Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi problema de supravoltaj,ar exista in toate calculatoarele eroare specifica...! De regula tensiunea in instalatie,nu "se observa"...,se masoara si se precizeaza punctele de masura! Vom vedea finalitatea...!
Skip ads

  • ratzoiu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu, ca Madalin Prak.
Te rog sa ne spui si noua daca si cum s-a rezolvat problema.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara revin cu aceasi problema . Am scos masina de la electrican , insa el mi.a spus ca a schimbat ceva relee care merg la servo pentru ca erau topite , plus puntea de diode , acestea fiind un cost total de 600 de lei . Insa , la viraje pe loc fara sa acelerez intensitatea luminilor la faruri scade putin , iar electricianul a sus ca este de vina bateria . Mi.e greu sa cred ca este bateria de vina din moment de nu are nici 1 luna. Insa in bord tot imi apare inca un cod de eroare ECN 56003 , care din cate am inteles inseamna tensiune slaba . Vreau sa stiu daca este normal sa scada putin intensitatea luminilor din bord plus faruri la viraje pe loc , si din ce cauza imi apare eroarea in bord .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regret,dar ceva nu-i in regula in ceea ce spune electricianul...! Pe alimentarea electropompei de servodirectie NU EXISTA nici un releu de protectie sau cu alt rol.Exista doar o siguranta de 80A(curent permanent din baterie) si una de 10A(prin contact)...,asta-i tot! Daca dupa reparatie,codul de eroare nu este sters,e normal sa apara(e memorat)...,dar asta era treaba meseriasului! Deltfel tot treaba lui era sa incarce bateria 100% in ideea de a putea face verificarile in conditii normale.Daca acea eroare e activa,nu va putea fi stearsa si problema nu e rezolvata. Nu stiu multe informatii si de aceea ma opresc cu parerile...!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
O usoara scadere in intensitate e normala la viraj pe loc, motor la ralanti. Imi amintesc bine ca asa facea si Astra mea.
Citeste si aici, dar nu e singurul post de genul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=25462

Despre eroare, probabil nu a fost stearsa, asa cum spune colegul.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor . Problema persista si dupa schimbarea pieselor in alternator . Am mai intrebat cativa mecanici , si ei mi.au spus ca este posibil sa fie caseta de directie . Nu stiu ce sa mai cred , pentru ca nici un mecanic nu poate sa imi spuna un lucru concret . Posibil pe saptamana viitoare sa merg la reprezentanta la o constatare , poate ei au ceva habar de acest fenomen
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula cand te doare maseaua,te duci la stomatolog(electrician),nu la cardiolog(mecanic)...,chiar daca ambii se ocupa de corpul uman(masina)! Cauta un electrician(electronist) care stie sa foloseasca testerul si sa acceseze calculatorul servodirectiei,unde se poate vedea exact,curentul consumat de electropompa.In cazul alternatorului am vazut ce "specialist" ai contactat,unul care iti spune basme despre relee inchipuite,etc...! Sa speram ca reprezentanta e mai bine dotata in specialisti pregatiti...! Incarcarea se poate verifica corect,chiar daca ar fi o problema pe servodirectie.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna tuturor . Tocmai ce am venit cu masina de la electronist , si nu apare nici o eroare in computerul masini , nici la caseta de directie . Masina are 0 erori in bord , dar tot asa face . Poate pana la urma cineva o sa gaseasca rezolvarea .. multumesc .
Skip ads

  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
deleted-47676 a scris:Buna seara tuturor membrilor acestui forum de discutii.

Supun atentiei dvs urmatoarea problema identificata la un Opel Astra H 1.7 cdti z17dth din 2005.
Situatia este urmatoarea:
Pornesc motorul , plec cu masina, aprind farurile si pornesc cd playerul si totul merge fara nicio problema, dar uneori la o viteza mai mica cand iau de volan stanga sau dreapta in mers se opresc toti consumatorii (faruri, cd player, lumini din bord, ventilator etc.) pt un interval de 1-2 secunde. Practic se face intuneric si se reporneste totul imediat.

Am verificat partea electrica si nu am identificat o anumita problema, nu sunt stocate erori, incarcarea este ok, bateria este buna si nu are probleme.

Exista cineva care a mai fost in aceeasi situatie?
Am citit aproape toate posturile de pe forum si nu am identificat o problema similara cu aceasta.

Multumesc anticipat!



Salut.Problema este alternatorul.Aceeasi problema am avut-o si eu si a trebuit sa schimb alternatorul.De atunci nu mai face.Eu am avut bafta de a nu mai avea alternatorul original de fabrica pe masina.Fusese schimbat si s-a pus un alternator no name pe masina.Posibil sa fi patit si tu la fel daca masina este luata la second hand.Bafta!
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
xmenmaxx a scris:Buna seara !

Aceiasi problema o am si eu in mers, cand virez mai mult dreapta sau stinga si dau drumul volanului sa se indrepte rotile, se sting farurile, se opresc stergatoarele si cd-ul, dupa care se reaprind, luminile ceasurilor din bord raman aprinse. Alternatorul incarca normal 14.1-14.2V.
Astra H, Z17DTH,2008. S-a gasit problema care produce aceste neplaceri ?

Multumesc !


Salut.Problema este alternatorul.Incearca sa schimbi puntea de diode.Daca tot asa face, trebuie alternator nou.Si verifica toti consumatorii sa vezi daca este totul in regula.Bafta!
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Madalin Prak a scris:Buna tuturor . A gasit cineva problema la aceasta situatie ? Aceasi problema o am si eu , la viraje se sting farurile si cd-playerul ptr 1-2 secunde dar nu ii dau nici cum de cap .pompa servo este electrica Daca stiti careva cauza as fii recunoscator . Mentionez masina este Opel astra H 1.7 cdti 101 cp an 2007


Salut.Problema este alternatorul.Incearca sa schimbi puntea de diode.Daca tot asa face, trebuie alternator nou.Si verifica toti consumatorii sa vezi daca este totul in regula.Bafta!
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Da , dar am cam schimbat ce a fost de schimbat prin alternator si tot asa face ..
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema. La cateva zile, la viteze mici, de obicei cand intru in parcarea subterana si virez, se opreste radio o secunda, dar nu se taie complet alimentarea, pentru ca pe ecran ramane numele postului iar luminile din bord si ventilatia functioneaza. Am crezut ca pierde semnalul pentru ca de la nivelul -2 deja nu mai prind radio. Astazi am constatat ca s-au stins si farurile. Directia merge normal, nu se intareste.
Alternatorul incarca corect, nu are joc sau zgomote. Cureaua de transmisie e noua.
As banui mai degraba un contact imperfect undeva. Maine citesc erorile cu opcom sa vad daca apare ceva.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Cristidb anunta.ne si pe noi te rugam daca gasesti ceva te rugam
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@cristidb si @Madalin Park,chiar daca masinile voastre au acelasi an de fabricatie,din punct de vedere electric difera extraordinar de mult,una fiind Astra H si cealalta Astra G(Z12xe,nu s-a montat pe Astra H),precizati ce fel de dotare aveti pe faza scurta(xenon,halogen)...!
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Halogen .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O fi electronist cel ce ti-a facut testul de diagnoza,dar ca meserias e slabut.Ma asteptam sa scrii consumul(A) electropompei in viraj maxim,ma asteptam sa scrii valoarea tensiunii in instalatie in acelasi moment in care se sting farurile si se opreste radio...,asa incep verificarile! Meseriasul dumneata a cautat eventuale erori si...,gata meseria! Interesant ar fi de stiut,daca in momentele critice(faruri stinse) ce dispare din alimentarea farurilor...? Plusul sau minusul,in ideea de a sti pe ce directie sa se continuie verificarile. La Astra G(z12xe),instalatia farurilor e foarte simpla: (+)baterie-siguranta 60A-comutator lumini-sigutanta 10A-bec-masa(-)...si gata! La verificare alimentare bec,sa se tina o tasta a aparatului de masura direct pe bornele bateriei(plus sau minus),pentru a se elimina posibile masurari false...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Problema apare ocazional. Eu nu as putea sa masor tensiunea in momentul in care se intampla. Nu pot sta 3 zile cu ochii pe voltmetru pana apare beleaua. Nu se intampla la viraj maxim sau manevre in parcare. E random, dar numai la viteze mici.
Nu cred ca e legat de caseta sau alternator. Se manifesta ca atunci cand pornesti motorul. Sunetul in radio se opreste, dar el e aprins, pe ecran ramane postul, deci pe +12v permanent e tensiune. O data, din ce am observat eu s-au stins si farurile. Suspectez CIM sau contact.
Madalin, tu pana la urma ce masina ai? La poza ai h si in profil z12xe diesel.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La H lucrurile stau altfel...!
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Z17 dth este . Opel astra h 1.7 cdti 101 cp acelasi lucru este si la mine nu se sting tot timpul , se stinge odata la 2-3 zile ..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR