Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
totusi vopseaua a fost de policolor ( se numeste KLAR, dar e facuta tot de policolor) si nu e f multi bani..... banii sunt la mana de lucru..... asta in cazul in care vrei sa o vopsesti... recomand un service mare care da factura ca sa ai cum sa faci scandal in caz de neregularitati.
mi se pare ca vopseaua a fost 1.200.00 litru, plus intaritor plus lac , plus intaritor de lac, pana in 5.000.000 ( daca nu socotesc amenda)..... oricum mergi la un magazin de piese si sa iti faca o estimare de pret
Skip ads

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pai daca ti-ai luat rekord, deschide o discutie noua poate mai animam forumul la sectiunea asta, in cate usi e ? e in stare buna?, ceva fotografii?
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am deschis...e imediat sub topicul tau Smile
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pytagora a scris: Mi se face greatza , si de asta nici n-am mai `postat, poate incercand si sa uit ca am bagat CRED mai mult de 5000 de € in ea si arata ca proaspat adusa in fata portii la remat. Desi tot ce am cumparat pentru masina a fost numai calitatea intai (zic eu) , si am platit reparatii la pret depret (calitatea intai) fara sa fac nici un comentariu reparatiile au fost de calitatea unor muncitori necalificati angolezi proaspat coborati din copac, cu care am lucrat cot la cot sau mai mult doar eu.... adica clientul a in locul celui pe care l-a platit.... ( e adevarat ca de data asta fata de anul trecut, am fost foarte zgarcit la buzunar)


hmm,parca eu as fi gandit ce ai scris ... inclusiv partea cu €
Skip ads

  • Memus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1979
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,sunt si eu putin curios de carburatoarele WEBER la ce pret sunt si daca merg pt un motor de 1.9s de la opel ascona?
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pt MEMUS..... NU INTELEG INTREBAREA.... SIGUR CA MERG.... doar ca ale mele nu sunt de vanzare..... am avut unul dar l-am promis cuiva .... asa ca incearaca pe ebay ... acum nu stiu tu ce tip de motor ai ... daca e CIH.... iti mai trebuiesc galeriile si o casuta speciala pentru termostat de la DBilas ( vreo 80 de euro)
  • alin_georgian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sal sunt nou inscris si daca mai fac greseli sa nu va suparati
am doua masini opel rekord unul din 1966si calalalt din1967
eu as vrea sa il refac pe cel din 1966 cu motor pe benzina de 1700cmc (este intr-o stare mai buna )cu care a circulat tatal meu pana in 2000 acum este radiat (lau radiat din oficiu pt ca noi nu am facut nici un demers).
la ambele masini am acte doar: certificatul de inmatriculare si o anexa a acestuia in care sunt trecute reviziile tehnice
intrebari: mai merge inmatriculata aceasta masina? daca da cam cat mar costa?
este considerata o masina de epoca?
daca este nevoie pot sa va du si poze cu actele pe care le am.
va multumesc anticipat
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
N-am mai scris de mult... adevarat ca nici nu am avut ce... am trecut si trec inca printr-o perioada mai grea financiar, si atunci reducand costuri... am amanat sau am renuntat la foarte multe lucruri si proiecte personale ( de ajuns sa spun ca in 2 ani am muncit 11 luni , )
De ceva timp am ajuns la concluzia ca oricat as vrea sa fac ceea ce am dorit cu Rekordul nu exista nici o solutie viabila decat sa fie langa mine... asa ca la inceputul lui decembrie cu foarte mari eforturi financiare ( inclusiv mi-am vandut golful 2 16v cu care am fost de 2 ori pe circuit ), l-am adus in Spania...
Abia dupa 1 luna si jumatate de cand e aici imi dau seama de felul dezastruos in care s-a lucrat la el in Romania... japca, jaf, nici cel mai mic interes sa faci ceea ce ai spus, si ceea ce ai de facut ca daia spui ca esti mecanic ( se merge pe sistemul vindem pe plaja, o gramada de clienti, ardei tare ca maine pleaca si vin altii, nu te reclama nimeni, nu ai contrareclama, nimeni nu te contesta, deci ardei la sange...)
L-am pornit in 6 ore, cu dublucorpurile puse, (acasa nici n-au vrut sa auda de ele cand au facut motorul). Motor nou nout, (doar pornit sa vada fraieru ca merge, fara furtunele de apa puse, fara nimic), si-ti dai seama ca tachetii nu ca sunt nereglati dar la 2 pistoane NU SE DESCHIDEAU SUPAPELE DE ADMISIE, joc imens, si datorita faptului ca suruburile de reglaj la cele 2 pistoane erau desfacute incredibil de mult, si ceea ce e mai grav e ca dau impresia ca se vor desface din mers, ( dupa o ora de mers nu par a se fii desfacut, dar si sa asculti un motor care nu are are decar colectorul primar fara nici un pic de esapament este imposibil).... Ce sa zic ....adevarat mecanic am gasit.....DIN NOU.
Am facut inventarul pieselor pierdute de terte persoane....... un dezastru economic... S-a "pierdut " inclusiv turometrul cu shift light de 12,7 cm diametru care il vedeti in fotografiile din acest topic chiar din propria-mi casa....al meu frate spunandu-mi ca nu-l gaseste, sI ca sa-mi fac un control ca nu mai tin minte unde l-am pus........... obraznicie la extrem.
In rest , pagina de caiet in care scriu piese lipsa creste in fiecare zi.
In concluzie : daca, are cine piese de Rekord c, mai ales elemente interioare, si de bord sa lase un mesaj..
Las cateva fotografii pentru delectarea ochiului, ( ca din avion se vede oarecum bine).
Skip ads

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut..gasim tot ce vrei de interior, inclusiv tapiterii pe gri sau albastru daca te avantajeaza, mail la barbu.andrei@yahoo.com, preturi bune dar cum facem cu transportul?
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Din poze arata bine, si constat ca oricum ai avansat. Problmele de care te-ai lovit tu s-au lovit si alti, si eu la fel. Am ajuns la concluzia ca mai bine iau cartile sa le studiez si sa incerc sa le rezolv singur sau cu ajutorul unora dar cu implicarea mea directa. La romani, nu stiu cum dincolo, trbuie sa te porti porcos cu uni ca sa-ti faca un lucru cum vrei tu sa iasa. Smile

  • detron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
iti las un nr de telefon sa vb.0724306079 te pot ajuta cred
  • detron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am masina opel rekord 1900 l an fabricatie 1967 pt piese motorul are 84 000 km stare foarte buna motorul vand masina ca piese 0724306079 dumitru
Skip ads

  • detron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
casetofon original opel rekord 1900 l de vanzare cu 5 memorii blaupunkt 0724306079
  • detron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
in legatura pt. domnu cu bordul te pot ajuta cu piesele de bord tel 0724306079
  • detron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pytagora a scris:In ianuarie am fost 2 zile sa vad ce se mai intimpla cu masina mea ..........NIMIC! desi am bani dati in avans din august , nimeni nu vrea sa faca nimic,
nu Romania este problema ci romanii, aceia, ( CARE SUNT DIN CE IN CE MAI MULTI ) care au ca deviza in viata TEAPA sa insele si sa nu respecte nici o intelegere.......... si asa imi aduc aminte de ce am plecat din Romania si asta imi mai potoleste ideile de a ma intoarce...... om vedea.
Referitor la mecanic ......... inca mai sper sa o rezolv in Aprilie.......... dar cu "tapiterul" m-am ars....... Adica am luat Teapa..... 150 de € si pierderea unor elemente de tapiterie...... Am fost si i-am facut plingere si la polite dar cred ca si acolo mi-am luat teapa......... Sa trecem peste mizeriile de fiecare zi si sa scurtez.........
Am nevoie de:
1) elementele de tapiterie ce ce afla la picioare, stinga si dreapta , sau macar o copie din carton ori hirtie
2) SCRUMIERA
3) Bucatile de bord tapitate ce se afla in prelungirea scrumierei ( stinga si dreapta ), si partea superioara tapitata a bordului.
Atasez o imagine pentru a intelege mai bine

In scurt timp o sa primesc amortizoarele. O sa postez foto si comentarii legate de de preturi , trimitere, etc.

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Anul acesta de cate ori s-a putut si au fost bani pentru materiale si piese am lucrat la masina. SINGUR..nu mai vreau mecanici... nimic....mi-am cumparat scule sau am imprumutat...dar n-am mai apelat la mecanici...am cumparat piese de pe net pentru ca sunt la sfert de pret si pentru ca gasesti orice. saptamana asta am vopsit compartimentul motor, interiorul, portbagajul, rezervorul... ma rog tot ce mi-a cazt in mana.... o dadusem cu minium de plumb acum vreo 3-4 luni..... de miercuri incep sa mai pun la loc... sa nu credeti ca sunt vre-un artist sau cine stie ce .... m-am rezumat la conditiile in care tin masina, la cunostintele pe care le am sau de sfaturile care imi sunt date la si la banii pe care pot sa-i bag in materiale. Pana la final ar mai fii destul de putin daca as avea banii sa o termin...
Spre sfarsitul saptamanii viitoare am sa mai pun ceva poze.... am evitat pana acum pentru ca nu e chiar bine ce am facut.
iar ideea mea nu e chiar clasica.

  • passat_mm04jng

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Rekord 1964
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
interesant proiectu.
uite un link http://www.martensson.net/my_cars/bgd.html
am avut unul mai bun dar nu il gasesc deocamdata
bafta in continuare
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc ... pentru urari si pentru adresa.......
Am promis mai multe fotografii la final de saptamana... pentru a vedea in ce punct am ajuns cu lucrarea, sau mai bine zis cu obsesia..

Nu e de calitatea lucrarii facuta de multi membri din acest club, dar asta e si atata pot, singur cu sculele si resursele pe care le am.
Mai postez fotografii de cate ori consider ca am facut pasi importanti .
Daca cineva vrea sa faca vreo critica sau vreo sugestie e liber sa o faca, chiar mi-ar face placere sa mai citesc o idee noua, si mai activam zona aceasta a forumului.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fotografii de asta seara .... pana aici am ajuns.... saptamana viitoare mai multe

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sa scriu un pic ce tot am facut din februarie....
In Decembrie anul trecut am adus-o in Spania, pimul lucru am cumparat rotile, pur si simplu din intamplare, luate in rate, au urmat distantierele spate de 2 centimetri ( nu incapeau , cauciucurile spate sunt de 245) si prezoane cu 2,5 cm mai lungi.
Aici las o fotografie cu interorul in momentul cand am pus rotile si una de cum arata compartimentul motor.

[img]http:
//www.clubopel.com/8080/uploads/2010-10/4015_3ykqo1wyi_th.jpg[/img]


apoi am facut rost de materiale izolatoare pentru izolarea fonica (cel de poriuretan l-am luat din santier iar pasla tot gratis am ceruto la un atelier ce facea castele gonflabile pentru parcuri si locuri de joaca pentru copii, si omu nu mi-a luat nimic).
Ceea ce mi-a luat foarte mult timp (dar nu foarte multi bani) a fost instalatia electrica, pe care am refacut-o in proportie de 80 la suta (cu schema electrictrica in fata), dar cu modificarea ca totul sa merga in mijloc, la o consola centrala unde se afla tot , panoul de sigurante, panoul de relee (de fapt e unul singur), intrepuptorul general, butonul de demaror si 4 ceasuri martori.
Am tratat aproape toata podeaua si rezervorrul cu minium de plumb, din cel pe care il stim de toata viata (2 din trei tablari mi-au spus ca nu e nimic mai bun in protectia fierului doar ca necesita mult timp de uscare si nu suporta orice vopsea deasupra )iar apoi am vopsit interiorul cu un alb normal si ieftin, iar rezervorul in negru. Nu e opera de arta dar e curat.
Am vopsit compartimentul motor cu o vopsea de 2 elemente in negru mat.
Am vopsit motorul cu vopsea negru mat rezistenta la temperaturi mari, la fel si colectorul de esapament. Am cumparat si apoi am montat urmatoarele piese: Racorduri de frana fata spate, cilidri receptori frana spate, ferodouri spate, tamburi spate, toate conductele de frana , cablu de frana de mana ,toate noi, tot esapamentul, iar din dezmembrari cu cateva improvizatii pompa si servofrana (luate de pe un Cielo).
Am reparat radiatorul de caldura si radiatorul de apa (amandoua curgeau).
Am retapitat fetele de usi sisi bucatile de bord, cu greseli dar decat deloc...
Piese noi mai am un volan, butucul, si 2 centuri in 3 puncte. Saptaman viitoare (de maine ) incep sa pun tapiteriile si voi incerca sa pun o mocheta facuta la dimensiuni...(made in home)...daca nu iese bine ....... varianta ebay 210€. Si teoretic o sa cumpar si scaunele , urmand sa le adaptez cat mai curand cu putinta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR