Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut! mai inainte spuneam ca masina porneste foarte greu dimineata si nici nu se mai tureaza asa mult. ieri am schimbat furtunasele de vacuum, cand a turat-o a aruncat un pumn de funigine, a mers foarte bine, a ajuns sa se tureze pana la 5000, se cunostea in mers, apoi dintr-o data s-a oprit in mers. cand sa o pornesc, trepida motorul si nu se mai accelera. am schimbat si furtunasele de retur si degeaba. porneste greu si daca nu sare de 1000 turatii se opreste. daca sare merge, dar nu mai prinde viteza. nici nu stiu ce sa maic. cand am pus saptamana trecuta la tester nu a aparut nimic decar EGR si un ABS. ce poate sa aiba. pana sa schimbe acele furtune mergea bine, chiar daca pornea greu, iar acum deloc. nu stiu daca o avea legatura, dar e ciudat ca dintr-o data s-a oprit ceea ceea ce nu facea.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai egr este suficient ca sa ai probleme cu ia
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
adica e posibil ca totul sa fie de la EGR?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pentru inceput, curata temeinic egr apoi vino cu reactualizarea simptomelor
Skip ads

  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu am mentionat ca e vorba de Diesel cu motor 2000.
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Unii spun ca ar fi vorba de pompa, d-aia s-a oprit, dar de ce nu a mai facut pana sa schimba acele furtune? am ajuns la disperare cu...
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Tot sfatul ala ramane.Am banuit ca e vorba de diesel din faptul ca ai postat in sectiunea dediacata
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
da o cautare pe forum.Pornirea de dimineata greoaie se poate datora furtunaselor de retur, oringuri de la filtru, teuri crapate la injectoare, oringuri injectoare.In multe cazuri sunt furtunasele de retur, nu mai etanseaza bine.Cu balbaitul la relanti eu merg pe egr.Poate fi si pompa dar acolo simptomele sunt altele si trebuiesc coloborate cu codurile de eroare
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti da eroare legata de EGR ,nu inseamna ca si problema este de la EGR.Sunt multe probleme din cauza carora poate aparea eroare EGR la motorul tau.
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Astazi am aflat ca, ca masina prindea aer pe la supapa unisens si pe undeva pe la fitru pt ca nu mi-au schimbat si niste garnituri care ar fi trebuit schimbate si acestea earu uzate. S-a oprit in mers pt ca s-ar fi virusat turbina dupa ce au schimbate furtunasele de vacuum. sa vedem ce mi se spune maine dupa ce o sa se desfaca turbina
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai avut eroare de EGR inseamna ca ai avut P0400 si cum zice colegul Emyl91,nu este neaparat de la EGR.Aceea eroare tine de tot sistemul de vaccum incluzand furtunasele care pleaca de la electrovalve ,EGR........ETC
Partea cu "virusat"(poate gripat) turbina nu prea ii vad sensul si nu cred ca ar trebui sa umbli la turbina.
Problema cu "prinde aer",inseamna dezamorsare si este posibil sa fie de la acele garnituri(oring-uri) de la suportul filtrului de motorina.Bineinteles poate prinde aer si prin alte locuri(furtunase retur,T-uri,injectoare,pompa)
Dupa simptomele pe care le-ai prezentat in primul post,(oprit in mers si mers subturat) ar cam fi partea mecanica din pompa dar teoretic ar trebui sa ai si eroare in bord.Sper sa ma insel si sa nu fie asa cum cred ca te cam costa partea cu pompa.BAFTA
  • gabi m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat cu clasicele furtunase de retur.

Am mai schimbat o data, cam acum 2 ani, dar atunci nu pornea, acum se si oprea in mers. Am avut ceva emotii, dar tot asta a fost.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa ne ti la curent sa ne spui ce a fost de vina dupa ce ai reparat-o Wink
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu pornea dimineata pentru ca prindea aer pe undeva pe la filtru de motorina. nu au fost schimbate niste garnituri care trebuiau schimbate o data cu filtrul. iar cu oprirea in mers, se parea ca nu se aerisea bine si paletii de la turbina erau blocati. a desfacut furtunul care lega turbina, a lasta-o pe liber si cand a accelerat a aruncat a aruncat ulei care era strans acolo. a curatat tot ce avea legatura cu vacuumul si vad ca acum functioneaza la parametrii normali. trebuie sa fac schimbul de ulei la motor si la cutie( este hidramata).sper sa fie doar atat.
  • adiolt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva daca uleiul din cutia hidramata se schimba si se schimba si filtrul sau doar se completeaza?am auzit tot felul de variante.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR