- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
pai da radu, cu el anulat asa trebuie, sa deschida regulatorul la maximul ( cat stie el)
in imaginea atasata de colegul @severiulian, arata altceva... din cauza asta ma gandeam ca poate mai sunt strecurate greseli si prin manuale...
acum, eu ma mai gandesc la o treaba: motorul meu este luat dupa o calibra, si am presiunile care sunt specificate la rubrica "except frontera"
....si iar am dubii ca este in regula pompa si regulatorul meu
in imaginea atasata de colegul @severiulian, arata altceva... din cauza asta ma gandeam ca poate mai sunt strecurate greseli si prin manuale...
acum, eu ma mai gandesc la o treaba: motorul meu este luat dupa o calibra, si am presiunile care sunt specificate la rubrica "except frontera"
....si iar am dubii ca este in regula pompa si regulatorul meu
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
http://www.e-automobile.ro/...iune-benzina.html
ceva informatii puteti citi in linkul de mai sus.
LE:rolul regulatorului de presiune e sa tina un raport constant presiune fuel/presiune in admisie. deci tabelul din autodata e corect. eu credeam ca vacuumul e folosit doar ca ""supply"" pt regulator.
ceva informatii puteti citi in linkul de mai sus.
LE:rolul regulatorului de presiune e sa tina un raport constant presiune fuel/presiune in admisie. deci tabelul din autodata e corect. eu credeam ca vacuumul e folosit doar ca ""supply"" pt regulator.
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
da, foarte bun linkul!
dar eu tot am o nedumerire ( poti sa crezi ce vrei despre mine , macar stelea ma cunoaste)
cum poate sa se faca presiune in rampa, mai mare cu vacuum ON decat cu vacuum OFF? cu vacuum scos (off) regulatorul refuleaza la maximul cat poate el... adica, daca este facut sa lucreze la 3,2-4 bar, cu furtunul de vacuum scos, presiunea din sistem va fi neaparat peste 4 bar!
uite, aici cred ca (poate) e greseala:
Regulated vacuum ON 3,2-4 bar (ar trebui 2,8 - 3,2)
Regulated vacuum OFF 2,8-3,2 bar (ar trebui 3,2 - 4bar)
dar eu tot am o nedumerire ( poti sa crezi ce vrei despre mine , macar stelea ma cunoaste)
cum poate sa se faca presiune in rampa, mai mare cu vacuum ON decat cu vacuum OFF? cu vacuum scos (off) regulatorul refuleaza la maximul cat poate el... adica, daca este facut sa lucreze la 3,2-4 bar, cu furtunul de vacuum scos, presiunea din sistem va fi neaparat peste 4 bar!
uite, aici cred ca (poate) e greseala:
Regulated vacuum ON 3,2-4 bar (ar trebui 2,8 - 3,2)
Regulated vacuum OFF 2,8-3,2 bar (ar trebui 3,2 - 4bar)
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""cum poate sa se faca presiune in rampa, mai mare cu vacuum ON decat cu vacuum OFF?""
tehnic e posibil, regulatorul e de fapt o valva regulatoare de presiune, ca orice valva poate fi normal deschisa sau normal inchisa. in cazul nostru valva ar fi deschisa la presiunea atmosferica si se inchide proportional cu vacuumul.
in momentul asta sunt si eu confuz, aveam senzatia ca pe retur vine benzina doar cu motorul pornit, dar nu mai sunt sigur. am sa verific la prima ocazie.
tehnic e posibil, regulatorul e de fapt o valva regulatoare de presiune, ca orice valva poate fi normal deschisa sau normal inchisa. in cazul nostru valva ar fi deschisa la presiunea atmosferica si se inchide proportional cu vacuumul.
in momentul asta sunt si eu confuz, aveam senzatia ca pe retur vine benzina doar cu motorul pornit, dar nu mai sunt sigur. am sa verific la prima ocazie.
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""eu am verificat la mine. cu motorul oprit, am alimentat pompa direct, si nu iese benzina pe retur. in schimb, cu motorul pornit, pe retur, la relanti iese mai multa benzina decat la 3000 rpm... ""
sunt confuz pt ca am schimbat si eu regulatorul de la o masina la alta, era furtunul de retur uscat si am dedus ca nu merge regulatorul si l-am luat de la vauxhall(acum o tin doar de piese).
in august am plecat cu familia sa mancam zmeura la padure, chiar in creierii muntilor m-a lasat pompa de benzina dar preventiv luasem sculele cu mine si o pompa de rezerva. distractia a inceput dupa inlocuirea pompei, a mers 5 minute si s-a stricat si aia( la ""autopsie"" am vazut ca uitasem sa ii pun sita si a tras o bucata de textil din rezervor). m-am chinuit cam 4 ore sa repar una din pompe, nu am reusit si plecat dupa ajutor si am incercat sa sun chiar si la 112(se intunecase deja, aveam si copiii). cand m-am intors am gasit nevasta sus pe masina batand cu cutitul intr-o sticla sa faca zgomot .pana la urma am tras de piciorusul uneia din pompe si l-am bagat inapoi mai adanc si a mers suficient sa plec de acolo si sa ma intorc pe un drum ocolitor de vreo 100 km ca sa evit pustietatea in caz de ramaneam iar in pana. m-am intors pe ruta soveja-panciu-adjud-onesti in loc sa fac 10 km inapoi prin munti. a fost a doua oara cand m-a lasat pompa in conditii similare dar am reusit sa ajung acasa fara ajutor.
sunt confuz pt ca am schimbat si eu regulatorul de la o masina la alta, era furtunul de retur uscat si am dedus ca nu merge regulatorul si l-am luat de la vauxhall(acum o tin doar de piese).
in august am plecat cu familia sa mancam zmeura la padure, chiar in creierii muntilor m-a lasat pompa de benzina dar preventiv luasem sculele cu mine si o pompa de rezerva. distractia a inceput dupa inlocuirea pompei, a mers 5 minute si s-a stricat si aia( la ""autopsie"" am vazut ca uitasem sa ii pun sita si a tras o bucata de textil din rezervor). m-am chinuit cam 4 ore sa repar una din pompe, nu am reusit si plecat dupa ajutor si am incercat sa sun chiar si la 112(se intunecase deja, aveam si copiii). cand m-am intors am gasit nevasta sus pe masina batand cu cutitul intr-o sticla sa faca zgomot .pana la urma am tras de piciorusul uneia din pompe si l-am bagat inapoi mai adanc si a mers suficient sa plec de acolo si sa ma intorc pe un drum ocolitor de vreo 100 km ca sa evit pustietatea in caz de ramaneam iar in pana. m-am intors pe ruta soveja-panciu-adjud-onesti in loc sa fac 10 km inapoi prin munti. a fost a doua oara cand m-a lasat pompa in conditii similare dar am reusit sa ajung acasa fara ajutor.
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
motorul meu este dupa un opel calibra, si presiunile corespund cu "tabelul" cele din imaginea pusa de tine, dar corespund cu cele de la "except frontera"... nu vad de ce la mine ar porni mai greu la rece... oare o sti el (motorul) ca este pe frontera, si trebuie sa aiba presiune mai mare in rampa asta este toata supararea mea...
rebecca83
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
rebecca83
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- kriu
- OP
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- melculbeat
- **
- 61 mesaje
- din 17 Mai 2011
- Frontera 1993 c20ne
- Bucuresti
melculbeat
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,080 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,080
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Va salut, un coleg imi explica ceva legat de pompa benzina ? Am inteles ca la Vectra A, Kadett, sau Omega A, pompa de benzina nu porneste la contact, iar la Frontera porneste cateva secunde sa faca presiunea necesara ? Vorbim de motoarele C20NE. Am inteles gresit ceva ? Daca este asa, as vrea sa imprumut acel releu de comanda pompa de pe Frontera pe Kadett...
rebecca83
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu am o poza, dar te poti inspira de-aici. Regulatorul este pe rampa. Pentru verificat iti trebuie un manometru pt lichide. Trebuie sa ai intre 2.9 si 3.2 barr daca nu ma insel. Masoara si presiunea pompei pe tur, trebuie sa ai aprox 6 barr. Verifica daca nu ai returul infundat. Eu l-am schimbat degeaba, la mine a fost releul de benzina.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108961
L.E. Acum am vazut istoricul... regulator presiune 170 lei nou - atat am dat pe el. Daca ai pompa buna...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108961
L.E. Acum am vazut istoricul... regulator presiune 170 lei nou - atat am dat pe el. Daca ai pompa buna...
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat