Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Felicitãri pentru munca ta ºi nu numai. Te voi urmãri cu interes pânã la faza finalã. Dacã este aºtept PM. Smile
Skip ads

  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@ Pitagora --> Intr-adevar cele doua biblii sunt extraordinare eu am copiata RTA-ul , varianta franceza . Culmea este ca am copiat-o in stagiatura cand lucram la DACIA si era in biblioteca tehnica de la UAP (DACIA).

Respectele mele , in curand o sa postez poze cu COMMODORE A , care este in faza finala ! Mai am ceva probleme cu supraincalzirea
Wink
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate anul acesta nu am cum sa ajung in romania, si in urma discutiei cu un amic de-al meu si spre disperarea mea ritmul lucrarilor e deosebit de lent si calitatea lucrarii...............(cind pisica nu-i acasa......).
Atasez foto cu ultimele piese ( de fapt accesorii ) venite recent. Stiu ca nu vor fii pe placul lui Walker dar imi voi da silinta sa le integrez in linia masinii totusi urmind o anumita idee, idee in care v-a fii facuta masina. Din pacate foto cu masina ramin doar cele din "GARAJ" facaute in primavara.





  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De acord cu turometrul , de altfel si cu celelalte aparate . Turometrul il poti pune eficient pe coloana volanului mascand ceasul . Celelalte aparate le poti monta pe o consola originala de aparate suplimentare ( apar din cand in cand pe ebay.de , e original pe commodore a sau pe opel rekord c sprint) si astfel poti pastra originalitatea in toalitate Very Happy . Mai exista si posibilitatea de a monta aparatele auxiliare pe stalpul stanga al parbrizului intr-un suport special pe care il poti gasi la summit sau la jeg's .

My one cent advice Very Happy .

Respecte ,
Skip ads

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sunt departe, " iarna-i grea , omatul mare" si daca nu pot sa fac nimic pina in primavara, mai dau banii pe prostii. C-o data-i anu nou!
Am luat si stative pentru indicatoare. individuale. Ceea ce am gasit nu sunt chiar la pret cu sfatul (one cent ) , dar pe aproape... oricum mult sub ceea ce se cere pe o consola originala (e adevarat ca aceasta contine si cele trei indicatoare) . atasez foto pentru a vedea despre ce vorbesc.. Sigurantele de capota au fost un pic mai scumpe decit ce stiam eu dar, cum intrasem in magazin si l-am frecat pe vinzator vreo juma de ora, mi-a fost cam rusine sa zic doar " la revedere " , si am luat ceva ce oricum vroiam sa iau.

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
In ianuarie am fost 2 zile sa vad ce se mai intimpla cu masina mea ..........NIMIC! desi am bani dati in avans din august , nimeni nu vrea sa faca nimic,
nu Romania este problema ci romanii, aceia, ( CARE SUNT DIN CE IN CE MAI MULTI ) care au ca deviza in viata TEAPA sa insele si sa nu respecte nici o intelegere.......... si asa imi aduc aminte de ce am plecat din Romania si asta imi mai potoleste ideile de a ma intoarce...... om vedea.
Referitor la mecanic ......... inca mai sper sa o rezolv in Aprilie.......... dar cu "tapiterul" m-am ars....... Adica am luat Teapa..... 150 de € si pierderea unor elemente de tapiterie...... Am fost si i-am facut plingere si la polite dar cred ca si acolo mi-am luat teapa......... Sa trecem peste mizeriile de fiecare zi si sa scurtez.........
Am nevoie de:
1) elementele de tapiterie ce ce afla la picioare, stinga si dreapta , sau macar o copie din carton ori hirtie
2) SCRUMIERA
3) Bucatile de bord tapitate ce se afla in prelungirea scrumierei ( stinga si dreapta ), si partea superioara tapitata a bordului.
Atasez o imagine pentru a intelege mai bine

In scurt timp o sa primesc amortizoarele. O sa postez foto si comentarii legate de de preturi , trimitere, etc.


Ultima modificare facuta de pytagora la Vin 15 Feb, 2008 9:23 pm
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vad ca si tu suferi (mie mi-au furat "magnetii" toate piesele metalice dintr-un garaj, )
da-i inainte si nu pune la corazon ca faci infarct
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Exact ce spuneam, problema nu e tara , sunt oamenii......nu fac infarct, da daca afla "onor consoarta mea" adevarata suma pe care am bascult-o in masina , si stie cum arata, ca a vazut fotografiile de acum din ianuarie,..... nu mai mananc mancare calda mult timp si va trebui sa dorm pe pres la usa pina mi-oi gasi unde sa dorm sau o sa ma primeasca inapoi.
In alta ordine de idei sa va informez ca au venit amortizoarele. SPAX reglabille .
Pret cu tot cu trimitere in Spania 390€ , pentru ROMANIA erau mi se pare vreo 15 € in plus, dar cum spuneam ca nu mai am incredere in nimeni si cum toti amicii mei "sunt ocupati " cind e vorba sa ajute fara sa aiba vre-un interes , financiar sau de alta natura, o sa-mi iau mai putine haine la bagaj cind vin in aprilie.
Timp de asteptare ...3 saptamani.
Calitatea , cel putin vizuala , foarte buna.
De ce SPAX?
AMORTIZOARE SPORT pentru acest tip de masina nu am mai gasit decit la BILSTEIN . (b6)...... dar numai in catalogul de pe net, si numai cu comanda , trebuia asteptat f mult , pretul era si mai mare si nu erau reglabile. Ar mai fi fost varianta doar cu gaz, nereglabile.... pret bun am gasit la KAYABA si livrare in 3 zile, ( asta nu pe net ci in orasul unde locuiesc). in rest cele originale pe ulei, toate 4 nu sar de 200€ la mai toate marcile care le fabrica.
O sa incerc sa postez , daca o sa am timp azi sau miine, tot ce am cumparat la masina si preturile cu tot cu trimitere, si adresele de unde le-am cumparat. Poate intereseaza pe cineva.


Skip ads

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am promis o lista pentru indrumare.
Poate unii din voi nu vor trebui , sau nu vor avea nevoie , sau nu vor vrea sa schimbe atitea piese, si poate nu vor avea ghinionul meu cu tot ceea ce inseamna mina de lucru, dar oricum preturi mai mici la unele piese nu cred ca vor gasi.
1) masina 1000€
de ce atit? era vopsita , si chiar bine ( a se vedea foto din sectiunea GARAJUL MEU)
2) Kit axa cu came sport KENT cams-- KOP 234 (cu tot cu trimitere) 360€ www.rallydesign.co.uk
3) Amortizoare SPAX reglabile----g315 fata si g316 spate 390€ www.silverstonetuning.com
4) 2 carburatoare WEBER 40DCOE si galerii IRMSCHER ----la licitatie pe ebay.de 300€ www.ebay.de
( cu tot cu trimitere)
5) trompete pt carburatoare, filtre de aer, diverse fitinguri ....magazin pe ebay 330€ stores.ebay.es/FAST-ROAD-CARS
6) 4 difuzoare pentru carburatoare (trebuiau mai mari )----licitatie pe ebay 52€ www.ebay.co.uk
( cu tot cu trimis)
7)bucsi spate, bucsi fata, tampoane motor si cutie, chedere usi si portbagaj 220€ stores.ebay.de/PR-Auto-Shop
( iesiti la pretul asta daca le luati pe toate odata)
Cool Pivoti -----(cu tot cu trimitere ) 150€ stores.ebay.es/tb-fahrzeugteile
9) Carcasa termostat diferita -------(cu tot cu trimitere) 80€ www.dbilas-dynamic.de
10) Turometru AUTOMETER cu SHIFT LIGHT --------- licitatie ebay (cu tot cu trimitere) 105€ www.ebay.com
11) Ceasuri idicatoare ----4buc . temp ulei, pres ulei, temp apa, voltmetru (cu tot cu trimis) 90€ www.ebay.co.uk
(am pierdut adresa exacta)
12) locasurile pentru ceasuri + inchiderea capota 42€ magazin tuning local
13) 2 manuale de reparatie --------- licitatie ebay (cu tot cu trimis) 30€ www.ebay.de
14) 2 manuale pentru reglat carburatoare WEBER (cu tot cu trimis) 50€ stores.ebay.es/FAST-ROAD-CARS
15) pistoane + segmenti+ garnituri (cumparate de un amic) 250€ de undeva din Romania
16)cutie 4 trepte+ambreiajul+cardan+pedalier+cablu (dezmembrari) 110€ de undeva din Bucuresti
17) Platina 5€ magazin piese Romania
18)ULEI+FILTRU 30€ orice magazin piese auto
Apoi se mai poate adauga: bucsat bloc 150€
Si urmeaza mina de lucru la tinichigerie , facut motorul, mecanica------------ nu stiu cat , dar mult.
Mai lipsesc inca de cumparat o gramada iar suma de sus se poate dubla.
Cam asta e ce imi amintesc acum . Daca mai apare ceva sau imi mai amintesc de ceva postez.


Ultima modificare facuta de pytagora la Vin 15 Feb, 2008 9:48 pm
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut. mai ai tapiseria de usi si din spate, imi pare mie ca e bej-cream exact culoarea care imi fac eu scaunele, daca era originala si vrei sa o schimbi oricum poate facem un schimb cu una bleo in stare excelenta.
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bAndrei a scris:salut. mai ai tapiseria de usi si din spate, imi pare mie ca e bej-cream exact culoarea care imi fac eu scaunele, daca era originala si vrei sa o schimbi oricum poate facem un schimb cu una bleo in stare excelenta.


ps> ti-am dat un private acum cateva zile in legatura cu unele din accesoriile lipsa
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
A venit primavara si din ce in ce mai putine discutii pe forum.... (in sectiunea clasice) macar sa fie mai multa munca (cu folos ma gindesc)
Mi-au mai venit niste jucarii si cum am promis de fiecare data cind mai iau ceva ... postez dovada.....
sunt 4 lucruri:
1 ) sincrometru , scula cu care se masoara debitul de aer ce trece prin fiecare carburator..ajuta la sinconizarea carburatoarelor.
2) 2 filtre de aer.
3) Garnituri de etansare intre carburatoare si galerii.
4) Kit de actionare carburatoare.

Pentru interesati adresa de la care au fost cumparate este aceasta:

http://stores.ebay.es/Euroc...99QQftidZ2QQtZkm.

iar pretul inclusiv trimitere (Spania) a fost de 175 lire sterline.




Skip ads

  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ai mai facut progrese cu masina?
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
E mult de scris... totusi pe scurt....
In primavara am fost aproape 2 luni in Romania si mai tot timpul l-am petrecut reparand si aranjand cate ceva la masina, dar parca diavolul si-a bagat coada, si aproape nimic nu a iesit bine , sau s-a stricat.
Exemplificari: am pornit motorul si dupa cateva porniri a inceput sa bata tot, ramanand fara presiune de ulei.
Trebuie desfacut din nou si vazut ce a gresit "mecanicul".
Am montat cutia manuala dar a trebuit sa tai din caroserie, sa ajustez, sa modific.... asta poate o sa mearga.
Am vopsit-o. N-a ajuns vopseaua. M-am dus sa mai cumpar 1/2 de litru de la un magazin la vreo 2 km si pe drum am pierdut placuta de inmatriculare a masinii cu care ma deplasam.... incredibil, dar m-au oprit gaborii si mi-au dat 4.500.000 amenda , nu stiu cate puncte penalizare, si mi-au luat talonul. Am terminat-o de vopsit. Am dat drumul la cuptor. ... dimineata masina arata ca vopsita in fata blocului cu sprayul. Matuieste-o si dai lac din nou.... A iesit la fel, plina de gaurele in lac.... Dai polish. N-a iesit nici asa gaurelele fiind foarte adanci. M-am resemnat , am luat-o asa si am dus-o la un amic in fata...amic care are un garaj si unde am intalnit un alt mecanic care a zis ca stie sa repare motorul, ca a lucrat la opel pe magheru, bla bla bla.
ACEASTA SE INTAMPLA IN MAI, SI PANA LA ACEASTA DATA NU S-A APUCAT NIMENI DE EA..... desi am spus ca platesc fara comentarii numai sa faca treaba buna....NIMIC, parca toti sunt plin de bani in romania , si nu au chef sa munceasca, nu vor decat bani fara prea mult efort..... Mi se face greatza , si de asta nici n-am mai `postat, poate incercand si sa uit ca am bagat CRED mai mult de 5000 de € in ea si arata ca proaspat adusa in fata portii la remat. Desi tot ce am cumparat pentru masina a fost numai calitatea intai (zic eu) , si am platit reparatii la pret depret (calitatea intai) fara sa fac nici un comentariu reparatiile au fost de calitatea unor muncitori necalificati angolezi proaspat coborati din copac, cu care am lucrat cot la cot sau mai mult doar eu.... adica clientul a in locul celui pe care l-a platit.... ( e adevarat ca de data asta fata de anul trecut, am fost foarte zgarcit la buzunar)
Nu vreau sa mai vorbesc si de cate elemente de caroserie si piese au fost pierdute intr-un dezinteres total si lipsa de respect fata de mine ca persoana, iar faptul ca masina era veche putea fi zgariata, lasata drept scoala pentru necalificati, sau efectiv lasata pe alta data, pentru ca era mult de munca...
I-am luat prelata.... desi am cerut-o pe cea mai mare normal, a fost prea mica. Inapoi la cioara in vitan s-o schimb. Mi-a dat alta. Cica mai mare, dar m-a mai jecmanit de 100 000 (javra ceruse 2 da i-am zis ca n-am mai mult). Scria ca are 4,9 m lungime pe 2m latime, cu 20cm mai mare in lungime si tot atat in latime. S-a potrivit ca nuca in perete, am tras si am fortat-o pana s-a rupt ... Asa am lasat-o a doua zii avand avion.
Si sa mai zica cineva ca nu si-a baga ucigal toaca coada.
Sau e natia romana cauza?.....
Oricum, de nervi , si ca sa mai uit, cand m-am intors mi-am pregatit SINGUR cat de cat masina pe care o am aici (golf 2 gti 16v) si sambata 4 octombrie mi-am mai realizat un vis: am alergat pe un circuit de viteza. Si ca totul sa fie perfect, la o saptamana dupa F1 de Singapore, evenimentul a fost organizat tot pe timp de noapte..... A fost de vis.
Las adresa de you tube cu un clip .

http://www.youtube.com/watch?v=w-J9Y_WadoA

Poze cu Rekordul nu pot sa mai pun in garaj deoarece imi cere o rezolutie prea mica si nu stiu cum sa o fac si sa se si vada ceva in final... o sa incerc pe un alt sait si sa las adresa aici
Cam asta e PE SCURT.

Pentru Walker: nu te-am uitat cu carburatorul.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat







  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca or sa fie multe critici privind culoarea. Eu insumi am indoieli daca am facut bine sau nu. Tinind cont ca teoretic atunci cand voi gasi pe cineva priceput, va fii in 2 nuante de verde si negru cred ca e un bun inceput si daca totul ar fii in regula cu ea ar arata chiar bine.
Sper sa ma ajute Dumnezeu ca in anul ce vine sa o pot termina.
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pacat ca vopsitorul a fost un lenes peste masura si nu a demontat tot de pe masina, ca sa faca treaba calumea.
Mi-am luat si eu rekord (in sfarsit) si vroiam sa vad ce a mai facut lumea pe aici cu rekordurile...
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu, nu.... AM desfacut tot de pe ea.... fotografiile sunt facute dupa ce am montat cromajele chiar in cuptor. A durat cam 2 ore.
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cat a fost vopsirea, cu totul? (pregatire, vopsea, cuptor)
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pai uite cum a stat treaba, dupa cum vezi in pozele din garaj ,care sunt din 2007 masina nu necesita vopsire, dar dupa 1 an lasata la asa zisii "mecanico-tinichigii ", era zgariata toata, s-a dat un cald incercand o tinichigerie la podea si sa deformat si ars vopseaua la o aripa spate, s-a uitat o carpa cu diluant pe capota spate, niste acid de baterie pe ici pe colo.... era catastrofa.....
Deci, amicul a zis ca o vopseste gratis (mana de lucru si cuptor) eu doar sa aduc vopseaua .....au pregatit-o 2 handicapati ( si la propriu si la figurat) si a vopsit-o unul angajat in ziua in care trebuia vopsita masina, rekordul fiind "proba de lucru"...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR