Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cere codul de produs. Asa edificam misterul.
Alea pe aliexpres sunt tot denso.
Varianta lunga este clar mai durabila.
Nu contest priceperea tipului, probabil e cel mai bun in injectii denso, insa nu imi place pt c umbla cu multa abureala: curata rezervorul, fa microfiltraare, etc. De ce? Ce ajunge in rezervor se opreste in filtrul de motorina, nu mai ajunge in injecție.
Microfiltrare inainte de injectoare: asta o poveste. Daca pompa face span, reconditioneaza pompa, nu lungi viata injectoarelor cu un artificiu. Orice lucru interpus pe circuitul de inalta presiune va duce la modificari ale parametrilor sistemelor de injectie. Daca era cazul de asa ceva, Denso avea grija sa prevada asa ceva.
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
nickm, uleiul asta 2T, nu-ti infunda filtrul de particule? Mai exact, care ulei il bagi in rezervor? Regenerarile la filtru sunt mai dese de cand il bagi?

Eu acum am probleme si cu regulatorul si cu filtrul de particule in sensul ca filtrul se regenereza la 50km in oras si-mi scoate fum alb mult in primele minute de regenerare.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@nickm ,intradevar regulatorul descris de mine este modelul scurt si a fost achizitionat de pe ebay.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@Mirel, eu am scapat de filtrul de particule de cateva luni si de atunci am inceput sa bag ulei 2T. Eu bag Castrol 2T norma Jaso FB, 33 ml la 10 l de motorina (vedeti ca sunt o gramada de discutii pe tema asta pe mai multe forumuri). Si filtrul meu se regenera cam la 100 km in oras si de fiecare data cand era neaparat nevoie sa opresc motorul. Acum stau linistit. Nici nu aveti idee ce inseamna sa stai fara acest stres numit DPF.
@petertm, fa un efort si schimba-l cu unul din cele model nou, care este cu aprox. 200 RON mai scump decat unul ca al tau si ai sa vezi diferenta.
Skip ads

  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut o întrebare catre@mirel spune-mi și mie unde ai scos dpf și cât te-a costat?
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@Daniel, intr-adevar, nici eu nu pot sa spun ca sunt de acord cu tot ce spune el, dar unele chiar au explicatii logice. Cu microfiltrarea, de exemplu, sunt de acord, deoarece nu tot ce ajunge in filtru ramane acolo. Tinand cont de faptul ca SCV-urile si injectoarele noastre sunt recunoscute ca fiind foarte sensibile la cele mai mici impuritati, eu sunt de acord ca este necesara o filtrare cat mai fina. In ceea ce priveste microfiltrarea inainte de injectoare, nu stiu despre ce este vorba si nici nu cred este posibila la o presiune atat de mare.
Pompele fac span datorita motorinei foarte uscate care se vinde in Romania, dar ca solutie pentru acest lucru se foloseste uleiul 2T. Cititi discutiile pe aceasta tema si o sa-mi dati dreptate.
  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Ghici de unde le ia furnizorul tau: da, de pe aliexpres. Nu va recunoaste in veci acest lucru.
Sa ii ceri factura de la Denso Corp: vezi are...?



Esti convins ca il cunosti pe furnizor? Eu sunt iar clientul meu mi-a semnalat jignirea de mai sus. Toate piesele pentru sistemele de injectie comercializate de mine sunt DENSO originale! Probabil si de aceea imi permit sa ofer garantie iar, obligatia mea este sa sprijin clientul cu toate informatiile pe care le detin ca specialist denso pentru a nu arunca banii pe motoare. Cine a lecturat siteul meu in ultima vreme a constatat ca s-au inmultit motoarele cu pistoane topite. Bafta
  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Mirel Timisoara a scris:nickm, uleiul asta 2T, nu-ti infunda filtrul de particule? Mai exact, care ulei il bagi in rezervor? Regenerarile la filtru sunt mai dese de cand il bagi?

Eu acum am probleme si cu regulatorul si cu filtrul de particule in sensul ca filtrul se regenereza la 50km in oras si-mi scoate fum alb mult in primele minute de regenerare.



Trebuie o testare si vazut asa: nivel de imbacsire filtru de particule, situatia injectiei si a celorlalte elemente care duc la aparitia fumului. Este simplu. Nu adauga ulei 2t cat timp ai filtrul de particule si pana la o testare temeinica, nu renunta la el. Nu se stie ce se intampla din luna mai cu Itpul, stam si citim atat noi cat si cei de la statiile aferente
Skip ads

  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cere codul de produs. Asa edificam misterul.
Alea pe aliexpres sunt tot denso.
Varianta lunga este clar mai durabila.
Nu contest priceperea tipului, probabil e cel mai bun in injectii denso, insa nu imi place pt c umbla cu multa abureala: curata rezervorul, fa microfiltraare, etc. De ce? Ce ajunge in rezervor se opreste in filtrul de motorina, nu mai ajunge in injecție.
Microfiltrare inainte de injectoare: asta o poveste. Daca pompa face span, reconditioneaza pompa, nu lungi viata injectoarelor cu un artificiu. Orice lucru interpus pe circuitul de inalta presiune va duce la modificari ale parametrilor sistemelor de injectie. Daca era cazul de asa ceva, Denso avea grija sa prevada asa ceva.


Denso a prevazut toate aspectele de mai sus, inclusiv partea cu regulatorul de presiune imbunatatit insa....atentie...pentru producatorii cu care ei lucreaza direct si integral. Adica....mitsubishi, toyota....si fac o paranteza la toyota deoarece au scos efectiv si din programul de piese regulatorul de baza...etc....Reparatia unei pompe denso conform documentatiei in vigoare costa cca 80% din pretul uneia noi. Chiar si daca schimb doar pompa de transfer care costa cca 1000 de lei, spanul va reaparea curand. La huri si la juri se pot rezolva definitiv problemele si cu filtrarea si cu zgomotul fantoma dar trebuie piese care costa cca 500 de lei. Am facut apel la mai toti de acum 3 ani sa punem umarul ca sa scadem preturile, nu am obtinut decat scandaluri....dar si clienti multumiti, satuli de schimbat piese aiurea. Eu ca posesor de masina consider o reparatie care tine cca 10-15.000 km o carpeala. Bani aruncati la mecanic, stres...etc.. masina se intretine, nu se repara! Sistemul de injectie de la opel astra h sau j este mai scump decat cel de la Toyota LandCruiser sau Mitsubishi L200. Daca celelalte sunt utile fermierilor, credeti ca cineva va investi in Opel? Deja am nenumarate cazuri de motoare distruse, de cateva tentative de injectoare second montate si...remontate....La denso si in general la japoneze, NU MERGE CU CARPEALA! Insa, cu originalul nu ai probleme cu conditia sa il protejezi. Spor
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Tavi, cum am mai spus, nu contest cunostintele tale vis-a-vis de injectia denso.
Insa, explica, te rog, de ce spui sa curatam rezervorul ca altfel se strica scv-ul, cand toata mizeria(daca exista) se opreste in fitru.
De ce spui ca este necesara microfiltrarea cand denso nu a prevazut asa ceva?
De ce spui ca problema se trage de la motorina proasta din Romania, cand problema asta apare in toate tarile unde se vinde opel cu motorizarea cu motorizarea 1.7?
Completez eu: se intampla si la mazda, toyota, etc.
Daca imi raspunzi la cele de mai sus cu argumente tehnice, imi cer public scuze vis-a-vis de atitudinea mea fata de bunele tale intentii.
Multumesc.
  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
este bine sa citeasca toti deoarece...ESTE ULTIMA DATA CAND POSTEZ CEVA DE ACEST GEN. Am un bebe de 5 luni si nu am timp sa demonstrez ca albul este alb..iar negru;, negru.
1. motorina este de mai multe calitati. Sa nu traiti cu impresia ca in europa cainii au covrigei. Cei din vest aleg cea mai ieftina varianta INTOTDEAUNA, economisesc bani pentru alcool, vacante..etc. De aceea, masinile ajung la noi imediat ce incep sa se uzeze, de aceea injectoarele denso sunt carpite cu piese china asa cat sa ajunga pe plaiuri mioritice si altele. Gresesc? Nu...am clienti in germania, franta...si stiu si in uk ce se intampla.
2. Scvurile pe care le schimbati voi fara a respecta principiile denso de adaptare si altele sunt destinate REPARATORILOR DE POMPE DENSO si nu atelierelor mecanice. De aceea, denso nu ofera garantie acestora montate aiurea....Montatorul are cateva obligatii si pentru a afla mai multe, sunati la RUNE daca vreti. Asa 2 suruburi se pricepe se monteze oricine. De aceea nu am comercializat scvuri imbunatatite decat daca am montat eu, ca sa nu existe cineva care sa spuna ca nu am facut tot ce trebuie conform DENSO. De ce insist sa curatati rezervoarele? Filtrele de motorina pe care GMul le foloseste nu sunt suficiente, au peste 10 microni. De-a lungul timpului in rezervor se aduna condens, gunoi din carburant prost dar sub cei 10 microni..etc/....Cum explicati uzura regulatorului clasic cand uneori in pompa gasim span, mizerie? Exista diverse filmulete pe net care arata fluxul carburantului in pompa denso...Regulatorul este primul afectat. Eu prefer sa incep de la rezervor daca vreau sa stiu cam pe unde ma aflu. Daca ama avea filtrarea de la tractoare, nici nu m-as atinge de acest aspect. Oricum, opelurile distrug regulatoarele...si apoi acestea se razbuna pe masina. POT face un regulator clasic sa mearga 150.000 km dar la ce bun daca denso si isuzu au gasit ceva mai bun? Si oricum ar cam trebui investiti in masina 600 de lei in alte piese...Regulatorul imbunatatit asigura o mai buna functionare a sistemului, de ce ne-am multumi cu mai putin? Cumparate in cantitati mari pot ajunge chiar si la 500 de lei dar, comunismul a apus si nu se vrea o munca de echipa. Eu aduc maxim cate 10 deoarece nu imi permit sa blochez sume mari de bani pentru a face un bine posesorului de opel. Efectiv nu se vrea si atunci de ce sa fortezi omul sa inteleaga ca este spre binele lui? Am peste 200 de masini cu regulatoare imbunatatite...oare daca vreunul avea probleme si nu il ajutam nu se ajungea sa scrie pe net? Deci...no comment...Tot ce am scris mai sus POT DEMONSTRA PRACTIC dar, doar contra cost. M-am saturat sa pierd timp sa demonstrez lucruri evidente. Clientul meu din pitesti a spus ca este multumit dar nu am vazut intrebari legate de ..presiuni..etc..ci doar de cum arata! Din cei 600 de lei platim tva la stat, muncim la montare 10 minute si 45 de minute la adaptare deoarece TREBUIE facute anumite lucruri.
Eu am rezolvat definitiv problemele pentru opel astra h si j, putand asigura o functionare cu un sistem de injectie bun minim 200.000km. Dar trebuie piese de cca 1100 de lei, originale nu fakeuri sau carpeli, fara a pune la calcul manopera care sa zicem ca fiecare sub explicatii o poate face! De ce am insistat de acum 3 ani asupra regulatorului? La putini microni UNGEREA este definitorie. Cat timp mergeti cu o presiune sub limita minima admisa avem uzura datorita proastei ungeri, cat timp aveti presiune mai mare fortati injectoarele deoarece supapa de presiune se deschide la alte valori.
In concluzie....cand cumparati un opel faceti urmatoarele:
1. aruncati o privire la hURI in fundul bateriei de filtru si vedeti daca aveti acolo span si apa, mizerie ..etc...Daca exista, curatati intregul sistem. Daca va permiteti, schimbati sistemul de filtrare. Daca nu, doar regulatorul cu unul imbunatatit.
2. la juri....problema este mai grava dar mai simplu de rezolvat. In nciciun caz Nu porniti masina fara a amorsa sistemul de alimentare, asa cum fac mulllti mecanici idioti, ba chiar folosesc sprayuri.
Va urez o seara buna si daca vreti sa aflati mai multe, aveti siteul meu si putem discuta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca cele de mai sus sunt explicatii tehnice, nu mai zic nimic.
Stiu ce face si rune, am vazut ce faci si tu. Iti urez mult succes: pe mine nu m-ai convins.
Skip ads

  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa conving pe nimeni! Masinile care ajung la mine vor functiona daca posesorii vor face ce am citit in documentatiile de uzina! Daca tu nu intelegi ce inseamna diferenta de microni, este treaba ta. Altii au experimentat..este simplu...mergi la au atelier si aduna span de 12 microni si apa, apoi de 5 microni si apa. Testeaza trecerea prin filtru GM sau ce vrei tu, apoi foloseste filtru de 3 microni. Asta trebuie sa faci tu daca vrei sa inveti. In ceea ce priveste presiunea de lucru a regulatorului clasic si cea de la imbunatatit, o poti masura cu testerul, opcom sau altceva. Daca intelegi faptul ca zgomotul fantoma este aer in sistem @@@@daca nu intelegi asta, iti explica chiar Gmul in documentatie@@@@ si ca la un sistem common rail ....AERUL NU ARE CE CAUTA ACOLO///....ai rezolvat misterul! Cu aceasta postare zic eu mai tehnica decat tehnica, ma retrag definitiv si iti urez succes! Daca vrei sa mentii regulatorul vechi cca 150.000 km, adu-mi 600 de lei si iti fac masina sa mearga cu unul nou daca nu este prea tarziu pentru pompa de injectie. Bafta
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai raspuns la ce te-am rugat pt ca nu ai argumente palpabile. Ai preferat sa spui o poveste care nu are legatura cu cele trei intrebari simple.
M-ar fi bucurat sa vii cu ceva simplu si clar.
Repet: m-ai convins ca te pricepi arunci cand am fost la tine. Din pacate marketingul lasa de dorit.
  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Tavi, cum am mai spus, nu contest cunostintele tale vis-a-vis de injectia denso.
Insa, explica, te rog, de ce spui sa curatam rezervorul ca altfel se strica scv-ul, cand toata mizeria(daca exista) se opreste in fitru.
De ce spui ca este necesara microfiltrarea cand denso nu a prevazut asa ceva?
De ce spui ca problema se trage de la motorina proasta din Romania, cand problema asta apare in toate tarile unde se vinde opel cu motorizarea cu motorizarea 1.7?
Completez eu: se intampla si la mazda, toyota, etc.
Daca imi raspunzi la cele de mai sus cu argumente tehnice, imi cer public scuze vis-a-vis de atitudinea mea fata de bunele tale intentii.
Multumesc.


1. Mizeria si apa nu se opresc in filtru, acesta nu este capabil sa le retina. Avem cca 12 microni la filtrele opel cu cca 80% grad de reusita. Este simplu de reprodus defectul. Se ia un scv nou, se adauga putina apa in carburant sau benzina, in scurt timp scvul va ceda. Va ceda ATENTIE...REGULATORUL de baza, nu cel imbunatatit care are o alta alcatuire. Asta nu inseamna ca cel imbunatatit este nemuritor insa, clar, are o durata de viata mai mare iar presiunea din rampa este stabila. Eu montez de 6 ani la toyota, isuzu, mitsubishi insa nu mi-am pus problem la opel decat atunci cand am obervat ca dupa 6-8 luni cel mult se strica. Mi-a trebuit ceva timp sa inteleg de ce si ce se poate face. Exceptand filtrarea care poate fi similara la toate masinile japoneze, MASINA OPEL DISTRUGE REGULATORUL! Pot demonstra oricui care are bani si rabdare ca pus pe 6 masini diferite ca marca, doar la OPEL se strica in scurt timp.
2. Motorina este proasta, nu neaparat ca este produsa aici. Avem noi romanii placerea de a adauga cate ceva in ea in transport etc incat ajunge cu probleme in masini. Daca nu era common rail sistemul de injectie nu era nicio problema dar repet, o buna protectie a sistemului denso solicita maxim 5 microni filtrare. Am client cu L200 care practic aceeasi pompa ca opel. Am montat filtrarea de 3 microni pe care nu am inventat-o eu ci americanii. In filtrul de Mitsubishi original NU avem apa, in filtrul de 3 microni...DA!
3. Am mai postat pe anumite iteuri dar se pare ca nimeni nu vrea sa citeasca si sa se informeze. Tractoarele john deere AU ACELASI REGULATOR CA CEL DE OPEL...identic...nu toate dar, exista modele. Ganditi-va ca este vorba de un motor de minim 4000cm3 nu de un amarat de 1700. Cunosc problema deoarece am multi clienti fermieri si injectoarele sunt putin mai scumpe decat cele de opel. Pot posta imagini dar las in sarcina celor care vror sa afle sa faca ceva sapaturi, chiar asa informatie gratuita este lipsa de respect pentru cei care au muncit la acest proiect. Aici John Deere in colaborare cu denso au rezolvat problema pe termen lung. De ce? Simplu: Scvul se strica destul de repede, uneori la cca 1 luna de functionare. Din pacate, la JOHN DEERE, piesele sunt scumpe dar, au reusit sa salveze imaginea unui sistem de injectie considerat prost. Sunt convins ca si Opelul stie problema si rezolvarea ei era la mintea cocosului insa, NU S-A VRUT! S-a rezolvat la opelul de dupa 2012 dar cu un compromis, adica pastrarea pompei de injectie in rezervor de la modelele cu injectie bosch si utilizarea unui alt tip de regulator, fabricat exclusiv in ungaria. Dar si aici durata de viata a regulatorului nu trece decat exceptional de 100.000 km. Sa presupunem ca nu acceptam solutia mea care este mai buna decat cea gasita de opel si ne apucam sa o copiem pentru modelele mai vechi. Asta inseamna pompa si atentie.....REGULATORUL, care LA MODELELE MAI NOI ARE ALTA MUFA, productia exclusiva in ungaria cerand oarecum asta. Un regulator tip nou este de cca 600-700 de lei, pompa cred ca minim 400....insa problema filtrarii ramane, etc.
Problema nu este neaparat oscilatia de ralanti care poate sa aiba mai multe cauze, nu numai sistemul de injectie. Gravitatea consta in faptul ca sistemul de injectie se uzeaza iar readucerea masinii la un nivel acceptabil COSTA mult mai mult decat solutia mea. Fiecare decide ce vrea sa faca, sunt banii fiecaruia. Insa, cand va ajunge sa elimine filtrul de particule mult prea devreme, cand va schimba aiurea injectoare sau motoare, sa isi aminteasca ca am avertizat inca de prin 2014 de acest aspect
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa facem un rezumat:
1) ai spua ca regulatorul nou cedeaza mai greu, chiar si cu un carburant mai putin filtrat? (Alta alcatuire, etc). Ai spus.
2) intai spui ca masina opel strica regulatoarele, apoi spui ca la alte marci, dupa ce ai facut filtrarea de 3 microni, nu s-a mai stricat. Da? Asta inseamna ca s-a stricat si la alta marca.
Daca un sistem de injectie e compromis, poti sa ii faci orice: daca nu inlocuiesti/reconditionezi ce e stricat, adio. Solutii minune nu exista.

Uite ce spun eu:
1) regulatorul cu probleme este intalnit la multe marci si face probleme la toate marcile. De asta il si inlocuiesc.
2) nu este nevoie de prefiltrare sau orice artificiu la injectie: problema regulatorului se rezolva doar cu inlocuirea celui vechi cu unul imbunatatit.
3) curatarea sistemului de alimentare face bine, dar nu este obligatorie: daca pui carburant bun, nu vei gasi mizerie( la cate masini am avut, la toate am alimentat exclusiv de la pompa si nu am gasit mizerie in rezervor). Daca alimentezi din diverse surse, iti asumi.
4) hartia din care se fac filtrele premium, este aceeasi pt toate marcile: daca era ceva cu opel, era si cu alte marci ce folosesc injecție denso.

Restul e reclama, marketing, etc.

Dace ne intalnim, iti voi arata ca regulatorul ala nou merge foarte bine fara alte ajustari sau ce mai spuneai tu: doar din doua suruburi si o mufa.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu vad explicatie mai tehnica si in acelasi timp mai pe intelesul tuturor. Fara sa-i tin parte lui Tavi, eu am inteles aceste lucruri de la inceput si de aceea am insistat pe langa el destul de mult timp pana am reusit sa obtin noul model de regulator imbunatatit, iar maine sper sa intru si in posesia noului sistem de filtrare. Este alegerea mea si nu incerc sa determin pe nimeni sa cumpere aceste lucruri nici de la Tavi si nici din alta sursa daca nu este convins ca investia asta merita.
Eu nu fac decat sa impartasesc cu voi experientele mele, ca oricare al coleg de forum care vrea sa-i informeze si pe ceilalti despre lucrurile bune si rele pe care le-a experimentat.
  • taviopel23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Sa facem un rezumat:
1) ai spua ca regulatorul nou cedeaza mai greu, chiar si cu un carburant mai putin filtrat? (Alta alcatuire, etc). Ai spus.
2) intai spui ca masina opel strica regulatoarele, apoi spui ca la alte marci, dupa ce ai facut filtrarea de 3 microni, nu s-a mai stricat. Da? Asta inseamna ca s-a stricat si la alta marca.
Daca un sistem de injectie e compromis, poti sa ii faci orice: daca nu inlocuiesti/reconditionezi ce e stricat, adio. Solutii minune nu exista.

Uite ce spun eu:
1) regulatorul cu probleme este intalnit la multe marci si face probleme la toate marcile. De asta il si inlocuiesc.
2) nu este nevoie de prefiltrare sau orice artificiu la injectie: problema regulatorului se rezolva doar cu inlocuirea celui vechi cu unul imbunatatit.
3) curatarea sistemului de alimentare face bine, dar nu este obligatorie: daca pui carburant bun, nu vei gasi mizerie( la cate masini am avut, la toate am alimentat exclusiv de la pompa si nu am gasit mizerie in rezervor). Daca alimentezi din diverse surse, iti asumi.
4) hartia din care se fac filtrele premium, este aceeasi pt toate marcile: daca era ceva cu opel, era si cu alte marci ce folosesc injecție denso.

Restul e reclama, marketing, etc.

Dace ne intalnim, iti voi arata ca regulatorul ala nou merge foarte bine fara alte ajustari sau ce mai spuneai tu: doar din doua suruburi si o mufa.


Imi dau seama ca pierd timpul cu cineva care merge pe principiul MERGE SI ASA. Este decizia ta, dar nu inseamna ca ai dreptate. Exista clar scris in documentatia denso si opel sau alte marci ce ai de facut. Daca tu vrei sa faci experiente pe masina ta, te priveste. Eu am intalnit multe regulatoare care nu merg in parametri fara adaptare. Un regulator de presiune la alte marci nu cedeaza sub 100.000 km si de asta iti dai seama cautand pe siteuri daca exista aceeasi problema ca la opel. Iti garantez ca nu, stiu si de ce, doar gmul nu vrea sa recunoasca.
Daca vrei sa citesti despre filtre, gasesti multttta documentatie. Daca refuzi informatia, este treaba ta. Ti-am spus si cum sa faci probe cu diverse tipuri. Daca tu refuzi sa faci sau sa intelegi, nu este nimeni obligat sa iti prezinte. Daca puteai sa imi oferi un grad de filtrare si procent la cel de opel sau ce folosesti tu, iti aratam exact ce au folosit cei de la John deere. De ce nu pui filtru de astra g la masina ta? Incearca...sau mai bine un filtru de golf 2, multe lucruri se vor schimba in bine, unul singur in rau!
Eu nu fac marketing deloc. Cine vrea, vrea....Nici nu interveneam aici daca nu scriai asa ceva de CHINA! Daca tu gasesti la mine in firma o singura componenta fabricata acolo, ti-o fac cadou.
In concluzie, intotdeauna mi-a placut sa discut cu cineva informat si care are la baza o documentatie de uzina scrisa. A fost ultima postare. Va urez succes dar drumul acesta cu MERGE SI ASA...nu este pentru mine si nici pentru clientii mei. Pentru a inlatura orice suspiciune vis a vis de ce am scris mai sus, voi posta pe siteul meu documentatia denso care atesta ca...ASA TREBUIE!
Deci practic nu am inteles de ce am pierdut timpul explicand ceva tehnic daca nu se vrea a procesa informatia. Nu am inventat eu nimic, a fost un rezumat. Problema rezervorului, deoarece vad ca acolo este marea problema, exista la toyota in buletine informative explicata clar. De unde stiu? Am avut un client in reprezentanta cu set de injectoare noi blocate in 5 minute si, se dadea din umeri. A trebuit sa demonstrez ca nu s-a citit si ca sunt buni de plata. Marketing? Exclus...Prefer sa am un client multumit cu toyota, isuzu, mitsubishi, utilaje sau tractor decat sa ma rog de un posesor opel sa gandeasca macar la ce am spus. Fiecare decide pe banii lui. Mecanicii sunt scumpi, piesele la fel.
Toate cele bune si nu uitati....MASINA SE INTRETINE, nu se repara. Daca ati ales un motor ISUZU tocmai pentru ca este japonez la origini, respectati ce spune japonezul nu ce spune romanul la o bere. Gasiti documentatie, stiti sa cititi, utilizati creierul. Postez o imagine cu un motor topit, poate intelege cineva ca acesta este viitorul pentru MERGE SI ASA!!!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu am spus ca merge si asa: citeste cu atentie.
Daca un sistem de injectie e compromis, poti sa ii faci orice: daca nu inlocuiesti/reconditionezi ce e stricat, adio. Solutii minune nu exista.
Tu faci artificii cu microfiltrari, etc.
O dai din regulator in injector defect sau altceva.
...
Succes !
Le: parca spunei ca doar la opel exista problema filtrarii. Te-ai razgandit?

Le 2: Mirel, nu e vorba de costuri, e vorba de idee. Sunt de parere ca trebuie sa platesc un serviciu care este necesar. Rar gasesti prestatori corecti: spre norocul meu, eu am gasit un service la care pot apela cu incredere (e service-ul unui dealer mare de masini japoneze).


Ultima modificare facuta de Daniel la Mie 21 Feb, 2018 3:05 pm
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
taviopel23, iti multumim pentru informatii. Par argumentate destul si, sa-ti traiasca bebele!

Sa nu uitam si venitul lunar al romanilor si puterea de cumparare. Eu, personal, as achizitiona si noul regulator si filtrarea suplimentara, daca a-i convinge-o pe nevastamea Smile.

Bafta in continuare in ceea ce faci, se pare ca pui pasiune in munca ta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR