Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut Viforel,am si eu aceeasi eroare P0170 - Gaze evacuate: sãrac .Cum ai rezolvat problema?Eu nu am GPL pe masina,si nici check-ul aprins in bord.Nu stiu de la ce ar putea fi,i-am schimbat si eu acele garnituri ,masina merge ok si mi se pare ca si consumul e mai scazut.Cred ca nu imi mai bat capul cu ea o las sa mearga asa cu eroarea,dar ma deranjaza cand stiu ca ceva e in neregula....
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Am fost ieri la service EDS (in Bucurasti) si am facut diagnoza ... la Maiandrei. Raspunsul a fost simplu ... debitmetru. La mine pordea la rece oscila relantiul , dupa 2 minute se stabiliza. Dupa ce mergeam mai mult am remarcat o pierdere de putere. Debitmetrul meu inspira 6 mc de aer in loc de 10. Cam nasol. Am avut unul de rezerva care trage 7 mc ... dar tot nu I bine. Mi a recomandat altul nou dar de calitate buna ... VDO Siemens ... pt ca celelalte ieftine or sa cedeze in max juma de an si alti bani .... alta distractie. Ma doare rau de tot cand ma gandesc ca tre sa scot attia bani din buzunar dar ...
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Debitmetrul de aer la mine functioneaza bine,trage 10 mc/h la relanti.Am observat si o scadere a consumului decand am eroarea asta...nu imi vine sa cred-7% mixt...intr-adevar pare putin mai puturoasa...dar atata timp cat scot mai putini bani din buzunar e in regula...
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce as mai vrea eu sa fac e sa-i pun o cutie de 2000 dti,dar nu m-a lamurit nimeni pana care ar fi riscurile .Cert e ca eu in treapta a 5-a la 100km/h am 3000 rot/min,iar la 2000dti,in treapta a 4-a la 3000rot/min am 100 km/h,deci as castiga la consum sigur....ar fi o optiune mai sigura decat gpl-ul.
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ai idei bune ... ideea asta o aveam si eu dar intreaba un mecanic ce trebuie sa desfaca si sa monteze inapoi. Si apoi sa mai fie si corect montate toate maruntisurile de pe langa. Daca eram in Germania fi sigur ca treaba era facuta cu simt de raspundere. Eu abandonez orice idee numai cand zic mechanic ... mi se zbarleste parul pe mine si renunt. Mecanicii nostril sunt buni la schimbat articulatii, tobe de esapament si cam atat.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Aaa ... mi am adus aminte de ceva ... Vezi ca eroarea ta mai poate sa vina de la pompa de unde alimentezi Adica ... daca bagi de la orice benzinarie si nu bagi benzina de 100 poate sa faca figura asta. Pe scurt schimba benzina sterge eroarea si mai vorbim ...
  • lok77

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu la o Vectra b z 18 xe ... de curand am majorat diuzele de la 1.75 la 2 ,am fost la baietii cu gazul pt a-mi face reglarile necesare pt aceasta dimensiune .Masina trage bine acum nu se mai ,,ingatuie'' la 3500 rot .. dar la ralanti am un mers oscilant care apare si dispare ... mai mult la temperature nici... la temp mai ridicate este mai ok... mecanicul spune ca,codul p0170 este pt ca nu amtimpi de ijectie la fel ca cei pe benzina de acceaia I-mi apare aceasta eroare ,iar mersul oscilant poate fi si de la o supapa care nu-si mai face treaba ca-n tinerete ...
Are cineva harta cu timpi de injectie pt z18 xe ...
ms mult...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Acum sunt in masura sa dau solutia. Dupa ce am schimbat debitmetrul ... ca sugea cam 7 m2 de aer in loc de 10, lucrurile nu s au rezolvat. Montatori de la instalatia GPL mi au sugerat ca bobina de inductie "fura". curent dar eu am nesocotit sfatul lor. Am schimbat bujiile de benzina cu bujii pt GPL cu distanta intre electrod mai mica (0.75-0.80). Dar tot nu rezorvasem chiar definitiv. Porniea dimineata ,se ridica relantiul pana la 1400 si dupa ce mergea asa 1 min. ... hop avea un salt de turatie si isi revenea, pama cand socul se reducea la ralanti aprox 700. Bun ... dar la plecare de pe loc cam trebuia sa calc acceleratia ...si in mers trebuia sa o forjez ca sa si ia avant. Acum o saptamana am facut rost de o bobina originala sagem, am schimbat o si acum se simte ca exista finete in pedala la accelerare si implicit si la functionarea masinii. Inclin sa cred ca patania mea ce a durat 1 an pana am rezolvat o credd ca s a tras de la bobina. cu toate peripetiile de rigoare. Sincer sa fiu este greu sa dau un sfat particular dar in primul rand curata throttle body , vezi cat aer iti inspira debitmetrul, 3, ibcearca o bobina de la un prieten sau cunoscut. La Opel urile astea pana si codurile sau lipsa lor pot sa insemne altceva decat are masina. Nu te lua neaparat dupa cod ... la un moment dat asa mia facut si mie si I a trecut. Dupa toate astea m am linistit si cu specialistii aia de la GPL si decat sa ii vad cum fac pe interesantii cand conecteaza masina la interfata cu laptopul lor si mai tasteaza 2 taste "sanchi " au mai reglat o un pic .... am in spatele plamanului un imbus de reglaj al gpl si am reglat o eu.
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
SAL ,am si eu un opel Meriva 1.6 16v 101cp,si dupa montarea instalatiei GPL a aparut eroarea P0170.Instalatia este Tomasseto Stag 200.Montata de mine,rampa de injectoare este pusa pe bobina de inductie iar furtunele au cca 20-30 cm,mentionez ca am bobina buna admisia am curatit-o iar diuzele sunt de 1.5 mm. masina trage extraordinar de bine (120Km cu treapta a 3-a)dar na enerveaza cheku-l aprins.Daca rezolv ceva va anunt
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Asa imi facea si mie pana am schimbat bobina ... mergea de ziceai ca n are nimic.Cand faceam testul pedalelor(testul agrafa) imi dadea p0170. Am fost si la EDS la Maiandrei. Pe tester doar asra i a aratat. Ma sfatuit sa schimb debitmetru cu unul nou. Cel vechi absorbea 7 m2 de aer ... cel nou 10 m2 ... e altceva.Din pacate la debitmetru se duc senzorii ,nu partea electronica. Dupa povestea asta am mers mai bine de 4 luni si nu mi a mai aparut. Dar "afurisita" aia de bobina "fura"scanteie ... am schimbat o cu una second Sagem ... si e alta viata. La viteza mare peste 140km/h masina intrerupea ...mergea cu smucituri. Ramane sa vad cum se comporta pe autostrada acum.Unde mai pui ca eu am cumparat un calculator second ... pe care mi l a montat Mihai de la ECU.ro ... ca am stat dupa ala original al masinii cam mult sa l repare (si am luat unul second). Dupa un timp a cedat calc second. Iar l m dat la reparat si cu ocazia asta sa uitat si in cel original al masinii,despre care mi a zis ca nu are nimic suspect in el,si la verificat cu atentie.Asa ca fratilor ... "afurisita" aia de bobina poate sa dea cele mai ciudate stari. Asta mi a zis si Mihai. Deci inclin sa cred ca m am cam hazardat degeaba de la inceput si ... si ma "stors" de bani masina asta cu asa o parsivitate ca putea fi rezolvata de la inceput cu minim financiar.Acum ... "tot patitu i priceput".Succes la remedierea defectiunilor ... si km multi
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi am pus testerul pe un vectra 2001 DE 1.8 16V.Care are tomasetto stag 200 (tot ca mine) si diuzele de la pistonase 1.75 mm. ii da pe benzina amestec bogat iar pe gaz amestec sarac. Dar nu are checu-l aprins . tipul cica i-sa aprins checu dupa montaj dar de cand merge mai sportiv i-sa stins. incerc zilele astea sa schimb si eu diuzile de la 1.5mm la 1.75mm si sa o recalibrez ....va anunt ce se schimba.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Daca da P0170 ... vezi in testarea cu OPCom ul (daca ai)... la verificari componente ... la debitmetru ... Cat m3 de aer absoarbe ? Trebuie sa fie 10 - 9 m3 ... daca e sub ... nu mai schimbati injectoare degeaba..Daca aspira 10 ... o sa va dispara eroarea P0170 ... E verificata pe pielea (si banii) mei. Schimbati debitmetru cu unul nou. Stiu ca doare la buzunar dar asta este ... singura solutie. Dupa care, daca cand accelerezi brusc la vit mai mare de 100-120-140 ... si intrerupe ... inseamna ca este bobina fura scanteie sau nu da pe un cilindru - fise bujii impuscate - sau bujii defecte.
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da Viforel ...am OPCom si are 10m3 aer aspirat.Dar azi am schimbat diuzele la pistonasele de gaz , am pus 1.75mm. si m-am dus la tipul de mi- a reglat prima data gpl-ul sa o calibreze cu noile injectoare. dar tipul imi zice ca nu era nevoie sa schimb diuzele daca voiam sa-mi dispara martorul lambda, trebuia sa vin la el sa regleze ATENTIE ..TIMPII DE INJECTIE LA GPL.(deci a avut dreptate DB77AAA ) drept dovada plecai de la el in probe si dupa doua ore de mers prin Craiova in toate felurile NU S-A MAI APRINS CHEK-UL. a licarit pe la 4500-5000 rpm de cateva ori dar s-a stins cand am decelerat.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Alta problema am eu acum ,(aparuta dupa recalibrarea cu diuze de 1.75mm,sau coincidenta ) am impresia ca din cele doua fire de la calculatorul inst. de gpl , care se leaga la bobina de inductie , cel de impuls ,imi taie bujia de la pistonul nr 1.maine schimb bobina ca am alta originala delphi de rezerva sa vad daca tot la fel face ,trebuie sa mut firul de impuls.
Specific instalatia am montat-o eu si am legat conform schemei un fir la curent contact (la bobina),,,un fir la unul din firele de impuls de la bobina ...iar cel mov la firul negu de la sonda lambda 1.
Corectati-ma daca am gresit cu un fir.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
De regula timpul de injectie este 2 msec(milisecunde) ... asa stiu eu, s ar putea sa ma insel, nu stiu ce valoare ar putea sa puna sa nu zapaceasca modul de aprindere. La generatiile noi de instalatii gpl au un sistem inclus de autocalibrare. ECU de gpl ia in calcul valorile ECU motor ... asa "m a vrajit" aia care mi au montat instalatia. Dar plamanul are totusi in spatele lui un surub imbus cu sensuri + - de imbogatire amestec. L am reglat fara probleme ... ca dupa ei mi o reglau de abia se taraia. Schimbarea duzelor e o idee care poate sa imbunatateasca mersul motorului.
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.hai sa-ti spun despre p0170 la mine.
Am montat instalatia gpl pe un astra g z16xe ,iar dupa aproximativ 1000 km,a aparut eroarea.am fost la montator,parametrii instalatie ok.nu am avut alte simptome decat check-ul aprins in bord.am schimbat vreo 2-3 statii de gpl,si m-am oprit la una din ele.surpriza.am 7000 km de cand nu a mai aparut eroarea.am facut un test.am golit instalatia si am alimentat de la lukoil.check aprins.am golit din nou si alimentat de unde alimentez deobicei.check s-a stins.parerea mea,calitatea gazului.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da ideea este ca o instalatie reglata cum trebuie nu aprinde check'ul.
Vreau sa-mi spuneti daca stiti ce culoare are firul de la bobina ,de care se leaga instalatia de gpl;cel de impuls.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
apropo viforel..la mine surubul cu imbus de reglaj bebit la plaman ,este desfacut la maxim. diuze de 1.75mm.nu se aprinde lambda dar rapane cand o calc . urmeaza o noua calibrare maine sa nu mai rapane.
PS. tu ce zici , sa mai strang surubul ? dar pe testerul de GPL trebuia desfacut de tot ca nu am debit suficient.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pai si cum regleaza "inginerii" aia de la gpl din soft instalatia ... si nu umbla la nici un surub de debit ? Asta ma facut si pe mine sa ma mir ... Parerea mea e ca ai facut legaturile gresit la bobina.Sincer nu stiu cum se fac dar specialistii aia chiar nu stiu cum se fac legaturile ? Daca pe benzina mere bine si pe gpl are avansul decalat inseamna ca probabil sunt legaturile facute gresit ... nu sunt de meserie dar unele lucruri nu prea se "leaga". Succes maine la reglaj
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
prima data dupa ce am montat inst. (asta acum 2 luni) mi-au reglat surubul de la plaman (desf.la max.) si de atunci nu am trecut pe la ei ca aveam check-ul aprins(si consum de 13% gaz) Am fost acum doua zile dupa ce am schimbat diuzele,si nu au reglat decat cu leptopul ceva dar a zis sa circul asa o zi doua si sa revin "sa tragem de timpi ! " Cei drept nu se mai aprinde check-ul dar rapane cand o calc tare ,iar aseara la 4600 rpm s-a aprins check-ul pe gpl si merge in 3 pistoane imi anuleaza bujia nr 1. acum daca o pornesc merg toate.
De asta tot intreb eu pe ce fir de la bobina se leaga firul de impuls al inst. de Gpl.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR