Ai uitat parola?


  • Z18XEL

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Z18XEL din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2015

mersi. maine imi intra banii
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

cu ceva timp in urma in octombrie am avut un accident mai ciudat datorita oamenilor din tara asta. Circulam pe drum cu prioritate semaforizat (cine este din Pitesti sus la Liceul Miu ), aveam verde iar respectivul care ma lovit avea si el verde (la el verdele dura cu 8 sec mai mult ca la mine), dar trebuia sa vireze stanga si sa imi dea prioritate de dreapta. Eu am trecut pe verde (semaforul indica 4 s ) iar respectivul pustan incepator a virat fara sa se asigure si in plina viteza (a venit lansat pt ca nu avea masini in fata).
S-a produs impactul, noi eu si sotia nu am avut centuri Sad ( gresala noastra ) si ne-am lovit, sotia o taietura pe frunte care a necesitat cusatura din pacate Sad --> asta a insemnat deplasare la spital imediat, intre timp pustanul a gasit un martor ca eu am trecut pe rosu , si mi-a luat permisul + dosar penal pt vatamare (eu si sotia suntem victimele) cand am ajuns dupa spital (la vro 2 ore dupa producerea accidentului) la sectia de politie, pustnul bine merci cu permisul in buzunar. A doua zi m-am enervat si am cautat camere de supraveghere, am reusit sa gasesc una care bate in intersectia respectiva, am facut adreasa la politie sa o ia ca proba la dosar, pe filmare se vede sa pustanul a intrat in mine fara urma de frana fara nimic, crucea rosie care indica ca eu am rosu s-a aprins dupa 5 sec de la impact.
Acum politia mi-a dat anexa 2 pentru asigurator, in care scrie ca respectivul nu a acordat prioritate, dar eu nu pot sa fac masina pentru ca este dosarul in curs si am permisul luat, este normal asa ceva? Din cate am inteles dosarul poate dura si 6 luni pana se solutioneaza, eu ce fac in acest timp, orcum masina este dauna totala si trebuie sa-mi dea bani pe ea dar ei o evalueaza la 85% din valoarea ei pe piata, valoare care peste 6 luni scade .
EUROINS este asiguratorul

A mai trecut cineva prin asa ceva? ma poate ajuta cu un sfat ?

multumesc ca aveti rabdare sa cititi atata !

P.S. Toata treaba asta datorita unui martor mincinos care din pozitia in care se afla nici nu putea vedea culoarea semaforului. Culmea ca a declarat ca si cel din spatele meu a trecut tot pe rosu ! Daca respectivul din spatele meu oprea, alta era situatia
  • TiTiR3Z

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2010

Buna ziua.

Cu o problema vin si eu, am fost implicat intr-o tamponare usoara, bara fata zgariata, aripa dreapta fata la fel si putin infundata, janta dreapta fata rupta (am un topic deschis si pe tema asta). Vinovatul, asigurat ASTRA, mi-a dat copie RCA dupa ce si-a "recunoscut" vina abia la politie unde i s-au adus argumente...si a ramas ca eu sa-mi fac masina.

N-am mai fost implicat in asa ceva si n-am stiut cum sa procedez, m-am interesat si eu pe net, ASTRA este in faliment si au fost preluati de Fondul de garantare al asiguratilor, unde am trimis prin posta cererea de deschidere dosar de dauna, cu confirmare de primire. Accidentul a avut loc pe 22.12.2015, am trimis cererea pe 6 Ianuarie, confirmarea a venit pe 7, dar nu am fost sunat sau contactat in vreun fel.

Eu as vrea sa imi fac masina in regie proprie, ca probabil mai dureaza pana trimit acte pentru dosar, pana primesc iar raspuns etc...si banuiesc ca in regie proprie o repar mai repede.

Ce nu stiu, cum procedez? Merg la service, imi fac masina si cer deviz si facturi? Ca sa pot trimite dupa o cerere de plata cu toate astea si sa mi se deconteze reparatiile? Sau trebuie sa am dosar de dauna deschis la ei si dupa imi fac masina?

Daca nu e nevoie de dosar de dauna, e nevoie de vreo constatare ceva? Sau e de ajuns deviz+facturi pentru decontare?

Multumesc.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

Citeste mai in urma si vei afla...nu e mult de citit dar dureaza sa scriu si nu are rost, pt ca deja e scris... Bafta!
L.E. Paginile 6,7...cazul meu..
  • TiTiR3Z

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2010

Am citit 6,7, doar cazul tau, dar s-a intamplat in 2014 si ai rezolvat chiar usor, acum cu ASTRA astia nu stiu cum sa procedez, fiind preluati de FGA si ce pretentii au astia.

Eu nu am sediu ASTRA (nu cred ca mai au pe undeva) ca sa merg la ei sa deschid dosar dauna, totul se face prin posta...si dureaza, deasta as vrea sa stiu cum se procedeaza daca vreau sa o repar in regie proprie (ma duc in service si o fac si imi recuperez banii pe baza facturilor si deviz, sau trebuie sa continui cu dosarul si sa astept sa ma programeze ei la constatare pe undeva, cine stie cand...).

Poate s-a lovit careva de curand de ceva asemanator si a avut treaba cu FGA si cu procedura asta...
  • mileacla

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2012

Salutare!
Pe "30 august 2015" am fost lovit de un autoturism înmatriculat și asigurat pe bulgaria.avarie:portbagaj infundat,spoiler spate infundat,bara protectie interioara,și locul destinat rotii de rezerva indoit.zilele următoate am fost la un broker care mi-a trimis toate actele necesare la dosar de despăgubire către reprezentantul din RO al asigurătorului bulgar.oamenii au venit,au făcut fotografii și a urmat sa astept.am tot așteptat aprox 2 luni,după care ma trimit la service ptr o ampla constatare și factura proformă . Bun.....acum așteptăm acceptul ptr reparație. .....și acest accept îl tot astept și în ziua de azi
Va rog frumos,dati-mi idei ce sa fac?cum sa procedez?m-am saturat!sunt aproape 7 luni
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,208
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Astepti pina la infinit.....daca masina era pe numele celui care te-a lovit.....il poti da in judecata daca nu.....il,cauti il rupi cu bataia si iti da bani sau obiecte care valoreaza reparatia daca nu......NU PRIMESTI NIMIC....ZERO BARAT...ramii cu paguba!
  • mileacla

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2012

Mda..deja i-am dat termen pana la 1 februarie. Deocamdată omu a fost înțelegător și a confirmat ca o va repara.mașina e pe numele lui...
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

in sfarsit s-a solutionat dosarul si am facut demersurile pentru dosarul de dauna la Euroins, spuneti-mi si mie va rog un astra H ca al meu fabricat in 2004 model Elegance cam la cat mi-l evaluaeaza avand in vedere ca este dauna totala ? Nu vreau sa mi-o evalueze la un pret de nimic. Pe siteurile de specialitate am vazut ca valoarea ei este cuprinsa intre 3000-3800 este ok? Asiguratorul am inteles ca da 75% din valoarea pe piata. Ei sigur or sa caute cea mai jaf opel astra h de pe piata cu pretul cel mai mic sa mi-o bage pe gat.

.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Salut @kosfunny dar si colegilor care se implica pe acest topic,

Din nefericire am ajuns si eu in situatia de a umbla pe la asigurator (ASIROM) si pe la service-uri pentru a-mi repara masina. E o Vectra B 1.7TD 1997, W0L000036V5048545, m-a lovit un VW Touareg cand eram oprit la o trecere de pietoni in curba in panta, individul m-a lovit cu aproximativ 30km/h de mi-a sarit tot ce aveam in buzunarul de la piept, inclusiv ochelarii de pe nas, senzatia mea a fost ca nici n-a pus frana defapt. Acum, am fost la asigurator, mi-a facut poze, a deschis dosarul de dauna si mi-a zis sa merg la orice service agreat de ei sa-mi demonteze bara spate si sa fac cumva sa se deschida porbagajul (asta am reusit azi fara mare greutate) ca sa-mi faca o constatare amanuntita. Si am plecat la unul din service-urile agreate de ei, reprezentantul asiguratorului mi-a spus la telefon sa cer la service :
- sa-mi faca acord de intrare in reparatie
- sa cer reconstatare cu posibilitate de iesire din service pentru cazulin care optez pentru reparatie in regie proprie.

Si asa as vrea sa cer, regie proprie, caci vreau sa fac masina asta si daca tot este lovita in spate as dori schibarea lonjeroanelor spate ca arata cam ruginite, sau reconditionarea lor.

Numai ca la service mi s-a spus ca daca imi fac acord de intrare in reparatie, trebuie sa platesc 10% din total deviz de reparatie pentru constatare, si mi-au dat un flit... (m-au acuzat ca vreau sa castig bani in urma acidentului, chit ca eu vreau doar sa-mi iasa la final masina cat mai bine, cu mentiunea ca vreau sa se refaca si ambele lonjeroane). Am sunat reprezentantul asiguratorului care s-a mirat cat a cerut la service pentru deschiderea unui acord de intrare in reparatie cu constatare avarii amanuntite dupa demontarea barii si haionului. Maine dimineata mi-a spus sa revin cu masina sa vedem ce-i de facut. As putea sa demontez bara acolo la ei in parcare, de fata cu el ca sa poata face poze mai amanuntite la tot ce insemna avarii? Reprezentantul asiguratorului pare de treaba, mi-a zis ca o sa fiu multumit la final de suma, dar nu vreau sa cad in plasa. Va rog, ce as putea face mai departe ? Am auzit povesti ca astia de la ASIROM iti spun ca-ti dau suma x.xxxlei si defapt la final iti vireaza o treime. E posibil asa ceva ? Poate sa ma ajute cineva cu un sfat, eventul cu o valoare estimativa cat as putea primi pe reparatie in regie proprie. E masina mea personala cu care-mi fac treaba zilnic (umblu pe la clienti), si ca sa fie toate laolalta mai am ITP doar pentru o saptamana. Eram programat la ITP in 11 luna asta, dar a trebuit sa cancelez azi.

Atasez poze si rog unpic de ajutor de la cine poate sa ma ajute.

Cu Stima.


Ultima modificare efectuata ahappyuser la Mar 05 Apr, 2016 8:38 pm, modificat de 3 ori in total
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Ceva poze, facute azi :

Fusta spate (parca asa se numeste) este bombata in interiorul portbagajului inspre in sus si a ajuns sa fie lipta pe spatiul de depozitare al rotii de rezerva, luftul usii spate de pe partea dreapta este cel normal insa luftul usii spate de pe partea stanga s-a redus aproape complet. Deasemenea, plafonul are o adancitura aproape de luneta chiar langa usa stanga, semn ca ceva s-a deplasat pe partea stanga in urma loviturii spate-stanga.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Azi am demontat bara si am deschis haionul :

Reprezentantul asiguratorului mi-a spus sa merg la un garaj, sa demontez bara si sa deschid portbagajul, sa fac poze si pe baza lor sa fac direct la Asirom o cerere de reconstatare pe care sa o trimit pe mail (catre reconstatari@asirom.ro). O voi face azi si in 3 zile lucratoare ar trebui ca Asirom sa trimita pe cineva sa faca poze mai amanuntite la avariile rezultate. Apoi pe baza lor se poate calcula o suma de bani despagubire pentru cazul in care optez pentru reparatia in regie proprie.

Daca are cineva ceva se sugerat, un sfat, absolut orice mi-ar putea ajuta in demersul meu pentru recuperarea pagubei îl rog sa o faca aici in topic.

Cu Stima.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Ieri a venit reprezentantul asiguratorului la garaj, a mai facut un rand de poze si le-a trimis la Asirom. Azi a venit si oferta de reparatie in regie proprie : 1.937lei. Mi se pare putin, m-as incadra in suma asta doar daca as gasi haionul si bara la culoarea masinii si asta e destul de greu pentru ca sunt putine Vectra B la culoarea asta ,,verde ou de rata,,.

Va rog un sfat : sa refuz, sa accept, sau ce altceva as mai putea sa fac in continuare.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,208
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Cred ca e putin,din ce vad eu parca si aripa stinga spate este cumva indoita...este mult de indreptat...iar de vopsit stiu ca pe la noi se ia 400 lei de piesa...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Stie cineva ce inseamna urmatoarele, in bani(LEI) :
- lonjeron spate stanga - deformat - de reparat (R15) + de vopsit (UNIF)
- podea spate - deformat - de reparat (R10) + de vopsit (UNIF)
- panou spate INF, STG - de inlocuit + de vopsit (UNIF)

R ar fi ,,reparat in unitati,, 10 unitati = 1h, cel putin dupa legenda lor de sub tabel.
Dar 1,5h pentru tras lonjeron spate si 1h pentru indreptat podea spate mi se par niste valori voit gresite (valori mult subestimate). Daca poate cineva estima o valoare mai aproape de realitate cam cate ore ar fi defapt per element de reparat si cum s-ar traduce asta in bani pentru un calcul total cat mai aproape de realitate i-as fi recunoscator.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,132
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z18Xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mai 2009

ionutzzz81 a scris: in sfarsit s-a solutionat dosarul si am facut demersurile pentru dosarul de dauna la Euroins, spuneti-mi si mie va rog un astra H ca al meu fabricat in 2004 model Elegance cam la cat mi-l evaluaeaza avand in vedere ca este dauna totala ? Nu vreau sa mi-o evalueze la un pret de nimic. Pe siteurile de specialitate am vazut ca valoarea ei este cuprinsa intre 3000-3800 este ok? Asiguratorul am inteles ca da 75% din valoarea pe piata. Ei sigur or sa caute cea mai jaf opel astra h de pe piata cu pretul cel mai mic sa mi-o bage pe gat.

.



Dupa mizeria de nou cod penal, vatamarea corporala din culpa, este de la 90 de zile de ingrijiri medicale in sus. Pe vechiul cod era de la 10. Deci daca ala nu te baga definitiv in ghips nu face nicio infractiune. Asa ca parerea mea, dupa ce ca mizeria aia de om in loc sa isi recunoasca vina a incercat sa faca si manevre, sa nu il iertati si sa il dati in judecata pe civil. Puteti solicita certificate medico-legale acum in baza hartiilor de la spital, chiar daca nu le-ati solicitat la moemntul respectiv. trebuie sa existe fisele de prezentare la urgente. Si da-l in judecata pe civil pentru daune. Mare noroc ai avut cu camera aia, altfel te facea mizerabilul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Azi am refuzat oferta Asirom pentru reparatie in regie proprie pe motivul real ca nu am gasit niciun reper (capota spate, bara) la culoarea masinii. In 1.931lei cat mi-au oferit ei NU ma incadrez decat daca gasesc piesele de schimb la culoarea masinii. Si deja am dat 30+ telefoane prin tara, nimeni nu are bara spate sau capoata spate in culoarea verde ,,ou de rata,,. E o culoare mai rara si s-a fabricat doar intre 1996-1997 pe Vectra B cu motorizari preponderent X16XEL si X17DT.

O sa mai caut ceva zile... daca nu gasesc nimic o sa fac o cerere de recalculare despagubire in regie proprie iar daca suma se mentine sau devine mai mica (am auzit ca unii au patit si de-astea) o bag la un service autorizat si fie ce-o fi. La service-uri autorizate mi-au spus ca devizul final de reparatie va fi undeva intre 3.600lei pana la 4.500lei (cu facturi si tot ce mai trebuie la dosar).

In astfel de situatii mereu ma intreb ce mama dr*cului ma mai tine in tara asta... cu ce-am gresit de m-am nascut aici si de ce nu am plecat deja.
  • jE

  • Mesaje scrise: 10,610
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

Pai da' cine te pune sa o repari in regie proprie?
O duci la un service, preferabil unu' care sa aiba decontare directa cu Asiromu', si lasa-i sa se descurce. Tie sa ti-o faca cum trebuie
Eventual, daca vrei cu un drum sa mai faci ceva reparatii, vorbesti cu cei din service, sa vezi la ce bani ti le fac. Insa ce s-a stricat in urma accidentului trebuie sa fie acoperit 100% de asigurator...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Nu-ti face cum trebuie, iti face pe ,,repede inainte,, adica iti taie si inlocuieste, apoi in 2 ani acolo iti da rugina si-apoi te umpli de rugina. Eu vreau sa mai tin masina asta si vreau sa-mi traga tabla/lonjeron/tot ce se poate cat mai aproape de forma initiala fara sa-mi taie nimic. Asta cu trasul cere timp si un service care sa nu fie aglomerat. Am gasit pe cineva si imi cere 1.900lei pe tinichigerie+vopsire+demotat/montat, fara elementele de inlocuit (capota spate, bara spate, stop stanga sa i le aduc eu). Mi-a spus clar ca NU lucreaza cu niciun asigurator pe motiv ca banii de la asigurator le intra numai dupa luni de zile de la reparatie.
  • DANASTRA

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra B14XFL din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

ahappyuser a scris: Stie cineva ce inseamna urmatoarele, in bani(LEI) :
- lonjeron spate stanga - deformat - de reparat (R15) + de vopsit (UNIF)
- podea spate - deformat - de reparat (R10) + de vopsit (UNIF)
- panou spate INF, STG - de inlocuit + de vopsit (UNIF)

R ar fi ,,reparat in unitati,, 10 unitati = 1h, cel putin dupa legenda lor de sub tabel.
Dar 1,5h pentru tras lonjeron spate si 1h pentru indreptat podea spate mi se par niste valori voit gresite (valori mult subestimate). Daca poate cineva estima o valoare mai aproape de realitate cam cate ore ar fi defapt per element de reparat si cum s-ar traduce asta in bani pentru un calcul total cat mai aproape de realitate i-as fi recunoscator.


Salutare!
A) 1h de manopera inseamna ,in ron ,ora de manopera practicata de service (40,50,60 ...100..200 ron/h) depinzand de service si de conventia care o are cu asiguratorul, la calculul regiei proprii se ia in calcul cea mai mica valoare (35-40-50 ron/h fara tva) si depinde de asigurator. Astfel, Asirom una plateste la service si alta va plati regie proprie adica mult mai putin.
B) Reconstatarea facuta la service trebuie sa fie ff aproape de una finala, din ce vad in poze fusta trebuie inlocuita, ochelarul de stop stg reparat, elementul de legatura fusta-aripa stg spate de reparat ,aripa stg spate reparat plus un centrat spate caroserie (vreo 5h de manopera) fara de care nu mai ai caroseria spate in cote adica service-ul unde o duci sa aiba un stand de redresat caroserii astfel o sa-i vezi pe baieti ca o leaga de un stalp si trag de ea!
C) Cum a zis si jE, ideal e sa te duci la service autorizat cu decontare directa cu Asirom si nu mai ai batai de cap, dar si aici intervine problema ca fiind o masina de aproape 20 ani nimeni nu-ti mai poate pune piese originale (bar stop etc) asa ca tot ce apare pe after se vor pune pe after. Oricum , e posibil, ca nici la reprezentante Opel sa nu mai gasesti piese OE dat fiind vechimea masinii....Cam asta e politica si n-avem ce face....
Bafta!

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide