Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am gasit mersi mult. Incerc sa-mi fac maine drum pe acolo daca nu reusesc poate au deschis sambata dimineata... ca ajung sigur in bv.
Skip ads

  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu au, greu de crezut ca o sa gasesc separat probabil o sa trebuiasca sa achizitionez un nou recipient sau sh..
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Atunci eu iti recomand cu caldura sa iei orice filtru de motorina capsulat si sa-l prinzi cu coliere. Pierzi doar incalzitorul din el dar macar stii ca nu mai ai probleme pe viitor.

La magazinele de piese auto ai incercat? poate vin garniturile pe comanda.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Acum caut si cer oferte, la magazinele noi si la dezmembrari.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca se gaseste si separat capacul carcasei, nou.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca asta voiau sa-mi vanda cei de pe calea bucuresti la 178 lei nou, cand la dezmembrari pretul oscileaza intre 150-200.. dar mi-a mai venit o idee: ulei siliconic pe garnituri si am inteles ca isi mai revin...
  • razvantog

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
D-lor am avut si eu aceasta problema si am reusit sa o rezolv acum cateva zile
Defectiunea este cauzata de filtrul de motorina sau "oala" in care se afla acesta
la mine era oala care avea ceva fisura la mufa de sus pe unde tragea aer iar pompa de inalta presiune se depresuriza si murea motorul
am dat mult si la automat pana s-a dus si electomotorul
"Oala" noua este 430 ron incercati second cam la 100- 150 dar sa o probati bagata in apa si suflati aer in ea sa vedeti daca face bule pe udeva nu e buna de nimic
BAFTA
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ai observat cumva si o oarece marire a consumului, cam cu 0,2-0,4l?
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Update:
Tot curatand si incercand sa vad care e treaba cu garniturile ce etanseaza canductele in capacul de la filtrul de motorina, am observat in mufa "mama"a capacului foarte putina motorina pe langa cele 2 lamele. mi-am adus aminte de ce spunea colegul mai sus. Sufland cu putere in mufa, mi-am dat seama ca acolo era "buba". Am pus ceva silicon la baza celor 2 lamele, intr-un start foarte subtire, sufland in continuare pana nu a mai scapat aer.
Montat la loc pe masina azi dimineata motorul nu a mai avut acele balbaieli la prima cheie, dar ramane sub observatie.. Se poate sa nu fi e garniturile totusi..
PS mersi razvantog
  • Gillig bernhardt

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2004 1,7 cdti/74kv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salut ! am scris si eu cu o pb. la o Meriva 1,7 cdti din 2004 74/101 kw/cp
cind pornesc dimineata ohcileaza de vreo trei ori si dupa aceea se opreste !
un mecanic mi-a spus ca sint
1 sau 2 injectoare .
am schimbat 2 injectoare , le-am cumparat de la Opel 2300 ron bucat (f.... in gura de nesimtiti)
si tot asa merge .
cineva mi-a spus ca sa curati ERG !
din pacate nu stiu ce e ERG !
poate cineva ma poate ajuta !
multumesc !
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai citit mai sus, vei vedea ca am fost sfatuit sa schimb 3 injectoare, pompa de 'nalta presiune, regularizatorul de presiune si clapeta de acceleratie. Cred ca m-ar fi ajuns pe la 3500 euro. Nu rezolvam nimic insa deoarece problema era la capacul filtrului de motorina, tragea aer, fiind fisurat in cazul meu in mufa in jurul pinilor. Nu strica sa verifici asa cum am verificat eu. Pus pe direct cu un furtun intre cele 2 conducte ce duc motorina la filtru. E cel mai simplu, apoi daca nu e de acolo te apuci si de altele.
Tine-ne la curent cu ce rezolvi!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR