Ai uitat parola?


  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,375
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

Ne puteti explica si noua de ce poluati in acest fel acest tutorial ?

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.

Puteti citii cu atentie tutorialul si sa faceti o analiza unde ati gresit sau daca ati gresit,este foarte clar ca EGR-ul dvs. este blocat atat fizic si foarte posibil sa fie si software.

Daca solenoidul EGR-ului este alimentat la o sursa de tensiune si se actioneaza tija lui,inseamna ca nu are absolut nimic,va ramane sa faceti o diagnoza si sa vedeti daca aveti EGR activ in software.

Si conformati-va, va rog frumos, la regulamentul forumului.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 874
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

E ok tutorialul facut in video-urile acestea? Ca as vrea sa curat si eu EGR-ul astra g z16xe Very Happy http://www.youtube.com/watc...aWQ8A&index=3 http://www.youtube.com/watc...aWQ8A&index=4
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z14XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

@Alyn93, este ok tutorialul, mai puțin la partea cu întorsul EGR-ului și turnat "zeama" în el.
EGR-ului îi blochezi pistonașul afară dar îl pui în "zeamă" tot în poziția în care vine montat pe mașină.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 874
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

Aha..Deci am cateva nelamuriri! Eu il scot EGR-ul dupa masina...il curat si apo ce trebuie sa mai fac ca nu prea am inteles partea cu firele..adica deschis inchis cum trebuie? Si mai ales cum trebuie sa-l montez pe ce pozitie multumesc anticipat!
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2010

Salutare la toti. De 2 zile tot da in suturi masina,uneori scade turatiile,uneori chiar se opreste motorul cand e rece,cele mai mari figuri le face cand e motorul rece. Am facut un test mi-a dat urmatoarele erorii :
Numãrul codurilor: 3

P0351 - Circuit de aprindere 1
(00) - Nu este prezent

P0136 - Circuit sonda lambda 2 - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent

P0400 - Semnal de la recircularea gazelor de evacuare în afara limitei de toleranþã(ventil inchis)
(0B) - Nu este prezent

Care imi face griji e P0400 pt ca pana acuma nu mi-a mai aparut niciodata, azi i-am curatat EGR,valva am verificat-o cu impulsuri si functioneaza,dupa curatirea EGR-ului eroarea nu a mai aparut dar tot asa face masina da in nas,da sa moara motorul daca o las la relantii.
Dupa curatirea EGR-ului am ramas doar cu eroarea P0351, dar sincer nu stiu de ce presimt ca nu e de la acea eroare acel tremurat,i-am pus si bujii noi GM,tot asa face,i-am pus si alta bobina de inductie si tot asa face.

Am sa lasat si valoriile reale poate va dati seama mai usor.

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 20/12/2011. 06:3324

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2001 Vectra-B Motor Z 16 XE

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911084308
CodAtelierSauNumarTester: S001000359
Data de programare: 20041110
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353479 BF
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAA
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01005
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1583

Data de fabricatie: P0201A09

Valori reale:

Tensiune baterie 13.8 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.76 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.25 V
Poziþie clapetã - calculatã 11%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 974 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.31 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 35 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.48 V
Temperaturã lichid rãcire 77 °C
Temperatura aer admisie 3.88 V
Temperatura aer admisie 17 °C
Senzor rezervor 6.61 V
Senzor rezervor 9 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0.80 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 9 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 13 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 0%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
Indicator defecte(MI) Conectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 974 RPM
Turaþie prescrisã 1.000 RPM
Deviaþie de ralanti Radiator
Unghi Dwell 2.2 ms
Timp de injecþie 29 ms
Unghi de aprindere 10.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 3 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da

Ceva sfaturi cu ce ar fi de bai?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 9,658
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

Ai rateu pe cilindrul 1. Uzual vinovata e bobina de inductie, dar poate fi se compresie slaba pe acel cilindru sau ECU defect.
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2010

Compresia am verificat-o acuma cateva saptamanii,o luna si era buna pe fiecare cilindru 15-15.5 cu motorul rece,ECU a fost dus la cineva la reparat pt alte erorii in rest a zis ca cea cu cilindrul 1 nu e din ECU, nici nu mai stiu ce sa ii verific.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 9,658
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

Alta bobina.
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2010

O sa iau alta noua ca n-am de ales. Mersi DB77AAA.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 9,658
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

Preferabil ar fi sa incerci cu o bobina de imprumut...
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2010

Ar fi cel mai bine asa,problema e ca la mine in oras nu cunosc pe nimeni care sa aiba una ca a mea.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z14XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

@ichimcornel, vezi că poți pune și de la Z14XE. Este fix aceeași bobină de inducție.
  • cr0m

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2012

salutare,am desfacut si eu EGR astazi de pe un z16xe astra g l-am curatat l-am lasat la inmuiat il pun la baterie cand culiseaza pistonasul cand are momente cand nu zice nimic
momentan este in continuare la inmuiat cu pistoanasul sus blocat de o tije
oare se mai poate face?
sa fie asa gripat?
multumesc anticipat
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 874
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

Deci LA z16xe scot EGR-ul il curat si cum trebuie sa-l montez cu pistonasul asa cum il dau jos dupa masina,inauntru sau inafara? multumesc
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 998
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

Pistonasul se trage singur inauntru. daca sta in afara, inseamna ca nu l-au curatat bine.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

m-i s-a aprins beculetul in bord dupa 250km dupa curatare, dupa alti 300 cu becul aprins l-am demontat si i-am dat impulsuri si functiona, apoi l-am montat la loc si resetat tot din baterie. tre sa bag o diagnoza sa vedem daca e tot eroarea veche sau e altceva... bafta si drumuri bune all
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

cr0m cand ii dai impulsuri ar fi bine sa fie bagat cu pistonasul in jos pana la jumate in decarbusolv, ca sa se curete si axul(tija) pistonasului
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mai 2012

sal am si eu un vectra b din 97 motor 16.16v , x16exl si mi sa aprins becul de la OBD.... am fost la un tester si ia dat supapa liniara EGR . Sa fie supapa aia de pe evacuare? am mai schimbat niste supape de vacum am crezut ca is alea dar tot asa. sintomele sunt : porneste la prima cheie daca ti acceleratia apasat daca nu la a 2 cheie fara sa accelerez si merge putin motorul intrerupt la relanti insa daca accelerez se accelereaza pana in limita....sa fie devina supapa eger de pe evacuare? datim un rasp va rog.....
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mai 2012

apropoo am uitat sa subliniez buji schimbate, clapeta acceleratie curatata+ motoras pas cu pas
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra z 16 se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2013

am curat si eu clapeta de acceleratie la un z16 se. am demontat-o dar nu am putut sa scot mufa . am curatat-o asa dar vreau sa desfac mufa ca sa pot desface si capacul (care nici ala nu stiu cum se desface ) si sa curat si acolo. ceva sugestii despre desfacerea mufei si capacului ca sa nu stric ceva ? vreau sa incarc o poza sa fiu mai explicit dar nu pot. scriu de pe o tableta dar maine cand ajung acasa voi incarca o poza cu mufa si capacul de pe clapeta

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata