Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ma suni si ne vedem
  • deleted-116669

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Un nr.de tel.? In privat
  • butnaru cristian

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salutare d-nul dan am si eu o problema la o vectra b x16xel la inchiderea centralizata ea are si telecomanda pt inchidere separata si daca o inchid din cheie se inchid toate usile si pe deschis dar daca dau din telecomanda se inchid si deschid toate mai putin cea de la sofer adica trebuie sa o inchid-deschid eu manual pe cea de la sofer si inca o nedumerire ce imi recomandati ulei pt timp de iarna eu pe vara folosesc cepsa 5w=50 ms ast rasp dvs.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai fir rupt in burduf sau mecanism defect.
Ulei pe iarna pune 5W40
  • r3nat02006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!

Am si eu o problema la care nu reusesc sa ii dau de cap pentru un Opel Astra G Hatchback 1.4 16v din 2004 dupa cum urmeaza:

defect: masina trepideaza la relati, nu pot sa o mai accelerez la maxim, uneori limiteaza viteza si martor in bord check engine ( pe tester azi apar urmatoarele erori: P0300 si P0304

am schimbat: Bobina Inductie(delphi), bujii, curatat EGR, Sondele Lamda ambele, am facut schimb ulei si toate filtrele, am verificat compresia (in jur de 15 pe fiecare piston) si debitmetru .

Primele probleme au aparut acum 2 luni de zile timp in care am schimbat rand pe rand cele de mai sus dar martorul si eroarea apareau la 1-2 zile dupa ce schimbam ceva si pe tester imi stergeau erorile din Ecu.

Va puteti sfatui cu ce sa continui ? am fost la 3 service-uri, la ultimul mecanicii nu mai stiu ce sa ii faca...

Multumesc si astept cu interes raspunsul dvs.

O seara buna!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Defectul este din ECU, ti-l repar.
  • r3nat02006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
am revenit Sad am trimis Ecu la reparat la dancuciureanu , azi dupa 80 de km parcursi de la montarea lui pe masina, a aparut iar check eng. Pe tester aceleasi erori P0300 si P0304... Va puteti da o parere de la ce poate sa mai fie? Multumesc anticipat!
  • Geo60

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
salut ,

acum 2 luni am cumparat un corsa d 2007 Z13DTJ , toate bune si frumoase pana acum o saptamana cand nu a mai pornit.Cei de la service mi au spus ca este calculatorul de la motor ( vreo 4 tranzistori si 4 diode in scurt) .Am cautat sa cumpar alt calculator GM 55195814 ) dar nu am gasit Sad

@colegu dancuciureanu crezi ca pot sa ti l trimit sa vezi daca se poate repara?
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara domnilor . Domnule Dan o segmentare la un z10xe de pe o Agila cat m-ar costa ? Va intreb ca astazi sa intamplat ceva ciudat . Am tras masina intr-o parcare , cam inclinata spre dreapta si am verificat joja de ulei si nu era deloc . M-am panicat putin si am completat cu ulei , dupa 3 km am oprit intr-o zona dreapta si culmea joja era plina. Am funingine pe teava de esapament cu condens de cand am cumparat-o . Ca si ulei am pus GM 5W30 .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Geo60 pot incerca sa-l repar dar din start sansele sunt mici. Cum s-a intaplat, a stat in apa, nu aveai borna baterie stransa, soareci ?

MrMihai segmentare+distributie+chiulasa 2600-2800 lei. Pare suma mare dar nu se face rabat ca merg si suruburi vechi etc, piese pe original si cateva pe producator serios, chiulasa verificat sau facut plan, rectificare supape+scaun, inlocuit simeringuri supape, curatat tacheti etc.
Un motor second gasesti si cu 1500 lei dar crezi ca e mai bun ca alt tau?
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Geo60 pot incerca sa-l repar dar din start sansele sunt mici. Cum s-a intaplat, a stat in apa, nu aveai borna baterie stransa, soareci ?

MrMihai segmentare+distributie+chiulasa 2600-2800 lei. Pare suma mare dar nu se face rabat ca merg si suruburi vechi etc, piese pe original si cateva pe producator serios, chiulasa verificat sau facut plan, rectificare supape+scaun, inlocuit simeringuri supape, curatat tacheti etc.
Un motor second gasesti si cu 1500 lei dar crezi ca e mai bun ca alt tau?

Salutare domnule Dan ,o sa tin sub atentie sporita nivelul la ulei , si sper sa ajung la o concluzie buna . Pentru mine 2800 lei e o suma foarte mare Smile) pentru bugetul meu defapt , inteleg ca daca vreau calitate trebuie sa platesc Smile ceea ce mi se pare corect . Oricum o sa va tin la curent cu ce se intampla .
  • Geo60

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua , domnu Dan.Electricianul de la service ul unde am masina a zis ca a intrat apa in el si ca are 4 tranzistori si 4 diode in scurt (sau ceva de genu asta).Totodata a zis ca daca le voi schimba pe acelea o sa porneasca masina ,banuieste el ca din cauza asta injectorul 2 si 3 (parca) sant alimentate continu cu 9v.Am trimis calculatorul la cineva si mi a spus ca arata prea bine ca sa fie cauza apei (maine o sa ajunga la mine si eventual o sa fac ceva poze si le atasez) si ma intrebat ce eroare da pe tester. Ultima data cand am folosit masina relantiul nu mai mergea liniar iar cand o acceleram nu se tura liniar 😂
  • blindughe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Astra J 1,6 benzina fabricat in 2012 si de ceva timp raman fara pornire, in sensul ca imi descarca ceva bateria. Am facut toate masuratorile, cate m-am priceput: incarcare, becuri aprinse, tester, consumatori, verificat sigurante, etc. Am 0,27A in stand-by si daca las borna la baterie peste noapte, a doua zi nu mai invarte. Consumul cade pe modulul de comanda al caroseriei. Bateria este aproape noua, sigur ca m-am repezit la ei la garantie, insa ceea ce am vazut eu mi-au spus si ei, consumator mare cu masina oprita. Am fost pe la diferiti electricieni, unii au spus ca e normal (ca sa scape de mine), altii ca mai treci pe la noi ca o defectiune ca asta necesita timp, etc. Pana la urma m-am programat la Opel, azi am fost la ei, se confirma consumatorul. Mi-a facut update de soft, nu sunt erori inregistrate. A demontat BCM-ul, l-a verificat fizic, nu se vede nimic pe el, apoi a facut proba cu altul pe care-l avea meseriasul pe acolo si consumul a scazut la 0,15A, presupunea ca pentru a scadea la normal, sub 0,05A sa fie si configurat pentru masina mea. Concluzia - trebuie inlocuit BCM, insa cand mi-au spus si pretul..aproape 2000 lei am renuntat. Va rog, daca puteti sa ma ajutati poate il reparam, poate cunoasteti pe cineva mai aproape de mine (Galati), sau chiar pot da o fuga la Iasi daca trebuie, nu-mi permit o asa mare suma ca sa-l inlocuiesc. Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
MrMihai , verifica des nivel ulei dar masina pe plan, GM 5W30 este slab ca sa nu spun prost fata de altele. Ca segmentare+distributie stiu ca pare scump dar daca tabla este buna si vrei sa o pastrezi inca 5-7ani sau 200,000km merita cu brio. Stiu masini facute cu bani putini dar sunt pentru geambasi si ulterior fraieri.

Geo60, ceva pute la tine, clar ca a stat in apa ca nu esti singurul si la Q7 e la fel, 4 tranzistori+diode in scurt si doar injectoare 2+3 alimentate continuu, alta e cu specialistul care spune ca arate 'bine', vroia explozii ? Am ceva donatori de organe, poate iese ceva.

blindughe, pot incerca ca mai iese, nu iese = pierzi banii de curierat. Pune o alta baterie, povestea e cam 'cusuta';.
  • GBuzatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Dan, am și eu o problema la un Opel Insignia 2.0 CDTI, a20dtc, după o scurta razie prin oraș am parcat mașina toate bune și frumoase, după 2 zile am încercat sa o pornesc și nu mai vrea sa pornească, învârte dar nu pornește, am pus-o pe tester și absolut nici o eroare, când pun contactul se aude cum pornește pompa de motorina din rezervor, presiunea Pompei de motorina bagă in rampa aproximativ 400 de Bari. Țin sa Menționez ca in cele doua zile cât a stat nepornita, temperaturile au coborât sub 0 grade. Cel care mi-a făcut diagnoza la
Masina mi-a spus ca parametri par a fi in regula posibil sa fie filtrul de motorina datorită motorinei proaste.
  • blindughe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat! Am continuat verificarile cu alta baterie, simptomele sunt aceleasi. Am scos cablurile de la alternator, masurat - acelasi rezultat 0,25A in stand-by. Ce-ar mai fi de facut? Care parte a povestii vi se pare neverosimila?
  • bobby25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Buna Buna seara. Am si eu o problema: vechea buba cu tranzistorul la calculatorul pompei. Am fost la cineva care a incercat sa inlocuiasca tranzistorul dar a rupt alt piciorus al altui integrat care nu a mai putut fi lipit... Are cineva de vanzare un modul pentru Opel Vectra b 2.2 dti? Al meu are codul: 0 281 010 479. Va multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am.
  • l_francisc

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, am un Astra G cod motor z16xe din 2002. Dupa un drum fara nici un semnal prealabil nu mi-a mai porni masina, dadeam la cheie si nu pornea, motorul invartea dar nu pornea. Am verificat releul pompei de benzina, sigurantele totul parea ok. Am schimbat pompa cu una noua. A pornit fara probleme, am mers asa vreo 2 zile si ieri iarasi imi face aceasi figura. Azi dimineata cand dau cheie porneste iarasi.
Prima zi am avut erorile :
-p0230-00 Fuel pump relay contact problem /
-p0230-04 fuel pump relay voltage low
Ieri cand nu a mai pornit am avut eroare:
- p0230-04 fuel pump relay voltage low si
-p0230-00 Fuel pump relay contact problem.
Astazi am schimbat din nou cu alta pompa de combustibil mai de calitate si cele 2 relee. Dupa cateva minute cand creste temperatura motorului (cred ca la 85 grade) mi se opreste in mers, tot eroarea p0230-04 imi arata.
-Cred ca ar fi ECU, dar la ce altceva imi puteti recomanda sa ma uit inainte sa trec la ECU?
-Sau pot verifica ECU cumva sa stiu 100% ca este de vina?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este din ECU, se face.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata