Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-47676

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor membrilor acestui forum de discutii.

Supun atentiei dvs urmatoarea problema identificata la un Opel Astra H 1.7 cdti z17dth din 2005.
Situatia este urmatoarea:
Pornesc motorul , plec cu masina, aprind farurile si pornesc cd playerul si totul merge fara nicio problema, dar uneori la o viteza mai mica cand iau de volan stanga sau dreapta in mers se opresc toti consumatorii (faruri, cd player, lumini din bord, ventilator etc.) pt un interval de 1-2 secunde. Practic se face intuneric si se reporneste totul imediat.

Am verificat partea electrica si nu am identificat o anumita problema, nu sunt stocate erori, incarcarea este ok, bateria este buna si nu are probleme.

Exista cineva care a mai fost in aceeasi situatie?
Am citit aproape toate posturile de pe forum si nu am identificat o problema similara cu aceasta.

Multumesc anticipat!


Ultima modificare facuta de deleted-47676 la Lun 08 Apr, 2013 8:50 pm
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cumva ai pompa servoelectrica?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
schimba lichidul din pompa servo cu unul nou, verifica intinderea curelei de la alternator si spune-ne daca mai face. Asta trebuie sa o faci cat mai curand pentru ca ai un calculator care gestioneaza toti parametri masinii si daca il lasi meru fara curent se supara iar supararea lui uneori costa foarte mult.

lichidul il schimbi tot!.
  • deleted-47676

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Cumva ai pompa servoelectrica?



Nu stiu sa am pompa servoelectrica
Lichidul este schimbat..cureaua este noua.

Merci!
Skip ads

  • xmenmaxx

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara !

Aceiasi problema o am si eu in mers, cand virez mai mult dreapta sau stinga si dau drumul volanului sa se indrepte rotile, se sting farurile, se opresc stergatoarele si cd-ul, dupa care se reaprind, luminile ceasurilor din bord raman aprinse. Alternatorul incarca normal 14.1-14.2V.
Astra H, Z17DTH,2008. S-a gasit problema care produce aceste neplaceri ?

Multumesc !
  • xmenmaxx

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Problema este alternatorul, in momentul in care se intampla fenomenul, tensiunea furnizata de alternator creste peste 16 V, mai exact de vina este regulatorul de tensiune care nu mai lucreaza asa cum ar trebui....probabil ECU are protectie la supra tensiune si cumva opreste alimentarea......
  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
SALUTARI,,AM SCHIMBAT ACUM 2 LUNI CE E DE SCHIMBAT PRIN ALTERNATOR,,TRONCANEA,,acum merge bn,,dar intr o zi s a aprins becul la bord de la baterie si nu mai mergea servo,,am oprit o am ridicat capota,m am uitat la lichid,,era la nivel,,am pornit si a mers,,nu se mai aprinde nici becul,ce o fi avut
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alternatorul te-a atentionat ca e nevoie de o revizie a lui,cit mai curind...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica toate contactele de la alternator si de la pompa de servodirectie respectiv electromotor. posibil sa ai un contact slab (la mine a fost cel de plusul de la baterie unde este prin cu un surub) si miscandu-se ti-a apartul martorul de baterie si nu mai aveai servodirectie...
  • dni7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
CAND mi a reparat alternatorul mi a spus ca e pt ultima data,,are niste santuri pe ax,,si va intra ulei acolo,dar nu cred ca asa repede s a intamplat,,
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna tuturor . A gasit cineva problema la aceasta situatie ? Aceasi problema o am si eu , la viraje se sting farurile si cd-playerul ptr 1-2 secunde dar nu ii dau nici cum de cap .pompa servo este electrica Daca stiti careva cauza as fii recunoscator . Mentionez masina este Opel astra H 1.7 cdti 101 cp an 2007
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

colegii de mai sus zic despre alternator (incarca uneori mai mult decit este nevoie ) sau contacte slabe la alternator, electromotor, baterie, pompa servodirectie (pompa poate chiar cu probleme proprii - blocare de exemplu, nu numai cu probleme de contact in mufa).

de asemenea mai poate fi lichidul de la pompa servodirectie (poate trebuie schimbat cu unul nou) sau cureaua de la alternator slaba.

citeste si tu subiectul de la inceputul lui (de dupa titlu), poate mi-a scapat ceva.

daca lichidul, cureaua si contactele sint in regula eu as verifica alternatorul si eventual as schimba releul lui de incarcare.

daca ajungi sa-l dai jos poti sa-i faci o revizie temeinica.

stiu ca la tipul asta de masina incarcarea este supravegheata de calculator si din cite am auzit si eu poate ajunge uneori si la 15 v (deci depaseste valorile pe care le stiu de la alte masini - 13,8->14,4v).

ar fi bine ca prima data sa-i faci o diagnoza, probabil ai coduri de eroare ramase in memoria calculatorului si iti pot arata cam pe unde ar putea fi o problema. o diagnoza e cam 50 de lei daca nu cunosti pe nimeni cu o interfata, daca ai prieteni poate fi si moka...
Skip ads

  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna . Multumesc pentru raspuns . Am un cod de eroare in bord , la testul de pedale , care imi indica tensiune slaba , desi in BC , la incarcare imi arata mereu 14,3- 14,4 chiar si cand virez .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In viraj,in momentele cand se oprea radio si farurile,se intarea volanul(directia devenea mai greoaie,rigida)...?
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Nu este rigida , este complet normala .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In aceste conditii nu ai probleme cu incarcarea...! Trebuie cautata cauza reala...
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor . Am revenit cu problema legata de oprirea farurilor , si am observat ca la virat tensiunea creste la 16V , si cred ca ar fi posbil sa aiba alternatorul o siguranta sa nu se arda ceva . Oricum maine sper sa rezolv problema si voi revenii si raspunsul dupa ce termin .
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor . Am revenit cu problema legata de oprirea farurilor , si am observat ca la virat tensiunea creste la 16V , si cred ca ar fi posbil sa aiba alternatorul o siguranta sa nu se arda ceva . Oricum maine sper sa rezolv problema si voi revenii si raspunsul dupa ce termin .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

din cite stiu incarcarea la astra h este supravegheata de calculator asa ca probabil o tensiune de 16 v la viraj - cind probabil popa servodirectiei incepe sa consume ceva curent solicitind bateria nu e o valoare mare...(mie personal mi se pare putin cam mare dar poate fi o mica eroare a instrumentului de masura...(virezi->pompa incepe sa consume din baterie, aceasa neputind sa mai suporte asa bine consumul face calculatorul sa comande alternatorului incarcare la 16 v, banuiesc aceasta logica la ceea ce se intimpla, poate gresesc...)

bateria de cind o ai pe masina?

16 v e cam mult, teoretic ar fi releul de incarcare de pe alternator defect...
eu asa as incerca - releu si apoi baterie.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna . Bateria este nou nouta pe masina , nu are nici macar 1 luna , insa masina este inca la electrician pana maine , si voi revenii maine cu mai multe detalii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR