Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • niggad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
A trecut ceva timp de cand nu am stat pe forum dar trebuie sa revin cu o problema grava.
In ultimul timp masina este foarte pretentioasa, in unele zile merge perfect in altele trebuie sa plang langa ea.
Z20LEL 2004 169000KM.
Totul a inceput acum cateva luni cand la relanti se accelera singura. Acceleratia era doar cand eram stationat, daca eram in mers si o lasam pe liber nu se accelera.Daca eram stationat si se accelera in momentul in care o puneam in marsarier nu se mai accelera(asta fara sa iau piciorul de pe ambreaj). Precizez ca in tot timpul asta nu aveam nici un martor in bord.
Mai nou acum imi apare martor in bord si masina are putere redusa. Dar si treaba cu martorii e ciudata. Se intampla doar dimineata, niciodata ziua dupa ce am pornit-o deja. Cateodata am aprins martorul cu cheita si esp-ul in care trebuie sa calc peste 70% din pedala sa plec de pe loc si acceleratia e in socuri. Cateodata imi apare doar cheia si pot merge relativ normal, nu mai are socuri.
Cand o pornesc pedala de acceleratie merge normal pana ce se sting restul martorilor ( presiune ulei etc...) dupa ce s-au stins pedala nu mai raspunde cum ar trebui.
Am pus-o pe tester, erori : P1120,P1122. Am fost la service si am verificat instalatia electrica mai intai si dupa ei totul a fost ok. Dupa verificare a mers perfect ~200km dupa care iar au aparut problemele. Am schimbat pedala de acceleratie si a mers iar bine vreo 200km si acum iar imi apare martorul. Mi s-a spus ca ar fi pompa de benzina sau ECU sau ca ar trebui sa adaptez pedala noua din soft. Am la majoritatea service-urilor din Iasi (sermecom, bosh, etc..) toti pierduti in spatiu.
In ultima instanta ar fi sa schimb ECU dar e o investitie prea picanta momentan....HELP.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu n-am mai auzit de motorul asta Z20LEL poate Z20LET? Este cu turbina?
ai curatat clapeta de acceleratie, verificat furtunase de Vacuum? Si la clapeta este un potentiometru.. o fost masurat?
  • niggad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Z20LEL(170 CP) este o variatie a lui Z20LET si are turbina.
Am verificat clapeta de acceleratie, era impecabila. Furtunele de vacuum nu au fost verificate.
Sa ignor in cazul asta erorile care mi le spune masina legat de pedala de acceleratie?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
niggad daca ai tester verifica sondele de oxigen,sigur ai una care nu este in parametri,trebuie sa aibe tensiune oscilanta intre 60mv si 800-900mv daca vreuna este peste aceste valori este arsa pe circuitu de preincalzire si se schimba
ia legatura cu dancuciureanu si sigur te va ajuta
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fiind Z20LEL, este vorba de Astra H.
Cred ca stiu ce are masina ta dar am nevoie de mai multe detalii.
Ai pm cu numarul meu.
  • Saul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara,
sunt nou pe forum,am o problema cu corsa mea,motor1,0 z10xep. De doua zile nu se mai tureaza,abia sa misca in treapta 1 de pe loc. Pe tester arata "problema clapeta acceleratie",am schimbat-o ,e tot la fel. Electricianul imi spune ca e din computer motor. Va rog sa ma ajutati daca aveti idee despre ce este vorba. Multumesc!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai calculatorul defect.
  • Saul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca asta poate fi problema? In cazul asta ce solutii imi indici? Multumesc!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am mai intalnit si altele cu aceeasi problema si a trebuit sa schimb ECU.
  • Saul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In cazul de fata ar fi indicat sa cumpar ECU sh? Ma gandesc ca unul nou e foarte scump!
  • Saul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Electricianul imi spune ca are un prieten care repara calculatoare,cu sansa de reusita de 50%. Dupa ce vede ce problema are imi spune daca se poate sau nu. Crezi ca e ok? Te rog sa ma sfatuiesti pt ca chiar nu stiu ce decizie sa iau. Multumesc!
  • niggad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles ca in unele cazuri lipiturile din ECU sunt de vina(desprinse sau oxidate). Masina mea momentan e la doctor si astept un tratament.
Skip ads

  • niggad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema este de la UEC, s-au gasit picaturi de apa prin el si trebuie schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR