Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Alkatraz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cand motorul este cald, 80 de grade, nu fierbinte, nu se mai tureaza mai mult de 1500-1700 de rot/min iar daca insist sa accelerez se aprinde martorul check engine. Daca il opresc si il las 15-20 de minute isi revine pentru o perioada scurta cand trage foarte bine si apoi incepe din nou sa apara fenomenul. La ralanti acul turometrului are tendinta sa oscileze putin. Mentionez ca in jurul supapei EGR se observa pierderi de ulei, la fel si in zona de aspiratie a turbinei. Motorul consuma cam 1l de ulei la 2000 km.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Mergi la diagnoza si posteaza aici codurile de eroare.
Daca ai noroc e posibil sa scapi doar cu inlocuirea senzorului crankshaft (arbore cotit), daca nu, posibil sa fie nevoie sa inlocuiesti/repari calculatorul pompei de injectie.
Pt. detalii poti sa-l contactezi pe colegul [editat] din Ploiesti daca vrei.
Noroc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR