Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am citit si eu codurile si am :
-0130
-1612
-1405
As vrea sa stiu de la ce sunt, am vazut ca ultimul ar avea legatura cu egr.
Mentionez ca testul l-am facut pe corsa c motor 1.2 xe.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai primul lambda care poate sa fie legat cu egr (poate sa fie si o ardere mai puturoasa sau ulei clocit) sau toate 3 impreuna legat de fire, cablaje, oxidari, samd. Ploi, inundatii, soricei in garaj? Codurile au aparut dupa ce ai cumparat masina sau dupa ce ai mesterit pe la ea?
Parerea mea.
Eu zic sa vada totusi un nene cu scula ca sa nu muncesti prea mult.
Bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P1405 egr de curatat, el poate da si p0130
P1612 nu a vazut ecu imo sau cip cheie
Daca ai fi dat cautare tot asta gaseai
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, erorile erau si inainte sa o cumpar.
Am curatat pana acum doar baie si sorb,galerie, clapeta acceleratie. Egr urmeaza.
Ideea principala este ca papa ulei, am facut testul de compresie si a iesit 14/14,5/14/9 pe pistonul 4.
Nu stiu exact de la ce poate fi compresia asa de slaba pe ultimul piston, masina a fost a unei doamne la 30 de ani, posibil datorita plecarii la rece rapid iarna, nu stiu exact...
Testul l-am facut cu motorul rece, am lasat-o peste seara, iar dimineata am bagato impinsa in service pentru ca la rece se face compresia.
Domnu Dan as vrea o parere, la asemenea compresie trebuie segmentat?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca papa ulei si ai 9 pe 4 tu ce crezi ?
  • manY.R.

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Azi am verificat si eu sonda de sub masina si intr-adevar unul din cele patru fire era rupt.Ciudat este ca si cu el reparat la fel toarce motorul.am scos si sonda lambda 1,si amandoua dar tot la fel se aude. Cat despre debitmetru ,l-am curatat,l-am testat prima zi si mergea binisor,dar acum a revenit la aceeasi problema...(am uitat sa mentionez ca am facut testele cu motorul cald)..in seara asta fac un test la rece.as incerca si senzorul de relanti dar nu stiu unde se gaseste.Ma poate ajuta cineva? z18xe 2001
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu ai citit titlul subiectului ?
  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!

Noaptea de duminica spre luni am facut o calatorie mai lunga. La un moment dat, in timp ce ma deplasam cu viteza constanta am sesizat cu coada ochiului o usoare variati a acelor instrumentelor de bord. Dupa ceva vreme, toate acele instrumentelor au picat la zero (luminile ramas aprinse, atat cele exterioare - faruri, pozitii, cat si iluminarea plansei de bord). Am rezolvat empiric problema aplicand o palma panoului de instrumente. La ceva timp, s-a intamplat din nou, solutia aplicata fiind aceeasi. La primul popas am facut o testare cu metoda agrafei si am obtinut cod de eroare P0650. La plecare, dupa ce am pus contactul, martorul luminos masinuta cu cheita a ramas aprins pana la pornirea motorului, stingandu-se dupa. Alte simptome observate au fost: raspunsul mai greu la accelaratii, fuctuatia intensitatii luminoase a farurilor la actionarea oricarui consumator de energie electrica (butoanele geamurilor electrice sau chiar la apasarea pedalei de frana).
Masina este un opel Agila, Z12XE.

M-ar putea ajuta cineva cu o cale de urmat?

Cu multumiri anticipate,

Sa auzim de bine,
Marius
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alternator defect, se repara
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
p0325 imi apare din cand in cand fara a avea masina vreo problema sesizabila. Am inteles ca ar fi senzorul knock dar nu stiu unde vine pozitionat.Masina este o agila 1,2 z12xe. Ceva pareri, idei?
  • calela

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Bunã ziua
De trei ani sunt posesorul unei Agile Z10 XE an 2003, în Cluj Napoca
W0L0HAF683G078918
De curând, dupã o zi întreagã de dus-întors, arsitã, cca 35-38 grade C, spre searã ajung într-o parcare la un magazin si opresc motorul. Între timp, cam 15-20 secunde, s-a eliberat locul din fatã si am vrut sã pornesc sã misc putin în fatã si
Surprizã, nu porneste. Dau la automat si dãi si dãi, baterie nouã. Chem un prieten la tractare si dãi si dãi. Fãrã nici un rezultat.
Test Pedale frânã +acceleratie P0201, P0201, P0203.
Nu se alimenteazã.
Am desfãcut tot, am schimbat pompa de benzinã, am curãtat EGR, trother, verificat relee si sigurante la motor si interior sub volan-dreapta. Totul este bine.
Verificat circuit electric-nu sunt întreruperi. Pompa legatã pe direct-functionezã.
Totul bun, dar circuitul electric trece prin ECU.
Am fãcut un test-am turnat un cãpãcel de benzinã direct în carburator-porneste la sfert de cheie ! dar se opreste când se terminã benzina.
Pe rampa injectoarelor nu este presiune de la pompa de benzinã.
Ce recomandati unui amator de motoare.
Mentionez cã, în trei ani, am schimbat distributia si rulmentii din cutia de viteze.
Vã multumesc
Azi o s-o tractez la un tester si vin cu noutãti
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
"Pompa legatã pe direct-functionezã" - nu ati spus si daca motorul porneste in acest mod;

Montati in locul releului ce comanda pompa de benzina, releul de la claxon.
Daca apare presiunea in rampa (motorul porneste), atunci el este vinovatul,
in caz contrar: cablajul aferent ECU-releu pompa, ECU.
Skip ads

  • calela

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
"Pompa legatã pe direct-functionezã" - motorul nu functioneaza, pompa face presiune dar motorul nu porneste
Releele permutate intre ele(sunt 3 de acelasi tip) fara nici un rezultat, la contact ele țãcãne și se simte tactil cã lucreazã.
Am fãcut scurtul la ciruitul pompa, nimic, plus de pe borna, nimic.
Am decuplat bateria o zi, sã vedem ce se îmtâmplã.
Mulțumesc
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
<<"Pompa legatã pe direct-functionezã" - motorul nu functioneaza, pompa face presiune dar motorul nu porneste >>

Cu benzina turnata porneste - inseamna ca aprinderea este ok.

Ramane de verificat cablajul de la injectoare, de fapt chiar codurile de eroare sugereaza acest lucru.

  • calela

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am revenit cu ceva foarte interesant
PL500 mulțumesc, sincer și eu mã gândeam la ECU și la circuitul electric.
Deși sunt inginer, nu am mai întâlnit astfel de anomali.
Urma sã tractez mașina la service pentru tester, dar...
surprizã.
Ca sã fie treaba bunã, dupã o zi cu bateria decuplatã, am mai încercat o cheie, sã vãd poate-poate pornește și.... chiar a pornit.
Mai scuturatã puțin la început și gata, și-a dat drumul.
Am mers normal la tester și dupã verificare, au ieșit valori mari la tensiune senzor temperaturã motor și ceva oscilații tensiune senzor arbore cu came.
Deci, rezultatul:
- Patru dupãmese sub mașinã
- verificat rezervor benzinã și schimbat pompa de benzinã
- verificat tot circuitul electric, siguranțe și relee
- verificat și reglat arbore cu came
- schimbat senzor temperaturã și senzor arbore cu came.
Toate cauzate de arșita de afarã și de senzor temperaturã.
Acum am rezervã pentru orice eventualitate, pompã și alt senzor de temperaturã.
Mulțumesc și sper cã pãțania mea sã fie utilã și altora.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Multumim pentru ultimile informatii !
Ciudat totusi, in situatia asta ar fi trebuit sa apara un P0115,
poate ne lamuresc cei priceputi in diagnoze.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
- schimbat senzor temperaturã și senzor arbore cu came.

Cred ca le-ai schimbat degeaba.
P0115 apare doar daca senzorul este in scurt sau intrerupt, daca da temperaturi aiurea ECU le ia de bune.
  • calela

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Domnul Dan,
acum merge normal, dar totusi, acum cã functioneazã, care au fost posibilele cauze?
erori la test pedale frânã +acceleratie au fost: doar P0201, P0201, P0203
Vã mulțumesc
  • leeheel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Agila 2003 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am un agila din anul 2003 cu motor zxe12 si dupa aproximativ 100 km se aprinde becul galben cu coduri de eroare P0130 si PO135 .Ce trebuie facut ? Masina merge nu simt nici o diferenta , Am uitat sa mentionez ca cand am cumparat masina era rupta tubul flexibil la esapament , si dupa ce am schimbat de atunci apar coduri de eroare .
Cum se rezolva aceste erori , daca stie cineva vreo rezolvare as fi recunoscator .
Multumesc
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@leeheel:
Cele douã coduri eroare care-ți apar sunt legate de funcționarea defectuoasã a sondei lambda 1(cea amplasatã pe catalizator) dar cauzele pot fi multiple: de la EGR,uleiul necorespunzãtor folosit în motor,ardere incompletã a amestecului în cilindri,defecțiuni/contacte imperfecte pe traseele sistemului electric.Uneori și funcționarea necorespunzãtoare a sondei lambda 2(amplasatã dupã catalizator aproape de toba intermediarã) poate induce coduri eroare la sonda lambda 1.S-ar putea ca atunci când ai reparat sau dupã ce ai reparat racordul flexibil la eșapament sã fi deranjat ceva pe circuitul celor douã sonde lambda sau sã le fi deteriorat prin lucrul cu flacãra aparatului de sudurã,flexului sau prin loviturile aplicate la poziție.Am pãțit-o și eu dar nu prea grav,mașina pãrea cã se comportã normal ca și în cazul tãu dar erorile care apar periodic aratã cã ceva nu este în ordine la funcționarea sistemelor.Dacã vei continua sã o folosești așa, riști sã deteriorezi alte piese sau dispozitive și ulterior te vor costa piesele și reparațiile foarte mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR