Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cosmin tosu a scris:VREAU SA CUMPAR O SONDA LAMBDA PENTRU AGILA 1.0
STIE CINEVA DIN BUCURESTI DE O CUMPAR MAI IEFTIN.

Poate ai o tasta CapsLock blocata, in caz contrar scrierea cu majuscule se traduce cu tipat/racnit pe forum !
Te duci miine seara la Polivalenta https://www.clubopel.com/vie...040&start=780 si faci diagnoza, stiu cazuri in care oamenii au cumparat piese degeaba, tu nu ai citit destul aici si de asta ceri...putem face on-line citiri...la 90% din cazurile de sonda defecta de fapt era altceva...

Nu mai discutam pina nu iti reeditezi mesajul !
Dan

Skip ads

  • cosmin tosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa c umpar o sonda lambda pt. agila 1.0. Stie cineva din Bucuresti de unde o cumpar mai ieftin.
Am fost la cineva cunoscut care a pus-o pe tester si sonda lambda 2 lucra foarte slab si bujiile au dat erori pe tester. Mi-a zis sa schimb bujiile si vedem ulterior cand o sa o puna iar pe tester daca mai da eroare. Am fost la RAR si au iesit noxele foarte prost , mai prost ca la o dacie veche.
La tester a mai descoperit doua fire la debitmetru taiate pe care le-a lipit.
Astept pareri.
multumesc
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mi-am adus aminte.In ziua cind mi s-a aprins becul,am curatat cupla si mufa care duce la sonda lambda,era plina de ulei de cind mi-a facut schimbul de ulei,si am spalat-o cu alchool izopropilic si spray de contact,dimineata,iar sera cind am plecat acasa de la munca mi s-a aprins martorul din bord.Ar putea fi o cauza?
Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mavros mergi si fa o diagnoza (eventual telefonic on-line cu mine) Joi seara dupa 18 la Polivalenta, saptamanal

cosmin tosu lasa sonda ca 99% nu este ea, mecanicul tau mai are de invatat. Ce am spus lui mavros e valabil si pentru tine. O sa fie acolo si Robert cu Agila lui, nu este el as in ele dar stie cite ceva.
Skip ads

  • cosmin tosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu pot sa ajung astazi la Polivalenta ca nu am reusit inca sa o inscriu, nu am numere.
Poti sa imi dai numarul de telefon al lui Robert sa vorbesc cu el sau o adresa de email (pentru dancuciureanu) sau cum sa iau legatura cu el.
Multumesc mult .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cosmin tosu Robert nu are interfata, va fi acolo ca are becul minune aprins in bord si vrea sa vina in Iasi, nu pleaca la drum pina nu stim daca poate circula asa. Eu l-am rugat pe Marius sa il ajute...mergi saptamina viitoare sau cind o sa ai numere. Intre timp cumpara bujii si schimba-le. Dupa ce faci diagnoza (va spun eu telefonic ce sa vizualizati ca sa iti spun exact buba) vei cumpara piese, pina atunci stai linistit.

mavros daca ajungi diseara vorbim la tel, nu uita sa ai o bricheta cu gaz la tine, sa o pregatesti la modul desfacuta dat gaz la maxim scos piatra ca nu avem nevoie de flacara Wink sau...lasa ca facem asa: mai simplu faci din carton/folie un disc care il montam in fata la debitmetru Shocked Ciudatenie la debitmetru:(, asa putem pacali ECU sa bage mai multa benzina si vedem daca sonda sesizeaza...intelegi tu ca esti electronist nu mecanic Wink
  • cosmin tosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Dancuciureanu, esti cel mai tare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa va povestesc una tare de tot. Ma contacteaza unul cu o Agila Z10XE, sa vad si eu masina etc. El in prealabil a fost la service si aia destepti foc au dat verdict : sonde lambda (amindoua), debitmetru, EGR si pe urma ce o mai fi...nu mai retin daca au spus si de distributie, nu mai conteaza...
Fac eu diagnoza si corect debitmetru zero, sonde aiurea (mi se pare logic pe avarie sa nu mai miste) si egr pauza (am zis asta este poate pe map avarie e dezactivat). Nu avea cheder capota protectie debitmetru ! Mergem la Bosch si incep aia cu abureala si pret de pret, ies afara si baga telefoane, gasim pina la urma la 590 lei dar dureaza 3 zile ca vine din Germania. Bunnnn. Vine debitmetrul il montam in fata la magazin si stupoare tot zero ! Sa crap nu alta, pun omul sa cumpere piese aiurea ?! Spun lui x sa stea in stand buy ca poate aduc debitmetrul inapoi si il scap eu de el ca sa nu il aiba pe stoc. Masina mea bucati ca era in curatare admisia deci telefon repede si viteza la cineva cu Astra Z12XE sa probam la el. Punem pe asta si al lui laa vechi de pe masina valori mari tare la debit, asteptam sa se incalzeasca motorul, tot mare ! Ma ce draci ai ? Pun ala care era pe Astra hop valori normale, pun ala nou tot valori normale, punem inca odata ala vechi de pe Agila teava valori mari, ba da mari tare ! BUN, macar nu l-ai cumparat degeaba, era vineri simbata ramine sa o luam la puricat cu aparat de masura etc....
Simbata dimineata incep si stupoare, pe debitmetru in loc de 12V un 3,45V amarit si stabil totusi, scot EGR, tot aia, scot si prima sonda (sub masina am zis ca nu mai intru) tot asa. Caut pe schema, incep si ma enervez ca nu aveam listat toata masina, asa ca incep sa caut sigurante poate gasesc pe una 3,45V. Gasesc animala dracului, una de 10A care era nu scurt ci de atita inrosit prezenta rezistenta. Eu aveam sigurante dar in Agila, cum vineri pe intuneric montasem admisia cu Iulian nevasta a si luat masina. Trimit omul cu siguranta in mina, vine si hop ca merge totul ok mai putin EGR care era teapan, probabil el a tot rupt la consum pina s-a subtiat siguranta. Ca tot eram murdari curat si throttle ca era cazul.
Pina acum nu m-a cautat sa curatam EGR, asta este...masina lui, face cum vrea.
Deci aia il terminau de zeci de milioane aiurea si a scapat cu 590 debitmetru + vreo 35 cheder + 100 manopera/diagnoza/curatat throttle...bujii nu mai retin dar parca am schimbat si alea.

Invatatura de minte : NU CUMPERI SI NU SCHIMBI DECIT DACA ESTI SIGUR CA AIA E DUSA SI NU SE POATE RECUPERA !
In cazul lui se putea pacali debitmetrul, se astupa cite putin gaura pina aveam valori corecte dar minareli de astea nu fac, pun original si nu ma doare capul.
Skip ads

  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor s-a intimplat ceva bizar.Joi am fost la Polivalenta unde mi s-a descoperit pe tester ca am defecta sonda lambda,cu becul de rigoare aprins.Asta seara am fost la cumparaturi la Carrefour Militari(destul de departe).La plecare cind am pornit masina,MINUNE,martorul din bord s-a stins normal,iar masina are vlaga din nou.Care sa fie explicatia?
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica firele, mufele, conectorii. Probabil ai un contact imperfect undeva si cand e deschis nici nu-ti sesizeaza sonda, ca si cum n-ar fi legata in circuit. MAi pune-o o data pe test si vezi dc variaza repede. Valorile se modifica f repede dc e ok(ma refer la prima)...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
El a masurat pe sonda si avea valoare mica, pe tester la fel, debitul de aer in schimb era bun. Deci sonda masura un amestec sarac. Idea e ca acum masoara amestec bun ! Adica ori acum trage aer corect ori vine presiunea buna de benzina. Cind sonda e busita adica semnal mic (nu trece de 500mV) si abia variaza (un ciclu la citeva secunde) ECU trece pe map avarie si masina trage, ori la el nu tragea de loc ! Se poate face si proba, scoti mufa sonda si vezi ca masina trage bine chiar daca ai bec aprins in bord.
Firele ei nu erau fixate deci poate de la vibratii sunt sectionate...cablul respectiv este prins odata pe tabla de protectie catalizator si mufa pe o alta tabla sub filtru.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exact in cazul unei sonde busite:
Cum a zis Dan nu trece de 450-500mv nici daca dai spritzuri scurte dar multe, pe partea cealalta variaza foarte lent schimba valoarea undeva la 6secunde si cam sta intr-o plaja de genul 250-350. Ecu da eroare dar masina trage bine in schimb consuma nesimtit! Eu am depistat unul care era dus si intr-adevar dupa ce a schimbat omul mergea masina trasnet. Valorile se schimbau dinamic asa cum trebuie, dar avut grija cu diag la sonda ca sunt o caruta de factori care te pot duce in eroare.
Skip ads

  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua domnilor.Azi am circulat cu masina cam toata ziua si pot spune cu mina pe inima ca masina merge ca la inceput,adica la fel ca atunci cind era tinara si frumoasa.Habar nu am cum dar merge,si becul este stins.Sa-i mai dau un reset la ecu sau sa o las asa?Vad ca becul a ramas stins si merge.Sper sa nu ma bucur prematur si totusi sa cheltui ceva bani acum de sarbatori.
  • cosmin tosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa merg diseara la Sala Polivalenta pentru diagnoza. Cu cine trebuie sa iau legatura, este prima data cand vin.
Multumesc.
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=30
  • tntcip

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma stie cineva cat costa o sonda lambda ? mecanicul meu cred ca a bulito .l-am pus sa demonteze galeria de evacuare ca era crapata sa o duc sa o sudez si le remontare mi-a aparut porcaria de motoras in bord .. m-am uitat la toate mufele ..curatat tot ...si am observat ca sonda avea invelitoarea din tabla putin indoita .. presupun ca nu avea loc sa intre cheia sa o desfaca ,, asa ca vreau sa ma informez asupra pretului daca stie careva !

Jur ca de azi o sa o repar singur ..*( cu suportul vostru ) macar daca stric ceva sa stiu ca eu am fost !
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@tntcip din cate stiam eu vreo 4-5 mil. Cum este posibil asa ceva? Pana iti iei alta verifica totusi daca este defecta intr-adevar. Da o cautare la senzorii O2 si citeste. Naspa treaba. Cauta si in autodata sau tis ca sa vezi cum se verifica.
  • DanD

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salutare, am si eu o poveste despre aceasta buclucasa sonda lambda.....cu o saptamana in urma mi s-a aprins un martor in bord;bineinteles m-am dus cu masina pe tester iar "meseriasul" mi-a zis ca trebuie schimbat senzorul oxigen 1 (cel de sus, cum deschizi capota) (erorile erau P0136 si P0141).am scos cu greu cei 400 lei din buzunar dar ce nu face omul pt masina lui.....dupa cateva zile mi s-a aprins din nou acel martor in bord, am zis ca innebunesc....m-am dus din nou la individ.....aceleasi erori P0136 si P0141;ce imi spune acum tampitul-ca trebuie schimbat si senzorul oxigen 2 ca nici ala nu lucreaza, asta contra sumei modice de 430 lei...da-ti-mi un sfat bun ca n-am cum sa ma mai incred in acel incompetent.....am o corsa c din 2001, motor 973cmc Z10XE
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cum... adica sa intelegem ca ai schimbat ambele sonde dand suma totala de 830 lei? Codurile pe care le spui sunt intr-adevar de la senzor O2 dar ar avea o treaba cu circuitul de incalzire al sondei.Ai verificat circuitul de incalzire al sondei (fire, cuple, releu)? Mai citeste la ce s-a scris pe aici, cum verifici si poate te luminezi. Daca ai autodata da cu ochiul si pe acolo sa vezi cum verifici sondele si ce valori de rezistenta au. Daca nu citesti se intampla sa mai dai si bani, ce sa-i faci.

PS Daca dai inapoi pagina acestui topic vei gasi ce s-a scris pe aceasta tema
  • DanD

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am dat doar 400 pt Senzor O2 (del din fata cum deschizi capota) si am refuzat sa mai investesc in momentul in care, la a doua diagnoza, cu aceleasi coduri de eroare meseriasul mi-a zis s-oi schimb si pe a doua....pana la urma codurile de eroare P0136 si P0141 de la care senzor O2 sunt?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR