- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu cred ca clima poate sa influenteze atat doar daca sant contacte prost etansate.Eu nu am controlat inca mufele,rezistentele si tot ce tine de buna functionare dar ce ma scoate din pepeni este faptul ca apare numai dupa ce se incalzeste motorul si pe op com nu arata nimic dubios(de fapt cu tipul asta de alarma din cate am citit pe forum nimic nu pare a fi normal sau anormal).Ma gandesc si eu sa o las asa pana trece iarna fac schimbul de ulei si dupa ce cumpar alta sonda tot apare atunci domnul cu mila
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
da...nu stiu ce sa zic. Ma mai gandesc ca poate apritia continua a acestei erori sa semnaleze ceva defectiuni care incep sa apara in ECU.
O diagnosticare vizuala totusi poate ca nu i-ar strica: sa o scoatem afara sa vedem cum arata capul sondei (asa cum a sugerat colegul nostru pe http://www.e-automobile.ro/...sonda-lambda.html ), ne-am face o parere despre cauza interna daca e sa fie una.
O diagnosticare vizuala totusi poate ca nu i-ar strica: sa o scoatem afara sa vedem cum arata capul sondei (asa cum a sugerat colegul nostru pe http://www.e-automobile.ro/...sonda-lambda.html ), ne-am face o parere despre cauza interna daca e sa fie una.
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
dar oare cat de sigura ar fi varianta din dezmembrari? sa mergi eventual cu multimetrul si sa o verifici asa inainte.
Plus ca a doua lambda daca te chinui putin o schimbi acolo, te intelegi cu omul sa o dai inapoi daca da erori la montare, deci daca ai testerul la tine o verifici si o returnezi daca nu e buna. Ma gandesc ca poate nu e asa riscant, ca s-a mai recomandat asa si la debitmetre pe aici.
Plus ca a doua lambda daca te chinui putin o schimbi acolo, te intelegi cu omul sa o dai inapoi daca da erori la montare, deci daca ai testerul la tine o verifici si o returnezi daca nu e buna. Ma gandesc ca poate nu e asa riscant, ca s-a mai recomandat asa si la debitmetre pe aici.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Debitmetrul teoretic tine mult (duci masina la fier vechi cu el ok), practic depinde de cum ai grija de motor si ce filtre minune te bate gandul sa montezi.
Sondele lambda au durata de viata 150,000km, pana la 200,000 cele cu 4 fire. Acum si ele crapa prematur din cauze tot de intretinere deficitara, motorul papa ulei, intra antigel, mergi cu amestec bogat etc. Una second merita dar depinde de starea ei si pret, de cat mai tii masina.
Se vand saboti si placute second, pompe de benzina, brate si pivoti, bucse si capete de bara. Cel care vinde masina o cosmetizeaza sa tina pana scapa de ea, regula geambasilor.
Unele piese second merita, unele sunt mai calitative decat facaturi cu titlu de nou.
Sondele lambda au durata de viata 150,000km, pana la 200,000 cele cu 4 fire. Acum si ele crapa prematur din cauze tot de intretinere deficitara, motorul papa ulei, intra antigel, mergi cu amestec bogat etc. Una second merita dar depinde de starea ei si pret, de cat mai tii masina.
Se vand saboti si placute second, pompe de benzina, brate si pivoti, bucse si capete de bara. Cel care vinde masina o cosmetizeaza sa tina pana scapa de ea, regula geambasilor.
Unele piese second merita, unele sunt mai calitative decat facaturi cu titlu de nou.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asta e ca in sentimentul ultimei propozitii scrise de dvs m-am gandit ca ar fi mai bine second, dar sa stiu ca ma pot baza pe o masuratoare (adica cea cu multimetru ca nu vad alta si pe cea vizuala, sa vad ce culoare are capul sondei si pot aprecia daca au trecut mai mult decat gaze arse pe acolo), adica daca e relevant pt functionarea ei, faptul ca o masoor eu pe ea asa "la rece" demontata.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
Sunt proaspãt proprietar si am urmãrit tot ce sa scris pe acest form sunteți niste oameni deosebiți ,si am curãțat clapetã de acceleratie, debitmetru, timoneria la schimbãtor , schimbul de ulei Siam vãzut mufa de la sonda landa plina de ulei îmbibat cu praf si am curãțãtorii cu sprey de contacte la greu si apoi dupã vreo 2 zile când am pus contactul nu se mai stinge martorul mașinuțã cu cheie doar dupa ce pornesc motorul. Am eroare 0130 din ce am citit ar fi sonda landa 1 .Am dat jos borna si dupã o zi iar aceiași treaba. Ce sa fac sa o las pana se aprinde martorul chek sau sa o schimb. Țin sa menționez ca înainte sa se aprindã martorul am alimentat din rompetrol efix pt prima data
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cu toate ca in reclame, efix se lauda ca face minuni si curata sistemul de alimentare si mizeria care arde poate sa dea aceste probleme ,eu nu cred deci problema nu este de la benzina. E bine de vazut la ce se refera eroarea asta(circuit, amestec etc.),dupa mine ceva sa intamplat cand sa curatat mufa,ori solutia contine ulei ori contactele in mufa au fost largite.
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Scuze pentru postarea consecutiva (nu mai pot edita).
Aici: link am gasit urmatoarele atentionari referitoare la un tip de sonda Bosch:
"– The sensor receives the reference air through the connection cable. This means
that the connector must be clean and dry. Contact spray, and anti-corrosion agents etc. are forbidden."
"– The connection cable must not be soldered. It must only be crimped, clamped, or secured by screws. "
Aici: link am gasit urmatoarele atentionari referitoare la un tip de sonda Bosch:
"– The sensor receives the reference air through the connection cable. This means
that the connector must be clean and dry. Contact spray, and anti-corrosion agents etc. are forbidden."
"– The connection cable must not be soldered. It must only be crimped, clamped, or secured by screws. "
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am revenit dupa vreo 200 km parcursi si pornit si oprit de vreo 5 ori si nu mia mai aparut eroarea si martorul cu masinuta, se stinge ca inainte . Eu cared ca atunci cand am curatat mufa am montat mufa defectuos pt ca a mers foarte greu sa o inbin ( am strains de ea cu ambele maini cu toata forta sa o pot imbina) si inainte sa plec la drum am mai desfacut-o sa vad daca este totul in regula si cand am montato nu mia venit sa cred ce usor sa inbinat( cu 2 degete), asa ca de multe ori intervine eroarea umana si noi dam vina pe masina
Drumuri bune tuturor
Drumuri bune tuturor
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
La rubrica ,,Demontare evacuare din catalizator,, am specificat cã dupã folosirea flãcãrii oxiacetilenice la extragerea șuruburilor gripate,au apãrut stocate douã coduri eroare(0141/0136) care apãreau alternativ în memoria ECU în timpul funcționãrii motorului cu toate cã MIL nu rãmânea aprins dupã pornire și, motorul funcționa normal fãrã sincope sau rateuri. Am deconectat borna acumulatorului de câteva ori dar nu am scãpat de ele.A fost nevoie sã anulez codurile eroare menționate din tester și se pare cã s-a rezolvat.Sunt mulțumit cã nu a fost ceva mai grav cu lambda 2.
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut, in urma studierii bunului forum si a postarilor colegilor, impreuna cu vecinul ce detine o agila a cu motor de 1, ne-am pus pe treaba sa ii eliminam eroarea p0170(3). Am curatat egr clapeta si debitmetru probat cu unul de astra g dar eroarea nu a dispãrut. Sonda funtioneaza in parametrii. Am observat ca amestecul pe termen scurt parca se stabilise la maxim 3-4 de la 17-18 înainte de operatii, deci un pas inainte. Ce sa ii mai facem? Ce înseamnã acel 3 dintre paranteze? Distribuția tacane, deci va trebui schimbata, desi nu cred ca asta e cauza checkului aprins cu P0170(3). Va mulțumesc.