Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
dl Dan,astept o parere concisa si la obiect despre cele ce am postat de la dvs asa cum ati facut pana acum!
va multumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pozele sunt de calitate cam slaba, nu cred ca avea garnitura chiulasa probleme din ce vad.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
va multumesc ptr raspuns dl Dan,voi reveni cu o poza de calitate imediat ce revin in tara,ntre timp am facut 800km si nu mai am probleme cu incalzirea motorului insa am pierdut 300 ml de antigel si nu se vad scurgeri pe motor nicaieri....pompa de apa este noua!ma gandesc sa nu fie din cauza ca am pus antigel prea diluat (doar 1l antigel concentrat)
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pana la urma ma lasat motorul departe de casa..a dat de cateva ori in nas s au aprins martorii de bord eps,masina cu cheita de cateva ori,am repornit destul de greu,am continuat inca 60 km dupa care sa oprit definitiv iar EPS nu sa mai stins...am decuplat bateria si am incercat sa pornesc din nou dupa 30 min dar motorul nu a mai pornit. am inspectat motorul si am vazut ca stutul subtire ce duce la servofrana era rupt...l am lipit cu poxipol dar degeaba
acum astept ziua de luni sa vina mecanicii greci la serviciu.temperatura 88gC ulei normal fara spuma,antigel fara urme de ulei
daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi va raman dator!
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa testul cu pedalele si comunica daca sunt erori https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
testul cu pedale nu merge la masina mea,am decuplat si debitmetrul dar refuza sa porneasca,bateria e buna.astept sa puna opcomul pe ea sa vedem ce coduri are.inainte de oprire a pierdut din putere si nu se mai accelera pana sa oprit
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Te contrazic cu testul....



  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
dupa ce a fost verificata aliimentarea cu benzina si scanteile pe bobinele de aprindere,azi am primit un prim verdict pentru motorul meu de la un tenician de la skoda din salonic care a pus testerul pe masina si nu a gasit nici o eroare!..ECU defect!
mentionez ca toti martorii din bord sunt aprinsi .maine urmeaza sa schimbe ECU,chiar dupa ce le am sugerat schimbarea senzorului crankshaft.a mai fost verificata si presiunea in cilindrii unde au gasit o presiune mai mica pe cilindrul 2 si
asta ar putea fi cauza de nu porneste
le am spus ca motorul poate merge chiar si in 2cilindrii si s au uitat chioras la mine
motorul!le am spus ca motorul poate porni
si 2 cilindrii
ce sfaturi imi dati? ca mi este teama ca ma voi intoarce in tara cu autocarul:)
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O verificare a legaturilor la masa ?
Pot fi oxidate....
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
a fost inlocuit ECU si senzorul crankshaft dar motorul refuza sa porneasca ,doar trasa a pornit si sa oprit la scurt timp fara sa reusesc sa o turez.
acum am dus o la reprezentanta opel sa mi faca si ei o evaluare si implicit o diagnoza.
dl Dan va rog sa ma ajutati,sunt intr o situatie disperata la 700 km de casa....



va multuesc anticipat
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Presiune benzina era? Cat?
Un test de compresie s-a facut?
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
la benzina nu sa testat presiunea dar a scos pe furtunul de la trothle circa 100 ml in timp ce altul dadea la automat
am scris mai sus de compresie,la pistonul 2 presiunea era mai mica...(nu am putut vedea cat este)
cei de la opel mi au spus ca nu au gasit nici un cod de eroare pe tester si maine vor incerca sa investigheze motorul
multumesc catastefan pentru promptitudine!
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandesc tot la presiunea mica a benzinei din rampa injectoarelor.
Daca a pornit trasa si nu s-a stocat cod eroare, inseamna ca instalatia de
aprindere functioneaza.
Faceti urmatoarea incercare:
- puneti contactul pe pozitia II (fara a actiona electromotorul) pt. 20 secunde,
apoi il mutati pe 0.
- in capatul din dreapta al rampei injectoarelor se afla valva de purjare (seamana
cu valva de aer al unui pneu) , desurubati capacul de plastic pt. a avea acces la ea
si cu un obiect cat de cat ascutit apasati pe stiftul din interiorul valvei.
Ar trebui sa iasa un jet destul de viguros de benzina (cu ajutorul unei carpe
incercati sa nu stropiti motorul cu benzina).
In situatia in care jetul de benzina este slab sau inexistent, exista probleme ce tin
de alimentarea cu benzina (pompa, regulator, conducte, comanda pompa).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai stai sa ne intelegem......
Benzina nu intra in throttle.
Benzina intra in rampa de injectoare si de acolo e pulverizata in admisie in functie de timpul motor.
Singura legatura a clapetei de acceleratie cu benzina este ca vaporii de benzina din rezervor sunt reintrodusi in admisie pe acolo.
De verificat si partea de recirculare a vaporilor de benzina. E langa cutia filtrului de aer o supapa mica. Scoate furtunele de pe ea sa nu granule de carbon pe ele. Verifica sa nu fie infundate ambele.
Presiunea se ia in capul rampei de injectoare...sau mai profesionist la iesirea din pompa.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aproape sigur mecanicul a scos benzina din conducta ce alimenteaza rampa si care se afla in apropierea ansamblului throttle, probabil de aici confuzia lui danlazar.
Ideea este ca nu trebuie urmarit debitul pompat prin conducta ci presiunea.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ai dreptate catastefan,am gresit eu,furtunul era din rampa ,stresul e de vina.voi incerca maine sa verific presiunea in rampa injectoarelor asa cum ma indrumat PL500 ,dar din cate am vazut benzina venea bine.va tin la curent cu noutati si maine sper sa vin cu vesti mai bune
o seara placuta tuturor opelistilor!
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:Aproape sigur mecanicul a scos benzina din conducta ce alimenteaza rampa si care se afla in apropierea ansamblului throttle, probabil de aici confuzia lui danlazar.
Ideea este ca nu trebuie urmarit debitul pompat prin conducta ci presiunea.


si eu am ramas uimit cand am vazut cum a verificat benzina de pe conducta ca la dacie,dar sunt la mana lor si nu vreau sa ma lase de izbeliste.in plus ca mecanicii greci
nu stiu altceva decat limba materna si asta
este o problema in situatia asta




iti multumesc pentru sfat si
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si ce se mai vb prin topicul asta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85622

Eu nu am inteles niste amanunte:
1) furtunul de servo este in continuare rupt?
2) dispare apa, ai verificat in dreptul egr pe cutie in jos sa nu fie urme? sau la pompa de apa/ in dreptul ei in jos? ar trebui sa fie ceva urme de antigel. Apa in ulei si invers? Pe toba?
3) 800 km fara probleme si cum au inceput mai exact problemele? ai alimentat de undeva mai dubios? ceva de genul sau ce anume ai mai facut pe la ea?
4) ai verificat tot ce au desfacut mecanicii din Romania? posibil daca ai gasit furtun spart sa mai ai si alte surprize gen mufe, samd.
5) chestia cu pornita trasa, poti sa aprofundezi? cum a mers? rotund?
Inainte de orice operatie intreaba cat costa, daca incepi sa dai mai mult de o suta de euro...cauta o firma sa aduci masina in tara. Cu o mie iti cumperi una si iti raman si piese.
Bafta multa!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa va invatati minte ca dintii si masinile se fac in tara !
Doua cariute mici de fapt se descopera ca sunt carii complexe de face dintologul o intreaga scorbura sa o curete...o masina care pare buna mecanicul priceput iti descopera tz probleme...
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Verifica si ce se mai vb prin topicul asta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85622

Eu nu am inteles niste amanunte:
1) furtunul de servo este in continuare rupt?
2) dispare apa, ai verificat in dreptul egr pe cutie in jos sa nu fie urme? sau la pompa de apa/ in dreptul ei in jos? ar trebui sa fie ceva urme de antigel. Apa in ulei si invers? Pe toba?
3) 800 km fara probleme si cum au inceput mai exact problemele? ai alimentat de undeva mai dubios? ceva de genul sau ce anume ai mai facut pe la ea?
4) ai verificat tot ce au desfacut mecanicii din Romania? posibil daca ai gasit furtun spart sa mai ai si alte surprize gen mufe, samd.
stutul rupt l am lipit cu poxipol dar ESP a ramas aprins si dupa ce motorul a pornit
tras,toba este putin afumata si nu sunt urme antigel pe ea,nu am antigel in ulei si nici invers.alimentarea am facut in bulgaria la un OMW fara sa simt o schimbare in mersul motorului.pe tot parcursul motorul a dat in nas de cateva ori iar o data chiar sa oprit in plina viteza,i am dat cheie si am plecat mai departe ajungand la destinatie si
am observat o pierdere de putere pe dealuri folosind uneori treapta a 2 a.pe tot parcursul temperatura a fost 88gC si am completat ulei 200 gr cand am ajuns.
pe toata distanta am rulat cu viteza intre 50 si 130 km/h
consum 5,8 cu AC


am observat ca motorul nu mai avea putere la urcari in rampe
de apa pe ea

5) chestia cu pornita trasa, poti sa aprofundezi? cum a mers? rotund?
Inainte de orice operatie intreaba cat costa, daca incepi sa dai mai mult de o suta de euro...cauta o firma sa aduci masina in tara. Cu o mie iti cumperi una si iti raman si piese.
Bafta multa!

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR