Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
Solutie
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De cand am masina am impresia ca se abureste mult mai mult decat alte masini cu care am mers. Pierderi de antigel nu am, clapeta de recirculare e buna, filtrul de polen l-am schimbat, geamurile le-am sters cu alcool... toate in zadar.
Skip ads

  • laurentiu_obama

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Aaa ACO_008 dar nu ai un miros ciudat in masina dimineata, ca nici la mine nu pierdea antigel mult, nu era vizibila pierderea dar cnd am desfacut caloriferul am vazut acolo in cutiea lui ca era putin antigel si o coroziune alba pe elementi cutia era atat de bine inchisa incat nu curgea jos(am zis ca nu pierdea f mult, car sa sa condenseze si sa abureasca geamurile.incearca si tu leac -stop liqud ciea e fff evicient la fisuri nu si la gauri.Nu as recomanda stop-leak praf ca e ,,praf,, su am pus la o masina in vasul de expansiune si probabil ca sa facut bulgare (dop)undeva in ghiuloasa si sa spart. Embarassed numa bine.bay.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu miroase a nimic in masina si am spus ca nu pierd antigel. Nici nu ma gandesc sa bag prafuri in instalatia de racire.
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
laurentiu_obama a scris:Aaa ACO_008 dar nu ai un miros ciudat in masina dimineata, ca nici la mine nu pierdea antigel mult, nu era vizibila pierderea dar cnd am desfacut caloriferul am vazut acolo in cutiea lui ca era putin antigel si o coroziune alba pe elementi cutia era atat de bine inchisa incat nu curgea jos(am zis ca nu pierdea f mult, car sa sa condenseze si sa abureasca geamurile.incearca si tu leac -stop liqud ciea e fff evicient la fisuri nu si la gauri.Nu as recomanda stop-leak praf ca e ,,praf,, su am pus la o masina in vasul de expansiune si probabil ca sa facut bulgare (dop)undeva in ghiuloasa si sa spart. Embarassed numa bine.bay.



E ok si cel pulbere, combinat cu alice de plumb!...se baga-n radiator, nu-n vasul de expansiune!
Skip ads

  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cu patru persoane in masina imi aburesc geamurile din lateral,mentionez ca am schimbat oringurile de la caloriferul de caldura recent mocheta nu mai este asa umeda antigel nu pierd care o fi cauza.Rog un raspuns concret

Va multumesc
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Daca n-ai clima, e ceva normal! Respect!



Incearca solutia...de la Nigrin!
  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
neaparat sa ai clima?
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Nu-i musai!, nici eu n-am...dar sa nu te mire aburirea. Incearca solutia antiaburire sus mentionata, e eficienta!
Skip ads

  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am AC Respect!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
j petrica a scris:cu patru persoane in masina imi aburesc geamurile din lateral,mentionez ca am schimbat oringurile de la caloriferul de caldura recent mocheta nu mai este asa umeda antigel nu pierd care o fi cauza.Rog un raspuns concret

Va multumesc

verifica clapeta de la motorasul de recirculare de pe aeroterma. La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.
  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ms. gabiopel cred ca am rezolvat-o clapeta era blocata sper sa nu mai abureasca geamurile laterale,daca o sa abureasca o sa aplic metoda cu AC-ul.

ms.mult Respect!
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.



Rolling Eyes Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?! Question
Skip ads

  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
j petrica a scris:cu patru persoane in masina imi aburesc geamurile din lateral,mentionez ca am schimbat oringurile de la caloriferul de caldura recent mocheta nu mai este asa umeda antigel nu pierd care o fi cauza.Rog un raspuns concret

Va multumesc

verifica clapeta de la motorasul de recirculare de pe aeroterma. La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu, chiar si batrana dacie are recirculare.
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Laughing
...daca tu spui!
  • mishulica

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat



Rolling Eyes Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?! Question

DA,si masinile fara clima au clapeta de recirculare. Saptamana trecuta am rezolvat si eu problema cu aburitul geamurilor la interior(clapeta de recirculare blocata la pozitia inchis) Desfacut torpedoul, ciocanit motorasul usor si scoasa mufa. Pana acum e totul ok
  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pe timp de iarna trebuie sa tii calapeta de recirculare pe pozitia inchis sau deschis Respect!
  • mishulica

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La mine a ramas pe deschis ,ce e drept se incalzeste putin mai incet in masina dar nu mai am probleme cu geamurile, sunt curate
  • j petrica

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ms mishulica de raspuns Respect!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pantosdaniel a scris:
La masinile fara clima se intampla foarte des sa se arda acel motoras si sa ramina blocat pe inchis si de aici motivul aburirii geamurilor.



Rolling Eyes Functia de recirculare o gasesti doar la masinile echipate cu clima, nu?! Question

Vb strict de masinile cu AC sau climatronic .Fc de recirculare o gasesti si la cele cu AC manual . Dar nu am auzit pe nimeni care au climatronic sa i se fi intamplat asa ceva - sa se arda motorasul de pe aeroterma , dar la cele cu AC manual este plin forumul .Firul de plus care alimenteaza acel motoras este mereu in tensiune , indiferent de starea masinii oprita/pornita. Daca masori tensiunea pe acel fir ai sa vezi ca acolo este curent continuu indiferent ca masina este oprita . Un amic a pus un modul de acel fir si in momentul in care opreste masina intrerupe curentul catre motorasul de pe aeroterma si asa a rezolvat problema - de 4 ani nu mai sunt probleme la el , si a pus motoras sh.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR