Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • kallutzu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1994 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema, imi picura motorina de la pompa de injectie, din cate am observat este un capac dreptunghiular cu patru suruburi in colturi (cap ymbus). porneste foarte greu ( banuiesc ca se dezamorseaza) dar dupa ce porneste si o folosesc toata ziua nu mai am probleme (in afara faptului ca picura motorina). daca nu o folosesc o perioada de 12h ,o iau de la capat.... ma poate ajuta cineva? multumesc anticipat!
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa te uiti mai intai daca e pompa BOSCH sau Zexel. Scrie pe ea, pe lateral are o tablita sau e imprimat pe corpul pompei.

Apoi cu tipul si modelul pompei te duci la un magazin de piese auto si comanzi bucsa si garniturile de etansare ale clapetei de acceleratie. Dupa catalog.
Daca pompa e BOSCH, le gasesti 100% sigur dar va dura ceva saptamani pana iti vor veni.

Schimbarea pieselor uzate cu cele noi o va face cineva care cunoaste bine pompa ta de injectie si le va schimba direct pe masina, fara demontare.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la pompa de injectie,i-mi curge imprejurul pompei,exact la etansare.O duc la un pompagiu bun sa o puna pe ''roate''Mult succes pe viitor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar daca se lucreaza greu... NU demonta pompa de pe motor (eventual se poate demonta doar admisia ca sa fie mai mult loc deasupra pompei de injectie), operatiunea de schimbare a bucsii clapetei de acceleratie sau eventual al garnituri de etansare de la capacul superior al pompei ar trebui facuta cu pompa pe masina pentru ca daca o dai jos fara un kit ce contine reductia si ceasul comparator nu o mai pui 'exact unde trebuie' (ma refer la avansul pompei de injectie).

Mai multe detalii despre ce contine kit-ul pentru reglarea avansului pompei de injectie rotative cu regulator mecanic gasesti aici.
Skip ads

  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
va saLut dragi colegi.Aseara am lasat masina la domnul pompagiu ca,sa o poata porni azi.Cand a dat la cheie,dadea sa porneasca in suturi,ca de obicei,i-a scos furtumul ala in forma de ''S''de la turbina si cand a dat la cheie iar sufla pe acolo,a spus din start ca sunt supapele de vina pentru pornire,scapa compresie,iar in legatura cu picurarea pe la pompa se rezolva,dar cu supapele ...............nu se baga.NU STIU CE SA FAC!Sad
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati.Am luat masina de la pompagiu,toate bune si frumoase,ajung acasa si ma uit sa vad daca e umblat la motor.Cu motorul pornit,intradevar a schimbat un colier de cauciuc,sau ceva de genu,nu mai picura pe langa pompa,dar i-mi picura un pic mai jos de pompa.Acolo este un capacel,un pic oval si care se strange in doa suruburi cu cap hexagonal de 10sau de 8(undeva pe acolo)si vreau sa stiu daca o desfac,are vreun arc ceva?Nu vreau sa o desfac si sa sara pe acolo arcuri,piese,etc.Orice sugestie e bine primita.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vezi de unde picura, spala motorul, fa o tura si vezi pe unde pierzi motorina aia.

Daca iti picura motorina pe furtune de cauciuc, acestea vor ceda in timp.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am mers azi cu ea si se vede clar cum picura motorina pe undeva de sub pompa.Am fost cu ea la domnul pompagiu si a comfirmat si el cele spuse si azi nu putea sa se ocupe de ea pentru ca avea alte masini programate,am inteles si a zis sa i-o duc maine dimineata.C-am asa se intampla cand face omul munca de''mantuiala''.Ma uit pe forum si am citit ore intregi,cum alti colegi desfac si fac motoare singuri,binenteles,cu ajutorul colegilor de pe forum.Asta i-mi da curaj sa o repar singur.
''ahappyuser''maine stau cu pompagiul si ma voi uita daca sunt crapate ceva furtume,daca sunt,le voi schimba.Te tin la curent cu noutati.
Skip ads

  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am fost si am luat masina de la pompagiu,ca domn,nu-i mai pot spune,a fi DOMN,e lucru mare........in fine,am luat masina si m-am uitat sub capota,nu ma picura motorina,e ok!Dar mi-a umblat la debitul de motorina si m-i l-a dat mare,de nu mai intra socul.De tras,trage bine,dar cu ceva mai mult fum negru.Eu i-am specificat ca am consum de 10%,si trebuie sa desfaca si injectoare sa vada in ce stadiu sunt,pompa,daca injecteaza motorina egal pe toate injectoarele,dar cred cu tarie ca numai,mi-a schimbat garniturile de cauciuc si mi-a dat debitul mare si atat.Trebuie sa gasesc un pompagiu bun sa o aduca cat de cat la standardele din fabrica.Iar cu pornirea..............e jale dimineata,la prima cheie nici rateu nu-mi da,invarte in gol:(
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cum de ai tu consum la Astra 10l/100km prin oras nu pot sa-mi imaginez. Consumul la Vectra B prin oras pe timp de iarna este 7-5-7.7l/100km.

E bine daca acum nu mai curge motorina pe la pompa, poate ti se decompresa pompa de injectie cu motorul oprit.

Surubul de debit e sub un capac de protectie de genul asta (tu ai pompa BOSCH, eu pompa Zexel dar e licenta BOSCH si arata aproximativ la fel):



Fara capacul de protectie, surubul de debit arata asa :



Ca si pozitie, acesta este situat deasupra celor 4 conducte care merg in injectoare, putin inspre dreapta. Daca ai capacul ala luat jos, atunci sunt sanse mari sa-ti fi umblat la debit. Daca ai capacul la locul lui, nu ti-a umblat la debit, poti sta linistit. Sau poate nu aveai capacul ala de cand ai tu masina, e si asta posibil cine stie...

Ramane sa-ti iei compresia motorului la rece cu toate bujiile scoase (asa verifici daca ai vre-o supapa de admisie partial deschisa si deci pierzi compresie) iar apoi sa-ti faci rectificarea pastilelor cand ai posibilitatea. Cand o sa schimb din nou distributia (probabil peste 25.000km, o sa verific din nou distantele la pastile si cu ocazia asta o sa fac inclusiv un tutorial). Sau poate chiar la vara, daca nu-mi place cum suna motorul la rece, cine stie...
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna ''ahappyuser ''.Intradevar,am cumparat masina fara capacul surubului de la debitul de motorina.I-ti spun ca a umblat pentru ca si eu am umblat la el inainte sa plec la pompagiu si am dat debitul mai mic,iar cand am luat-o am simtit-o la pedala ca-i mai sprintena,dar ce consuma ea 10%,acum consuma cu un litru in plus.Trebuie sa verific tot la ea,sa stau cun un pompagiu si sa verifice tot ce tine de alimentare si pe urma trec la pastilele supapelor,supape,electromotor,baterie,etc.Multumesc mult de ajutor,oricum voi mai avea nevoie.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Voi filma intr-o dimineata cum porneste sau cum nu porneste masina mea,ca ,sa va faceti o idee despre ce ar fi vorba.Multumesc pentru tot.Revin!
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Ramane sa-ti iei compresia motorului la rece cu toate bujiile scoase (asa verifici daca ai vre-o supapa de admisie partial deschisa si deci pierzi compresie) iar apoi sa-ti faci rectificarea pastilelor cand ai posibilitatea.

Incepe cu asta (compresia) si daca constati ca nu ai suficienta compresie (minim 22bari per piston, 1.5bar maxim diferenta de compresie intre pistoane) vezi apoi care sunt distantele la pastilele de pe pistoanele care nu au suficienta compresie.

Un test de compresie ar trebui sa coste 50lei la cineva cu un compresmetru. Testul il faci cu motorul nepornit in ziua respectiva, cu toate cele 4 bujii incandescente scoase din motor si cu o baterie buna. Te uiti pe graficul pe care ti-l scoate aparatul si ne spui ce valori ai, ori ne pui o poza sa vedem si noi.

Daca tot filmezi o pornire (sau chiar si o nepornire Smile ) cineva sa alterneze lent cu camera intai pe motor pentru sunetul pe care-l scoate motorul (1-2sec), apoi ce fum ai/n-ai la esapament (1-2 sec) si tot asa.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult''ahappyuser '',te tin la curent cu tot ce fac.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati.Am filmat pornirea la o temperatura exterioara de 3gradeC.Daca era minus 10,poate si mai mult,nu mai pornea.
http://www.youtube.com/watch?v=lbmMIe-CBtw
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu merge linkul,incercati Masina Maresalul
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Maresalule....ia-l de gat pe pompangiu....ce relati?! ce pornire?! In doua saptamani cel mult ai omorat baterie noua cu pornirile alea....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut filmarea.... dar hai si cu povestea filmului :
- prima cheie pe ziua respectiva ?
- cate grade C cu minus ?
- de cand statea masina nepornita ?

Si ce-i cu prostia aia de banda izolatoare pe furtunul de la intercooler ? Aia e frectie la un picior de lemn, inlocuieste furtunul cu altul bun pe original (nou sau SH) si nu o sa fumege cand iti intra turbina (peste 2.500rpm). Faptul ca fumega pana sa intre turbina indica un debit marit, ti-a marit cineva debitul pompei invartind surubul de debit general de pe pompa de injectie.

Nu sta la relanti dimineata cand socul automat nu este corect reglat, sau defect. Sau nu-ti merge postincalzirea la bujiile motorului. O sa vedem in ce situatie esti cu socul dupa ce incerci un reglaj, dar mai intai hai si cu povestea filmului.

Avansul nu-mi pare mare si motorul suna normal.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut ''ahappyuser ''.I-ti multumesc ca te-ai uitat la filmare.Voi incepe cu inceputul:
1)Prima cheie pe ziua respectivain (jurul orei 14);
2)Afara erau -2grade C;
3)Masina a stat o noapte si un pic din ziua nepornita(17ore)
Furtumul este spart si din cauza asta am pus banda izolatoare,stiu ca se face presiune si aerul isi face loc sa iasa,dar am prevenit un pic sa iasa tot aerul.
Inainte de toate,vreau sa povestesc doua modificari,ce cred eu ca ar fi dus la consumul excesiv de motorina.
1:Anul trecut in vara,am cumparat un filtru de motorina si bucuros am plecat la tara sa-l schimb.Era intr-o sambata dupa-ameaza,am desfacut filtru cel vechi si sa-l pun pe celalalt nou,spre surprinderea mea,cel nou,era un pic mai mic decat cel vechi.Eram cu o falca in cer si cuna in pamant,se facuse tarziu si ma gandeam ca nu au deschis cei de la piese auto duminica.Am luat o panza de bomfaier si am taiat 2cm din teava cea de alama de la bateria de filtru,si filtru cel nou a intrat.
2:Am schimbat toba cea originala cu o toba sport de Volkswagen benzinar.
Si acum ma intreb,de consumat,consuma,dar de ce da atatea rateuri pana porneste?Uneori trebuie sa stau cu pedala de la acceleratie la fund,sa porneasca.Multumesc foarte mult de ajutor.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sustinere ''Ova''.Nevasta mea spune ca pe primul loc este ''amanta mea'',adica masina si pe urma ea,ii dau crezare.
In legatura cu pompagiul...........sunt la pamant psihic!Si bateria da semne sa moara,cand nu porneste o iau in casa si o incarc pe redresor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR