Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
P1345 inseamna (dupa Autodata), "Injection pump position sensor malfunction". E vorba de un senzor din pompa de injectie dar mai mult nu pot sa iti spun-probabil cel care verifica sincronizarea intre pompa si distributie.
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cipril, verifica in primul rind mufa/firele care vin la pompa de injectie. Curata pe acolo cu o solutie de contacte.

  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:P1345 inseamna (dupa Autodata), "Injection pump position sensor malfunction". E vorba de un senzor din pompa de injectie dar mai mult nu pot sa iti spun-probabil cel care verifica sincronizarea intre pompa si distributie.


nu cumva e vorba de senzorul crankshaft ?!
astia de aici de la reprezentanta d la Opel din Spania nici nu or auzit de asa ceva !

murzick a scris:cipril, verifica in primul rind mufa/firele care vin la pompa de injectie. Curata pe acolo cu o solutie de contacte.

o sa ma uit si o sa va tin la curent ...
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
rectific CAMSHAFT ?!
Skip ads

  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
revin cu o problema . Daca cineva stie unde se afla senzorul Camshaft
nu gasesc senzorul camshaft
stie cineva unde se afla ...

sper ca nu v-am suparat cu intrebarile mele Wink
aici in Spania cei de la reprezentanta nu au habar ... in fine ...
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Conform AutoData acest motor nu are "Camshaft positon sensor (CMP)" aka "Senzor ax cu came". Corectati-ma daca gresesc.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
AutoData zice numai de "Crankshaft position sensor (CKP)".
Il arata unde este pozitionat;


Si arata si cum se verifica;




Nici in schema electrica de gestionare a motorului nu apare "Camshaft pozition senzor (CMP)" ci numai "Crankshaft pozition senzor (CKP)"
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
DA SE PARE CA NU EXISTA SENZORUL CAMSHAFT CI CRANKSHAFT LA MOTORUL MEU (AM VAZUT PE AUTODATA SI EU)
AM SI AICI EROAREA DAR NU STIU CE INSEAMNA - VA ROG SA MA AJUTATI VOI - POZA DE MAI JOS

APROPO VOI CE AUTODATA FOLOSITI 2005 SAU MAI NOU ?



Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Te rugam sa nu mai scrii cu majuscule, este echivalent cu a striga.

DA SE PARE CA NU EXISTA SENZORUL CAMSHAFT CI CRANKSHAFT LA MOTORUL MEU

Acesti senzori nu se exclud reciproc. Pe motoarele cu benzina exista ambii, iar la diesel am vazut ca e pus doar cel de arbore cotit - crankshaft (cel putin la citeva motoare de la Opel la care m-am uitat in AutoData).

Dupa cum ai vazut si tu, eroarea in AutoData e "Wiring, injection pump position sensor". Deci problema ar putea fi si de fire, contacte proaste. Crede-ma ca multe belele la Opel se trag de la asta. Ti-am scris mai sus, dar ai ignorat - "Verifica in primul rind mufa/firele care vin la pompa de injectie. Curata pe acolo cu o solutie de contacte." Poti oricind sa scoti si sa desfaci pompa de injectie ca sa ajungi la acel senzor, dar verificarea firelor/contactelor se face muuult mai usor.

Eu am AutoData 2004, dar e putin important pentru masina ta din 99.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cate cduri ai?
mar interesa cdul 3(cred) care contine schemele electrice.
sau daca nu are cineva?
eu am mai multe versiuni de autodata dar nici unul nu are cdul cu schemele electrice si as avea nevoie de ele.
mersi
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:
Dupa cum ai vazut si tu, eroarea in AutoData e "Wiring, injection pump position sensor". Deci problema ar putea fi si de fire, contacte proaste. Crede-ma ca multe belele la Opel se trag de la asta. Ti-am scris mai sus, dar ai ignorat - "Verifica in primul rind mufa/firele care vin la pompa de injectie. Curata pe acolo cu o solutie de contacte." Poti oricind sa scoti si sa desfaci pompa de injectie ca sa ajungi la acel senzor, dar verificarea firelor/contactelor se face muuult mai usor.

Eu am AutoData 2004, dar e putin important pentru masina ta din 99.


sa nu crezi ca te-am ignorat murzick chiar iti multumesc f mult pt cele scrise ...
faza e ca nu am stiut ca nu exista celalalt senzor la motorul meu , insa m-am uitat si eu pe autodata si stiu acum unde e pozitionat
le-am spus despre acest senzor celor de la Opel si ei mi-au spus ca ¨¨s-ar putea sa fie un senzorul dar chiar daca ar fi ei schimba oricum toata pompa¨¨
ce chestie dom"le mai mult stiu eu decat cei de acolo de la Opel ... in fine
o sa va tin la curent !
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cipril, sper sa nu te fi indus cumva in eroare. Eu personal nu stiu daca se poate desface pompa de injectie pentru a ajunge la acel senzor. M-am uitat pe EPC si nu am vazut mentionat nici un senzor in pompa de injectie, probabil se schimba intr-adevar toata pompa daca sint probleme. Poate e cineva cu mai multa experienta care ar putea sa-ti spuna mai multe. Eu nu pot decit sa sper ca problema e de fire/contacte si nu va fi nevoie sa schimbi pompa, pentru ca pare o chestie destul de scumpa.
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
in tis pt motorul lui cipril la P1345 zice cam asa

P1345 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
The injection pump control unit recognises an incorrect camshaft speed signal.
Above condition must be fulfilled for at least 1.5 s .

Work Order Description Nominal Value

Important:

The fuel system is very sensitive. Work should be done with high cleanliness and care. Air in the fuel system can cause damage to the injection pump. That's why the vehicle must never be driven till the fuel tank is empty.

Check fuel tank for correct fuel sort content
Check the concerned system for leaks
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Check connections of the fuel lines (Quick Fittings).
Check leak-oil lines.
Check condition of the three-way fittings.
Check the sealing of the fuel inlet and return lines at the injection pump.
(use only sealing, that is approved by the vehicle manufacturer)
Check tightening-torque of the hollow screws.
Check the correct fitting of the connections and sealing.
Check fuel filter
Plugging, leakage, air or water in fuel system
Note:

Bleed fuel system with KM-948 and suitable adapters.


T002 Check: Mechanical Functionality
Work Order Description Nominal Value

Important:

The following test conditions must be fulfilled during this test:

Compare the data list parameters over the whole reachable engine-speed range.

Compare the following Data List Parameters:
Actual Injection Start
&
Desired Injection Start
Note:

Perform test drive over a longer distance with changing load levels.

Does the comparison of these Data List Parameters reveal an invalid deviation over a longer period of time?
pt NO - Defective component: component, that is recognised as defective
pt YES - Check: System
Work Order Description Nominal Value

With trouble code P1220-1- recognised:
and/or
With trouble code P1345-1- recognised:
Start engine
Compare the following Data List Parameters:
Pump Speed
&
Engine Speed
Note:

Compare the data list parameters over the whole reachable engine-speed range.

Is the pump speed equal to half the engine speed?

Pt NO - Defective component:
Injection pump

Pt YES - Check: Mechanical Functionality
Work Order Description Nominal Value

Check for pressure decrease at the crossrails.
Disconnect hose from:
Crossrail injection valve
Connect vacuum pump MKM-667 (component side) to:
Crossrail injection valve
Use vacuum pump MKM-667 to create a vacuum in the range between -30 kPa ( 0.3 bar ) and -70 kPa ( -0.7 bar ).
Perform measurement at all crossrails.

Is pressure decrease detectable?

Pt yes : Result: Defective Component

Leaks in fuel system
or

Defective component:
Crossrail injection valve
or
Injection nozzles

Pt no: Check: Mechanical Functionality

Work Order Description Nominal Value

Engine oil temperature is greater than 80 °C (176 °F)
Ignition OFF
Disconnect wiring harness connector from:
A7 Control Unit - Diesel
Verify mechanical system functions/components
Check compression

Test okay?

Pt. no : Result: Defective Component
Mechanical engine problem
(Valve timing, valves, piston, cylinder)

pt yes: Check: Mechanical Functionality
Work Order Description Nominal Value

Verify mechanical system functions/components
Check pump-to-engine timing

Adjustment okay?

pt yes: Result: Defective Component

Defective component:
Injection nozzles
or

Injection pump

pt no: Result: Defective Component
Correct valve timing.

Asta e toata istorioara si eu as merge mai degraba pe "mana" TIS-ului
Bafta Crying or Very sad
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
pt turculetz multumesc turculetz pt cele scrise daca poti sa-mi explici te rog ce rezulta din scanarea de mai sus , pt mine e chineza , e defect ceva ?!
pt murzick : am desfacut capacul ecotec si m-am uitat sa vad unde e senzorul ... pacat ... ca nu l-am recunoscut ... deci habar nu am unde e pozitionat , nu am vazut nici un fir cum e in Autodata ...
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cipril a scris:pt turculetz multumesc turculetz pt cele scrise daca poti sa-mi explici te rog ce rezulta din scanarea de mai sus , pt mine e chineza , e defect ceva ?!


asta ramane in sarcina ta sa vezi conform procedurii unde te opresti sau unde continui

http://www.dictionar.ro/ - inca nu au chineza Very Happy (hai sa nu mai facem offtopic de dragul de a raspunde, d'aia sunt PM)

SE POATE STERGE
  • suciu adrian

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 cz16n
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cum e mai testul ala cu agrafa !
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
suciu adrian, esti de groaza Smile. Fara sa te obosesti prea mult cu cautatul si cititul te-ai apucat si ai postat in primul subiect gasit in care s-a mentionat cuvintul "agrafa". Stiu ca e duminica si lenea e mare, dar chiar asa? Smile Uite, am cautat eu pentru tine si am gasit subiectul asta https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa . Chiar vrei mura-n gura? Sigur vei fi apostrofat de vreun moderator.
  • danisibiu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am si eu problema cu cod eroare 45(oxigen senzor) pe vectra a "92 la ce ar trebui sa ma uit sau ce trebuie sa schimb
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
danisibiu,
45 - Heated oxygen sensor (HO2S) - mixture rich.

ECU primeste informatie de la sonda lambda (O2 sensor) ca amestecul e prea bogat (prea multa benzina). In primul rind verifici sonda lambda, poate "minte" ea.


  • danisibiu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
murzick,
mi se aprinde numai cand merg cu viteza mai mare de 80-110 km/h iar cand incetinesc viteza se stinge dar la diagnosticare imi apare codul de eroare 45 ar trebui sa schimb filtru de aer?e c-am murdar!
la ce ma gandesc eu varianta ca la o viteza mai mare nu primeste destul aer ca sa faca arderea corecta!?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR