Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • CBarcan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Spunetimi va rog frumos de ce nu mai porneste un opel astra g1.7 .cand dau la automat se aude doar un clik si se sting toate becurile in bord. Cand tin apasat pe butonul de la kilometraj imi apare cod 034.2 sus si dedesupt 15385. Mai mentionez ca becul motor si cheie palpaie
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Baterie terminata
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
nigab a scris:S-ar putea sa ai probleme cu calculatorul de injectie.Sfat:da o cautare pe forum dupa calculatorul de injectie sau lipituri reci,citeste-le pe toate si incearca si fa ce se spune acolo singur pt. ca se poate.Evita ,,meseriasii" ca fac acelasi lucru ,adica dau jos calcu,intaresc niste lipituri si ti-au zburat vreo 200 euro.Succes Laughing


Da este o ideie, dar daca nu ai niste cunostinte minime de electrotehnica sau electronicã este dificil.
EDU are placã electronicã dubla imprimata.Iti trebuie doua tipuri de letcon unul de 100W și unul mai mic cu vârf pentru refacerea lipiturilor,pompa de cositor, fludor și pasta decapanta.Operatia necesitã îndemânare, in zona unde exista fludor mult pe lipituri se face o tresã de colectare a fludorului.Este ușor sã zici, mai greu de fãcut, dar cine are îndemânare o poate rezolva.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Update! Dupã ce colectezi fludorul de pe componente și observi cã terminalii sunt liberi( fara cositor) o sã ai de lucru la doua "urechi " ale unui condensator, care are terminalii plini de fludor și colectarea nu se poate face cu pompa de fludor ci cu tresa de cupru 2.5 MM.Deabia dupã ce scoți placa vine muncã adevãratã, adicã refacerea tuturor lipiturilor.Dupa care placa se monteazã la loc foarte ușor dacã ați avut grija sa nu strâmbați pinii componentelor electronice.Dupa care etanșare și sigilare capac EDU.
Skip ads

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Update! Dupã ce colectezi fludorul de pe componente și observi cã terminalii sunt liberi( fara cositor) o sã ai de lucru la doua "urechi " ale unui condensator, care are terminalii plini de fludor și colectarea nu se poate face cu pompa de fludor ci cu tresa de cupru 2.5 MM.Deabia dupã ce scoți placa vine muncã adevãratã, adicã refacerea tuturor lipiturilor.Dupa care placa se monteazã la loc foarte ușor dacã ați avut grija sa nu strâmbați pinii componentelor electronice.Dupa care etanșare și sigilare capac EDU.Mentionez cã toate astea nu se pot face daca nu ai o lupã cu luminã.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
CBarcan a scris:Spunetimi va rog frumos de ce nu mai porneste un opel astra g1.7 .cand dau la automat se aude doar un clik si se sting toate becurile in bord. Cand tin apasat pe butonul de la kilometraj imi apare cod 034.2 sus si dedesupt 15385. Mai mentionez ca becul motor si cheie palpaie


Bateria este, dar îți dau un sfat, daca nu prea mergi cu mașina, scoate borna de minus, cat timp stai in stand-by cu ea.
Atenție! Fãrã alimentare se reseteazã radio,dar mașina se poate încuia cu cheia, ușa de la șofer, dupã ce ai blocat înainte celelalte uși.Eu așa fac și nu am probleme, multi care lucreazã de acasã uita sa facã asta și când vor sa plece, nu pot pentru cã bateria se descarcã mai repede in sezonul rece.
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect !
Puteti sa ma ajutați cu un rãspuns am un Opel astra g 1.7 dti mi sa oprit din pers am încercat sa o repornesc a luat-o 3 secunde și sa opri de atunci nu mai pornește deloc ,am chemat 2 mecanici sa punã testerul nu se pot conecta probabil de la un fir intrerupt dar totuși ei zic ca ar fii EDU ca aste e problem lor .
Am cautat calculator pentru 1.7 DTI nu am gãsit doar 1.7 CDTI are vreo legãtura sunt in zona brasov și nu se gasesc calculatoare sau dacã știe cineva unde as putea sa îl repar
Mulțumesc anticipat !
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

siguranta care alimenteaza mufa de diagnoza este buna?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asa cum zice colegu mai sus prima verificare este siguranta daca stii ca ai mai facut diagnoze inaintea si mergea,daca e masina luata de curand se mai face o manarie sa se taie firul K si la revedere citit erori.Totusi o verificare rapida e un fas de degresant in admisie daca da sa porneasca motorul e ok cureaua e la locu ei,urmatoarea slabit o piulita de la o conducta de motorina sa vezi daca ai presiune pe injectoare am mai gasit filtre ,sorburi infundate,apoi ramane partea de electronica.Scoate totusi mufele de pe ECU este pe motor usor de umblat sa vezi daca nu cumva e plin de motorina acolo,sau poti face o proba cu un EDU de imprumut,cel mai usor pe rampa/elevator eu il scot si pe sus,se demonteaza carcasa filtrului de aer si tubulatura de plastic sa fie loc, cu mai multa grija si o oglinda de verificare.
Motoarele 1.7dti si ,1.7cdti sunt aproape identice dar au sisteme de injectie total diferite asa ca si calculatoarele nu sunt compatibile.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
CDaniel376 a scris:Va salut cu respect !
Puteti sa ma ajutați cu un rãspuns am un Opel astra g 1.7 dti mi sa oprit din pers am încercat sa o repornesc a luat-o 3 secunde și sa opri de atunci nu mai pornește deloc ,am chemat 2 mecanici sa punã testerul nu se pot conecta probabil de la un fir intrerupt dar totuși ei zic ca ar fii EDU ca aste e problem lor .
Am cautat calculator pentru 1.7 DTI nu am gãsit doar 1.7 CDTI are vreo legãtura sunt in zona brasov și nu se gasesc calculatoare sau dacã știe cineva unde as putea sa îl repar
Mulțumesc anticipat !


Da, este EDU, se poate repara in But pe Șoseaua Electronicii, Mihai îl cheamã pe tip este electronist specializat pe Opel.Dar daca cauți pe google este o persoana și în Pitești sau Ploiesti ,dar reparã cu EDU la schimb.La București te costa 350 lei.poti sã-l trimiți prin posta, este ușor de demontat, îl demontezi și îl trimiți la București.
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Asa cum zice colegu mai sus prima verificare este siguranta daca stii ca ai mai facut diagnoze inaintea si mergea,daca e masina luata de curand se mai face o manarie sa se taie firul K si la revedere citit erori.Totusi o verificare rapida e un fas de degresant in admisie daca da sa porneasca motorul e ok cureaua e la locu ei,urmatoarea slabit o piulita de la o conducta de motorina sa vezi daca ai presiune pe injectoare am mai gasit filtre ,sorburi infundate,apoi ramane partea de electronica.Scoate totusi mufele de pe ECU este pe motor usor de umblat sa vezi daca nu cumva e plin de motorina acolo,sau poti face o proba cu un EDU de imprumut,cel mai usor pe rampa/elevator eu il scot si pe sus,se demonteaza carcasa filtrului de aer si tubulatura de plastic sa fie loc, cu mai multa grija si o oglinda de verificare.
Motoarele 1.7dti si ,1.7cdti sunt aproape identice dar au sisteme de injectie total diferite asa ca si calculatoarele nu sunt compatibile.


Va salut
Am verificat toate siguranțele și sunt ok
Am desfãcut și o conducta va vãd dacã vine motorina nu vine cu sprei de pornire o ia dar sta pornita cât e sprei Dup se oprește
Am împrumutat un calculator EDU de la un vecin exact același motor același cod tot nu o ia poate sa fie cheia sau cititorul am încercat și cu cheia de rezerva cât cu diagnosticarea e prima data o am de un an de zile nu am avut probleme
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat

Vin și cu videoul nu se stinge mașinuța cu cheia
Va mulțumesc !
Skip ads

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Totuși era indicat atunci când ai pus EDU de la vecinul, era bine sa faci un test de pedale, și vedeai ce Coduri de eroare ai.
La mine exact cum.ai zis tu s-a oprit în trafic, am.fost cu mașina la Service și la diagnoza mi-a zis cã e pompa de injecție, defapt asta nu prea se întâmplã , era EDU.Asta dupã ce am citit pe aici, am.aflat, l-am dat jos și la reparat Mihai.Acum mere brici.
Curge motorinã pe la spillvalve, dar o rezolv când e mai cald.
Eu zic sa verifici, faci testul cu pedalele și/sau sã ștergi codurile de eroare, cu OBD 2 cu aplicație pe telefon android.
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut nu poti pune testerul pe ea defapt nu se conecteazã cu mașina nu gãsește nic e ca și cum nu ai baga in mufa
Siguranțele le-am verificat pe toate cele mici din bord nu stiu dacã are siguranța anume pt mufa OBD
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Te rog sa faci testul cu pedalele sa vezi ce erori ai.Gasesti aici cum.se face.Fara asta nu ști de unde sa incepi, sa cauți.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
este siguranta anume pentru alimentare mufa de diagnoza, este siguranta F28, vezi mai jos.

Verifica sa fie pusa in locasul ei si sa nu fie arsa.



Valabil pentru ASTRA G y17dt
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat
PPaul568 a scris:Te rog sa faci testul cu pedalele sa vezi ce erori ai.Gasesti aici cum.se face.Fara asta nu ști de unde sa incepi, sa cauți.



Buna revin
Am fãcut testul cu pedalele ce pot spunã ca mașinuța cu cheița cea înconjuratã cu negru nu se stinge deloc iar cealaltã înconjuratã cu roșu da sa clipeascã o singura data și atat cele doua nu se sting din bord chiar am încercat cu EDU VECINULUI și dacã încerc sa dau la automat tot nu se sting cred ca ar fi o problema sa nu se sting de aici ma gândesc sa fie stricat ECU PLUS IMOBILIZATOR PUSU CIPUL DIN CHEIE din ce am vazut tot aici pe forum dar la Opel 2.0 diesel dar întrebarea mea este dacã nu citește cheia sau ceva din cele trei nu funcționeazã corect are treaba ma lasã sa dau la automat dar nu vine motorina pe conducte la injectoare cu degresat pe admisie pornește atunci da ceva pe conducta dar ma gândesc ca e degresantul se oprește mașina când nu opresc jetul de sprai
Și mai am o întrebare as pune și un alt ECU ;imobilizator;Cip cheie dar nu trebuie resetatã sau rescris iar eu nu pot sa ma conectez cu testerul tot n-am fãcut nimic
Sper sa gasesc o soluție 😞
  • CDaniel376

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect dupã o luna și ceva de cãutãri am gãsit rezolvarea de vina era ECU asta am observat dupã ce am cumpãrat EDU + ECU plus imobilizator plus Cip la care edu era stricat bani aruncați și l-am folosit TOT PE EDU meu mașina pornește dar întrerupe putin la relanti și in treapta 1 de pe loc trebuie ținuta din ambreaj și nu stiu dacã are legãtura ECU NOU pentru ca nu trage cum trãgea înainte bine tragere binișor dar înainte era mai WAW
Acuma pot face testul cu pedala se aprinde de 7 ori dupã
0105
0351
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0105 - senzor presiune admisie - murdar sau defect.
P0251 - Spill valve Malfunction - EDU sau spill valve defecta.
  • Alexandru vladescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salut am și eu un opel astra g 1.6 16 valve an 2001 când merg cu el dintr-o data îmi taie pedala de accelerație și rãmâne turat la 1000 de ture dupã ce o opresc și o pornesc iar își revine am schimbat și calculatorul și degeaba ce poate fi dacã ma puteți ajuta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR