Dany2016
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
Prieteni poate cineva sa publice o pozã cu pompa de înalte și reglatorul de presiune ca sã am idee cum aratã ele și unde sunt amplasate?
La Opelul meu - Astra H 2008, 1,7, CDTI, 110 c.p., 81 kw, Z17DTJ, oscilațiile sunt foarte slabe, practic trebuie sã privesti foarte atent la turometru ca sã le observi, iar în exterior la relanți trebuie sa asculți cu atenție motorul ca sã auzi oscilațiile, însã așa cum eu atrag atenție la fiecare detaliu minuscul legat de mașina mea, aud aceste oscilații permanent.
Astfel cã îmi pun întrebarea, ar putea sa îmi afecteze motorul acest reglator de presiune dacã voi circula fãrã ca sã-l schimb ?
Cu toate cã sunt aceste oscilații, motorul trage bine și pornește foarte ușor, nu exista nici un fel de fum s-au mirosuri.
Mecanicul de aici din Germania i-a facut un test drive prin oraș și mi-a spus ca motorul trage perfect, iar de oscilații mi-a zis ca e și normal sã le aibã la anii motorului.
De cînd am cumpãrat-o, la deplasãrile în regim de oraș, încerc sã mențin turațiile la minim 2000 rotații, iar pentru a menține turația motorului la 2000 și pentru a nu depãși viteza maxim admisibilã prin oraș d 50 km/h, sunt nevoit sã merg permanent doar în treapta a treia.
Dacã trec la treapta a 4, la viteza de 50 km/h, scad turațiile la 1800, iar dacã în treapta a 4 ridic turațiile la 2000 respectiv mãresc și viteza mai mare de 50 km/h, în plus simt cã si turbina începe sã își facã treaba.
La Opelul meu - Astra H 2008, 1,7, CDTI, 110 c.p., 81 kw, Z17DTJ, oscilațiile sunt foarte slabe, practic trebuie sã privesti foarte atent la turometru ca sã le observi, iar în exterior la relanți trebuie sa asculți cu atenție motorul ca sã auzi oscilațiile, însã așa cum eu atrag atenție la fiecare detaliu minuscul legat de mașina mea, aud aceste oscilații permanent.
Astfel cã îmi pun întrebarea, ar putea sa îmi afecteze motorul acest reglator de presiune dacã voi circula fãrã ca sã-l schimb ?
Cu toate cã sunt aceste oscilații, motorul trage bine și pornește foarte ușor, nu exista nici un fel de fum s-au mirosuri.
Mecanicul de aici din Germania i-a facut un test drive prin oraș și mi-a spus ca motorul trage perfect, iar de oscilații mi-a zis ca e și normal sã le aibã la anii motorului.
De cînd am cumpãrat-o, la deplasãrile în regim de oraș, încerc sã mențin turațiile la minim 2000 rotații, iar pentru a menține turația motorului la 2000 și pentru a nu depãși viteza maxim admisibilã prin oraș d 50 km/h, sunt nevoit sã merg permanent doar în treapta a treia.
Dacã trec la treapta a 4, la viteza de 50 km/h, scad turațiile la 1800, iar dacã în treapta a 4 ridic turațiile la 2000 respectiv mãresc și viteza mai mare de 50 km/h, în plus simt cã si turbina începe sã își facã treaba.
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- florin1983
- *
- 26 mesaje
- din 27 Aug 2013
- Zafira 2011 Z18XER
- Bucuresti
florin1983
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salut colegii! In cazul in care este doar oscilatia acului la relanti iar motorul nu face prea urat este doar inceputul, o sa crape curand. Decat sa ajungi la chestii de genul: oprit motor in mers, taiat alimentarea cand te bagi intr-o depasire etc mai bine il schimbi sau vb unui coleg de mai sus trecem la benzinare
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut colegi. Dupa 6 luni si nici 7000 de km a reparut oscilatiile. Fac parte din nou din viata masinii . Din cate imi pot da seama este o singura solutie sa putem scapa de ele: sa schimbam posesorul masinii. Alta nu vad. O sa il desfac in perioada urmatoare sa slefuiesc pistonasul cu hartie abraziva si pasla si sa vad ce iese. Motorina: doar petrom si omw cu un plus de ulei 2T sau aditiv ptr motorina Liqui Molly.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut. Am luat unul made in Japan sau Korea. Era intr-o cutie de carton si apoi in interiorul ei regulatorul era intr-un ambalaj de plastic. 400 - 450 parca am dat pe el. original GM a tinut aproape 20.000 km si cam 1 an si jumatate. Nu pot sa imi dau seama e au. cred ca toata problea pleaca din spanul produs de pompa de inalte. Se stie ca la modelul asta de motor pompa face span. Nu inteleg de ce a mea mai face ca de 1 an si ceva merg cu ulei 2T prt aditivare si aditiv liqui molly.
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutate colegi. Aseara am aplicat metoda colegilor: Am luat regulatorul vechi pe care nu l-am aruncat, l-am desfacut, am dat cu smilgher granulatie 3000 si ulei, apoi cu pasla pana au disparut toate zgarieturile si l-am montat pe masina. Surpriza a fost de zile mari: oscilatia masinii trebuie sa fie 850 rpm.... la mine oscileaza intre 849 si 851. Cu nici unul din din regulatoarele montate pe masina nu am avut un asemenea relanti stabil. Acum sa vedem cat va tine minunea. Insa ce mi s-a parut foarte ciudat, este faptul ca in momentul in care am desfacut regulatorul care era pe masina, a curs motorina din mufa acestuia. Este prima data cand se intampla asta, sau este prima data cand observ eu. Pana acum le-am schimbat doar la service si acum l-am schimbat eu. Voi mai intreba astazi pe cativa mecanici si vreau sa vad si ei ce parere au, legata de prezenta motorinei in mufa aceea. Revin daca aflu ceva vesti legate de aceasta problema.
Si pentru a nu incheia subiectul m-am gandit la doua noi inventii: sa pun un magnet subtire sau sa sparg unul si sa pun 2-3 bucatele pe langa filtrul de motorina si acesta sa atraga particulele de span, sa pun unul si in rezervor, de data asta unul mare si apoi sa vad cum pot intrerupe circuitul motorinei de la rezervor la filtrul de motorina si sa pot pune un filtru de logan. Am mai incercat in trecut , dar atunci vroiam sa scap de zgomotul fantoma. Pun in practica si va anunt.
Si pentru a nu incheia subiectul m-am gandit la doua noi inventii: sa pun un magnet subtire sau sa sparg unul si sa pun 2-3 bucatele pe langa filtrul de motorina si acesta sa atraga particulele de span, sa pun unul si in rezervor, de data asta unul mare si apoi sa vad cum pot intrerupe circuitul motorinei de la rezervor la filtrul de motorina si sa pot pune un filtru de logan. Am mai incercat in trecut , dar atunci vroiam sa scap de zgomotul fantoma. Pun in practica si va anunt.
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Este buna ideea cu magnetii, numai ca din cate am inteles eu, spanul creat de pompa este de aluminiu, dar probabil ca mai sunt si particule metalice. Oricum rau nu pot face niste magneti pusi asa cum ai spus tu si cred ca am sa incerc si eu cu unii din aia de hard disk, pentru ca sunt extrem de puternici.
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare colegi. Am aplicat metoda cu magnetul.... rezultatul este zero. Spanul este din aluminiu. Aseara insa am montat si al doilea filtru de motorina. Sa vedem cum va evolua pe viitor. Momentan este ok. Voi mentine regulatorul care a fost polish-at cu smilgher si pasla si sa vedem cat va dura pana vor aparea fluctuatiile.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florin1983
- *
- 26 mesaje
- din 27 Aug 2013
- Zafira 2011 Z18XER
- Bucuresti
florin1983
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
- algabone20
- **
- 68 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
- florin1983
- *
- 26 mesaje
- din 27 Aug 2013
- Zafira 2011 Z18XER
- Bucuresti
florin1983
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Va salut. Dupa 3 ani de probleme cu oscilatiile, am rezolvat situatia. In primul an am schimbat senzorul de turatii de pe pompa, functionarea motorului a fost ceva mai bine dar nu perfecta. Dupa nici 6 luni , din nou, oscilatii la greu. Acum 2 saptamani au aparut in forta oscilatiile, rau de tot. Din disperare am stat vreo 2 zile pe net, forumuri, etc pentru a gasi o solutie. Se pare ca am reusit, problema a fost senzorul MAP de pe galeria de admisie, era, efectiv, ingropat in mazga, smoala neagra. L-am curatat si acum, dupa 3 ani, sunt linistit. Acum, nu pot garanta s functioneze la toti dar recomand curatirea senzorului. Numai bine!
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Pavel1987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Va salut colegi,
Am avut si eu o astfel de problema cu regulatorul de presiune, insa la mine se aprindea si martorul cu cheita din bord iar turometrul oscila cam 100-200 de turatii.
Cand am citit eroarea din bord, imi arata ECN 018007 - respectiv eroare la senzorul de citire a temperaturii motorinei.
Dupa ce am fost la mai multi mecanici, unul dintre acestia, cel care s-a recomandat ca lucrat la Opel Dibas mi-a spus ca cel mai bine e sa sterg definiv eroarea respectiva din ECU iar motorul pur si simplu nu va mai citi senzorul respectiv.
Am fost la un alt mecanic specializat in probleme si resoftare ECU si contra sumei de 100 de lei, mi-a sters eroarea din calculator, moment din care motorul a functionat in parametrii normal, exact cum mergea anterior problemei indicate mai sus.
Din acel moment, am parcurs circa 20.000 de km in aceste conditii si nu am avut nici o problema iar motorul functioneaza ok.
Trebuie sa recunosc ca la inceput am avut mai multe dubii cu privire la aceasta metora, insa mecanicul de la Opel Dibas m-a asigurat ca nu o sa fie nici o problema si ca si ei au facut acest lucru la unele masini.
Voi ce parere aveti? Nu vi se pare mai simpla aceasta solutie in defavoarea unui nou regulator de presiune?
Am avut si eu o astfel de problema cu regulatorul de presiune, insa la mine se aprindea si martorul cu cheita din bord iar turometrul oscila cam 100-200 de turatii.
Cand am citit eroarea din bord, imi arata ECN 018007 - respectiv eroare la senzorul de citire a temperaturii motorinei.
Dupa ce am fost la mai multi mecanici, unul dintre acestia, cel care s-a recomandat ca lucrat la Opel Dibas mi-a spus ca cel mai bine e sa sterg definiv eroarea respectiva din ECU iar motorul pur si simplu nu va mai citi senzorul respectiv.
Am fost la un alt mecanic specializat in probleme si resoftare ECU si contra sumei de 100 de lei, mi-a sters eroarea din calculator, moment din care motorul a functionat in parametrii normal, exact cum mergea anterior problemei indicate mai sus.
Din acel moment, am parcurs circa 20.000 de km in aceste conditii si nu am avut nici o problema iar motorul functioneaza ok.
Trebuie sa recunosc ca la inceput am avut mai multe dubii cu privire la aceasta metora, insa mecanicul de la Opel Dibas m-a asigurat ca nu o sa fie nici o problema si ca si ei au facut acest lucru la unele masini.
Voi ce parere aveti? Nu vi se pare mai simpla aceasta solutie in defavoarea unui nou regulator de presiune?