Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare.De cateva zile aud un zgomot (huruit) usor de la ambreiaj(cred) in momentul in care nu e apasata pedala.Cand apas pedala zgomotul dispare iar cand ii dau drumul se aude iar acel zgomot.Sa fie rulmentul sau vreun defect de reglaj? Masina pleaca bine de pe loc,nu am avut probleme ca sa patineze ambreiajul pana acum.Aveti vreun sfat?Multumesc!1
Skip ads

  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poate fi rulmentul sau poti auzi cutia de viteze, trenul fix. Il astept totusi pe Dan sa ma corecteze
  • B-58-UMM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am o Agila din 2001 . 1,2 .16 v. Benzina. Si are 200 mii km. Reali. Cumparata din germania cu nr nemtesti pe ea. Am dat 1700 euro. Un singur propietar , o nemtoaica. Ma costat 500 euro so anscriu pe buc. Nam propleme cu ea. E piesa de piesa
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca sunteti multumit si va place, dar ...
tocmai la rubrica "Ambreiaj Agila" ati gasit sa o laudati ?
Skip ads

  • viorelpv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
gheorghe ursan a scris:Salutare.De cateva zile aud un zgomot (huruit) usor de la ambreiaj(cred) in momentul in care nu e apasata pedala.Cand apas pedala zgomotul dispare iar cand ii dau drumul se aude iar acel zgomot.Sa fie rulmentul sau vreun defect de reglaj? Masina pleaca bine de pe loc,nu am avut probleme ca sa patineze ambreiajul pana acum.Aveti vreun sfat?Multumesc!1


Salut!
Am si eu aceeasi problema. Dupa zgomot pare a fi rulmentul de presiune. Apar urmatoarele intrebari, daca are idee cineva:
- daca totul merge ok cu exceptia zgomotului,
-daca il las asa se poate intampla ceva?
-se poate "unge" rulmentul?
-din reglajul ambreiajului se poate scoate zgomotul?
-exista alta solutie?
-in cazul in care trebuie schimbat, e rentabil sa schimb numai rulmentul sau tot kit-ul?
Fac mentiunea ca desi nu sunt mecanic, trebuie sa iau o decizie in privinta a ceea ce e de facut. Inteleg ca kitul ar rezolva probabil toate problemele, dar nu imi permit sa il schimb, asa dupa ureche, sa arunc niste bani (destui inclusiv manopera) pe o presupunere gresita.
Multumesc in avans pentru ajutor/sfaturi!
[ Agila A/XE 2001/134mii]
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Camasa interioara a rulmentului de presiune se invarteste numai atunci cand
pedala ambreiajului este calcata sau in situatia unui reglaj necorespunzator
(a fost strans prea mult cablul de la furca ambreiajului, a.i. rulmentul este in
contact permanent cu arcul disc al placii de presiune).

Daca reglajul este corect, zgomotele pot proveni din cutia de viteze (verificati si nivelul
uleiului din aceasta) sau de la jocul arcurilor discului de ambreiaj tasate (zornaituri).
  • viorelpv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Primul lucru, am schimbat uleiul de cutie.
Mi-a reglat cineva cablul de ambreiaj, (nu stiu sa spun daca l-a slabit sau strans).
Impresie? Parca inainte era mai bine..
Nu mai zornaie/huruie la relanti (motor pornit si scoasa din viteza) acum are un huruit mai profund metalic la demaraj si in mers, in special in viteza 1 si 2 proportional cu invartirea rotilor.
Am mai fost si la alt mecanic, mi-a spus ca trebuie schimbat tamponul motorului, cel central (cel dinspre cutie) ca datorita faptului ca ar fi slab se balanseaza motorul si ar afecta cumva ambreiajul sau ceva pe acolo..
Masina demareaza bine (am incercat pana au scartait rotile) toate merg (aproape) perfect. Ramane zgomotul care a devenit putin deranjant in habitaclu, acum in timpul mersului.
Pare o chestie banala. Dar daca e sa mai adaug pe lista de suspiciuni/ in afara de kitul de ambreiaj si cutia, tamponul central, si un pic de zgomot de diesel (distributie pe lant) ajung la intrebarea principala: sa schimb kit-ul de ambreiaj?
Sa merg asa pana pica ceva?
Are cineva vreo idee?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@viorelpv:
Zornãitul se aude din cutia de viteze(de la rulmenți) pt.cã s-a mers fãrã ulei în ea de cãtre cel de la care ai cumpãrat-o.Schimbã cutia de viteze cu alta bunã.Prețuri pe net la dezmembrãri între 600-1000 lei.
  • gtr 1000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
viorelpv Daca zgomotul apare si dispare la actionarea pedalei de ambreiaj , este de la rulmentul de presiune . Rulmentul uzat , la liber (adica fara sa calci pedala de ambreiaj ) zornaie din cauza jocurilor prea mari . Se prea poate ca din considerente economice la o reparatie de ambreiaj sa se fi schimbat doar discul de frictiune , considerand ca rulmentul este ok si nu necesita schimbare . Gresare se poate face dar nu rezolva situatia decat eventual pe scurt timp . Daca tot se demonteaza cutia , ar fi ok schimbarea chitului de ambreiaj sau macar a rulmentului de presiune . Se poate circula in continuare cu masina dar risti ca la un moment dat rulmentu sa se dezintegreze cu consecinte mecanice mai grave si implicit mai costisitoare decat un chit de ambreiaj . Repet, este ok daca gasesti numai un rulment de presiune bun si sa-l schimbi doar pe el . Indicat ar fi sa fie nou !
  • viorelpv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru recomandari. Am mai analizat intre timp zgomotele si care ar mai putea fi cauzele. Schimburile de ulei au fost facute la timp, masina am luat-o cu carte de service din De si a mers impecabil pana acum ceva timp. Inclin sa cred ca primul vinovat ar putea fi rulmentul de presiune si nu pentru ca ar fi fost el cu problema, ci probabil s-a defectat datorita lipsei lubrifierii acestuia in prima faza. Ori pe timp de iarna din cauza sarii, ori din cauza unui spray degresant folosit la service dupa ce am schimbat vestita sonda de ulei (trebuia curatat uleiul scurs cu aceasta ocazie). In momentul de fata mai merg cu ea pana ma pregatesc de schimbarile la ambreiaj. Inca nu stiu daca numai rulmentul, sau tot kit-ul. Sunt pareri pro si contra. Vedem cum se comporta dupa aceea.
PS. De curiozitate.. am intrebat peste tot, cu pretul de a ma crede lumea nebun.. Se poate gresa rulmentul de presiune?
  • gtr 1000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Fara sa demontezi cutia de viteze de pe masina nu prea ai cum sa gresezi rulmentul . Ca sa-l gresezi trebuie sa-l ai in mana , ori asta doar cu cutia demontata de pe masina se poate . Nu poti pur si simplu sa arunci ulei pe el si gata, s-a gresat . Plus ca uleiul ajunge pe ambreiaj , un lucru care ma indoiesc ca ti-l doresti ! La o cautare sumara : http://www.autodoc24.ro/mapco/7592877 , la care se adauga manopera de demontare-montare a cutiei . Asa ca mai bine schimbi chitul de ambreiaj si stii o treaba !
  • viorelpv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu update la problema expusa mai sus.. Desi nu am facut nimic pentru remediere, odata cu venirea frigului, zgomotul (ambreiaj/rulment) a tacut(!).. Acum se aude (a mai ramas) decat un fel de huruit numai la frana de motor, zgomot localizat foarte probabil la cutie. In rest, la ralanti, in mers normal, ambreiat/debraiat, accelerat si accelerat in viteza, nimic. Tace. Cred ca o sa astept primavara sa vad daca problema reapare, sau cum evolueaza..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR