Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • cmihai

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
de cand s-a racit vremea am observat ca masina nu baga caldura asa cum ar trebui....apa la drum intins ramanea la 70 grade..pe loc in 5 minute ajungea la 105....am fost la mecanic ...remedierea a constat in schimbarea termostatului,,,,,pret 360 lei manopera inclusa....pentru motoarele z16 xep....temperatura de lucru a lichidului de racire este 108 grade....am urmarit cateva zil temperatura la care deschide termostatul...adica 110 grade...apoi coboara la 105 si se stbilizeaza la 108 la drum intins....de caldura nu pot sa va zic decat ca la treapta 1 te sufoci in masina
Skip ads

  • raducan.marcel83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
buna, din nou, problema s-a rezolvat intr`un mod simplu, elegant, dar costisitor, nu am reusit nici cum sa refac singur circuitul si am dus`o la un service de radiatoare, am predat`o ieri, am luat`o azi, zici ca mi`au montat o soba in masina asa merge acuma aerul cald, i-am rugat sa incerce ei sa il spele radiator+instalatie si am riscat bine, DAR pierde antigel sau cel putin am vazut ca a scazut nivelul la antigel, poate nu era aerisit de tot si am noroc, am sa urmaresc nivelul, toata treaba m`a costat 350 lei, poate este mult, dar la ce nervi am avut nici ca ma intereseaza, la mine solutia minune a fost problema, dupa cum a zis si colegul de forum mai sus, mi-a spus si baiatu de la service, nici o solutie nu iti astupa doar fisura, de obicei blocheaza radiatorul. "un mecanic" ar trebui sa stie treburile astea. Mi-a spus din start, daca nu putem rezolva problema nu iti luam nici un ban, profesionist ce mai. Multumesc de ajutor, aveti respectul meu.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare si la multi ani,revin din nou cu pb mea la care nu am gasit rezolvare si anume ,nu am caldura in masina ,de cand am achizitionat o am avut aceasta problema ,pana acum o luna de zile baga caldura binisor ,in oras baga de nu puteai sa stai de cald ,in afara ceva mai putin dar era ok,am schimbat termostat dar tot la fel facea,acum o luna cand mergeam cu 190 km(am vrut s o desfund un pic) brusc a inceput sa bage numai rece,acul la apa este destul de oscilant ,urca ,coboara,am pus astazi un carton pe 90% din suprafata radiatorului fara nici un rezultat chiar daca apa a ajuns la peste 90 grade tot nu baga cald,antigelul este f curat in instalatie ,am verificat tevile caloriferului din habitaclu si sunt fierbinti amandoua,radiatorul din fata cald petoata suprafata,in masina intra mult aer rece de afara chiar daca dau pe recirculare sau opresc clima,am citit pe forum de o clapeta care ramane blocata si baga aer numai de afara ,m am uitat de ea si nu o gasesc,am uitat sa precizez ca si vara im baga f mult aercald de afara ,daca nu pornesc clima ma coc la propriu,orice sfat e binevenit ,multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu te supara dar ce masina ai?
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Scuze,vectra b x18xe
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare fara nici un raspuns....
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea ,am schimbat termostat si am deconectat bateria aprox 3 ore ,acum e ok.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.Problema mea e tot cu zero caldura de la calorifer,dar se manifesta total diferit in comparatie cu cea am citit de la colegi.Daca stiu bine,furtunul care intra in calorifer-cel de sus-turul,si cel de jos returul.La mine cel de jos este fierbinte,cel din sus rece si tare!Inainte sa desfac bordul cu gandul la robinet defect(nu aud zgomot neobisnuit la schimbare rece cald,numai clapeta se aude) ma gandesc sa nu fie de altundeva.Pentru ca din termostat furtunul subtire care incalzeste trothle body si merge in vas este gol,nu circula apa in el.Am scos ,lasand liber stutul ,motor turat la 3000,t peste 90 grade,dar din stut nu iese un strop.Am bagat o sarma flexibila fina cu gandul ca o fi infundat,dar nici o schimbare.Mentionez ca instalatia functoneaza perfect din privinta ca vara nu am avut probleme de supraincalzire,si acum la 3 grade afara ajung la 85 grade in 2.5-3 km.
Skip ads

  • nicumita

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va salut,am un opel vectra c 2.0tdh din 2003,acum cand a venit frigul climatronicul meu baga doar rece in partea soferului indiferent cum il setez iar in partea dreapta functioneaza normal.poate cineva sa-mi dea vreo idee.ce ar putea fi.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
joanovics a scris:Salutare.Problema mea e tot cu zero caldura de la calorifer,dar se manifesta total diferit in comparatie cu cea am citit de la colegi.Daca stiu bine,furtunul care intra in calorifer-cel de sus-turul,si cel de jos returul.La mine cel de jos este fierbinte,cel din sus rece si tare!Inainte sa desfac bordul cu gandul la robinet defect(nu aud zgomot neobisnuit la schimbare rece cald,numai clapeta se aude) ma gandesc sa nu fie de altundeva.Pentru ca din termostat furtunul subtire care incalzeste trothle body si merge in vas este gol,nu circula apa in el.Am scos ,lasand liber stutul ,motor turat la 3000,t peste 90 grade,dar din stut nu iese un strop.Am bagat o sarma flexibila fina cu gandul ca o fi infundat,dar nici o schimbare.Mentionez ca instalatia functoneaza perfect din privinta ca vara nu am avut probleme de supraincalzire,si acum la 3 grade afara ajung la 85 grade in 2.5-3 km.
. Rezolvat.Cauza lipsei circuitului pe furtunul subtire termostat-vas a fost gaurica infundat de mizerie .Dupa ce am curatat si montat inapoi,a inceput sa fie cald si turul spre calorifer(inainte era invers,returul era cald,tur rece si gol!),am dat si o suflare,spalare la calorifer,acum am sauna!
  • cosmiii

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
salut am o problema la opel vctra c 2002 .nu imi merge AC deloc.nu baga nici caldura nici frig pe nici o treapa.stiti care ar putea fi problema?mulumesc
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
E clima sau AC?Ventilatorul de sub bord merge?daca da,cum stau furtunurile care merg la calorifer?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cosmiii a scris:salut am o problema la opel vctra c 2002 .nu imi merge AC deloc.nu baga nici caldura nici frig pe nici o treapa.stiti care ar putea fi problema?mulumesc
Cind vad ca un coleg are cit de cit habar de problema cu care se confrunta,e normal sa fie sprijinit,dar cind vad ca tu nu stii ca nu-ti functioneaza electroventilatorul,e inutil sa scriu foarte mult,iar tu sa nu fii in stare sa verifici nimic...,cred ca a te indruma catre service,e cea mai buna solutie...!
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!Se pare ca incalzirea a luat o razna in sezonul asta.Dupa curatarea si umplerea sistemului aveam caldura .Dintr o data s a schimbt situatia,baga foarte slab sau deloc.in ralanti deloc,la turatii mari mai bine,ca si cum ar fi infundat caloriferul ceea ce cred sa fia mai putin posibil pt ca este spalat,si nu am bagat solutii minune in el.Ce am constatat insa ca daca las busonul vasului de expansiune nestrans,si nu face presiune mare atunci circula mai bine apa in calorifer.Daca strang regulamentar se face o presiune-nu cred ca excesiv de mare,nu are spuma etc,dar mi se pare un pic mai mare ce ar trebui.Intrebarea mea ar fi:influenteaza presiunea apei circulatia apei prin calorifer?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e corect sa faci constatari si apoi sa pui intrebari...! Constatari fac doar cei ce se pricep! Eu nu am auzit de un regulament conform caruia se stringe un buson... Raspunsul la intrebare este: presiunea apei(agentului termic) nu influienteaza circulatia prin calorifer,dar influienteaza punctul de fiarbere al agentului termic...
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Scuze pt expresia incorecta(regulament),poate era mai corect sa scriu "strans corect,etans".Mersi oricum pt raspuns
  • tzak394

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am și eu o astra g cu climatronic la 27 28 de grade îmi baga rece iar la hi baga cald de la ce ?
Am operat ca mi sa stricat și indicatorul de grade zice ca sunt 60 de grade afara. Se poate din cauza la ãla sa nu cupleze Cum trebuie au vreo legãturã ?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la climatronic este influenta senzorului de temp. schimba senzorul din bara si se rezolva cu clima.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pt joanovics
posibil sa ai probleme cu pompa de apa.am mai auzit de cazuri in care patineaza paletele pe ax
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Asta chiar e o ideie geniala,desii fiecare mecanic la care am pus intrebarea asta ,zicea ca exclus.Astazi am facut o spalare cu aer,apa,clatire,iese apa curata cu debit si din returul caloriferului,aveam apa peste 90C°,si turul caldut,retur rece.Am turat la 3000,incet se incalzea turul,am desfacut un pic busonul de la vas,a iesit presiunea,si am inceput sa am caldura.Insa daca stau mult in ralanti,tot am caldura slaba.Chiar as fi curios cu alta pompa cum ar merge
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR