Ai uitat parola?


  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16SZR din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Saptamina viitoare trebuie sa achizitionez ECU pentru ASTA G 1.6 x16szr an 1999, de unde il cumpar mi-a zis ca vine fara soft pe el.

Intrebarile mea sunt:

Pentru a insta la noul ECU pe masina, de ce este nevoie doar de incarcarea softului pe ECU?

Unde pot pune softul pe noul ECU si un pret cine stie?

Cind se incarca softul pe noul ECU se sincronizeaza si cu imobilizatorul sau necesita o alta operatiune?

A mai schimbat cineva ECU, cum a procedat ?

MULTUMESC!
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie sa ai in primul rand vechiul ECU. Apoi te prezinti la o reprezentanta buna cu ambele si bani in buzunar si se rezolva.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,389
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Si de ce ar avea nevoie de ECU vechi?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie sa copie informatii si fisiere de pe el, pentru imobilizator.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16SZR din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pina la reprezentanta cu ECU vechi pe masina ma voi duce Smile, cu toate ca e cam praf.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16SZR din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am mai auzit ca este nevoie de CAR PAS-UL masini cea ce eu nu am, nici nu stiu ce inseamna mai exact car pas Question Question
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,389
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Da, ai nevoie de codul de securitate. Acesta e trecut pe car pass. Acesta se poate afla de la orice dealer Opel, insa dureaza vreo 7-14 zile.
Codul de securitate este necesar atunci cand se scrie si partea ce tine de imobilizator. Tech2 o sa ceara codul de securitate, altfel imobilizatorul nu permite pornirea masinii.
In cazul tau, ECU va fi rescris complet, deci si informatiile legate de imobilizator.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16SZR din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Mikki mam linistit credeam ca e mai complicata treaba cu car pasu.
  • csandu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
salut fratilor, rog sprijin....
am un prieten care are un opel astra g 1,7 dti din 2002 si urmare a unui accident si-a distrus ECU, ECM si altele ... In urma reparatiei a cumparat la " second hand" un ECU identic, l-a montat pe masina dar motorul porneste merge cateva secunde si se opreste; la fiecare incercare de pornire aceeasi comportare. Sa fie o incompatibilitate intre imobilizator , cheie si ECU ?
La un test facut de cineva cu un laptop si soft specific spune ceva legat de blocare pornire si cheie nedisponibila; cheie si imobilizatorul sunt cele ale masinii. Rog sprijin, multumesc.....
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Iti trebuie imobilizatorul si cipul(sau cipurile) din cheie de la cealalta masina, altfel ecu nu recunoaste cheia si nu porneste. Spune-i prietenuluii tau sa mearga si sa ia si imobilizatorul(in mod normal ecu si imob -ul se vand pereche). In cazul in care nu mai are cheia trebuie sa comande alta si sa o inregistreze in ecu.Bafta.
  • csandu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc iulian... i-am spus de la inceput si eu ca ECU si imobilizatorul sunt pereche( cheia se poate reprograma,5 parca pt un ECU) dar nu m-a inteles; a incercat sa cumpere si cele doua componente de la acelasi vanzator dar nu l-e mai are- imobilizatorul l-a ratacit iar cheia cu cip a vandut-o cu incuietorile.
  • csandu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
o rugaminte iulian: in situatia ca poate intra in posesia imob. pereche de unde poate procura-comanda o alta cheie si cine sau unde o poate inregistra in ecu?
calculatorul de pe pompa de injectie a motorului trebuie si ea sa fie " acordata" cu ecu masinii?
multumesc
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Calculatorul de la injectie nu trebuie sincronizat cu ECU. Cheie si programarea acesteia se face la reprezentanta. Programarea se mai poate face si la cine are Tech2.
  • csandu

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
in galati reprezentanta opel este gold&platin dar este aproape imposibil de lucrat cu ei; vor ca toate componentele sa l-e aduca ei si au niste scoruri mai de-ti vine sa renunti la masina.
poate cineva sa ne ajute cineva in conditiile in care avem ECU-ul si imobilizatorul masinii dar nu avem chipul cheii; de unde putem achizitiona un chip( cheie cu chip) si unde o putem programa?
multumesc
  • andu_eu

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut
am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva.
am schimbat ecu si imobilizatorul si cipul dar masina nu porneste. mai trebuie sa fac ceva?
am un vectra b motor x18xe1
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,682
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
andu_eu a scris:salut
am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva.
am schimbat ecu si imobilizatorul si cipul dar masina nu porneste. mai trebuie sa fac ceva?
am un vectra b motor x18xe1

nu mai trebuie sa faci nimic.
posibil sa mai ai si alta problema la masina sau chiar ecu nou defect.
  • andu_eu

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am aflat problema, cipul de la noul ecu era ciobit si nu comunica cu immo
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara ,am schimbat ecu,immo si cip cheie la corsa mea si nu mai porneste s-a aprins masinuta cu cheita si motorasul.daca ma poate lamuri cineva cu ce ar putea fi.va multumesc
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Toate au venit pereche de pe aceeasi masina? Ecu, cip, imoblizator?
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
asa mi s-a spus,am cumparat tot chitul chiar si ceasulile de bord

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata