Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
buna seara...am un opel asta c14nz din 1992 si dimineata...atunic cand este rece motorul...pina pornesc variaza ralantiul de pe la 700 la 1500. dupa putin mers rammana stabil pe la 800. de ce oare se intampla asta...ce trebuie faciut exact...multumiri...nonea
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in ce consta variatia? intruna? sau la cateva minute?

In cazul relantinului sunt implicate mai multe componente:
Senzorul de temperatura(ce regleaza si socul), socul, potentiometrul.

Verifica conectorul de la soc, nu fac contact si de la motor(miscare) se intrerupe.
Iar dupa ce ai pornit cu masina motorul se incalzeste si se deconecteaza socul, dupa aceea nu-ti mai face figuri!!... sau poate fi potentiometrul!

verificale si da mai multe detali.

motorul este asemanator cu al meu: cu motorul rece pe la 1.500rpm iar cu motor cald in jur 800rpm.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
I-am "luat" eu discutia din urma de a ajuns din nou "sus"
Am sa rog administratorii sa rezolve cazul.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poi....variaza cam 2-3 minute...apoi se stabilizeaza la 800. nush ce poate fi....senzorul de temperatura....ma gandesc ca daca am un consum mixt de 8 acum iarna acela nu poate fi pentru ca din cate am inteles si ala influenteaza consumul...oricumk...unde le gasesc pe toate aceste elemente sa le desfac...eventual curata...daca se poate ajunge usor la ele. ceva poze m-ar ajuta...mersik
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in jurul injectorului
maine am sa pun poza dar numai de c16nz am deci daca cineva iti poate da poze...

variaza 2..3min dar cum din2,3min sau atatea tine.

curata toti conectori in jurul injectorului.
daca nu ai spray atuncea foloseste petrol+ulei.

mufele au in furul lor cauciucuri de protectie poate sau rupt.
nu prea cred ca senzorul de temperatura ii treaba pt ca atuncea iti tine sokul in continuare ...... iti merge masina dar cand ajunge la temperatura optima de ardere se supratureaza si dupa un drum mai lung sau in oras nu ai sa-l mai poti porni,trebuie sa cureti bujiile.

nu stiu daca potentiometrul ai sa-l poti curata (poate nu se poate desface)
cel mai probabil la sok este problema
  • dfainis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu relantiul. Daca motorul este rece patesc ca "nonea" iar dupa ce se incalzeste imi scade relantiul pina la 500 rot si trepideaza toata masina. Ma poate ajuta cineva cu un sfat.
Motorul este C16NZ
Multumesc.
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine asa face la fel daca pleci repede la pornirea de dimineata si pe drum cand lasi liber viteza si turela arata 500 ..
va recomand este bine sa stai dupa ce ai pornit masina si lasi 5-8 minute apoi pleci drum este foarte bine nu mai scad pana la 500 la turela
La mine cand pornesc turela indica la 1200 si la cald si ramane stabil la 800-900.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@nonea Oi fi eu foarte deplasat daca recomand mai intai o curatare si calibrare al regulatorului de aer pentru relanti impreuna cu locasul in care se aseaza??????


Ultima modificare facuta de liviu2004 la Mie 13 Dec, 2006 11:57 am
Skip ads

  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu ce zic! la mine nu am curatat de mult si imi merge bine pana acum ... eu iau benzina numai la PETROM ... dar tu de unde alimentezi ????
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si unde gasesc eu regulatorul de aer pt ralanti....sa pot sda-l descfa si eu su curata
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune o poza cu ce ai tu pe admisie/injector cum vrei tu sa-i spui. De la filtru de aer intra in el un furtun gros parca.
Dupa asta iti fac eu sageti sau colegii.
Incerc sa iti gasesc si o figura cu el ca sa il vezi explodat.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asta este motorul meu...imi aratati putin unde pot gasi chestia aia de reglat aerul la ralanti...sa o curat...mersik
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cam mica poza dar incerc sa-ti explic: ai chestia aia mare rotunda care acopera injectorul.De ea este legat un furtun de plastic de diametru mare care duce la filtrul de aer.
Bun. Sub carcasa asta, pe care o demontezi, cum privesti din fata catre motor ai o chestie mica neagra prinsa in 2 suruburi negre, cu cap stea. Asta e motorasul pentru relanti. In el intra o mufa electrica, de jos in sus. Deci: demontezi carcasa, scoti mufa, scoti cele 2 suruburi si apoi te apuci sa cureti. Varful este in forma de con, cureti bine si in interior unde intra motorul. Dupa ce termini, pune mana pe un subler si masoara din varf pana la suprafata de contact cu carcasa de montaj si trebuie sa ai parca 29 de mm, poate imi confirma si colegii forumisti.
Bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat


regulator presiune carburant 2-3-4
regulator ralanti 19
grija la garnitura 20 si 6
potentiometru 17

Dai cautare si vezi cu ce se curata ! Citeste cit mai mult !
Citeste atent ca o sa gasesti tot felul de minuni, nu te lua chiar dupa toti...
Cauciucul nu se curata cu solventi !
Vezi la Agila ca am descris cite ceva ca sa te inspiri
Cind desfaci fa poze ca sa ai ce posta, poate mai ai intrebari sau rezolvi si vei ajuta asa pe altii
Succes,
Dan

PS In prima faza daca nu te pricepi prea mult curata numai la ralanti. Daca ai simt tehnic il dai jos si il iei in casa. Il faci bucatele si cureti tot ca sigur o sa te sperii de jegul de acolo. Incearca sa intelegi principiul de functionare si ce face fiecare bucatica si sa vezi ce bine te simti...si ce repede rezolvi.
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut...am ceva probleme cu relantiul la opel astra f C14NZ, deci sa incep cu inceputul....
-1.sunt momente cand relatiul e neregulat adica ba sare in 1200 rpm ba da sa moara motorul si dintr-o data se accelereaza ,
-2. in mers motorul nu merge rotund adica cand o tin in 2500 rpm are niste smucituri micutze
-3. am facut testul agrafa si imi da eroarea 34(ceva cu vacum ,senzor map),am pus un alt senzor si nu imi mai da eroare dar relantiu tot instabil sta si in mers tot asa
-4.am schimbat bujii, fise , am curatat clapeta de acceleratie, motorasul de relanti e curatat,
-5. ce ar mai putea fi..? as fi auzit ca o problema ar fii senzoru hall ?
-6. in frana de motor aud niste rateuri mici pe esapament
un sfat va rog. ca ma chinuie problema asta de vreo 3 luni de zile ,(nu e grav dar e enervant)
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Vi diseara la intalnire cu wd-40 si sprayem contactele de la senzor.
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca e o problema destul de grea ...nu prea multi raspund...Very Happy
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca ai timp maine sa ne intalnim
mi-au mai venit vreo 2 chestii prin cap sa le verificam
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
spre seara am observat ca in viteza a 2 a merge cam chinuit adica nu prea trage ...ceva de genu merge inecat.....pfff
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ii trage aer fals...de aflat pe unde Oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR