Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
problema cu care s-a confruntat colegul nostru, nu tine de tara de unde a fost cumparata masina, sau de cati kilometrii avea la bord, sau ce ulei a folosit. eu am intrebat la 3 reprezentante in romania si la cea din germania de unde a fost achizitionata masina mea si in care s-a schimbat motorul cu unul nou pe garantie fabricat in 04/2011.
"aceasta problema vine ca un defect de fabricatie asumat de OPEL. a aparut la masinile fabricate din 2008 pana in 2010 inclusiv la motoarele de 2.0cdti 130 si 160 cp, dupa care motorul si aliajele, piesele componente au fost regandite incepand cu 2011"
am impreseia ca se verifica treaba asta cu ajutorul VIN sau cu jurnalul sau carnetul de bord al masinii(aminte un coleg pe forum treaba asta).
asta mi-au zis....asta va povestesc si voua...!
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Motoarele din 2008 pana in 2010..ai idee cumva si ce data de fabricatie pentru 2010?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Terminati frate cu pilitura de fier in ulei! Nu mai dezinformati, asta nu este o problema de serie, a fost problema ta. Ai avut ghinion!
Voi aveti idee cat de repede se defecteaza o masina cand are pilitura de fier in motor? Ce repede crapa piesele, inclusiv turbina? Asta nu are cum sa fie problema de serie ca s-ar depista imediat, ar ajunge toata lumea cu motorul dauna totala in service in cateva zile de la pilitura voastra Smile
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
hey trebe sa mai studiezi pilitura sa oprit in filtrul de ulei si nu a mai avut cum sa urce in motor sus pilitura asa caci au afectat cuzineti+ vibrochen.... uleiul din baie il trage pompa prin o teava apoi din pompa merge la filtru de ulei apoi mai departe... asa functioneaza ..... am fost surprins sa vad caci cand am cumparat cuzineti noi erau total diferiti ma refer la constructie (cuzineti standard) opelul are mai multe probleme asemanatoare dar la modelele mai vechi corsa astra vectra si altele..... documentativa si vedeti caci nu mint. iubesc masina (insignia) dar cu regret curand trebe sa ma despart de ea daca imi mai face probleme.
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am vb si eu in service la Opel si mi-au infirmat. Eu oricum la urmatoarea revizie am sa fac de curiozitate testul de pilitura de fier in ulei!
Inca odata, eu am convingerea ca e doar problema ta Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic...dar atunci cand vezi ca diverse persoane, apar cu problema: cuzineti tocati, vibrochen nu stiu cum, etc etc, atunci cand suni in germania la opel si ITI CONFIRMA ca ai avut motorul schimbat pe garantie din cauza ca se macina nu stiu ce pe interior, atunci cand iti suni un prieten la reprezentanta opel in craiova, apoi el ia legatura cu cei din cluj, respectiv pitesti, si cu varful limbii si printre dinti soptesc ca au fost pusi in garda de catre marele OPEL ca vor aparea masini cu asemenea probleme, iar faptul asta s-a confirmat prin prezenta catorva posesori si la reprezentante din romanaia....CE SA MAI CREZI...?
numai ca...cei din germania schimba motorul cu altul nou nout si nu te costa nimic, iar cei din romania ti-l dau jos de pe masina, il demonteaza pe un cearsaf, apoi schimba piese si il monteaza iar....
bafta!
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Naspa. N-ar fi rau sa verifice lumea la urmatoara revizie uleiul si ce contine...
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mi se apropie a doua revizie si tare is curios daca apare pilitura despre care vorbeste danielsabie; din cate am inteles in fitru de ulei s-a localizat "tocatura"?
Skip ads

  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da, sa adunat in filtru de ulei,nu zic caci toti au aceasi problema cum am avut eu dar nici nu va doresc asa ceva, bucurativa de masina ,,numai am tras atentia caci sunt slabute motoarele ... (cuzineti+vibrochen)
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca te duci in service si intrebi, nu vor fi asa idioti sa recunoasca faptul ca au gasit pilitura. Sfatul meu este sa cereti filtrele de ulei, imediat ce se dau jos de pe masina. Il luati acasa, il taiati si verificati daca gasiti ceva in el. Atentie mare, este posibil ca pilitura sa nu se vada cu ochiul liber, lucrez cu pompe mari, turbine de gaz si alte dihanii si ne-am confruntat si noi cu problema asta de multe ori. Chiar la utilajele noi, in rezervoarele de ulei avem niste senzori magnetici care in momentul in care pilitura este prezenta in ulei, inchid un contact intre senzori si opresc utilajul.
O alta solutie ar fi sa desfaceti baia de ulei si sa vedeti pe fundul ei, acolo se strange cea mai multa si se vede cel mai bine. Asta implica niste costuri mai mari la revizie.
Daca doamne fereste se mai confrunta cineva cu fenomenul asta, ar fi bine sa puneti mana pe copia unui document oficial de la Opel in care acesta recomanda schimbarea motorului. Service-urile prefera sa le repare cu acordul tacit al Opel. Opel reduce costul cu schimbarea unui motor complet, service-urile vor taxa Opel mai mult la manopera daca demonteaza si schimba doar anumite elemente. Ambii ies in castig.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
De real ajutor sfatul de mai sus. Eu nu voi testa in service-urile consacrate Opel ci in alta parte!
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
este defect serial (de design) sau doar anumite loturi sunt afectate ?
Skip ads

  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Am vb si eu in service la Opel si mi-au infirmat. Eu oricum la urmatoarea revizie am sa fac de curiozitate testul de pilitura de fier in ulei!
Inca odata, eu am convingerea ca e doar problema ta Smile


Cu aceiasi problema m-am confruntat si eu....toate reviziile in reprezentanta si totusi a trebuit sa schimb motorul Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR