Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • asimineidumitru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
[b] Question a mai schimbat cineva garnitura de chiulasa la Opel Agila?daca da ,imi puteti spune unde?multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce aia ?
De regula antigel intra in ulei pe la garnitura distributie, deci schimba mecanicosii sa sunt idioti cu diploma.
  • asimineidumitru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am problema cu spuma galbuie de pe busonul de la ulei, asa am cumparat masina. Am facut schimbul de ulei( castrol Magnatec 10w40) si am crezut ca o sa scap de aceasta problema, dar persista ,ba chiar este si mai multa spuma acum pe timp de iarna. Credeti ca ar fi garnitura chiulasa ciupita?
Nu am ulei in recipientul cu antigel, pe joja nu apare acea spuma,in schimb cam la 250 km mi se duc cam 200-250 ml antigeldin vas. Va rog sa-mi suneti parerile voastre. Ce pericol exista sa merg cu garnitura ciupita..

Va rog ,poate cineva sa puna niste poze cu capacul de la ulei, sa-mi fac o idee de cum ar trebuii sa arate uleiul pe capac?




Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Iei un pic de ulei din motor si faci exact acest test pentru ca s-ar putea sa fie doar spuma iar pierderea sa fie prin alta parte: http://www.youtube.com/watch?v=tOoyK_EAjls

Daca este la fel e nasol
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
geeeorge23 ai garnitura distributie impuscata, nu umbla la chiulasa degeaba.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:valiangh are dreptate, foarte greu pica garnitura chiulasa. Prin capacul distributie trece antigelul spre pompa, presiune 1,4bar si temperatura, garnitura este de alama+cauciuc, in timp cauciucul se face varza si antigelul ajunge in ulei. Am marcat cu rosu pe poza zona:

  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca trebuie sa schimb garnitura de la distributie mai sunt si alte piese(componente) care trebuie schimbate daca tot se intervine in zona aceea? Ma gandesc ca tot se umbla si sa profit de asta.
Skip ads

  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am tot rasfoit forumul si am citit si la Agile si Corse,garnitura distributie se arde frecvent,clar si la mine acelasi lucru cred ca s-a intamplat!Acum mai vin cu o intrebare,poate stupida dar nu mi-e rusine sa intreb! Este posibil, (mai ales acum cu frigul de afara) ca antigelul din ulei sa ''inghete''? Dimineata la prima pornire motorul imi trepideaza(parca merge in trei pistoane) dupa care imi apare martorul check engine,opresc motorul si pornesc din nou iar masina nu mai trepideaza si martorul nu se aprinde. Este posibil ca aceea trepidatie si aprinderea martorului sa se datoreze spumei care exista in motor?...(garnitura distributie ciupita=antigel in ulei)
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Se poate schimba aceasta garnitura de distributie fara a umbla la distributie propriu-zis? Bugetul se schimba de pe o zi pe alta si vreau sa stiu daca se poate sa schimb decat acceea garnitura si atat ! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fara sa umbli la distributie nu ai cum sa schimbi garnitura. Ca schimbi garnitura sau toata distributia manopera e aceeasi.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am intrebat la un service despre pretul total al distributiei si mi-au dat urmatoarea lista(piese originale):

Lista complete piese ce se inlocuiesc la distributie:
Kit distributie
Garnitura capac distributie
Garnitura capac supape
Garnitura baie ulei
Simering pompa ulei (vilbrochen)
Ulei motor
Filtru ulei
Pompa apa (daca este cazul)

Pret distributie (piese + manopera) – aprox. 1650 RON
In cazul in care se schimba si pompa de apa se adauga in plus aprox. 350 RON
Antigel + apa distilata – 68 RON

Pretul este unul corect?

Ei au spus ca nu se stie daca garnitura de la distributie este problema. Au spus ca poate fi de vina garnitura chiulasa,ori garnitura distributie, ori amandoua! Ce ma sfatuiti?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam asta e pretul
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit o explicatie pentru busonul plin de spuma, bineinteles nu stiu daca se aplica si in cazul de fata dar trebuie verificat. Un furtun de evacuare a gazelor infundat sau ceva de genul.
There is one other possible cause for the mayonnaise: a blocked scavenger hose. Most engines have a hose that comes off the cam cover and returns to the engine block somewhere via a vacuum line. This is the scavenger hose that scavenges oil vapour and gasses that build up in the cam cover. If it's blocked you can end up with a buildup of condensation inside the cam cover, which can manifest itself as the yellow goop inside the filler cap.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, ar trebui verificat (cu o sarma subtire) si orificiul stutului ce
intra sub throttle in galerie (corespunzator furtunului subtire).
Atentie la modul in care se scoate furtunul - se poate rupe stutul.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Un scurt metraj cu fazele de inlocuire
http://www.youtube.com/watch?v=Y1ikjwnxd5E

interesanta ranga de blocaj
  • Monea_claudiu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua,am si eu o problema pierd apa dar nu se vede pe jos nimic,iar sus in capac la tacheti acolo face spuma alba la greu,si nivelul uleiului nu creste,in schimb pe toba nu scoate fum nimic,dar cand masina sta si plec mai tare si se lasa de spate iese apa din toba,vre-o idee?multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura distributie terminata, ai subiect la Corsa cat casa.
  • Monea_claudiu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
aha...ok ms frumos
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat garnitura de chiulasa dar nu sunt convins ca ea a fost problema(vezi poza)....nu am vazut arsuri pe ea,mecanicul mi-a aratat niste afumaturi pe garnitura intre pistonul 2 si 3 ce nu m-au convins....,de la vechea dacie am invatat ca aceasta garnitura are urme vizibile de ars sau poate ca nu e acelasi lucru la agile!,cert este ca odata cu garnitura de chiulasa am planat chiulasa ,semeringuri supape ,am inlocuit din nou si garnitura de distributie pentru ca era rascoapta,am curatat si baia si acolo alta garnitura:)mizerie in baie nu am gasit,dupa spusele mecanicului se pare ca distributia a fost schimbata inainte sa cumpar masina.am pus ulei Mobil1 5w50,antigel G12,filtru de ulei mahle si acum motorul merge bine fara pierderi de ulei sau antigel,nu se mai supra incalzeste,doar cu niste intreruperi la turatii (asta este defectul pe care il avea la cumparare acum 2 ani)in total a costat 1400 lei ,adica manopera 500,garnituri si consumabile 900,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR