Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rombat isi merita banii.
Skip ads

  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cumpara baterie ca sa nu dai in alte belele gen reprogramari si chei (cip) noi.


deja am emotii Very Happy am baterie noua pe masina , am scapat initial de eroarea p1612 insa dupa vreo 100 km a aparut iar ( cam la a 5-a pornire cu bateria noua) , poti sa dezvolti te rog subiectul "reprogramare" ( sper sa nu ajung acolo ) , ce ar trebui sa mai verific ? mersi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P1612 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
Posibil IMO cu probleme la contact sau esti cu alte chei cu cip linga contact sau essti in zone cu emitatori puternici, daca ai carpass pe el este codul de securitate care trebuie la reprogramare aici te poate ajuta Mihai.
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu am codul ( masina e luata de afara SH) , ce se poate intampla daca merg in continuare asa cu ea ? si banuiesc ca fara respectivul cod nu o pot reprograma . poti sa-mi dai un mesaj cu datele lui mihai sa vb cu el ? poate il stiu de la intalniri Very Happy mersi mult dan
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
http://www.ecu.ro/index.php
Eventual iti mai faci o cheie daca ai doar una.
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am 2 chei dar pe una nu-mi merge inchiderea centralizata si nu am folosit-o pana acum
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
revin cu noi informatii : am decuplat iarasi bateria am scapat de p1616 urmand ca in zilele urmatoare sa folosesc cheia de rezerva sa vad daca mai apare eroare ! am uitat inainte sa mentionez de niste erori mai vechi care le-am avut pe masina si au fost sterse la recomandarea unui mecanic priceput ( "gata ai scapat de ele- delete" ) - noroc ca mi le-am notat eu pe un colt de hartie ca altfel nu le aflam niciodata .
am avut P1616, P1530 si P0530 ... astea au fost in perioada in care masina imi facea problema cu cazutul acelor in bord in mers ( rezolvat la service - remediat cupla de la ceasuri ) . m-am gandit sa-ti spun si de erorile astea mai vechi ptr ca nu au fost remediate si poate vezi vreo legatura intre ele si actuala (p1616). Avand in vedere ca atunci nu le-am remediat , cred ca ar fi cazul sa ma documentez acum ce e de facut . Iti multumesc ptr atentia acordata
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am gresit ma refeream la P1612 in prima fraza , nu am gasit pe nimeni sa fi avut probleme de genu pe corsa ... ce se poate intampla daca merg in continuare asa ? sa fie oare contactele oxidate pe la imo ? ma streseaza mult nenorocita asta de eroare si nu site nimeni ce sa-i fac
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
DinuNita a scris:Dupa cate am citit aici sunt bulversat.Pt.0170 ce tre sa fac?Multumesc.

Pina la urma a venit in Iasi si m-am ocupat putin sa vedem cauza. Masina are intruadevar distributia terminata dar ea nu da cod P0170. Am desfacut si verificat throttle, l-am curatat bine ca mergea cam aiurea, se tura cam greu si tremura motorul pina atingea 2500 ture. Dupa asta mergea mai bine dar tot se bilbiia. Din vizualizare diversi parametri banuiam debitmetrul mai ales ca mi se parea suspect si fizic cum arata. Cind l-am desfacut concluzia era clara, nu este al lui, e o chinezarie sau ce draci mai vind astia in magazine. Prostul raporta o valoare mai mare de debit decit era in realitate. Ca sa fim siguri l-am pus pe al meu si masina se comporta bine acum, se accelera normal, nu mai dadea in nas sau tremura.
Altele il las pe el sa mai spuna...ineptii debitate de "meseriasii" de la Cold sub Paltin Bacau etc.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
B3805 stie cineva daca se refera la senzorul de la acceleratie ?

asa i-mi da B3805- mallfunction accelaration
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
supervizor asta este numai la Corsa, Agila nu are asa ceva.
Se pare ca este de la body contntrol module, se reseteaza dupa care se reprogrameaza, merge cu op-com sau tech2, trebuie numai cod securitate.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut prieteni! Am pus in aplicare sfaturile voastre si am apasat frana si acceleratia pana la fund si am pus cheia pe poz 2. Martorul masina cu cheita a clipit fara pauze nonstop. Inseamna ca motorul e OK. Asa este? Sunt un om fericit daca e adevarat. Am un Agila de 988 cmc din 2006, cred ca se aplica si la modelele noi nu? Vreau sa-mi schimb uleiul ca-ci am 44500 km , poate ma ajuta si pe mine cineva, am luat masina fara carte de service, SH, si probabil a fost usor lovita si de aceea nu a vrut sa mi-o dea respectivul care a adus-o din Germania. As vrea sa stiu si alte lucruri cum ar fi la cati km trebuie schimbate filtrele de aer si alte chestii din astea, ce antigel sa pun, lichid de frana, filtru de polen. Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@nity sa o stapanesti sanatos dar tot trebuie sa ai rabdare si sa citesti la Agila si Corsa de 1.0 unde vei gasi toate raspunsurile asteptate. Usor si calm ca sunt multe.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:@nity sa o stapanesti sanatos dar tot trebuie sa ai rabdare si sa citesti la Agila si Corsa de 1.0 unde vei gasi toate raspunsurile asteptate. Usor si calm ca sunt multe.


Cu multumiri pentru atentie. Stiu ca informatia e putere, dar cu stima si respect fiind nou in bransa asta, dati-mi macar un raspuns sa fiu si eu linistit. Am sau nu probleme cu codurile?, merge verificarea sugerata de voi si la masina mea?, sau trimiteti-ma undeva unde pot sa gasesc informatii pentru modelul meu. Stiu de asemenea ca informatia costa in ziua de azi. Din pacate nu pot sa va ofer decat multumiri si sa va ajute d-zeu sa traiti bine. Cu respect Nity!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Merge. Faptul ca lampa masina cu cheita clipeste constant, indica faptul ca nu s-au stocat coduri de eroare. Aceasta lampa te avertizeaza ca e ceva in neregula atunci cand dupa cateva secunde dupa ce aduci cheia pe pozitia II, nu se stinge inainte de a da la demaror, cum este normal sa fie. In momentul ala poti fi sigur de cod stocat. Aplici metoda si vezi ce spune. Citirea se repeta de doua- trei ori ca sa fii sigur ca nu gresesti numaratoarea. Insa aceasta este o metoda empirica, baza ramane scanerul sau soft+interfata pentru diagnoza.


PS. Mi-a placut afirmatia " informatia inseamna putere". Asa este si din pacate multi au putere pe acest forum dar sunt extrem de zgarciti. La Agila insa din partea mea vor urma cu timpul si alte afirmatii bazate. Un pic de rabdare.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:Merge. Faptul ca lampa masina cu cheita clipeste constant, indica faptul ca nu s-au stocat coduri de eroare. Aceasta lampa te avertizeaza ca e ceva in neregula atunci cand dupa cateva secunde dupa ce aduci cheia pe pozitia II, nu se stinge inainte de a da la demaror, cum este normal sa fie. In momentul ala poti fi sigur de cod stocat. Aplici metoda si vezi ce spune. Citirea se repeta de doua- trei ori ca sa fii sigur ca nu gresesti numaratoarea. Insa aceasta este o metoda empirica, baza ramane scanerul sau soft+interfata pentru diagnoza.


PS. Mi-a placut afirmatia " informatia inseamna putere". Asa este si din pacate multi au putere pe acest forum dar sunt extrem de zgarciti. La Agila insa din partea mea vor urma cu timpul si alte afirmatii bazate. Un pic de rabdare.


Super Multumesc ! Informatia = putere = Control , cheita e sa detii controlul informatiei.
  • tdk2006

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
P0300 Random/multiple cylinder misfire detected =ce inseamna?
P0403 Exhaust gas recirculation circuit malfunction =ce inseamna?...multumesc
P0340 Camshaft position sensor circuit malfunction
P0340 Camshaft position sensor circuit high input
P0340 Camshaft Position Sensor Signal Missing
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance .....si acest cod a aparut....puteti sami explicati ce inseamna?multumesc
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@tdk2006 eu personal nu am inteles ce doresti. Ce inseamna aceste coduri (adica traducere din engleza) sau ai gasit tu prin o metoda aceste coduri la tine. Daca ai aceste coduri spune cu ce ai diagnosticat si ordinea in care le-ai gasit. Interpretarea diagnozei nu este chiar simpla pentru ca exista prioritati la codurile stocate functie de ordinea stocarii. Va trebui sa stai cu burta pe carte si sa deslusesti lb. engleza, o limba abordabila de altfel. Nimeni nu cred ca e dispus sa stea aici sa traduca.


LE Cauta sa ai instalat programul pentru opel TIS care are flow table pentru coduri si unde iti indica ce si cum verifici. Dar si asta e in engleza, ce sa-i faci.
  • tdk2006

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dl Dan a scris chiar la inceputul forumului toate codurile egzistente pe limba engleza.Eu ce am gasit la mine (cu metoda frina +aceleratie+contact)mi lea dat aceste coduri ce vam scris mai sus.Numai ca nu stiu engleza si am intrebat ce inseamna Crying or Very sad
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Bun, hai sa fac un efort pentru tine:
P0300 inseamna rateu multiplu in cilindrii (cel putin la doi)
P0403 Valva EGR cu circuit defect sau cu deranjament in circuit
P0340 Senzor camshaft care poate avea circuit defect, senzor bolnav sau intrerupt sau semnal neadecvat
In cazul tau primul lucru pe care l-as face este verificarea si curatarea valvei EGR. Dupa asta daca este ok si reapar codurile se poate trece mai departe. Deci citeste totul despre EGR, ce face , unde este pozitionata, cum verifici, cum si cu ce se curata, etc. Ai un roman intreg. Asta daca te incumeti. Si invata termenii din engleza ca altfel nu merge Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR