Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
buna,am luat si eu o insignia de vreo doua luni si am observat ca pierde lichidul racire cam 1 litru la 1000 km
m-am uitat peste tot la motor si am facut poze unde am vazut ceva.... sa fie pompa de apa menzionez ca nu ma pricep nici nu stiu unde se afla va pun doua poze,masina are 167000km cica la 13000 a fost facuta distributia
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni de la ce anume pierde?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din ce vad la A20DTH - Pompa de apa este pe cureaua de distributie.

"cica la 13000 a fost facuta distributia" - schimba kitul de distributie + pompa de apa.
Cand cumperi o masina SH este primul lucru care se face.

A20DTH
Verifica mai atent zona aceasta pare ud, daca prelinge din distributie posibil sa fie pompa de apa.
O urci pe elevator si verifici zona de la fulie... Cand faci distributia o sa vezi atunci.

Vezi ce mai spun colegi.


Ultima modificare facuta de T.ion la Lun 09 Mai, 2016 10:29 am, modificat de 9 ori in total
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Scuze, am vrut sa scriu 130.000 Mai pot merge 1 luna asa? Oricum o sa schimb si distributia
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Maine o duc sa imi schimbe uleiul de la cutie si o sa ma uit.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand a fost facuta distributia, este posibil ca pompa de apa sa nu fie schimbata si a capatat uzura si acum sa piarda lichid.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pana la urma era pompa de apa, peste cateva zile am programare la mecanic.
Risc ceva daca mai merg asa cateva zile?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca "fluiera" exista riscul sa se blocheze si atunci ...pa motorul...,se poate rupe cureaua de distributie.
Nu se merita riscul..., acum, fiecare face cum considera....
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
ok,mersi pentru sfat o mai tin in garaj cateva zile.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
peste cateva zile am programare la mecanic distributia completa si schimbul de ulei la cutie automata si daca tot se desface cand se face distributia ce anume ar trebui sa mai schimb? ce sa mai controlez? am auzit despre garnitura aceia la pompa de ulei........
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@iordachegaby33 , uite aici https://www.clubopel.com/vie...10&highlight=
sau aici : https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
se pare ca nu era pompa de apa,era colectorul de apa nu stiu cum se zice dar costa vreo 400 euro plus cateva garnituri si mana de lucru am inteles ca este din plastic iar la sora mai mica astra este din metal....ce rusine
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
astazi a terminat mecanicul iar cand am ajuns acasa vad ca mai era foarte putin antigel normal mai intra pe acolo zic eu dar problema este ca nu mi-a aratat in bord lipsa antigelului o fi uitat mecanicul sa bage senzorul la loc daca are? banuiesc ca o fi facut ceva actualizari si o fi sters erorile ?
ce ar putea sa fie? maine dimineata ma duc inapoi la el numai ca am ceva de condus.
  • sorin27msg

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Stie cineva daca radiatorul de racire (motor A20 DTH) are buson? Am radiatorul fisurat si as vrea sa pun un lichid "stop leak" . Curge ffff putin si nu as vrea sa schimb radiatorul. Multumesc.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"stop leak" pilitura - cauta sa il repari (sudura etc) sau sa il schimbi, dupa cum scoti pilitura depusa prin toata instalatia de racire a motor etc...
"stop leak" mai mult strica decat repara dupa mine. (sau este ceva de moment)
http://www.youtube.com/watch?v=76GpMD4LIwY

Sau cauti un radiator SH cu acelasi tip de masina/motor. | Ai PM.
  • BXM
  • *
  • 1 mesaje
  • din 04 Oct 2014
  • Insignia 2010 W0LGT5EY2A10942
  • Dolj
  • BXM

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 W0LGT5EY2A10942
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare.
Sunt nou aici, o sa incerc sa fiu cat mai direct si sa va explic cum pot.(nu ma pricep la masini).

Sunt posesorul unei Insignia, 2010, ECOFLEX, 131 CP.
De cateva zile am observat ca am pierderi de antigel. Capacul de la EGR sigur nu este.
Astazi am dus-o la mecanic si a verificat-o.

Dupa ce a verificat-o:
-el spune ca, capacul de la chiuloasa prezinta prelingeri de ulei si crede ca e posbil sa fie garnitura de chiuloasa defecta. Dar ca sa verifice sigur daca este, nu imi poate confirma deorece e un proces foarte complex si costisitor sa o desfaca sa ajunga acolo(gen, trebuie sa desfaca injectoarele, e posibil ca acestea sa nu se desfaca, sa fie vreunul "intepenit") dupa aia daca e de vina chiuloasa trebuie sa o trimita nu stiu unde pe la SATU-MARE sa o repare...si cica ar putea costa pe la 4000-5000 RON.

Are cineva vreun sfat? Cine sa mai intalnit cu aceasta problema?
Ce pot face? Va rog frumos, astept pareri, sugestii...


Multumesc,

marian
  • robertexe

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Incearca si la alt service sa vezi ce zic si ei. Cred ca ti-a spus cel mai rau si scump scenariu.
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere, si cel mai aberant.
O ridicare pe rampa consider ca e suficienta pentru a depista o scurgere de antigel, mai ales ca are o culoare specifica. Am avut la corsa mea aceeasi problema. Nu gaseam pe jos nici o pata. Dupa ce am urcat-o pe elevator, cu ajutorul unei lampi suficient de puternice am descoperit ca radiatorul avea o scurgere. Problema ca acea scurgere aparea numai dupa ce se ajungea la temperatura de lucru a motorului. Sfatul lui Robert e bun, schimba mecanicul.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In cazul meu, galeria de admisie fisurata, pierdeam antigel. Sub madina nici ovurma(se evapora de pe ceva fierbinte).
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mesaj Coolant Level Low insa nivelul din vas este ok, la scanare nici o eroare ...sa fie senzorul de nivel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR