Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • horsanicu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara
Pe opelul meu astra H de ceva vreme mi-a aparut cheita in bord. Am fost cu ea pe tester si au zis ca este releul bujiilor. Cei de la service au zi ca este releul. Mi-am comandat releu (a venit original din germania) l-am pus sus eu si la fel cheita nu dispare. Trebuie stearsa eroarea din calculator ?
Skip ads

  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la mine cand am avut o bujie arsa si am inlocuit-o a disparut singura eroarea dar nu la prima pornire. Daca vezi ca tot apare sterge-o din tester
  • horsanicu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
problema care ma deranjeaza mai mult este ca in momentul ce aveam releul vechi cheita din bord se aprindea azi maine era stinsa random. Dupa ce am dus-o la service sa o verifice cheita a stat tot timpul aprinsa.
Si cu releul nou la fel.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu de duminica aceeasi problema ! A m plecat din targ si cand m-am uitat pe bord am vazut ca ma becul cu masina cu cheita aprins! am pus tester op com si a dat urmatorul defect!

am sters cu programul becul insa se reaprinde imediat la pornire! Am cautat pe site ceva legat de defectiune insa nu e ceva explicit clar! Ce inseamna acest defect? e releul? E de la bujii? Unde e releul? Cum se verifica daca e defect releul? Cum se verifica daca e defecta o bujie sau mai multe? Ce marca de bujii se recomanda daca trebuiesc inlocuite?

pentru cei care se pricep si au cunostinte in domeniu ar fi foarte indicat sa se faca un tutorial cu problema si cu rezolvarea ei!

Acu sper ca nu sant iar acuzat ca am postat lucruri neinteresante! Este o problema care apare la mai toti posesorii de opel si de masini in general,insa nu gasesti o postare clara,la obiect pe nici un site!

deci cum rezolv,babeste ,problema!

multe multumiri!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Iti cumperi un multimetru si verifici continuitatea bujiilor. Vezi care bujie este arsa si o inlocuiesti. Recomandat ar fi sa te duci in service sa-ti faca inlocuirea, deoarece exista riscul ca atunci cand vei incerca sa o scoti pe cea defecta s-o rupi in chiulasa. Si daca tot ajungi acolo mai bine le schimbi pe toate patru. Smile

Bafta
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce e mai bine sa schimbi toate bujiile daca una este arsa? Daca peste un an se mai arde una,iar le schimbi pe toate ?
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
alexhaiducu- Si eu am aceasta eroare P068-302 legata de bujii pe astra H 1.7dtj 2008. Am masurat bujiile si aveam 3 arse si una buna.
Le poti masura cu multimetru si cele care sunt ok trebuie sa aibe o valoare intre 1,5-1,9 ohmi- ATAT, nu mai mult, nu mai putin.
Am cumparat 4 bujii BERU cu 70 lei bucata (un pret ok), pasta speciala pt. temp. inalte pentru a da pe filete si le am schimbat singur fff usor, dar de precizat ca de dimineata si pana mai dupa pranz am pulverizat cam din 30 in 30 min. cu WD40. Operatiunea se face neaparat cu motorul rece.
Dupa schimbarea lor masina porneste ok diminneata, fata de dinainte.
Pe masina am gasit tot BERU.
Daca ai 2 arse as zice sa le schimbi pe toate 4.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am fost la un prieten care are un service de cartier si a verificat bijiile! Am avut una arsa! Cand de uiti la motor a doua din stanga! Am cumparat o singura bujie si am inlocuit necazulLa pornire becul cu masinuta cu cheita sa stins! A pornit imediat fara greutate! Nici inainte cu bujia arsa nu pornea greu,pornea imediat,dar nu merg cu masina atat timp cat are erori aprinse in bord! Multumesc celor care m-au indrumat! Am schimbat una pentru ca asa au zis cei de la service-ul prietenului ca nu e absolut obligatoriu sa le schimb pe toate si nici sa iau acceasi marca cu cele de pe motor! Cele de pe motor sant beru eu am pus o saracie fara nume pe piata. Sper sa nu am probleme in viitorul apropiat!
Skip ads

  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
o saracie de masina! astazi am pornit masina ca nu am mai mers cu ea de cateva saptamani ca am fost la drum de caraus! mi sa aprins iar aceeasi masina cu cheita! ceva timp in urma am schimbat o bujie si s-a stins becul cu masina! acum sa aprins din nou! am pus iar op com si uitati domnilor ce eroare mia dat:

am o mare dezamagire! credeam ca sa rezolvat problema! din ce da op com se pare ca e releul ala de comanda al bujiilor! unde este pozitionat saracia asta de releu! o avea depusa mizerie pe contacte! vreau sa il dau jos si sa ii fac dus cu spray de contacte! unde dracu este pozitionat asta si cum arata! va rog sa ma indrumati cu o poza a locului unde e saracia asta de releu! daca e defect m-am nenorocit ca caosta o gramada de bani! cred ca iar mi-a ars o bujie!
ce parere aveti!? ce reiese din paginile de test?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai gresit ca ai schimbat doar acea bujie si mai mult ai pus bujie total diferita de celelalte...
bujiile incandescente se schimba toate 4 odata si de aceasi marca si model. altfel apar erori de genul scris de tine...
sfatul meu este sa schimbi in primul rand toate bujiile sa pui BERU si atentie la momentul de strangere... (doar cu dinamometrica)
daca se pun bujii de marci si parametrii diferiti atunci releul de bujii va da erori cu bec aprins in bord si asa mai departe. exista o discutie a colegului DjTaoTao care a patit chestia asta si am testat impreuna cele scrise de mine...
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
da! am gresit ,din cauza lipsei banilor! am cumparat una singura! acum am facut o proba legat de ce a scris un coleg pe site! sa dau sa se incalzeasca bujiile si apoi sa opresc cand se sting beculetele. sa dau din nou si apoi dupa stingere sa pornesc! nu sa mai aprins beculetul! e drept ca nu am plecat cu masina sa vad daca se aprinde iar in mers ,dar sper sa fie de la faptul ca nu sant aceleasi bujii si sa trebuiasca sa pun de doua ori contactul!

de pornit ,masina porneste foarte bine! fara probleme! sper sa se rezolve cu pus contact ,luat contact de cateva ori si sa fac rost de bani sa schimb toate saraciile astea de bujii! o sa iau beru ca dastea are ,dar imi plange inima ca e iarna si intretinerea la bloc o sa sara cred de 4 milioane!
dar nu stie nimeni sa faca o poza cu locul unde e amplasat saracia de releu de bujii?


Ultima modificare facuta de alexhaiducu la Mar 11 Dec, 2012 7:13 pm
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
1.Mai sus eu te am indrumat ce si cum sa faci sa fie bine.
2. NUUUU te mai lua dupa "cizmarii" din service (recumosc nu sunt toti, doar 90%)
3. Masoara ohmetric fiecare bijie in parte (ai valorile mai sus in mesajul meu) si asigurate ca sunt OK, ba le poti si scoate si verifica direct pe baterie sa vezi exact cum lucreaza. Ar trebui sa pui pe filet si o pasta rezistenta la temp. inallte de se foloseste si la injectoare, bujii. Este scumpa in draci eu am dat 43 lei pe 30-40 gr. dar se foloseste f putina.
4. Daca ai scos BERU pune tot BERU de preferat sa le schimbi pe toate 4, cum am facut eu si nu am griji.
5. Daca vrei sa te carpesti in continuare, iti pot trimite eu bujia BERU care a fost OK si pasta de pus pe filet.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai trimite-i tu o bujie daca ai (faci si tu pe mos craciun) pana face rost omul de bani ca sa o schimbe pe aia ce a pus-o no name si sunt sigur ca o sa ii dispara si problemele si in primavara isi cumpara toate 4 si gata.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ii trimit bujia chiar si niste pasta ca io nu prea mai am la ce sa o folosesc si poate se intareste. Numai sa mi zica, alegerea este a lui.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
..iarasi aceasi intrebare:de e recomandat sa schimbi toatecele patru bujiile in caz ca una e arsa?
Ce au celelelalte trei bujii ? Ce se poate "uza" la ele? A desfacut careva vreo bujie sa vada din ce e confectionata?
Are un suport pe care este bobinata un conductor rezistiv(nichelina,constantan...)Un capat este legat la corpul bujiei iar celalalt la firul cald.A gasit cineva in vreun manual de reparatii recomandarea de inlocuire a tututror bujiilor?

Multumesc,
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca citeai mai sus vedeai raspunsul. il mai repet odata pentru tine: da erori in modulul numit releu de bujii pentru ca bujiile vechi au o rezistenta diferita de bujiile noi si atunci apare o eroare in modulul respectiv si nu o sa functioneze corect. asta s-a intamplat si la colegul nostru care a schimbat doar o bujie si mai mult a pus o marca diferita. asa cum am scris mai sus colegul nostru din Sibiu a patit la fel si nici el nu a crezut pana nu i-am demonstrat ca de acolo e problema...
si in TIS (programul de service) se specifica ca trebuie toate schimbate si mai mult puse aceasi marca si model. in plus daca s-a ars una fi sigur ca in scurt timp se ard si restul asa ca tot la schimbat toate ajungi doar ca intr-un interval mai mare sau mai mic ulterior schimbarii primei bujii (bujiile noi puse vor grabi moartea bujiilor vechi)
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ai cumva recomandarea din TIS sa o postezi ?

Multumesc
  • tazythereaper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salutare...vin si eu cu o intrebare:pot circula cu 2 bujii arse?luni am programarea la service pt a schimba toate bujiile....scz daca am postat gresit
multumesc
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
din ce am inteles eu citind aici pe site se poate circula daca reusesti sa pornesti masina! bujiile au rol numai la pornirea motorului apoi cat timp motorul ruleaza ele nu mai au prea mare importanta! dar cand e ger e greu sa pornesti motorul fara sa fie toate in functionare!
  • tazythereaper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
sper sa ma tina pana luni...am tinut-o in service 2 zile si nimeni nu si-a dat seama ce are(pornea dimineta 2-3 secunde si murea du aia)....m-au pus sa cumpar pompa de inalte(2500 ron!) .....am dus-o in alt service si mi-au curatat egr-ul..si a pornit...si sa schimb bujiile....deci in concluzie nu va duceti doar la un singur service (doar daca aveti incredere deplina in meserias)...mai mergeti la macar unul ca de nu dati bani pe piese care nu sunt stricate...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR