Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai in jur de 150k km nici nu trebuie sa te gandesti doar la volanta, automat schimbi tot kitul daca tot desfaci, si mai ales daca ai mers sportiv, daca ai mai tractat diferite obiecte..
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:nu pot sa cred ca rulmentul rupt si placa nimik...discul nu zic...asa ai apreciat tu..dar sigur avea si ea daunele ei
tu nu intelegi de ce daca e volanta stricata trebuie sa mai schimbi si rulmentul si placa...pt ca dupa ce intra cea dintai in vibratie atrage dupa sine daune pana chiar si in motor vibrochen rupt sau alte chestii


repet, inca le mai am si nu vad sa aiba vreuna dintre ele, placa ori disc, defecte.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nush ce inseamna la tine defecte..dar hai sa nu mai povestim atat...nu cred ca placa de presiune arata ca cea noua.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR