Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mycutzu_jr

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel Vectra B 1996 1.7 TD eu sunt incepator nu am permis decat de 8 luni da am mers foarte mullt cu masina si am o problema cand turez masina la peste 3500 de ture imi scoate un fum foarte negru si daca o turez din prima la 4000 de ture e si mai rau.. ce ma sfatuiti?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Verifica turbina. E posibil sa pape ulei daca e uzata.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca ar minca ulei fumul ar fi albastru...depinde de cantitate dar e normal sa scoata fum negru....nu stiu stilul tau de condus dar daca mergi mult prin oras iti recomand sa mergi cu ea in afara orasului si cu motorul la 90 grade mergi cu el turat la 4000RPM ceva km si ai sa vezi ca se curata galeria de admisie ,evacuarea si tobele,... asta este parerea personala deci nu spun ca asta e cea mai buna metoda .
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca mergi subturat recomandarile lui Tase sunt bune .Drumuri bune
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,659
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pierzi din presiunea care o face turbina, pe undeva. Verifica tot traseul turbo->intercooler->admisie.