Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
SALUT..In primul rand va trebuii sa dau cateva detalii despre cum sa ajuns la aceasta problema...in urma cu ceva timp am mers la service pt o cu totul alta problema..prezenta uleiului(spuma de culoare negru-gri) in vasul de expansiune...mecanicul mi-a diagnosticat asta ca fiind garnitura de chiulasa dar in momentul in care a demontat chiulasa a constatat ca problema era mult mai ampla si a trebuit sa schimbe si chiulasa...sa inlocuit chiulasa cu o alta(second hand) iar de aici problemele sau complicat si mai tare...masina scotea foarte mult fum negru si nu tragea(70km/h cu greu)...trebuie sa mentionez ca masina mergea bine inainte de a o inmana mecanicului...dupa mai multe incercari de a remedia problema mecanicul a cerut inlocuirea valvei egr...am cumparat una noua...degeaba ..aceiasi problema...mecanicul a dat vina pe chiulasa...am schimbat din nou chiulasa(deasemenea cu una second hand)..nici de data asta nu sa rezolvat nimic...aceiasi problema ca si inainte,fum negru iar masina rula fara nici o putere...dupa foarte mult timp mecanicul ma suna si imi spune ca pur si simplu il depaseste problema si ca imi da banii inapoi (o parte din ei)pt ca nu poate sa-mi repare masina Sad ...trecand peste toate celelalte detalii...am luat masina (tractata-chiulasa era in porbagaj Smile)) ..)si am incercat sa descopar eu problema in garaj la un prieten care e destul de priceput in mecanica dar nu pe un motor ca al meu...concluzia finala a fost ca nu e bine pusa la punct...
Daca este cineva care ar putea sa ma ajute...ce si cum e de facut!? VA ROG...am pierdut multi bani si timp cu problema asta...am si un plan de rezerva..dar sper sa nu fie nevoie de asta..acum sunt in anglia si caut sa cumpar o masina cu motor ca al meu Sad ...peste doua saptamani ma intorc in tara si as vrea sa continui lupta cu acest cosmar...poate suna putin cam disperat dar asta e realitatea.. In speranta ca voi gasi ajutor aici..multumesc anticipat!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hmmm sunt cam multe de verificat...
incepe totusi cu distributia.
ai pm.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica si ca tevile de la injectoare sa fie puse corect... eu am trecut prin asa ceva...
daca nu este de la o-ringurile de sub talpa injectoarelor...
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
...offff...am schimbat si motorul cu unul la fel de pe o vectra...motorul functiona inainte sa-l dau jos dar pe masina mea nu se tureaza mai mult de 3500...tre sa mentionez si ca au trebuit facute mici modificari pe la mufe...porneste si toarce frumos doar ca nu trage...am incercat sa pun si calculatorul de pe vectra dar e diferit de al meu...sa fie calculatorul de vina...stie cineva ce tre sa fac pt inceput?!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai mai intai conectezi un tester pe masina si vezi ce e in neregula.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
..multumesc..o sa merg cu masina la un tester si revin cu detalii..
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g y20dth care a trecut prin foarte multe incercari nereusite de reparatie...pana la urma am incercat sa ma ocup personal de aceasta dilema...am desfacut chiulasa si capacul distributiei...am urmat pasii gasiti pe forum pt punerea la punct a distributiei...am montat totul la loc doar ca finalizarea a fost una dezamagitoare...mototrul nu porneste...am incercat si cu spray..am desfacut conductele la injectoare si aici pulveriza motorina...am incercat sa ii mai dau putin avans prin desfacerea celor patru suruburi ...nici un rezultat..in incercarea disperata de a rezolva am desfacut si piulita pompei de injectie iar asta a fost cred cea mai tampita idee...mai este ceva de facut in aceste conditii...mai se poate repara mototul dupa tot ce am stricat eu aici...aaa si am uitat sa spun ca am rupt si o bujie in chiulasa Sad ...credeti ca ar trebuii sa ii dau foc?! Sad
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu ne-ai spus si noua ce probleme avea masina.Capac de la distributie la Y 20 DTH?Punere-a la punct a distributiei la Y 20 DTH?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
distributie pe lant!cine a mai scos si prostia ca poate sarii de la punct.
la senzoru de presiune sau la calculatoru pompei nu te-ai gandit sau senzorul de arbore cotit(vibrochen)
ai verificat cu testeru ce coduri de eroare are?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.m ai incearca sa ne spui inca o data ce ti s a intamplat si de ce ai ajuns sa umbli la pompa.ce piulita ai desfacut cea de la flansa pompei?nu cred ca a inteles cineva.poate dracul nu e asa negru.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
SALUT..In primul rand va trebuii sa dau cateva detalii despre cum sa ajuns la aceasta problema...in urma cu ceva timp am mers la service pt o cu totul alta problema..prezenta uleiului(spuma de culoare negru-gri) in vasul de expansiune...mecanicul mi-a diagnosticat asta ca fiind garnitura de chiulasa dar in momentul in care a demontat chiulasa a constatat ca problema era mult mai ampla si a trebuit sa schimbe si chiulasa...sa inlocuit chiulasa cu o alta(second hand) iar de aici problemele sau complicat si mai tare...masina scotea foarte mult fum negru si nu tragea(70km/h cu greu)...trebuie sa mentionez ca masina mergea bine inainte de a o inmana mecanicului...dupa mai multe incercari de a remedia problema mecanicul a cerut inlocuirea valvei egr...am cumparat una noua...degeaba ..aceiasi problema...mecanicul a dat vina pe chiulasa...am schimbat din nou chiulasa(deasemenea cu una second hand)..nici de data asta nu sa rezolvat nimic...aceiasi problema ca si inainte,fum negru iar masina rula fara nici o putere...dupa foarte mult timp mecanicul ma suna si imi spune ca pur si simplu il depaseste problema si ca imi da banii inapoi (o parte din ei)pt ca nu poate sa-mi repare masina ...trecand peste toate celelalte detalii...am luat masina (tractata-chiulasa era in porbagaj )) ..)si am incercat sa descopar eu problema in garaj la un prieten care e destul de priceput in mecanica dar nu pe un motor ca al meu...concluzia finala a fost ca nu e bine pusa la punct...
si de'aici am ajuns la problema cu piulita cea mare de la flansa pompei (cea care e incadrata in centrul pinionului care este prins cu cele 4 suruburi)...
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
la tester mi-a dat presiune joasa in turbo...ce inseamna asta!?
Skip ads

  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
oricum...considerand ca problemele se complica prea tare am renuntat la aceasta varianta si am pus inapoi motorul original al masinii...am incercat sa remediez personal problema distributiei(urmand pasii gasiti pe forum) doar ca undeva am gresit...spun asta pt ca masina nu mai porneste...o sa mai incerc si azi...o sa verific din nou distributia si de data asta o sa incerc sa o pornesc si trasa...trebuie sa mai spun si ca am desfacut piulita cea mare din centrul celor patru suruburi de la pinionul pompei ...dupa ce am desfacut piulita acolo am gasit un semn pe axul pompei care nu coincidea cu semnul de pe pinion(era o diferenta de 5 mm)...am adus acel semn(care cred ca a fost dat de cei de la service) in dreptul semnului de pe pinion iar asta a facut ca sa se amane pinionul cu inca un dinte...am inteles mai tarziu ca nu trebuia sub orice forma sa desfac acea piulita...este chiar asa de grav...se mai poate face ceva in acest caz?!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
discutia se va purta in continuare aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107471

Nu are rost sa discutam aceiasi problema in topicuri paralele
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Da, este fff grav ce ai facut!
Ti-am oferit ajutorul meu cand m-ai sunat,dar ai incercat sa te descurci singur si in nestiinta ta ai facut doar prostii.
Pt. simplu fapt ca nu aveai presiune de aer ai inlocuit motorul iar. Incredibil!
Dumnezeu sa te inteleaga cum gandesti ca eu nu mai pot.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am facut asta pt ca din doua masini nu mai aveam niciuna functionabila,iar eu aveam nevoie de masina sa ma misc...as fi venit cu mare drag la ploiesti dar marea problema este ca momentan nu am bani Sad ...iar referitor la ce am distrus eu...chiar nu se mai poate face nimic?!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand flansa pompei trebuie pusa exact cum a fost, fara nici o abatere.
dupa asta, pe tester, trebuie vazut daca unghiul de avans este corect si apoi ce probleme mai sunt.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am pus pompa la fel asa cum mi-ai spus...masina a pornit(trasa) iar acum porneste foarte bine din cheie...se tureaza pana la 5000 de ture(asta e bine) doar ca face asta relativ incet iar in sarcina nu trage...am observat daca dau jos valva egr se tureaza mult mai repede...in turatie masina scoate fum alb..o sa merg cu ea la tester sa vad ce erori mai apar..
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Posibil o perturbare a circuitului de vacuum (electrovalva, furtunase, capsule vacuumatice sparte/ sau cu membrana fisurata).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
problemele tale sunt fie de la senzorul de presiune de pe galeria de admisie fie de la turbina ca e uzata (nu ai ceva mai mult ulei pe furtunul de aer ce pleaca din turbina spre intercooler?
cat despre fumul alb de obicei il scoate daca are apa in cilindrii (garnitura de apa dusa).
verifica si debitmetru scotand mufa de la el (masina oprita) apoi pornesti, dai o tura cu mufa scoasa (iti apare masinuta cu cheita) si daca merge mai bine atunci e din debitmetru...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR