Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara! Revin la dvs cu o problema: am facut rost de toata instalatia pentru spalatoarele in faruri: bidon lichid+pompa, diuze spritiere pentru faruri, furtune, etc... M-am apucat de demontat bara pentru montarea instalatie. Stiu ca recipientul vine in partea stanga a masinii, dar dupa demontare :O SOC :O ! Nu am unde sa pun acel bidon...Acolo am altceva, care nu stiu ce e, ce face, unde duce...Am reusit sa fac cateva poze, poate imi dati un raspuns. M-am uitat dupa mufa pentru pompa, dar nu am gasit-o nici pe ea...Este posibil ca sa nu aiba loc pentru spalatoare de faruri si bidon lichid? Pe spatele spoilerului m-am uitat si e insemnat locul unde sa vina diuzele...Deci?
Skip ads

  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca la Calibra chiar difera, dar celelalte modele de Opel au bidonu de spalare parbriz mai mare sa ajunga si pt faruri, cauta mufa pentru pompa acolo
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Bidonul e foarte mare...Cred ca intra 5 l de lichid fara probleme...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bidonul este acelasi ca si pentru parbriz.
Difera doar cantitatea la unele.
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asta care il am este luat tot de pe o calibra, iar bidonul e ceva mai mare decat ala de parbriz...nu vine acolo din cauza la aia neagra, care nu stiu ce e...
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu trebuie sa vina acolo, ti-am scris sa cauti mufa pe langa cel de stropgel, il dai pe cel vechi afara si il pui pe cel nou
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La calibra, instalatia pentru faruri are bidon separat 100%...Toate cele necesare au fost demontate tot de pe o calibra...
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si senzorul de nivel masoara doar la cel pentru parbriz sau cum? Ai o poza cu bidonul montat acolo in bara?
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu am putut sa montez bidonul in bara din cauza la tulumba aia neagra, care nu stiu ce e cu ea, ce face, ce rol are...Iar senzorul de nivel, da, masoara doar ala de la parbriz...Imediat fac poza la bidon...dar cum am zis, la calibra, pentru spalarea farurilor se foloseste alt recipiend, care vine montat in bara, iar gatul de umplere cu lichid vine langa baterie...
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asa ar trebui sa vina bidonul. Era montat pe masina de pe care l-am luat...dar la mine nu vine din cauza acelei piese negre care nu stiu ce face, ce reprezinta..
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cat de ciudat sa pui stropgel in bidoane, mai astepta alte raspunsuri ca nu stiu ce piesa ai tu acolo
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poi asta e, ca nu stiu ce e aia si ce rost are acolo...am vazut ca vin niste fire in ea, are in spate un fel de vas de expansiune si niste furtune care merg pe sub masina; nu am reusit sa urmaresc tot traseul ca nu am canal in garaj...cineva zicea sa nu fie un compresor ceva de aer pentru racire...alt amic mi-a zis ca asa ceva s-a montat pe v6 de la calibra pentru racirea alternatorului, dar a mea e x20xev, motorul ecotec de la opel...
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles ca acea tulumba e o pompa de aer secundara, care baga aer in motor cat e acesta rece si pana se opreste socul automat. Este legata la egr. La mine valva egr este perfect functionala. Ce se poate intampla daca anulez valva egr? ce probleme ar putea sa apara?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parca ajuta la incalzirea catalizatorului.

Daca nu le montezi poate le dai altora. Smile
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am observat ca baga aer cat timp e socul automat in functiune. Dupa ce se inchide socul se opreste ai aia. Nu o mai montez pt ca nu vreau sa anulez aia; e pusa cu un rost acolo. Instalatia este scoaza la vanzare, in sectiunea bazar.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Jucandu-ma pe la calculator mi-a venit dintr-o data o idee Very Happy...acuma nush cat e de buna, dar astept o parere de la voi. M-am gandit sa nu mai pun recipientul de la spalarea farurilor acolo in bara, ca nu am cum din cauza aleia de la egr. Am zis asa: scot pompa din vas si o pot atasa pe caroseria masinii oriunde vreau eu. Dau gaura in bidonul de lichid pentru parbriz si ies de acolo cu un furtun care sa duca in pompa, iar din pompa mai departe in diuze. Intr-adevar o sa se consume mai repede lichidul din borcan, dar asta e...M-am uitat pe sub masina, pe la caroserie cand am dat bara jos si nu am vazut mufa care sa alimenteze pompa. Cum as putea face, ca in momentul in care pozitia sau luminile de drum sunt aprinse si dau apa pe parbriz sa spele si farurile? Trebuie sa iau + de la faruri si - de la pompa de stergatoare? Astept o parere, un sfat...
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mi-a desenat cineva o schema, dar nu ma pricep mai deloc la electrica. In desen este facuta schema montajului pompei pentru spalarea farurilor functionala la luminile de intalnire (faza scurta-lunga). Este ok? ce parere aveti?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
hai sa ne lamurim un pic:
O sa ai 2 pompe - una de parbriz si una de faruri?
Vrei spalare de faruri doar daca sunt luminile aprinse ?

Ai nevoie de un mic releru care sa inchida circuitul cand sunt farurlie aprinse si atunci sa mearga pompa de faruri.

Nu e greu. Ai zis ca ai deja o schema. Posteza aici sa vedem si sa o explicam.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat

Asta este schema. Nu stiu cat e de buna...Din ea inteleg asa: iau plusul de la pompa de stergatoare si intru in releu la 85; minusul pot sa-l iau de oriunde(cred ca preferabil de pe caroserie) si intru in 86; de acuma, plusul de la faza scurta il duc in 87 si aici m-am blocat. Asa am inteles eu schema. Va rog sa mai completati dvs in locul lipsa, sau daca am gresit undeva sa ma corectati.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat


Uite cum zic eu ca e mai usor. Cauti un releu auto cu 4 pini. Cred ca se gasesc si la piese de DACIA.

Si cand ai farurile pornite pe lumina care vrei (pozitie, scurta, lunga - iti alegi ) si dai la spalare parbriz merg ambele pompe si speli si farurile.

Ce nu apare in desen e faptul ca iti mai trebuie (-) la pompa de faruri Poti sa iei de pe caroserie sau tot din mufa celei de parbriz.

Cred ca nu o sa fie problema cu siguranta pompei de parbriz sa nu le tina pe amandoua.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR