momentele cind nu incarca... Din perceptia mea,putini meseriasi au pregatirea ca sa-ti faca o verificare normala si corecta...,m-as bucura sa ma insel...!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asta cu carbunele care nu facea contact am avut-o eu si exact asa se manifesta. Pana nu se incalzea motorul alternatorul nu-mi incarca bateria. Si se intampla intotdeauna la prima pornire, dimineata (pe urma isi revenea).
Skip ads

  • lenty24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 z17dl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tarja a scris:Astazi am fost ca sa obtin garantia la noua baterie (pt. Astra H, benzina 1,6, an 2009), si mi-a zis ca am probleme cu incarcarea.Inainte cu o zi am fost la Service Opel n-a iesit la diagnoza nimic, problema era ca nu mai aveam servo, defectul au spus ei inocuire pompa servo.
Mai auzisem pe forumuri ca primul lucru cand incarcarea nu functioneaza este lipsa servo.
Tensiunile sunt urmatoarele:
nepornita 12,5v, la relantiu 13,7v (sub minimul de 13,8v pt obtinerea garantiei nu specifica nici ei in ce conditii relantiu sau turata), cu consumatori (faza lunga, proiectoare ceata,AC)tensiunea la relantiu 12,5-12,8 turata la 2500-3000 rot intre 13,25v-13,5.
Cei de la Service-ul Opel, unde am revenit azi, sustin ca e ok si sustin schimbarea pompei de servo.Am inteles ca placa din spate din portbagaj(analizor) asta face de la tensiune de incarcare de 18v a alternatorului o distribuie in functie de utilitati, vad ca are si ea o mufa de diagnostic, nu s-au atins de ea la service
Am sa ma duc maine la un service sa vad ce-mi spune(service-ul unde m-au trimis cei cu bateria), sa vedem ce tensiuni obtin dupa si daca pleaca servo.
Nu-mi indica nimic pe bord daca e descarcata bateria, am stricat deja 2 elementi la cea originala si inca un element la una mai veche. o gaseam dimineata muta nu mai puteam nici s-o descui din alarma.
Dacia veche 1310 era mai desteapta te anunta cand mergi pe baterie sau daca incarca excesiv si faci bateria minge. Razz
a rezolvat cineva aceasta problema


Schimbat releu ,puntea de diode erea buna.
Incarcare in turatie 14,la relanti cu ac pornit si faza scurta 12,8.
Alternator probat pe bank si incarca 14,4.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Citește cu atenție, 2 postãri mai sus, indicațiile lui @big_electro! Dacã pricepi ceva, treci la treabã, dacã nu, cautã un meseriaș care sã înțeleagã!
  • circiumaru.vlad

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Dupa ce am schimbat de vreo 2 ori puntea de diode si releul am zis sa schimb alternatorul (nou) + semering pompa de ulei si furtunul acela si bateria in speranta ca o sa scap de problema cu alternatorul dar se pare ca nu.
Se manifesta cam asa:
La pornire imi incarca cu 14.2 fara consumatori 14 cu AC si faza scurta dupa vreo 20 min tensiunea scade la 13.9 /13.8 fara consumatori si 13.6-13.3 cu consumatorii mentionati mai devreme, iar la relanti scade si mai repede. Chestia ciudata este ca ea se manifesta doar daca e cald afara mai ales daca masina a stat toata ziua in soare daca e rece afara (<20 grade) nu are nicio problema.

S-a mai manifestat la cineva asa ?
Sincer a inceput sa ma cam scoata din minti problema asta cu alternatorul.
Z17DTL 80 CP

Multumesc,
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cabluri oxidate in borne sau pe traseul alternator-baterie.
Resertizeaza bornele de la baterie. Verifica tensiunea pe bornele alternatorului.
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Toate fac asa nu ai ce sa faci atata timp cat porneste normal este ok. incearca cand pornesti sa ai toti consumatori mari opriti. Ac .
  • circiumaru.vlad

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat tensiunea si la alternator si este aceiasi tensiune si la baterie, iar bornele sunt ok. Chestia ciudata este ca atunci cand incarca mai putin, gen 13.4, creste si consumul la relanti undeva pe la 0.9 de la 0.6-0.5 consum pe care il are cand incarca peste 13.8 (ambele situatii cu AC pornit).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai folosi un ampermetru tip cleste(clampmetru),pentru a urmari valoarea curentului debitat de alternator,ai constata ca "nimic nu se pierde,nimic nu se cistiga,totul se transforma"...,in cazul nostru combustibilul se transforma in energie mecanica si apoi in energie electrica... La relanty,alternatorul nu are turatii care sa puna in valoare capacitatile acestuia...!
  • dedebz

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut prieteni
Am si eu o problema la masina !In urma cu cateva zile ( mai exact 7 zile ) datorita caldurilor foarte mari am mers cu aer conditionat toata ziua cum era si normal , seara am parcat masina si dimineata cand am vrut sa o pornesc am constatat ca nu mai aveam baterie.A trebuit sa iau curent de la alta persoana.Mentionez ca alternatorul a fost reparat in urma cu 6 luni , i-am schimbat dioadele ...Am fost la un service si am veirifcat baterie gandindu-ma ca are ea o problema..surpriza cei de acolo mi-au zis ca bateria are viata 93% si ca este intr-o stare ff buna doar ca a fost descarcata.Am mers de atunci fara probleme cu masina dar cifrele din meniul ascuns al masinii arata altfel : Mode - NONE U-TERM30 - 13.0v si urca pana la maxim 13.7 fara ac ventilator doar cu faruri si coboara pana la 12.0 V. U reference 13.5 V.Este normal sa imi arate asa ? eu stiam ca ar trebuii sa incarce 14.1 sau ceva de genu.Ce ar putea avea ?

  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
va salut.am si eu o problema la astra h 1.9 2007.nu mai porneste.am dat la automat pana am terminat bateria.dupa aceeea am incarcat bateria pe redresor si in final a pornit la automat dar extraordinar de greu.a trebuit sa tin apasata acceleratia vreo 4 minute ca altfel se oprea masina daca o lasam la relantiu.in final am ajuns la un service si pe tester imi arata eroarea ecn 062101.si iarasi nu a mai pornit.invarte dar nu vrea sa o ia.cand ii dau la automat cu testerul pe ia tensiunea bateriei scade sub 10v.
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
va rog sa-mi dati si mie sfaturi legate de aceste coduri nu mai porneste masina.astra h 1.9 z 19 dt
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O mare parte din coduri pot fi generate de o tensiune mica in instalatie.Daca tot ai pus testerul pe masina,era interesant de stiut valorile in timp ce se actiona electromotorul: turatieii motorului,presiunii in rampa,tensiunii in instalatia electrica,etc...! De fapt ce au facut meseriasii la service...,asta daca nu e secret! Daca lipsa de comunicare pe CAN are alta cauza decat -tensiune mica-,problema e mai delicata si cere meserias competent...!
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare forum...urmatoarea problema
Astra h 1.3 cdti
La ralanti 13.9 volti cu consumatori,dupa CE merg 15 kilometri scade incarcarea la 12.5....am schimbat alternatorul cu totul(second hand bineinteles dar in garantie) SI tot la fel face
Problema e urmatoarea....toti cei care au spus ca le scade incarcarea la 12.5 ati incercat sa puneti Mana pe amandoua borne de la baterie?FRIG enorm....nu stiu de CE....se pare ca am in consumatori sau un scurt pe undeva de ingenuncheaza SI alternatorul
Un sfat bun at fi de ajutor...stima
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR