Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact. La pinii 1 ºi 5.

Rar cedeazã bobina de tot. Mai mult ca sigur, þi s-a "sudat" cu funingine, pistonaºul supapei.
Douã zile m-am chinuit cu decarbusolv, pentru a debloca pistonaºul.
Skip ads

  • ph 17 mag

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles....deci trebuie sa mai insist....
Probabil ca face scintei pt ca bobina forteaza degeaba ca pistonasul e blocat.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Transformatorul de casa da curent alternativ, EGR-ul are nevoie de curent continuu de baterie ca sa miste tija.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ph 17 mag a scris:Am inteles....deci trebuie sa mai insist....
Probabil ca face scintei pt ca bobina forteaza degeaba ca pistonasul e blocat.


Face scânteie pentru cã existã un consumator la celãlalt capãt al firului.
Skip ads

  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am curatat si eu egr! dar nu eu am pus pe cineva sa faca treaba! la service binenteles! nu am avut incredere in priceperea mea cu toate ca aici am gasit mura in gura cum sar zice!
super tare!
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am un EGR vechi in garaj. Am zis sa incerc sa-l curat. L-am lasat in carburol vreo 30 minute. Am legat firele si am conectat la baterie. A facut tzac... a iesit pistonasul. La al 2-lea impuls tzac, a iesit pistonasul. Dupa aceea pauza... am tot dat pe impulsuri, ieseau scantei cand atingeam cu cablul pe baterie insa EGR-ul n-a mai miscat deloc. L-am stricat oare cu totul ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu, este recuperabil daca stii cum
  • ph 17 mag

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
trebuie sa bati cu ceva in el in timp ce este conectat la baterie si ai sa vezi ca incepe sa isi dea drumul.

in seara asta l-am curatat si eu din nou ca prima oara ce am facut a fost un fel de frectie la picior de lemn iar aseara in timp ce mergeam un pic mai tare mi s-a aprins si becul de check engine in bord si nu a mai vrut sa se stinga deloc.

asa ca m-am pus si i-am facut o testare asa-zisa pseudoagrafa si mi-a dat eroare 0400 ceea ce am vazut ca inseamna egr malfunction adica egr varza.
l-am desfacut si am bagat spray de carburator in el,l-am ciocanit si usor,usor a inceput sa isi dea drumul.
dupa ce i-am bagat si wd-40 a inceput sa mearga din ce in ce mai usor pina s-a deblocat de tot.

ideea e ca trebuie sa ai rabdare pt ca se inmoaie destul de greu calamina aia depusa prin el.

totusi l-am mai lasat la inmuiat cu ceva spray in el pina miine si apoi o iau de la capat pina sint sigur ca merge perfect.

acuma intrebarea mea este....oare daca el va functiona corect becul de check se va stinge singur sau trebuie sa merg la un tester sa il sting?
cind i-am facut eu testarea mi-a mai dat o eroare,ceva legat de un switch de la pedala de frina care ar avea legatura cu cruise control....sa fie vorba de intrerupatorul de la stop pe frina?
ultima oara cind am verificat mergeau stopurile pe frina....
Skip ads

  • ph 17 mag

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
in cele din urma mi-am cumparat o interfata op-com de aici de pe forum si m-am pus pe testat...nu ma pricep eu prea bine dar incerc sa invat...

egr-ul l-am curatat foarte bine zic eu incit probat pe baterie la fiecare impuls facea cursa completa.
l-am montat,nu imi mai da nici o eroare legata de el numai ca din cite am mai citit pe aici la relanti trebuie sa apara pe tester inactiv iar cind accelerez motorul teoretic ar trebui sa apara activ,nu?
atasez si citeva poze facute in timp ce il testam....

apropo,daca ii dau din tester verificare,adica sa testez supapa egr,cum ii dau ok se opreste motorul.e normal?

si mai am o singura intrebare...din cind in cind mi se aprinde masinuta cu cheita si gasesc eroarea din poza a doua ...p0571 legata de switchul de la lampile pe stop pe frina.
azi am descoperit ca mai aveam stop pe frina doar pe cel suplimentar,becurile de pe cele doua lampi erau arse...oare din cauza asta sa imi apara eroarea asta?
am schimbat becurile si acum sint curios sa vad daca mai apare...


  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vãd cã eroarea a fost la un moment dat dar acum nu mai este (Not Present), Dac-o ºtergi, reapare?

În legãturã cu EGR-ul, da, este normal sã þi se opreascã motorul dacã acesta (EGR-ul), deschide la ralanti.

Schimbã becurile (vezi cã îþi trebuie bec cu douã intensitãþi/2 faze) ºi sã vezi dacã mai ai probleme. Tu nu ai senzor de bec ars, aºa cã nu prea vãd legãtura. O fi fost vreo eroare întâmplãtoare?... nu ºtiu.
  • Dan033

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Masina in cauza este un Z16SE. Nu s-a aprins nici un martor in bord, doar ca inainte masinuta cu cheita statea putin aprinsa cand ii puneam contactul, dupa care se stingea. Acum sta aprinsa pana pornesc motorul. Asa ca am facut testul magic. Mi-a aparut codul P0400, deci m-am apucat de desfacut EGR-ul. Cand l-am desfacut, l-am gasit in starea asta , iar pe orificiul care intre in valva am gasit asta . Ce parere aveti? Este ok? Si inca o intrebare....nu am dat impuls ca nu am inteles pe care pini. Pini corecti sunt 1 si 5? 1 masa si 5 baterie sau cum?
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@Dan033, Supapa EGR aratã chiar prea curatã. Pistonaºul aratã de parcã ar fi fost curãþat recent.

În legãturã cu treaba conectãrii pinilor cu bornele, nu conteazã ordinea. Oricum, la cât de curat este (EGR-ul), nici nu ai nevoie de o curãþare.
Skip ads

  • Dan033

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns @andi_cimpean!
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, vreau sa multumesc tuturor care si-au dat cu parerea sau a povestit despre curatarea acestei valve pt egr. Eu il mai demontasem inainte si il 'curateam' un pic pe la pistonas, un pic degripant, decarbusolv si il montam la loc; dupa 100 km se aprindea iar becul in bord, adica se bloca iar(pe inchis).... app, de bec, am facut si eu testul ala 'agrafa' si functioneaza, mi-a dat exact ce stiam 0400. Asa ca am cautat pe aici pe forum si ieri m-am dus si l-am demontat si l-am tinut in decarbusolv pana azi , cand i-am dat impuls si a deschis o data si s-a intepenit iar. ciocaneala si iar impuls dar de data asta in timp ce era bagat jumate in decarbusolv si iar impuls si tot asa cam vreo juma de ora si nu se mai bloca de loc dar si decarbusolv-ul era negru Laughing l-am lasat sa se usuce bine vreo 10 min cat a stat si borna de la baterie scoasa, i-am mai dat 2 impulsuri de proba si l-am montat si borna la baterie de asemenea. am pornit motorul si am lasat cam 20-25 min, beculetul e stins si sper sa nu se mai aprinda curand Wink dar daca se mai aprinde si zice din nou ca e blocat, o sa il inlocuiesc Sad Multumesc inca o data si va tin la curent daca e de bn sau de rau. Bafta tuturor!
  • cristimar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am un z16 se iar in capul egr-ului se afla o tablita ce pare a fi din fabrica ,binenteles ca nu se misca de loc insa bobinele sunt ok ,inca nu am masurat curentul din conector !
  • cristimar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
in timpul mersului daca scot conectorul nu se opreste motorul , sa fie un update de soft?
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@cristimar, este posibil sã-l ai anulat din soft.
Oricum, este o mare dilemã pentru mine toatã treaba pentru cã ºi eu am garnitura plinã în zona pistonaºului dar la mine se oprea dacã scoteam mufa în timp ce motorul era pornit.
O altã chestie mai era cã dacã îi dãdeam EGR-ului, testare din Op-com, îl testa deci îl vedea.
  • cristimar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu-mi intrau ansele multimetrului in conector insa voi rezolva , si daca in timpul mersului nu vin impulsuri atunci e anulat din soft ,faza e daca il rezolv consuma mai putin ?
  • cristimar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
i-am dat cu spray de curatat franele e mai teapan decat wd 40
  • cristimar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ce-i drept ca am avut la dispozitie o ora
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR