Ai uitat parola?


  • plattymir

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia A20dth din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ma pricep si nube primul care il desfac.la altii nu era lichid..pt ca nu era carcasa sparta.mersi pt sfatul tau. Smile
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,178
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ieri am ramas cu masina-n drum pt prima oara in 20 de ani ! am tractat-o cu frontera vreo 3 km pana la casa de la tara. azi dimineata am demontat EGR-ul la sugestia unui prieten, l-am gasit blocat pe deschis cam 1 mm din cauza calaminei depuse. dupa ce l-am curatat masina a pornit fara probleme ! am mai gasit si furtunul dintre intercooler si admisie crapat , l-am comandat azi (700 lei).
initial nu puteam pleca de pe loc(murea motorul in treapta 1-a) dupa care nu a mai pornit deloc.
Egr-ul are 2 suruburi la orele 6 si 12, a trebuit sa-l ciocanesc usor sa iasa.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Important e ca ai rezolvat problema , ma bucur ca nu a fost mai rău si cu siguranța nu vei uita de INSIGNIA , fiind prima masina care te-a lăsat in drum...o masina extraordinar de frumoasa si bine raportata la preț-dotări , păcat ca a fost făcută in colaborare cu FIAT , de unde si calitatea si conceperea defectuoasa la anumite părți. Sper sa fie singurul incident , la problema furtunului era de așteptat , au fost cazuri frecvente in care au crăpat datorită unui stoc slab calitativ , care au fost montate pe mașini intr un anumit interval de timp , ulterior schimbând producatorul (vorbesc din amintiri sper sa nu ma înșel ,dar găsești detalii la discuțiile pe acest subiect si te vei lămuri ), ceea ce nu concep este prețul acestui furtun , 700lei in condițiile in care in Italia costa între 70 si 120€, cel de 120€ are inclus si acel cot din plastic, un alt exemplul este si uleiul de motor care in tara ajunge sa coate 700lei iar in Italia 130€ schimbat ulei , filtru si manopera la reprezentanta , ar mai fi la vw un ex, unde preșurile de cauciuc din interitor care,originale, in tara sunt 170€ comparativ cu 80€(La reprezentanta), de ce suntem noi meniți sa plătim exagerat mai mult decât alte tari, ar fi o explicație ?....(scuze oftopicul) , o seara buna si km fără probleme !
  • MFlorin764

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut,ieri dimineata am avut probleme cu Insignia,adica,Dupa ce am plecat de pe loc prima data nu mi-am dat seama pt ca nu l-am turat fiind un obicei pana se incalzeste motorul,dupa cativa km am incercat sa ridic turatia dar dupa ce trece de 2500ture se pune in cap si se aude un zgomot ciudat ca si cand ar bate tachetii si daca am incercat sa fortez putin mi-a taiat alimentarea de tot si a mers normal in relanti dar nu puteam sa plec de pe loc,dupa ce am repornit motorul tot acelasi sunet si mai mult de 2000de ture nu pot sa merg.sa fie problema de la egr sau sa caut furtunele de la turbo?
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi furtunul de la clapeta de acceleratie.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata