Solutie | |
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- laurentiu_obama
- *
- 17 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Frontera 2000 x22dth
- Galati
laurentiu_obama
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Frontera 2000 x22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
Aaa ACO_008 dar nu ai un miros ciudat in masina dimineata, ca nici la mine nu pierdea antigel mult, nu era vizibila pierderea dar cnd am desfacut caloriferul am vazut acolo in cutiea lui ca era putin antigel si o coroziune alba pe elementi cutia era atat de bine inchisa incat nu curgea jos(am zis ca nu pierdea f mult, car sa sa condenseze si sa abureasca geamurile.incearca si tu leac -stop liqud ciea e fff evicient la fisuri nu si la gauri.Nu as recomanda stop-leak praf ca e ,,praf,, su am pus la o masina in vasul de expansiune si probabil ca sa facut bulgare (dop)undeva in ghiuloasa si sa spart. numa bine.bay.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
laurentiu_obama a scris:Aaa ACO_008 dar nu ai un miros ciudat in masina dimineata, ca nici la mine nu pierdea antigel mult, nu era vizibila pierderea dar cnd am desfacut caloriferul am vazut acolo in cutiea lui ca era putin antigel si o coroziune alba pe elementi cutia era atat de bine inchisa incat nu curgea jos(am zis ca nu pierdea f mult, car sa sa condenseze si sa abureasca geamurile.incearca si tu leac -stop liqud ciea e fff evicient la fisuri nu si la gauri.Nu as recomanda stop-leak praf ca e ,,praf,, su am pus la o masina in vasul de expansiune si probabil ca sa facut bulgare (dop)undeva in ghiuloasa si sa spart. numa bine.bay.
E ok si cel pulbere, combinat cu alice de plumb!...se baga-n radiator, nu-n vasul de expansiune!
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
j petrica a scris:cu patru persoane in masina imi aburesc geamurile din lateral,mentionez ca am schimbat oringurile de la caloriferul de caldura recent mocheta nu mai este asa umeda antigel nu pierd care o fi cauza.Rog un raspuns concret
Va multumesc
Va multumesc
verifica clapeta de la motorasul de recirculare de pe aeroterma. La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:
verifica clapeta de la motorasul de recirculare de pe aeroterma. La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.
j petrica a scris:cu patru persoane in masina imi aburesc geamurile din lateral,mentionez ca am schimbat oringurile de la caloriferul de caldura recent mocheta nu mai este asa umeda antigel nu pierd care o fi cauza.Rog un raspuns concret
Va multumesc
Va multumesc
verifica clapeta de la motorasul de recirculare de pe aeroterma. La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pantosdaniel
- **
- 131 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Calibra 1992 c20xe
- Arad
pantosdaniel
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Arad
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- mishulica
- **
- 182 mesaje
- din 06 Dec 2008
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
mishulica
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?!
DA,si masinile fara clima au clapeta de recirculare. Saptamana trecuta am rezolvat si eu problema cu aburitul geamurilor la interior(clapeta de recirculare blocata la pozitia inchis) Desfacut torpedoul, ciocanit motorasul usor si scoasa mufa. Pana acum e totul ok
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- mishulica
- **
- 182 mesaje
- din 06 Dec 2008
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
mishulica
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
j petrica
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
pantosdaniel a scris:
Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?!
La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.
Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?!
Vb strict de masinile cu AC sau climatronic .Fc de recirculare o gasesti si la cele cu AC manual . Dar nu am auzit pe nimeni care au climatronic sa i se fi intamplat asa ceva - sa se arda motorasul de pe aeroterma , dar la cele cu AC manual este plin forumul .Firul de plus care alimenteaza acel motoras este mereu in tensiune , indiferent de starea masinii oprita/pornita. Daca masori tensiunea pe acel fir ai sa vezi ca acolo este curent continuu indiferent ca masina este oprita . Un amic a pus un modul de acel fir si in momentul in care opreste masina intrerupe curentul catre motorasul de pe aeroterma si asa a rezolvat problema - de 4 ani nu mai sunt probleme la el , si a pus motoras sh.