Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc Gabilu pentru acest raspuns desi nu-mi este adresat.Am avut o Dacie 1310 inainte si stiam ca ramane o cantitate de solutie in motor dar nu stiam cata, si asta influenteaza cantitatea de antigel pur de adaugat daca vreau o concentratie de 50% .Credeam si ca ar fi posibil sa aiba masina si un alt loc mai inferior de golit solutia de antigel.
Skip ads

  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mersi mult pentru raspunsul tau foarte clar si exact,GABILU.Dar ,daca imi permiti sa fac o mica rectificare la ceea ce spuneai despre robinetul de sub radiator. corsa b cu motor X10XE nu are robinet sub radiator. trebe desfacut furtunul ala gros din stg jos .nasol.pana si dacia avea robinet .asta e.operatia inca n-am facut-o,ca trebe sa curat egr-ul .mersi inca odata
  • pacpac88

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, mi-am cumparat o Corsa C 1,0 2001 din Germania si as vrea sa ii schimb antigelul, nu prea ma pricep ce fel de antigel sa folosesc. Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi . Multumesc anticipat
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Antigel rosu, fara silicati, G12. Poti sa iei si de la reprezentanta, pretul e pe la 26-30 de lei litrul. Ai nevoie de maxim 3 litrii.
Skip ads

  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu tot nu m-am lamurit. Am o Astra G pe motorina din anul 2000 (luna iunie), cu motor de 2000cm. Acum vad ca parerile sunt impartite CU sau FARA silicati . Pana la urma cum este? SI mai trebuie diluat sau nu pentru ca iar m-au bagat unii "meseriasi" in ceata.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Un indiciu:

Scrie pe eticheta fiecarui produs daca trebuie diluat sau nu.
Nu-i exclus sa mearga si alte variante,caci intr-adevar e cam ceata in acest domeniu...
Eu am bagat G11,albastru,cu silicati,concentrat,diluat cu apa distilata 1:1.
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
. Incearca aici http://lubricantadvisor.val...pe.com/Select.asp
  • alamic

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Gabilu a scris:in esenta e vorba de cam 6 litri dar atunci cand il elimini nu poti scoate decat 4-4 jumate! prin urmare cam tot atat iti intra la loc. daca ai nedumeriri cum se schimba iti zic eu. operatia ia cam 2 ore si iata cum se face.
1 opresti motorul
2 desfaci capacul vasului de expansiune si-l pui deoparte
3 daca stai in fata la masina cu fata la ea jos in stanga sub radiator gasesti un soi de robinet (surub cu cap de plastic) de care daca invarti incepe sa curga amestecul vechi de apa si antigel
4 dupa ce e scurs tot cu capacul de jos desfacut da drumu la niste apa calduta (atentie! - neaparat calda, mai ales daca motorul inainte a fost incins. e lesne de inteles deci de ce calda neaparat) si las-o sa curga prin instalatie, furtune etc
5 dupa ce a curs toata apa si s-a facut un fel de prespalare inchide de jos robinetul de evacuare
6 adauga apa calduta sus in vasul de expansiune pana ajunge la nivelul de maxim
7 pune capacul la vasul de expansiune. acum ai incarcat toata instalatia de racire cu apa potabila.
8 porneste motorul si lasa-l sa mearga pana termostatul deschide si circuitul mare care va pune in miscare si amestegul apa-antigel care era in motor
9 opreste masina si deschide jos iar capacul pentru a deversa apa astfel circulata
10 dupa ce e evacuata toata pune iar dopul de jos si daca vrei repeta pasii de mai sus. (inca odata: neaparat cu apa calda)
11 unii fac o spalare finala cu apa distilata/demineralizata; eu n-am facut! si nu pt ca e costisitoare ci pentru ca nu e cazul. apa de la robinet e suficient de curata incat sa nu inbibe toata instalatia cu suspensii sau stiu eu ce. apoi oricum ea e deversata.
12 e timpul pentru a umple instalatia cu amestec proaspat
13 inchide robinetul de jos. strange-l bine pt ca asa va ramane pana la urmatorul schimb. atentie: bine nu inseamana sa-l fortezi!
14 toarna 1,5 l antigel si apoi 1,5 l apa distilata. (pana acum sunt cam 3 L amestec 50/50 deci)
15 toarna aproximativ inca 750 ml antigel si pe urma completeaza cu apa distilata pana la nivelul maxim indicat (nu o sa intre 750 dar oricum o sa mai trebuiasca imediat).
16 porneste motorul si asteapta sa se faca aerisirea. daca observi amestecul antigel din vazul de expansiune a scazut putin.
17 opreste iar motorul. acum poti completa cu inca un pic de apa astfel incat proportia de 50% antigel si 50% apa sa fie stabilita.
18 mai pastreaza pe aproape antigel si apa demineralizata in caz ca zilele urmatoare va trebui refacut nivelul.

cam asta e!
50/50 ar trebui sa reziste pana la -36 grade C
.


pasul 16 se face cu busonul pus la vasul de expansiune sau nu ?
cam vechi topicul dar poate cineva inca il mai urmareste
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alamic a scris:
Gabilu a scris:in esenta e vorba de cam 6 litri dar atunci cand il elimini nu poti scoate decat 4-4 jumate! prin urmare cam tot atat iti intra la loc. daca ai nedumeriri cum se schimba iti zic eu. operatia ia cam 2 ore si iata cum se face.
1 opresti motorul
2 desfaci capacul vasului de expansiune si-l pui deoparte
3 daca stai in fata la masina cu fata la ea jos in stanga sub radiator gasesti un soi de robinet (surub cu cap de plastic) de care daca invarti incepe sa curga amestecul vechi de apa si antigel
4 dupa ce e scurs tot cu capacul de jos desfacut da drumu la niste apa calduta (atentie! - neaparat calda, mai ales daca motorul inainte a fost incins. e lesne de inteles deci de ce calda neaparat) si las-o sa curga prin instalatie, furtune etc
5 dupa ce a curs toata apa si s-a facut un fel de prespalare inchide de jos robinetul de evacuare
6 adauga apa calduta sus in vasul de expansiune pana ajunge la nivelul de maxim
7 pune capacul la vasul de expansiune. acum ai incarcat toata instalatia de racire cu apa potabila.
8 porneste motorul si lasa-l sa mearga pana termostatul deschide si circuitul mare care va pune in miscare si amestegul apa-antigel care era in motor
9 opreste masina si deschide jos iar capacul pentru a deversa apa astfel circulata
10 dupa ce e evacuata toata pune iar dopul de jos si daca vrei repeta pasii de mai sus. (inca odata: neaparat cu apa calda)
11 unii fac o spalare finala cu apa distilata/demineralizata; eu n-am facut! si nu pt ca e costisitoare ci pentru ca nu e cazul. apa de la robinet e suficient de curata incat sa nu inbibe toata instalatia cu suspensii sau stiu eu ce. apoi oricum ea e deversata.
12 e timpul pentru a umple instalatia cu amestec proaspat
13 inchide robinetul de jos. strange-l bine pt ca asa va ramane pana la urmatorul schimb. atentie: bine nu inseamana sa-l fortezi!
14 toarna 1,5 l antigel si apoi 1,5 l apa distilata. (pana acum sunt cam 3 L amestec 50/50 deci)
15 toarna aproximativ inca 750 ml antigel si pe urma completeaza cu apa distilata pana la nivelul maxim indicat (nu o sa intre 750 dar oricum o sa mai trebuiasca imediat).
16 porneste motorul si asteapta sa se faca aerisirea. daca observi amestecul antigel din vazul de expansiune a scazut putin.
17 opreste iar motorul. acum poti completa cu inca un pic de apa astfel incat proportia de 50% antigel si 50% apa sa fie stabilita.
18 mai pastreaza pe aproape antigel si apa demineralizata in caz ca zilele urmatoare va trebui refacut nivelul.

cam asta e!
50/50 ar trebui sa reziste pana la -36 grade C
.


pasul 16 se face cu busonul pus la vasul de expansiune sau nu ?
cam vechi topicul dar poate cineva inca il mai urmareste

Pentru siguranta este recomandat sa fie busonul pus. Nu strans la maxim, dar pus si strans putin. Cand vei avea capota motor ridicata, motorul in functiune si te vei uita la vasul de expansiune vei afla singur raspunsul.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa aveti grija ca atunci cand puneti antigelul si apa distilata sa nu fie motorul incins (avand termostatul deschis si schimband atunci lichidul de racire) ... Decat sa prapadesti chiulasa mai bine iti mai ramane amestec vechi in circuit. Eu am facut praf o chiulasa de dacie cu treaba asta( s-a strambat si apoi a ars garnitura de chiulasa) la final a trebuit sa schimb chiulasa cu totul....
  • viper_blk

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat si eu de curand antigelul de la un corsa c 1.2 Am scos furtunul ala mare de jos de la radiator, am desfacut depul de la vasul de expansiune, am completat cu 3 litri de antigel si vre 100 de ml de apa (atat a curs) am pornit masina totul ok. Dar acum am observat ca daca merg cu ea si dau drumu la caldura la o treapta mai mare 3-4 baga aer cam caldut si nu foarte cald cum ar trebui. Oare nu s-a aerisit cum trebuie, ce trebuie sa fac?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Radiatorul de Corsa C are buson de scurgere daca e original sau firma mai serioasa, nu trebuie scos furtun. Antigelul de obicei este concentrat si scrie pe el asta, se amesteca 50-50% antigel cu apa.
Referitor la caldura treaba este discutabila, ce turatie are motorul si ce temperatura exterioasa este. Verifica termostat si radiator interior, nu trebuie demontat numai citit cum se face.
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Amestec de 50/50 se face doar daca antigelul e original GM. Pentru restul se citeste eticheta, eventual se masoara si la cate grade cu minus rezista solutia.
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva cu ce sar putea lipi un radiator spart cu o bucata plastic desprinsa de vre-un cm
  • alamic

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu am inteles nimic din ce ai scris, cam cat de mare este gaura
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bine unul nou
Nu e asa scump
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor, eu am incercat astazi sa desfac busonul de golire de la radiator,este din plastic,am incercat la greu cu surubelnita plata nimic, am pus moxul pe el si se misca cu tot cu corp din radiator,semn ca daca incerc mai mult va ceda,acel capac sigur a fost dat cu pasta speciala de etansare.

Nu-mi ramane decat sa aman sau sa scot cu densimetru antigelul din vasul de expansiune si sa completez cu antigel G12 Hepu concentrat .


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da drumul la un furtun si scoti antigelul.
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
vreau sa schimb antigelul si nu stiu cum sa procedez in ideea ca trebuie sa pun din ala fara silicati (fabr. 2001, radiator Al) si ceea ce am in el e cam verde. am vazut in magazin unul verde si avea silicati...eu am luat unul Halvoline, rosu tip H12, respecta normele VW, GM, etc... in motor mai ramane ceva antigel (1-1.5L) dupa golire la buson, daca amestec cu ce voi baga dauneaza cu ceva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa o spalare cu apa dupa care G12 mai concentrat ca amestec.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR