Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut . Am un astra clasic II 1.7 motor Y 17 dt . 100.000 km rulati ....... am o mica nedumerire . la cati Km se schimba uleiul in mod normal la modelul asta ? de exemplu eu il schimb la 3000-4000 ptr ca se face negru negru .iar motorul urla urat de tot . folosesc doar .Gm 10w40 la 5 l -pret 80 lei si filtru de ulei La 30 de lei . dupa ce fac schimbul scot aproximativ aceiasi cantitate de ulei ( ex, bag 4,600 scot 4,550) cantarita cantitatea , inainte si dupa , & pe la 3000 de km incepe sa acelareze greu . ajung cu greu la 150 -160 km/h . folosesc doar motorina de la omv .
Cauze posibile ?! de ce se arde uleiul asa repede ? ce alt ulei&filtru imi recomandati .
Skip ads

  • LADARU DRAGOS

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut,
la diesel de obicei se face negru uleiul-chiar dupa cateva sute km de laschimb, motorul nu cred ca face urat de la asta mai ales ca zici ca nu mananca ulei, iar sa schimbi uleiul la 3000km e prea des . normal la 12-15mii,deci arunci cu banii in vant.
fii mai explicit-dupa ce schimbi uleiul cum zici u nu mai face urat masina? bafta
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
deci dupa ce il schimb e foarte silentios . si se accelareaza repede . si revine repede din turatii . iar cu cel ars "se accelereaza greu si revine mai lent din turatii , de exemplu acum am 4000 km cu asta + N ore tinuta pornita sa se incalzeasca si e negru negru , si merge tot asa zici ca e infundata . o sa schimb si filtrul de motorina "cine stie" o fi de acolo . mecanicul zice ca e Valva Egr infundata .dar sa fim seriosi " ce treaba are uleiul cu valva egr . Sad/
  • LADARU DRAGOS

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
se poate fi de la asta,dar nu are treaba cu uleiul, daca zici ca e puturoasa, iti propun sa verifici debitmetrul de aer-scoti mufa si mergi asa- eu problema asta am avut-o, daca schimbi si filtrul de aer cand schimbi uleiul mai mult ca sigur asta e. o sa ramana aprinsa cheita cand mergi cu mufa scoasa, dar isi revine cand o bagi la loc. eu zic sa incerci ca nu te costa nimic.
sper sa-ti prinda bine in rezolvarea problemei. bafta
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pune ulei GM 5W30 si schimba filtrul de motorina respectiv curata EGR. masina nu se lasa sa se incalzeasca la relanti cu motorul pornit ci se incalzeste in timp ce mergi cu ea...
uleiul se inegreste la diesel dupa 100km dar este bine pentru ca asta inseamna ca se curata...
  • LADARU DRAGOS

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
recomand castrol 5w30, ce ai mai facut in rezolvarea problemei,
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Acum sta turata la 1000 rpm . nu mai revine la 900 rpm . ce poate fi ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai spune ce ai facut ca sa ne dam seama de la ce ar putea fi...
la diesel turatia normala este 800 rpm
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Deobicei cand se tureaza de una singura la relanti, e din cauza alternatorului. Verifica cat iti incarca.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca e un pic de frig afara, o sa iti stea la 900rpm, iar cand e ger la 1000 , sau un pic mai mult! NU cred ca trebuie sa te sperii de asta!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
A mea care are motor z19dt dupa pornire revine in max 1 minut la 800-850RPM...deci ceva nu e bine ,nu are voie sa ramina turata
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ba iti ramane turata la inceput pentru maxim 1 minut apoi revine la turatia normala de 800 la diesel. e daca vrei un fel de "soc" cum era la cele cu carburator. daca nu crezi vezi la alta exact ca a ta intr-o dimineata geroasa...
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
razvan.c.l a scris:de exemplu acum am 4000 km cu asta + N ore tinuta pornita sa se incalzeasca si e negru negru


Motorul diesel se incalzeste in mers, nu in N ore de mers la relanti.
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
deci ! astazi schimbai filtrul de motorina . 3 minute dura tot . ma asteptam sa nu porneasca sau ceva de genul ,speriat de unele comentarii de pe forum cum ca trebuie sa ii pui motorina peste filtru , etc . luai unul prost 36 de lei ,probabil made in china , cel uzat fiind bosch .75 lei . o sa imi comand pe net unul tot bosch .ptr ca asta era foarte prost lucrat , exces de plastic ,etc , oricum se vedea diferenta . . dar porni la prima cheie ,fara probleme, & surpriza " torometrul tot asa sta . aproape de 1000 rpm ....... prima cheie dupa schimbarea filtrului :>>>>> mai trebuie sa curat egr ul ala . si gata Sad





Ultima modificare facuta de razvan.c.l la Mie 23 Jan, 2013 2:21 pm, modificat de 2 ori in total
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ai motorul rece, e iarna... ce-ai vrea sa faca motorul ala? E normal sa stea putin mai turat.
Iar turatul la 4000rpm la rece este "extrem de benefic".
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
prietene ! fusei in oras & luai filtru ,30 de minute ma plimbai cu masina , sunt din craiova aici sunt 11 grade la ora asta . !
de la - 3 . 4 grade daca o torez la 2000 rpm face turbina zici ca e tractor . par nebun Smile dar nu sunt Smile !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai verifica turbina ca turatia este cea mai normala turatie pe care o vad eu in clip si pe care o stiu de cind am terminat liceul mecanic si am vreo 23 de ani de experienta.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din tot sirul inteleg asa.
Ai probleme cu senzorul de temperatura motor, de aici si turatia relanti tot timpul ridicata si probabil putin mai mult consum.
Neaparat curatat EGR si senzor presiune admisie.
Schimba uleiul in zona 10.000 km, merge cu ceva 5w40
In rest, las-o in pace cu filtre de motorina scumpe si schimbate la 3000 km.
  • LADARU DRAGOS

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
deci ,in primul rand dieselul nu se tureaza in suturi cum faci in imagini-asa se face la benzina , in cel mai rau caz o turezi constant adica de ex accelerezi pana la 2500 rotatii si o tii accelerata acolo fara decelerari sau accelerari. ce faci u in imagini e pura prostie(fara suparare)mai ales ca motorul ala e rece.
sfat -la rece:pornesti ,stai aprox 10 sec.sa traga ulei din baie si pleci moderat fara sa treci de 2500 pana la temp de lucru,
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Frate cand am fost la rar cu ea, a turat -o jegul ala in 6000 de cateva ori .ca nu ii ieseau lui noxele acolo . imi venea sa il scuip . de atunci imi curge si motorina pe undeva prin spatele motorului. dar asta e Sad ce poti face !?! dorel e peste tot Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR