Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asa pe nevazute, sa imi dau cu parerea:
1) lipsa de putere poate sa fie de la presiunea de benzina (e recomandat sa faci testul cu rampa de benzina indicat de colegi)
2) daca ai ajuns in Bulgaria si ai alimentat si dupa au pornit belelele as verifica si benzina sau ce o fi aia acolo.
3) s-a scos vreo bujie? cum arata? inspectie cu camera sa vada capul pistoanelor si supapele?
4) daca era defect mecanic, banuiesc ca facea mai tot timpul. Merg pe o piesa electrica care se incalzeste si face figuri. Ecu a fost inlocuit ca la carte? Ai avut parte de ploaie pe drum? Ai protectie de debitmetru?
Skip ads

  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicul de la OPEL a gasit defectiunea,distributie rupta!costul reparatiei este de 310 Euro...
ce parere aveti de cost?
2kapa ,acum am vazut comentariul tau,
cand au scos bujiile am vazut pistoanele umectate cu benzina,banuiesc ca protectie la debitmetru inseamna keder pe capota si il am,motorul a mers la fel dupa alimentare cu benzina.


Ultima modificare facuta de danlazar la Mie 20 Aug, 2014 5:36 pm
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Wow!
Pai cand ai facut chiulasa nu ai facut si distributia?
Se cere cam 100 euro la graba numai manopera. Setul de distributie inca 100, mai pui garnituri, ulei, antigel si cam aia e. Curata si sorbul cu ocazia asta, te scuteste de belele mai incolo.
E bine sa iti zica si mai exact ce face si ce piese intra in banii aceia.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu am facut si distributia pentru ca mecanicul mi a spus ca a fost schimbata de curand si e foarte buna,alta cred ca este problema la mecanicosu nostru mioritic (vorba d_lui Dan)nu cred sa fi avut trusa KM si a pus discul cu fante la ochi atunci cand a montat distributia,iar axele cu came au fost blocate cu o coada de subler mai mare,acum am o alta nelamurire ce nu mi da pace...cum de a mers masina cu 130km/h cu o distributie pusa aiurea?
Voi cere o lista cu piesele schimbate dar nu stiu daca nu mi voi strica ochii citind in greaca:))
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Imposibil sa nu stie aia vreo boaba de engleza pe acolo. Macar ceva coduri, poze, samd ca sa ne dam seama de ceva.
Partea nasoala ca esti la mana lor. In orice caz, cauta sa nu miste nici un surub in lipsa ta. Fa poze daca nu deranjeaza prea mult. E bine sa montezi kitul original. Incearca sa citesti topicul despre distributie si ai sa intelegi cam la ce sa te astepti la final.
Bafta!
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
sa vedem daca mi vor permite sa intru ,ca poze fac eu,am citit cam tot pe forum si stiu la ce sa ma astept....oricum va multumesc tuturor celor care m au ajutat ,sper sa pot veni cu poze din belsug.
o seara buna va doresc!
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
asa arata distributia dupa cei aproape 800km parcursi,noroc cu grecii ca au fost amabili si m au lasat sa vad masina si sa fac poze
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si de fapt ce s-a intamplat ?
A cedat intizatorul ? S-a spart pinionul crankshaft ?
Sau acum axele cu came sunt blocate cu KM-ul si distributia nu este calata ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din poze eu vad treaba mioritica facuta la 'schimbare' lant ca doar asta au facut si evident prost.
Tu ai fost un credul fara bani si ei niste maimute, ei bine acum suporta consecintele cu parare de rau.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu sa schimbat nimic pana acum pentru ca am cerut sa vad ce sa intamplat acolo si abia maine vor monta distributia cea noua,am vazut pinioanele si lantul nou GM toate dar pinioanele sunt cele ambutisate (din tabla necalite) ma bate gandul sa le compar cu cele vechi si daca sunt bune ii pun sa le monteze tot pe cele vechi dar cred ca asa nu mi vor da garantie.
maine se va scoate distributia si vom vedea care a fost piesa care a cedat si voi reveni cu poze noi


Ultima modificare facuta de danlazar la Joi 21 Aug, 2014 8:29 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Grija sa aiba si saiba distantier la pinionul de la admisie unde e discul cu fante.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
voi fi cu ochii in sapte:))pentru mine lucurile sunt aproape clare.distributia nu a fost pusa la punct de mecanicul meu ,nu cred sa fi avut trusa KM si undeva a gresit ,ori nu a folosit pasta de blocare ori a strans suruburile mioritic pana le a rupt.
voi ce credeti?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu avem ce sa credem pana nu faci tu poze. Cu ce e rupt...desfacut...neschimbat....etc.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
am revenit asa cum am promis cu poze de la OPEL SINIS din salonic,imediat cum am ajuns acasa,am mers cu 140/h,nu pierde ulei sau antigel ,nu mai da in nas,porneste usor si cand motorul e cald
nu m-au lasat sa stau langa mecanic cat timp a facut distributia cu trusa KM,am vazut insa ca a folosit-o cand am intrat prima data fara sa anunt ,dupa care m-au invitat in showroom si mi-au aratat ca au cafea la automat cu 60 centi:))
dupa ce motorul a fost inchis au facut si o tura cu masina ptr a se asigura ca totul este in regula !
am platit si am cerut piesele vechi ce au fost inlocuite,mi-au fost aduse in cutie omitand sa-mi restituie si pinioanele noi ce nu au fost inlocuite,la cerere mi-au fost aduse si pinioanele noi,am luat cheile si am plecat spre masina,inainte de a porni am inspectat motorul ,antigelul si din curiozitate am desfacut si busonul de ulei si am ramas incremenit cand pe axa cu came era o bucata de cauciuc ,am tras de ea sa o scot dar nu iesea ,am facut imediat o poza .am chemat inginerul care se ocupa cu masina mea ,dupa ce a vazut magaria a luat masina in mare viteza si a dus-o inapoi in service pentru a remedia defectiunea si mi-a cerut mii de scuze pentru aceasta greseala!
cand am ajuns si eu inapoi in atelier ,mecanicosul elen incerca sa lipeasca garnitura de la capac cu silicon pentru a o monta evident inapoi pe masina,nu l-am lasat si am cerut schimbarea garniturii,cat timp ei cautau garnitura in depozit am avut timp sa fac si cateva poze pe care le voi pune aici.
au fost schimbate piesele din poze ,pinionul crankshaft,lantul,patinele si suruburi, senzorul crankshaft a fost inlocuit dupa ce masina pornise deja! voi pune si un videoclip cu motorul pornit dupa ce a rulat 200 km...videocclipul cu motorul pornit nu pot sa-l descarc,poate ma ajuta cineva cu o sugestie.
va multumesc ca ati fost alaturi de mine in aceasta grea incercare !
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pe langa garnitura cu bucluc, puteau si ei sa spele capacul ala ca iti suceasca mintile dar de...ciobani eleni. ..nu aveau decat ulei de masline la ei. Ai noroc ca e motorul curat. Parerea mea este ca bate la 200 mii km si s-a schimbat doar odata lantul. Cam asa imi arata mie, poate gresesc
Pt video, il incarci pe youtube si atasezi link-ul
Cat a fost scorul pana la urma?
Bafta!

ps. Referitor la manopera sa nu te mire, eu am un prieten in Austria, angajat mecanic cu patalama care nu stia cum arata o bujie sau o coarba. A 3 a zi de munca ne povestea cum facea el motor de M3.....
Asa ca ciobani sunt peste tot
Cel mai cioban dintr ciobani e vecinul meu care este inginer cu Politehnica, 4 mastere pe auto, dotat cu toate Iscir, iso, piso si eu mai stiu ce ca are un teanc de diplome, a lucrat pe la ITP, fel de fel si acum ocupa un post baban la o mare firma de renume international. Mai zilele trecute ma intreba care este diferenta intre 5 si 10 w.... Shocked
Iar la capitolul feminin este nevasta lui, tot inginer, tot patalamale de te doare mintea, mare contabil la o mare firma de alimente din Turcia, mare contabila la un liceu, a lucrat si pt mine ca si contabila pana am sesizat ca stergea ea cu de la sine putere 13 mii de lei de la un datornic. Shocked
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ei, va mai puneti pentru ceva ulei turnat pe langa si evident ca ajunge la bobina, mufa lambda1...nu au pus o garnitura bine si cine stie mai ce o fi.
Cu mecanicii mioritici sa nu te pui ca sunt peste tot in lume chiar daca sunt greci, italieni sau nemti.
Ultima 'aventura' cu cineva in Italia care facut masina submarin , macaronarii tot stricau si nu rezolvau, trimis ce trebuia in tara si rezolvat, masina a pornit din prima si fara alte defectiuni mai vechi. De pret astia pe afara te lichideaza, schimba jumatate de motor degeaba. Daca e sa ajungi la platforma mai bine iti vinzi un rinichi..
Cat despre marii nostri specialisti...unii nu au nici bacu' si care sunt cu diplome 99,9% sunt de tot rasul, exact ca profesorii lor. Acum ceva ani am fost la niste cursuri sponzorizate de UE si la 'examen' hopa doi profesori de la Facultatea de Mecanica sectia rutiere, si atentie ca e totusi Iasi nu Universitatea Ecologica Ciuca de Vale. Cel care ne predase baiat deschis la minte si noi cativa cam stiam si pe masa si tatsu, asta le facea semn la marii profesori basinosi de doi bani sa o lase mai moale cu intrebarile la noi ca o sa le punem noi intrebari si facem dezbateri de se fac ei de doi lei.
Nu ai ce face, si in facultate un profesor destul de apreciat sustinea ca cel mai mare condensator este de 1F ca asta e a pamantului...i-am adus un condensator rusesc de 5F si doi japonezi de 0,33F si 0,47F cu dimensiuni infime, gata, coicu mic ca esti pe vechi.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
http://youtube.com/watch?v=3dV1lJn4_Us
aa si am omis sa va spun care a fost defectul la distributie in opinia inginerului grec Vangelis: pinion crankshaft uzat. atasez si o poza cu factura emisa de opel sinis ,daca ar vedea nevasta mea factura cred ca m-ar strange de gat in noaptea asta;))


astept o parere de la voi.
va multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu tot nu-mi imaginez cum statea lantul ala asa "balalau", de vina
fiind "uzura pinionului crankshaft".
Chestia cu garnitura mi se pare impardonabila chiar si pt. mecanicii
ce repara pe marginea santului, ce sa mai zic de o unitate service, rusine lor !
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
parerea mea personala este ca intinzatorul a cedat sau pinionul crankshaft era scos deja atunci cand eu am ajuns si am facut pozele,nu am apucat sa vad cum de era lantul asa de slab ca a venit inginerul Vangelis ce m-a condus spre showroom unde mi-a adus la cunostinta costul reparatiei si faptul ca nu pot asista la reparatia motorului.
vorba ca ;"grecii sunt foarte amabili "este adevarata insa totul pana la Euro,aici se termina si amabilitatea lor iar interesul primeaza indiferent de nationalitate,mai ales ca au vazut masina de Romania si propietarul nu stia greaca de nici o culoare....iar dupa ce am inceput sa ne descurcam un pic in engleza mi-au facut si cateva oferte tentante la masini second hand...
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai nu era vreo 300? Nu se intelege mai nimic din factura. Este extraordinar de mult chiar si pt Opel. Te-au parlit parerea mea. Sunt totusi niste tarife orare internationale si nu cred ca s- a depasit 3 ore in conditiile in care nu s-a desfacut baie, curatat sorb, samd. La tine s-a inlocuit mai mult ca sigur exact piesele afectate. Si pe fuga.
Eu mergeam pe adus in tara ( vreo 300 maxim am inteles) sau venit un mecanic in Grecia (ca doar 2 zile in Grecia nu costa mai mult de 3-400 cu tot cu manopera). Mult mai ieftin si mai bun. Acum iar stai cu morcovul ca de ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR