Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@cristi83...asta se intampla cand alegi sa te complici in loc sa faci ce trebuie de la inceput...citeste macar acum:
[editat] a scris:supapa turbo?
fa o diagnoza profesionala unde ti-i sa dau explicatii complete si corecte ca sa nu arunci cu bani aiurea pe piese nefolositoare.

...ai cumparat debitmetrul pana in prezent, probabil vei cumpara si electrovalva turbo...degeaba. Incearca sa cureti si daca nu merge curatat sa inlocuiesti senzorul presiune turbo si sa verifici conexiunea/mufa de la senzorul presiune turbo, e treaba de 10 minute si o poti face si singur. Senzorul il gasesti pe galeria de admisie, pe sub debitmetru, sub piesa aia ca o "ciuperca" de plastic si intra o mufa cu 3 fire in el. Inlocuieste si furtunul ala "dat cu scotch"...nu se face asa ceva...ca sa nu te mire dupa aia diverse erori pe care nu sti cum sa le rezolvi.
PS. ...n-am inteles de ce ai cumparat debitmetrul nou, daca tot tu ai zis ca ai facut o proba cu altul, inainte, si te-ai convins ca nu el este problema...
Skip ads

  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am patit la fel. Nu se tura peste aprox. 3000 rot/min decat atunci cand era rece. Se aprindea chech engine si scadea substantial puterea. Cu ocazia schimbarii carbunilor de la demaror, dand scutul jos, am gasit tija de la wastgate sarita. Am montat-o la loc si acum, va spun sincer, este de nerecunoscut. Se vede putin si fara sa dai scutul jos, doar lasand in jos capacul dinspre baia de ului si privind in sus pe langa catalizator.
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut nicusan75, am si io o rugaminte. Imi poti spune te rog ce model de opel ai, deoarece vreau sa stiu dak tija de la wastgate are aceeasi pozitionare ca la tine?
Problema la mine este ca acel martor ramane in permanenta aprins, chiar dak e motorul rece si se tureaza peste 3000...(cod eroare P2279-11 - Sesizare de inetanseitate in admisie aer)
Modelul 1.7dtl, an fabricatie 2005 Question
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cel din semnatura. Astra G 1,7 CDTI. Motor Z17DTL.
Skip ads

  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
oare la mine tija de la wastgate are aceeaspozitie ca la astra g 1.7dtl Question
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Tin sa va informez ca am rezolvat problema mea, am inlocuit senzorul barometric pe galeria de admisie, pe sub debitmetru, sub piesa aia ca o "ciuperca" de plastic unde intra o mufa cu 3 fire, masina e de nerecunoscut. Multumesc tuturor pentru sugestii.
O zi buna in continuare.
  • Phill

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cristi83: In ce sens e de nerecunoscut,trage mai bine motorul?
Senzor barometric=senzor presiune turbo?
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut Phill, referitor la prima intrebare, da, masina trage mult mai bine in momentul de fata, nu se mai poticneste la 3000 rot, iar pt cea de-a doua intrebare, senzorul este cel de presuine turbo Bosch cu codul 0281002487
Skip ads

  • Phill

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut Cristi83 , pentru P0234 overboost negative deviation(suprapresiune livrata decat ceruta) se banuieste electrovalva turbo.Ar putea fi cumva senzorul de presiune turbo ?
Multumesc!
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut Phill, legat de problema ta, nu stiu ce sa-ti spun, nu pot sa ma pronunt, la mine ai vazut ce coduri de eroare au fost..., eu sincer am rezolvat problema mea cu un electronist auto..., in cazul tau nu stiu..., imi pare rau sincer... Sad
  • PapynhoTM

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema cu un astra h 1.7 cdti...eroare pe tester p0105 iar turatia motorului nu trece mai mult de 3000...o fi aceeasi problema ca si a lui cristi 83 ?multumesc...
  • victoriamea96

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
la mine se limita masina la 3000 de ture si aparea in bord masina cu cheita. Am schimbat electrovalva care da comanda la turbina si s-a rezolvat. Cost electrovalva de la dezmembrari 130 lei. Merge excelent
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pe unde mergeti de depasiti 3000 rpm?
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Can urci podul cu treapta 2 imediat din viraj,ii dai 3000 si ceva
  • tekogaby

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cat a costat senzorul acela Cristi ?
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Scriu si eu aici in cadrul acestui topic din cauza unor probleme legate de turbina.

Un scurt istoric al mașinii:
Pana acum 1 sãptãmânã când verificam cu OP-COM-ul parametrii masinii, vedeam comanda cãtre turbina undeva la 98kpa si rãspunsul turbinei fiindcã exact 98kpa. Rãspunsul turbinei era perfect la orice turație a motorului si am log-uri la laptop cu acești parametrii. (Am sa postez imediat ce le scot din laptop).

Astãzi am fãcut un drum pana la Castelul Peleș cu plecare din București. Totul a decurs normal. Masina trage in mod normal. La ducere am prins o regenerare a filtrului de particule. La întoarcere am mers în mare parte pe tamponat la viteza de ~75km/h in treapta 4 undeva la 2000rpm. Nu ma grãbeam si am activat tempomatul iar pana in București am mers cu aceasta viteza. Au mai fost porțiuni unde am executat niște depãșiri si am mers mai tare (110km/h.)

Când am ajuns acasã, sa parchez am auzit motorul ca face un "ronțãit" ciudat, ca si cum ar scãdea turația motorului si zgomotul devine mai metalic (nu stiu daca am surprins in cuvinte exact realitatea). Daca cunoașteți opțiunea din OP-COM de a învãța cantitatea de injecție minima, exact aceeași procedura a început sa se execute in momentul când stãteam la ralanti.

Am scos laptopul care il aveam la mine, si m-am uitat daca sunt erori stocate. Nu am gãsit absolut nimic, apoi m-am uitat la parametrii unde am vãzut:
Comanda turbo: 98kpa
Presiune turbo livrata: 100kpa.

Când turez mașinã pe loc presiunea livrata de turbina este mai mare decât ce comanda ECU. Cu cat turez mai tare cu atât mai mare este diferențã intre cele doua presiuni. Nu am apucat sa fac o captura live fiindcã am rãmas fara baterie la laptop.

Problema mea acum este urmatoarea: turbina perfect buna acum 1 sãptãmânã si acum dupã un drum de aprox 200-300km sa am diferențe la presiunea livrata de turbina?

Daca are cineva o idee legata de astfel de probleme (presiune livrata de turbina mai mare decât cea comandata) va rog sa ma ajutați si pe mine cu informații . in sensul celalalt, presiune mai mica decât cea comandata am citit pe forum ca ar fi probleme pe parte de vacuum.

Am sa veni cu log-uri parametrilor live in cursul zilei de mâine sa surprind si funcționarea anormala a tur unei care am sesizat-o astazi.

PS: motorizare A17DTJ

O seara frumoasa va urez!
Mircea
  • ionchenescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
schimba senzorul de pe galeria de admisie te costa 350-400ron


Ultima modificare facuta de ionchenescu la Mar 14 Oct, 2014 1:15 pm
  • ionchenescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
fratele meu te rog schimba senzorul de pe galeria de admisie si rezolvi problema si eu am avut problema asta si am rezolvat te costa 350-400ron.acum se tureaz normal .senzorul il gasesti montat in stinga pe galeria de admisie .
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Va multumesc pentru informatiile oferite. Astazi m-am interesat pentru piesa respectiva (senzorul de presiune de pe galeria de admisie) pentru motorul meu, dar am primit niste oferte de genu 1000 RON pentru piese original GM.... sau ceva de genul 800 RON la super oferta...

Ma poate ajuta cineva cu o informatie in sensul acesta unde se poate gasi mai ieftin acel senzor? :-s

PS: Senzorul respectiv l-am mai curatat (cu WD40) dar nu mi-am inchipuit ca ii scurtez viata .... Arata forma cilindrica si ai zice ca este o rezistenta electrica banala...
  • ionchenescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am sa caut ,si am sa it-i spun de unde la cumparat .o sa revin si cu o fotografie a senzorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR