Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca e invers,, cu vacuum e presiune mai mica.
Skip ads

  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai da, la relanti, in admisie se fomeaza vacum mai mare datorita pozitiei clapetei de acceleratie, si automat nu e nevoie nici de debit, nici de presiune de benzina...

ps. sa mai avem incredere in manuale? sau trebuie consultate mai multe surse... Evil or Very Mad
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La mine, cand a anulat vacumul (cu motorul pornit), presiunea in rampa a crescut si mi se pare si logic asa.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai da radu, cu el anulat asa trebuie, sa deschida regulatorul la maximul ( cat stie el)
in imaginea atasata de colegul @severiulian, arata altceva... din cauza asta ma gandeam ca poate mai sunt strecurate greseli si prin manuale...
acum, eu ma mai gandesc la o treaba: motorul meu este luat dupa o calibra, si am presiunile care sunt specificate la rubrica "except frontera"
....si iar am dubii ca este in regula pompa si regulatorul meu Embarassed
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
http://www.e-automobile.ro/...iune-benzina.html

ceva informatii puteti citi in linkul de mai sus.

LE:rolul regulatorului de presiune e sa tina un raport constant presiune fuel/presiune in admisie. deci tabelul din autodata e corect. eu credeam ca vacuumul e folosit doar ca ""supply"" pt regulator.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da, foarte bun linkul!
dar eu tot am o nedumerire ( poti sa crezi ce vrei despre mine Very Happy , macar stelea ma cunoaste)
cum poate sa se faca presiune in rampa, mai mare cu vacuum ON decat cu vacuum OFF? cu vacuum scos (off) regulatorul refuleaza la maximul cat poate el... adica, daca este facut sa lucreze la 3,2-4 bar, cu furtunul de vacuum scos, presiunea din sistem va fi neaparat peste 4 bar!

uite, aici cred ca (poate) e greseala:
Regulated vacuum ON 3,2-4 bar (ar trebui 2,8 - 3,2)
Regulated vacuum OFF 2,8-3,2 bar (ar trebui 3,2 - 4bar)

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""cum poate sa se faca presiune in rampa, mai mare cu vacuum ON decat cu vacuum OFF?""

tehnic e posibil, regulatorul e de fapt o valva regulatoare de presiune, ca orice valva poate fi normal deschisa sau normal inchisa. in cazul nostru valva ar fi deschisa la presiunea atmosferica si se inchide proportional cu vacuumul.
in momentul asta sunt si eu confuz, aveam senzatia ca pe retur vine benzina doar cu motorul pornit, dar nu mai sunt sigur. am sa verific la prima ocazie.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eu am verificat la mine. cu motorul oprit, am alimentat pompa direct, si nu iese benzina pe retur. in schimb, cu motorul pornit, pe retur, la relanti iese mai multa benzina decat la 3000 rpm...
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""eu am verificat la mine. cu motorul oprit, am alimentat pompa direct, si nu iese benzina pe retur. in schimb, cu motorul pornit, pe retur, la relanti iese mai multa benzina decat la 3000 rpm... ""

sunt confuz pt ca am schimbat si eu regulatorul de la o masina la alta, era furtunul de retur uscat si am dedus ca nu merge regulatorul si l-am luat de la vauxhall(acum o tin doar de piese).
in august am plecat cu familia sa mancam zmeura la padure, chiar in creierii muntilor m-a lasat pompa de benzina dar preventiv luasem sculele cu mine si o pompa de rezerva. distractia a inceput dupa inlocuirea pompei, a mers 5 minute si s-a stricat si aia( la ""autopsie"" am vazut ca uitasem sa ii pun sita si a tras o bucata de textil din rezervor). m-am chinuit cam 4 ore sa repar una din pompe, nu am reusit si plecat dupa ajutor si am incercat sa sun chiar si la 112(se intunecase deja, aveam si copiii). cand m-am intors am gasit nevasta sus pe masina batand cu cutitul intr-o sticla sa faca zgomot Smile.pana la urma am tras de piciorusul uneia din pompe si l-am bagat inapoi mai adanc si a mers suficient sa plec de acolo si sa ma intorc pe un drum ocolitor de vreo 100 km ca sa evit pustietatea in caz de ramaneam iar in pana. m-am intors pe ruta soveja-panciu-adjud-onesti in loc sa fac 10 km inapoi prin munti. a fost a doua oara cand m-a lasat pompa in conditii similare dar am reusit sa ajung acasa fara ajutor.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
motorul meu este dupa un opel calibra, si presiunile corespund cu "tabelul" cele din imaginea pusa de tine, dar corespund cu cele de la "except frontera"... nu vad de ce la mine ar porni mai greu la rece... oare o sti el (motorul) ca este pe frontera, si trebuie sa aiba presiune mai mare in rampa Twisted Evil asta este toata supararea mea... Very Happy
  • rebecca83

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si pe mine ma lasat pompa azi. am constatat ca scotand furtunul de tur vena benzina f slab.....dat jos pompa alimentata pe direct si suna aiurea mai ca da sa moara.... intrebarea este potriveste de dacie sau ce alta masina comuna? ca noua e o gramada de bani de opel
  • rebecca83

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si pe mine ma lasat pompa azi. am constatat ca scotand furtunul de tur vena benzina f slab.....dat jos pompa alimentata pe direct si suna aiurea mai ca da sa moara.... intrebarea este potriveste de dacie sau ce alta masina comuna? ca noua e o gramada de bani de opel
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cu adaptari merge de cielo sau logan parca,benzinarii ar trebui sa stie mai bine.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
de cielo merge ok, mici modificari...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cum banuiam..Moartea lor e nivelul scazut de benzina in rezervor-incearca sa ai tot timpul benzina,macar un sfert,daca nu jumate
  • melculbeat

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@sever.iulian
dupa ce ai schimbat regulatorul de presiune ce s-a modificat?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, un coleg imi explica ceva legat de pompa benzina ? Am inteles ca la Vectra A, Kadett, sau Omega A, pompa de benzina nu porneste la contact, iar la Frontera porneste cateva secunde sa faca presiunea necesara ? Vorbim de motoarele C20NE. Am inteles gresit ceva ? Daca este asa, as vrea sa imprumut acel releu de comanda pompa de pe Frontera pe Kadett...
  • rebecca83

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Imi spune si mie cineva care e regulatorul de presiune la c20ne si mai exact unde dau de el sub capota, si cum verific daca e ok
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu am o poza, dar te poti inspira de-aici. Regulatorul este pe rampa. Pentru verificat iti trebuie un manometru pt lichide. Trebuie sa ai intre 2.9 si 3.2 barr daca nu ma insel. Masoara si presiunea pompei pe tur, trebuie sa ai aprox 6 barr. Verifica daca nu ai returul infundat. Eu l-am schimbat degeaba, la mine a fost releul de benzina.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108961

L.E. Acum am vazut istoricul... regulator presiune 170 lei nou - atat am dat pe el. Daca ai pompa buna...
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
e la 100 de lei rampa cu totul pt c20ne
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR