Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • criss_m76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce cod avea eroarea din pacate soar ca era vb de sensor oxigen
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tensiunea e de 1,35-1,45 depinde de turatie ralanti, deci al doilea e defact sau facatura.
  • Eaglle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2008

  • Mesaj Privat
adrian-ar a scris:deci...debitmetru 500-650,telescoape fata + spate 500-650,gume iarna...astea sar din schema,mai merg alea de anul trecut...sa vina prima de Craciun! Smile



Am avut aceiasi problema, nu lua debitmetru no name ia doar Bosch daca ai bani de unul nou. Eu am avut bani de unul nou dar nu am luat am preferat unul SH si il am de 2 ani e ok. Vezi sa aiba acl cod de producator scrie pe el.
  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
prima de craciun nu a venit...doar telescoapele fata+spate...si intre timp un test facut cu "opecomul" din care a rezultat ca doar supapa EGR e "divina"....pretul ramane neschimbat.
Skip ads

  • criss_m76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna dn nou. iar am probleme cu corsa b, x10xe.mai nou dupa ce au disparut celelalte probleme legate de debitmetru, acum face figuri relantiul, calc ambreiaj frana si motorul se tureaza apoi scade incet turatia. de multe ori la rece fluctueaza. am fost la mecanic am facut test la egr, care functioneaza, se aude tracanitul, ce nu merge cum trebuie e motorasul de la relanti de pe corpul clapetei de acc, nu revine complet la loc dupa accelerare, doar dupa un timp sta asa la 1500 si spoi revine, iar cand calc frana iar se tureaza aiurea. Oare se poate curata ceva la el, am vazut ceva topicuri despre curatarea clapetei si a motorasului dar asta mi se pare ca e independent de corpul clapetei doar prins cu niste suruburi. mentionez ca nou e 500 lei. orice la masina asta original e cam 500- debitmetru, sonda lambda, motoras relanti., chit distributie 500...incet daca schimb tot nu mai merita,ajung la nebuni. la tester apare in continuare senzor oxigen intrerupt, becul se aprinde doar cand se incalzeste motorul mai taree peste 92-95 grade. Am fost la drum lung Tg Mures Cluj si nu s a aprins doar de 2-3 ori cand am urcat niste pante, altfel cand se raceste motorul merge f bine si nu consuma mult. acuma oricum nu am bani de facut investitii gen sonda noua eventual sh.CE ma deranjeaza e relantiul saltaret
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai curata IAC (motoras ralanti), cauta pe forum cum, sunt multe posturi dar putine bune.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat

  • criss_m76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat problema. am vandut masina si isi va bate altul capul cu ea.am luat o cu 1400 si am dat o cu 1800 si am mai bagat in ea 150 deci profit 250 euro. nu i rau in 2 luni.oricum opel a iesit din lista mea de favorite. am avut deja 3 si toate cu probleme.singura multumire e ca nu am pierdut bani in niciuna ca am avut noroc si mi am scos banii investiti. multumesc tuturor celor care mi au dat sfaturi.
Skip ads

  • dan781

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Fortat de criza am achizitonat si eu un Corsa din 2000. Din cate am citit aici si dupa ce l-am bagat pe un tester care zicea si de sonda Landa(sau cum se numeste ea) am ajuns la concluzia ca tre sa schimb debitmetrul.Pana fac rost de bani o sa scot mufa asa cum a-ti scris voi aici.Intrebarea mea este daca pot strica ceva cand o scot sau se trage pur si simplu ca un stecher din priza? O sa se strice ceva in plus la ea daca merg cca 1000km cu mufa scoasa pana schimb derbitmetrul? Va multumesc ca existati
  • claudelu21

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
In principiu nu ar trebui sa afecteze ceva. Doar vei avea un consum mult mai mare de combustibil.
  • dan781

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am scos mufa si nu sa schimbat nimic.Tot asa face.Cand e rece motorul cam 3-5min nu se tureaza deloc.Daca incerc sa o turez moare.Tre sa o las 3-5min si apoi se poate tura.Apoi tre sa merg cu ea fara sa o turez prea tare(nu am turometru) si e ok.Daca am nevoie sa bag piciorul in ea,da in nas si se aprinde becul rosu (acela cu semnul de fulger in el) care seamana cu un motor ,nu pot sa merg mai tare de max.110k/h cu chiu cu vai.Daca am o panta abrupta abea reusesc sa o urc.(ambreajul este f. bun)...La tester a aparut debitmetrul si sper sa nu-l cumpar degeaba.
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
problema ta este iacul...adica motorasul de relanti
Skip ads

  • dan781

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pe tester mi-a dat debitmetrul dar acum nu am bani sa-l iau.Maine o sa-l comand si sper sa nu-l iau degeaba. NU stiu ce aia IAC,dar este mai grav? sau e mai putin costisitor decat debiitmetrul?
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
iac inseamna in engleza idle control valve adica motorasul de relanti...de pret nu stiu sa-ti zic cat e dar te poti uita pe internet sau se mai poate curata daca ai indemanare Smile
  • claudelu21

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
verifica si tu catalizatorul sa nu fie infundat, injectorul/injectoarele, aprinderea sa fie stas(bujii fise daca are/bobina). daca scoti mufa de la debitmetru si motorul funtctioneaza la fel, ins ca alta e pb. e posibil sa fie si motorasul de relanti, dar ia le si tu pe rand. se pot masura cu aparatul daca senzorii functioneaza cum trebuie.
  • dan781

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Intradevar,am fost la service cu ea si au zis ca nici ei nu cred ca e de la debitmetru,am fost programat pentru joi. Voi reveni cu un raspuns sa va zic si voua de la ce a fost. Eu am mai patit asta cu o Vectra si dupa ce au incercat la service 1000 de variante,au accelerat-o pana a dat un rateu de a explodat pur si simplu toba finala si cand colo era o fise intrerupta:-)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR