- auras112
- **
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 702 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 702
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- auras112
- **
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 702 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 702
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
EGR-ul meu este blocat adica este pistonul blocat deci banuiesc ca este acelas efect ca si blind si am incercat cu un alt EGR bun functional si tot la fel merge deci si pe asta o exclud
si da imi merge in suturi si in mers cand o tin turata spre relanti sau la relanti in viteza
nu imi mai ramane decat pompa de benzina sau injectoarele sa le verific adica cu altele
daca am scapari de compresie este posibil sa fie si asta o cauza adica diefernte de compresie mari intre cilindrii?
si da imi merge in suturi si in mers cand o tin turata spre relanti sau la relanti in viteza
nu imi mai ramane decat pompa de benzina sau injectoarele sa le verific adica cu altele
daca am scapari de compresie este posibil sa fie si asta o cauza adica diefernte de compresie mari intre cilindrii?
- auras112
- **
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 702 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 702
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
Danu Dan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salut dragi opelisti.
Am o problema de câteva zile cu mașina, Opel astra g 2001, 1,6 16v, benzina si gaz (prins), z16xe.
Când vreau sã pornesc dau la cheie mult. Dupã ce dau 2-3 ori reprize lungi pornește sta relantiul pe la 900 - 1000 dupã care scade si mașina începe sã trepideze si în final se oprește. Reiau manevrele de mai sus pana se încãlzește putin motorul ca sa porneascã pe gaz. Pe gaz porneste. Alta problema pe care nu am bãgat-o în seamã este ca atunci când vrea, aleator, are o întrerupere motorul ca si cum nu este alimentat, da un soc la motor dar merge fãrã sã se opreascã (atât pe benzina cat ai pe GPL). EGR-ul este blocat pe închis deci nu mai este functional. Motorul are putere. Am un tester pe Bluetooth si nu îmi aratã erori.
In final....HELP
Am o problema de câteva zile cu mașina, Opel astra g 2001, 1,6 16v, benzina si gaz (prins), z16xe.
Când vreau sã pornesc dau la cheie mult. Dupã ce dau 2-3 ori reprize lungi pornește sta relantiul pe la 900 - 1000 dupã care scade si mașina începe sã trepideze si în final se oprește. Reiau manevrele de mai sus pana se încãlzește putin motorul ca sa porneascã pe gaz. Pe gaz porneste. Alta problema pe care nu am bãgat-o în seamã este ca atunci când vrea, aleator, are o întrerupere motorul ca si cum nu este alimentat, da un soc la motor dar merge fãrã sã se opreascã (atât pe benzina cat ai pe GPL). EGR-ul este blocat pe închis deci nu mai este functional. Motorul are putere. Am un tester pe Bluetooth si nu îmi aratã erori.
In final....HELP