Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
blackshaddow
Verifica sigurantele nr.28 nr.29 eventual rocada, cu altele din Tablou de sigurante.
Scrie pe capac nr. sigurantelor.

Releu nu vad sa fie pentru lumini interior.
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
tensiunea pe baterie este buna la fel si incarcarea
nu doar TID-ul palpaie ci toate luminile inclusiv faruri si iluminatul de la plafoniera
acel multimeter unde il gasesc dar si releul de incarcare?

multumesc acum ma duc sa verific sigurantele
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
verificat sigurantele 28,29 sunt bune acelas eect de palpaiala a iluminatului
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multimetru este piesa neagra de pe tablou sigurante forma dreptunghiulara ,releul de incarcare este pe alternator langa puntea de diode.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii?
Rocada ai facut intre sigurante?

Spune-ne si noua ce valori ai la borne pornita si nepornita, si daca are fluctuati si cum sunt mari mici.
Si pornita + consumatori porniti cat are la borne, si daca are fluctuati si cum sunt mari mici.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
maine pe lumina si o sa si filmez
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cureaua de accesorii este noua nici 1000 de mile nu are
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cauta un electrician auto.
Skip ads

  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
multimetru = aparat de masurat valori (volti,amperi,Ohmi si altele)
releul il gasesti langa punte de diode.dar mai intai sa ne spui valorile
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am facut o diagnoza cu OP-com si am filmat valorile reale
motorul
http://www.youtube.com/watch?v=LUNe9jwvnn0
si valorile reale de la servodirectia electrica
servodirectie
http://www.youtube.com/watc...YlmigRVV5rmrN-4Ig

nu am masurat cu aparatul deoarece nu il am momentan
cat de curand am s amasor si cu aparatul de masura incarcarea la bornele bateriei
pe durata clipuletelor am explicat toate problemele
mi-a spus cineva ca relantiul instabil poate fi cauzat de defectiunea unui senzor de la servodirectia electrica ceea ce am observat este ca in valorile reale de a servo imi arata turatia motorului eronat
acel multimetru de la panoul de sigurante se poate masura iar daca da cum il masorefectiv
multumesc

vai de capul meu cu electricienii auto pe aici te usuca de bani
o pana de anvelopa te costa 10 lire ... o las pana la urma asa si sanatate dar totusi vreau sa fiu sigur ca am incercat toate variantele
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
un clipulet si cu incarcarea bateriei
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
bateria si alternatorul par OK.

Fa un test, scoate cureaua de accesorii si vezi daca mai scoate sunete si vibratiile, nu prea mult ca se descarca bateria cat sa iti da-i seama daca mai vibreaza sau nu mai vibreaza, si luminile daca mai palpaie cu cureaua de accesorii scoasa.

La cureaua de accesorii nu ai filmat si la fulia de la alternator (sau poate chiar cureaua de distributie slabita.)
Ceva nu lucreaza acolo, zici ca merge in 3 pistoane.

incearca sa filmezi motorul prin zona distributie, cureaua de accesorii, prin spatele motorului, si farurile cu masina pornita.

Fa o filmare ca la carte nu pe sferturi de motor 10-15 min poti.
(Si mai mult pe la cureaua de accesorii - distributie - alternator - compresor)
Scoate si buson la capac sa auzim, arbori cu came.
Pune pe cineva sa o accelereze sa vedem, sa auzim mai bine vibratile la motor in special la curea.

Acum nu sariti toti in capul meu, daca nu este asa.
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bun 3 pistoane ca 3 pistoane inteleg ca asa merge pentru ca asa se si aude dar palpaitul luminilor?
am sa scot si cureaua si sa vad daca la fel face
oricum am schimbat alternatorul cu altul si nimic nu s-a modificat
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
incearca cu un alt multitimer si verifica firele de masa de la motor si langa x1
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Variaza tensiunea ca dracu, nu stiu ce vedeti voi in regula acolo.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu banuiesc (rola intinzatoare, compresorul, cureaua accesorii ne intinsa sau slabita, fulia de la alternator, sau ceva pe la distributie, suporti motor...., dar vedem ce zice, dupa testare fara curea.

Bateria are 12.6v deci foarte buna, alternatorul o incarca. Si urca la 14...v ca nu este mai stabila asta nu stiu ce sa spun...
Sa vedem ce spune.

Sper ca nu te apuci de schimbat ceva sunt numai pareri ok.

@blackshaddow - Cu ECU ce ai mai facut tot asa l-ai lasat, ai verificat este HSFI 2.1 sau....
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ecu l-am pus din nou pe al meu sa verific si de mers merge la fel deci am dat banii degaba pe ECU
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Kay a scris:incearca cu un alt multitimer si verifica firele de masa de la motor si langa x1


masa de la motor si firele de langa X1 care sunt si unde pentru ca nu imi dau seama ce inseamna acest X1

cureaua de alternator.alternatorul cu fulia lui le elimin din start pentru ca le-am schimbat si problema tot persista
probabil fluctuatia mare de tensiune vine si de la mersul incorect la relanti
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am verificat astazi si multimetrul cu unul functional am scos si cureaua de accesorii am incercat cu o cheie sa o mai tensionez putin ba chiar am observat cateva sigurante lipsa in panoul de sigurante si le-am pus ACELAS REZULTAT motorul merge la fel de prost
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu toate locasurile de sigurante trebuie sa si aiba sigurante.. aste depinde de nivelul de echipare
verifica legaturile la masa (de la motor, ECU, baterie, alternator, electromotor..
poti sa ai tensiune buna si curent insuficient (bigelectro ma va contrazice..).. adica pierderi..
verifica si manunchiul de cabluri de la haion ...
am patit-o cu un golf.. era sectionat aproape de tot acel manunchi de cabluri si motorul se manifesta identic... sigurantele nici vorba sa se arda
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR