Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iata problema. Se da una bucata Opel Combo 1,7di 2003, cod motor y17dtl (48kw) care nu vrea sa porneasca la cheie. Mai exact nu are nici o eroare in calculator( mentionam calculatorul schimbat -nou) dar nu vrea sub nici o forma sa porneasca din cheie. Daca il impingi sau tragi porneste, dupa ce s-a incalzit motorul porneste si din cheie. Cine stie rezolvarea are o cinste.
Skip ads

  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine a fost releul de la bujiile incandescente.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
iti sugerez sa verifici demarorul si mai ales bobina de anclasare!
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca era electromotorul (demarorul), trebuia sa nu porneasca nici la cald............ori din cate am inteles cand motorul este cald nu mai sunt probleme.
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
electromotorul invarte in draci dar nu porneste. am sa caut releul ala de la bujii. merci . Astept in continuare sugestii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoti o fisa de la bujie pui un bec si contact, ar trebui sa se aprinda. Daca nu vezi releul daca se alimenteaza. ECU comanda aprinerea bujiilor numai daca vede ca motorul este rece, functie de soft. Alte tipuri de ECU incalzesc amestecul indiferent de temperatura motorului.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina.
Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce e ciudat ca nu apare nici o eroare, am verificat cu tech2, si nu are nici o eroare. Daca era un senzor ar fi aparut mai mult ca sigur.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ca ai verificat daca ai eroare stocata. Dar in TIS exista la modelul asta cod de eroare pentru bujii (glow) ?
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoti o fisa de la bujie pui un bec si contact, ar trebui sa se aprinda. Daca nu vezi releul daca se alimenteaza. ECU comanda aprinerea bujiilor numai daca vede ca motorul este rece, functie de soft. Alte tipuri de ECU incalzesc amestecul indiferent de temperatura motorului.
Mai exista sansa mica sa fie cu probleme unul din senzorii de camshaft, crankshaft, daca o impingi poate ca pina la urma din n ture prinde una corecta si atunci comanda deschiderea injectoarelor. Totusi nu prea cred sa fie asta.
Releul se decapsuleaza si se curata contactele cu hirtie abraziva foarte fina. Totusi ECU ar trebui sa "vada" ca ai probleme la bujii si ca nu se incalzesc. Vezi in TIS daca exista cod de eroare pentru asa ceva si te prinzi mai usor.

Scuza-ma Dane am vazut ca esti un maestru, pe bune, dar tre sa te contrazic: Releul la tovarasul nostru de forum este electronic totalmente deci nu are ce curatza!!! Poate nu stiu eu bine caz in care imi cer inca odata scuze ca te-am contrazis!!
Bafta!!!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca este electronic mai simplu, clasicele lipituri reci si probleme de contact. Fiind electronic ar trebui totusi sa dea cod de eroare, sa nu vada consum...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR