Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Lucian5

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut ! Am un Opel Astra H 1.7 cdti , 2008 , 110 cp . La relanti , motorul se accelereaza singur foarte putin , ca si cum m-as "juca" cu pedala de acceleratie. Chestia e ca nu se intampla mereu asta , doar cateodata. Mi s-a intamplat si in mers acest lucru de cateva ori si e o senzatie foarte neplacuta . Am dus-o la mai multi mecanici , dar nici unul nu a stiut ce ar putea avea . Cineva mi-a zis ca ar putea fii de la debitmetru , dar am incercat cu debitmetrul altei masini identice , si tot la fel a facut. Aveti vreo idee?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Daca ai posibilitatea, probeaza un alt senzor de turatie arbore cotit (crankshaft), original.
La diagnoza ai fost ?
Noroc.
  • anonimboy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Aceeasi problema o intampin si eu. Nu am reusit sa ii dau de cap pana acum. Am pus-o pe Op-com si nu am nicio eroare.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
FIX, aceeasi problema o am si eu la ASTRA H 1.7 110 cai din 2008, imi fluctueaza turometru in bord cativa mm. concomitent cu turarea motorului. Ideea este ca nu face tot timpul, numai cand vrea ea.
Lucian5, curios este ca ne potrivim si la motorizare si la an de fabricatie, nu stiu ce sa cred.... Rolling Eyes
Momementan am descoperit ca am 2 bujii arse, una care nu mai este in parametrii si una OK. Le voi schimba si apoi vom vedea cum se mai comporta.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dee vina este regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune.
este denso si se prinde in 2 suruburi.
  • Lucian5

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si cam cat ar costa sa il schimb?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
este in jur de 700 lei piesa.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pentru motoarele de 110 si 125 cai codul corect de comanda este 819173 sau 55582723. Este produs de Denso.
Se pare ca merge cel de toyota,mazda cod 294009-0260, tot Denso
Si eu sunt in studiul problemei chiar zilele astea. Pana acum fluctua doar relantiul, acum se mai opreste imediat dupa pornire. Se mai zice ca tine o perioada si daca este doar curatat.
Problema apare de la motorina euro 5, cu continut mic de sulf...componentele de injectie nu au ungere suficienta.
Bafta!
Skip ads

  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si eu o tin sub observatie, se pare ca la temperaturi mai scazute nu face, de o saptamana nu am mai observat fenomenul.
@ gra - ce ai vrut sa spui cu posibilitatea de curatare, ai idee de asa ceva, sau ai auzit?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Referitor la curatat, am citit pe aici pe forum despre cineva care a curatat regulatorul si a mai mers vreo 8 luni dupa aceea...
Practic zice el ca a introdus niste ulei. Are logica pentru ca defectul pleaca de la faptul ca motorina euro 5 este mult mai uscata decat euro 3 sau 4 si componentele de injectie au de suferit.
Omul a gresat bine "porcaria" si a mai mers o vreme asa.
Eu o sa incerc zilele astea sa-l dau jos si sa-l inund cu motorina in amestec cu ulei, sa vad ce zice. Problema cu oprirea motorului la pornire apare destul de rar, dar e enervant sentimentul.
PS
Am gasit si niste recomandari de service unde se vorbeste despre problemele noastre.
De aceea a si aparut cod inlocuitor de piesa.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Spuneam acum cateva zile ca o tin sub observatie, si intradevar nu se mai tureaza motorul, am ascultat o destul de des la relantii cand dadeam zapada zilele acestea si nimic.
Motorina bag doar de la LUKOIL -acea EURO L DIESEL cea mai ieftina nu stiu ce EURO este. Ce am constat si m a surprins a fost atunci cand am bagat EFIX de la rompetrol (o motorina f buna, bagam inainte in puturosul Y17DT si fugea mai bine) dar in schimb imi oscila relantiul mai mai sa se opreasca.
Ma surprinde ca un motor mai performant ca Z17DTJ sa i placa motorina mai proasta in detrimentul uneia EURO5.
Am sa incerc sa merg numai pe EURO L DIESEL sa vad daca va mai reapare oscilatia, iar daca va reaparea voi concuziona ca motorina nu are nici o influenta asupra acelui regulator de debit, numai ca face cand il apuca pandaliile. Pana la urma tot va trebui schimbat.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De mai bine de o luna nu am mai avut nici macar o fluctuatie a relantiului, am bagat aceasi motorina de la LUKOIL cea mai ieftina. Ma bucur ca nu trebui momentan sa dau 700-800 lei pe acel regulator. Pe de alta parte as vrea sa stiu daca asta se datoreaza combustibilului. As cam incerca sa bag constant de la alta benzinarie dar nu as vrea beleaua iarasi pe cap.
As vrea sa stiu daca masinile voastre au avut si ele perioade asa lungi cand au mers ok. Eu o am din septembrie si asa am luat o, iar in decembrie si a revenit pana in prezent....
Skip ads

  • jommin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:dee vina este regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune.
este denso si se prinde in 2 suruburi.


Salut Marius!

Vreau sa te intreb unde se afla mai exact regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune la Astra h 2005, 17DTH, 101 Cp, pentru ca si eu am avut probleme de genul unei accelerari in mers si la relanti. Se poate curata ? Sau se schimba ?
Nu as putea sa spun ce cod de eroare indica pentru ca, momentan, acceleratia nu functioneaza si motorul intra in modulul de protectie . Indicatorul cu masinuta este aprins permanent pe bord si turatiile sunt pana la 1300. Am desfacut pedala de acceleratie si am curatat-o. Nicio schimbare. Clapeta nu am reusit sa o desfac. Poate fi si de la motorina ? Inainte de a se intampla asta am avut coduri de eroare 161450 si 161600.
A mai facut chestia asta in martie. Am verificat ECU, am schimbat pedala si ...dupa 2 saptamani , dupa ce am montat totul la loc ( nu am schimbat nimic), a pornit la sfert. Acum, dupa cateva mii de km , problema a revenit.
Ceea ce nu inteleg este de ce se accelera singura . Nu vorbesc de fluctuatii ale turatiei ci de o accelerare uniforma si rapida fara sa isi mai revina.
Sper ca nu este o problema unica ( cum a fost ultima) si sa isi gaseasca o rezolvare.
Multumesc pentru intelegere! O zi buna!
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
La tine nu cred ca este de vina regulatorul de presiune, mai ales ca acela de care se vorbeste aici si care face probleme e doar pe masinile cu sistem de injectie Denso, adica de 110 si 125 cai. Tu ai sistem de injectie Bosch. La o diagnoza se poate vedea valoarea presiunii in rampa la relanti, care ar trebui sa fie constanta. La mine inainte de a schimba regulatorul fluctua ca toate visele si nu am avut niciun cod de eroare. Codul de eroare se stocheaza doar daca presiunea depaseste o anumita valoare maxima, nu doar cand oscileaza. Sfatul meu e sa faci o diagnoza sa vezi exact ce se intampla cu masina ta.
  • jommin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dupa mai multe mesaje cu descrierea problemei cu pedala de acceleratie, vin cu o completare. Singurul numitor comun pare sa fie ploaia. Dupa un drum de germania plin de ploi torentiale, acceleratia nu a mai functionat a doua zi. Acelasi lucru s-a intamplat in urma cu 8 luni. Dupa un drum cu ploaie torentiala, a doua zi am avut probleme cu acceleratia. Adica motorul intra in Modulul de protectie si nu reuseam sa accelerez si nici sa vad codurile de eroare.
Intrebare a mea este: poate fi vorba de un contact exterior care poate fi expus la apa si care sa Imi faca probleme ? Intreb asta pentru ca, daca masina sta in garaj 2-3 zile, totul revine la normal. A mai intalnit cineva problema asta ?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema ta are doua coduri de eroare :p1120 si p1122, necorelare intre potentiometrele 1 si 2 de la pedala de acceleratie. Se rezolva in 2 feluri: se inlocuieste UEC-ul sau se face o modificare la instalatie. Am facut modificarea asta la mai multe Opel Astra H si la nici una nu a mai aparut problema cu acceleratia.Amanunte in privat.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
exista si o a treia solutie...Smile
  • jommin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns !
In legatura cu cele doua variante, ar trebui sa spun ca nu sunt in Romania. Deci, pot sa schimb sau sa fac eu modificarea de care vorbesti ? Codurile care apar sunt 112007,112252, 050074, 161450, 161600,
Daca putem sa dezbatem problema in privat, avand in vedere ultimele informatii, iti stau la dispozitie.
Nu pot, insa, sa nu iau in calcul si cea de treia varianta propusa de Marius. Il rog, in limita timpului disponibil , sa imi spuna care ar fi.

Va multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde!
  • jommin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=114000
Este un tutorial pe care l-am gasit pe aici pe forum. Scria ca utilizatorula a aplicat procedura pentru un opel dar, cred ca benzinar.
Solutia este valabila si la diesel ? Are cineva cunostinta de efectele adverse ? Daca exista....
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu poti sa compari cu ce se intampla la z16xe. E cu totul altceva. Pt. problema ta o sa vorbim in privat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR