Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Unu la mana: e normal sa fie o cantitate asa de mare, chiar si la pornire?
Doi la mana: m-am mai gandit si am ajuns la concluzia ca pilitura de fier nu putea ajunge de la pompa in rezervor pe tur chiar si daca se dezamorsa motorina, deoarece e un filtru intre pompa si rezervor, deci a venit prin injectoare pe retur sau sunt din alta parte ..... dar de unde sa fi ajuns chiar in paharul unde se afla sorbul daca returul varsa motorina sub pahar, iar fierul ar trebui sa se sedimenteze pe fundul rezervorului.....?
Iata 2 intrebari pentru cei mai experimentati decat mine...
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Fierul nu sedimenteaza pe fund pentru ca masina se mai si misca. Si pompa suge cu putere motorina.
E normal sa fie cantitate mare pentru ca pompa de inalte baga presiune multa(si in acelasi timp si debit) din care injectoarele isi iau o parte si restul dau pe retur.
Daca poti, fa testul cu paharele pe retur si vezi daca vreun injector "pisa" mai mult pe retur.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Bun atunci, vine alta intrebare testul cu paharelele se face cu motorul incalzit la 90 de grade sau la pornire cum mi l-a facut la service opel si mi-au debitat o gramada de defecte de apucasem cu mainile de cap?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
n-are importanta. In general se face pe un stand special cu injectoarele demontate de pe masina, dar poti sa il faci si cu motorul rece si cu el cald.
Skip ads

  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Stand special n-am de unde, decat in vreun service, dar din ce am citit pe forum se poate improviza cu 4 sticlute, ceva furtune de perfuzii....e in regula, sau ii poate dauna?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
este in regula. Nu ai ce sa strici. Doar sa ai grija cand scoti furtunasele de pe retur sa nu le strici.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Oki, maine fac update de cum va porni cu filtrul "scurtcircuitat", si tre sa caut ceva furtunase...
  • marius1024

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ceau, ai descoperit problema la tine?
Skip ads

  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Aseara am terminat de testat la masina si injectoarele.
In concluzie:
- masina a pornit fara nici o problema cu acel furtun pus in locul filtrului de motorina; concluzia pe care am tras-o era ca ar fi problema de la pahar intrucat filtrul l-am schimbat de 3 ori. Zis si facut am demontat suportul si paharul, am dat jos filtrul am facut o curatenie temeinica, am strans ceva mai bine supapa de pe fundul paharului care ajuta la purjarea apei, am montat la loc fixand cat mai bine capacul la pahar si conductele la locul lor(sa nu uitati sa umpleti paharul cu motorina la o asemene operatie;tot acum am verificat daca exista pilitura in pahar:nu era).
- am facut si testul de retur dinamic la injectoare: speriindu-ma ca da foarte mult pe retur de data trecuta, am pus niste recipiente mai mari

Dar eu zic ca e foarte bine. Fiecare liniuta a fost masurata la 20ml. Parerea mea este ca am ~25 de ml in mod egal la fiecare injector(la 3 se vede mai putin pt ca am pierdut ce era pe furtunas).
Acum stau linistit si cu injectoarele. Masina este fara improvizatii si asteapta sa-i dau o cheie dupaamiaza sa vad cum porneste dupa curatenia de la filtrul de motorina. Sper sa nu mai aiba probleme.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Perfect, deci ai gasit buba.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Asa mi-ar fi placut sa se intample, dar tot mai sunt 2 variante, deoarece astazi masina a pornit cu vechea problema.
Variantele la care m-am gandit sunt: ori e de vina paharul de la filtrul de motorina ca nu etanseaza bine, ori e de vina pompa ca nu poate trage motorina din rezervor prin filtru(neavand insa nici o problema cand o trage totusi fara filtru).
Daca are altcineva alte idei sau cum as putea testa pompa, sunt numai ochi si urechi!
Va multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte ai ajuns la ce ti-am spus acum o saptamana.
Iti trage aer pe la capacul carcasei filtrului.
Skip ads

  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu neg e posibil orice. Dupa ce am fost in 4 servisuri din care 2 opel de la firme diferite si nu a fost nimic din ce mi-au zis, acu "suflu si in iaurt".
Parerea ta este ca trage aer pe la capac pe unde pe la garniturile de vin cu filtrele sau cele in care intra conductele?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cele care vin cu filtrele le-ai schimbat precis. Cele de la conducte creaza probleme.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Mda.... asta inseamna dezmembrari si sa am noroc cu unu mai bun... decat asta, iar daca nu e asta si e pompa "adio arme"....
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asta inseamna sa te duci pe Str. Avram Iancu, fata in fata cu brutaria "7 spice" cu oringurile vechi in mana si sa iei altele. Este un magazin acolo unde gasesti orice dimensiune de oring/garnitura.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Te referi in brasov? Si se pot scoate garniturile alea din capac? ca m-am uitat la ele si sunt cam ingropate in gaurile alea.... nu sunt niste simple oringuri....
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, in brasov ma refer. De acolo mi-am luat eu garnituri pentru pompa de ulei.
Trebuie sa se scoata, Incearca cu o surubelnita dinaceea mica.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Pana acu n-am auzit de ei, dar am sa incerc. Imi e greu sa cred ca au asa ceva ca din cate am vazut sunt destul de ciudate, dar nu am ce pierde. Acu caut pe G.maps sa vad exact unde sunt exact..
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Deci cum vii dinspre centru spre bartolomeu, inainte de autogara codreanu este pe dreapta brutaria 7 spice.
Imediat pe stanga este acest magazin. Si eu am trecut de multe ori pe langa el fara sa-l bag in seama :d
Uite aici este: https://maps.google.com/?ll=...12,235.96,,0,7.11
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR